JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150807/201624-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługi medycyny pracy dla urzędów skarbowych województwa mazowieckiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201624 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawa.apodatkowa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi medycyny pracy dla urzędów skarbowych województwa mazowieckiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu medycyny pracy dla 27 Urzędów. 
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 27 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) badania wstępne, kontrolne, okresowe,
2) specjalistyczne badania psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy,
3) specjalistyczne badania okulistyczne niezależnie od badań wstępnych , kontrolnych, okresowych
4) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie.
4. Zakres badań:
1) badań wstępnych: badanie internistyczne przez lekarza medycyny pracy, RTG klatki piersiowej, EKG, badanie moczu, morfologia pełna ( z RCB, WBC, HGB, HCT), badanie poziomu cukru i cholesterolu, badanie okulistyczne dla osób pracujących przy komputerze, wydanie orzeczenia o dopuszczeniu do pracy na wskazanym stanowisku w skierowaniu, w razie wskazań wypisanie recepty na okulary korekcyjne,
2) badań kontrolnych: wydanie orzeczenia lekarza medycyny pracy o dopuszczeniu do pracy na zajmowanym stanowisku po opinii lekarza prowadzącego,
3) badań okresowych: badanie internistyczne przez lekarza medycyny pracy, RTG klatki piersiowej, EKG, badanie moczu, morfologia pełna ( z RCB, WBC, HGB, HCT), badanie poziomu cukru i cholesterolu, badanie okulistyczne dla osób pracujących przy komputerze, wydanie orzeczenia o dopuszczeniu do pracy 
na wskazanym stanowisku w skierowaniu, w razie wskazań wypisanie recepty na okulary korekcyjne.
4) w przypadku skierowania dla pracownika na stanowisku kierowcy przeprowadzenie badań w pracowni psychotechnicznej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do świadczenia usług z zakresu medycyny pracy tj.: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu prowadzącego działalność leczniczą  (podstawa: art. 100 i art. 106  ustawy z dnia z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej  -tekst jednolity Dz. U. z 2015 r.
poz. 618 ze zm.),
2) posiada zgłoszenie o rozpoczęciu działalności jednostki podstawowej medycyny pracy do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy właściwego ze względu na miejsce wykonywania (podstawa prawna: art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1184),
3) posiada wpis do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych (podstawa prawna: art. 19 ustawy z dnia 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej - tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1384 ze zm.) a w przypadku korzystania z podwykonawstwa wpisem musi legitymować się
podwykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do prawidłowej realizacji usług medycyny pracy tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) min. 1 placówką (gabintem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy zlokalizowaną na terenie miejscowości będącej siedzibą Urzędu (warunek bezwzględny),
2) posiadająca specjalistyczne gabinety lekarskie:
- gabinet okulistyczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- pracownię badań psychotechnicznych z ukierunkowaniem na badania w kierunku uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań,
- pracownię RTG lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań, 
- gabinet neurologiczny lub podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie tych badań, zlokalizowane na terenie miejscowości będącej siedzibą Urzędu,
3) medyczne laboratorium diagnostyczne wykonujące badania materiału biologicznego lub co najmniej punkt pobrań materiału biologicznego i podpisaną umowę z podwykonawcą na świadczenie usług laboratoryjnych.

Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
Dysponują personelem/osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji usług medycyny pracy tj.:
1) min. 1 lekarzem posiadającym dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy,  posiadającym wpis do rejestru lekarzy prowadzony przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy właściwy dla miejsca wykonywania praktyki  zawodowej lekarza (dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia) (podstawa prawna: § 8 rozporządzenia MZ i OS z dnia 30 maja 1996r. - Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 ze zm.),
2) min. 1 osobą personelu pomocniczego-pielęgniarskiego posiadającą dodatkowe kwalifikacje wymagane do wykonywania zadań służby medycyny pracy (dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia) (podstawa prawna: Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13.09.2011 r. w sprawie zadań służby medycyny pracy, których wykonywanie przez osoby niebędące lekarzami wymaga posiadania
dodatkowych kwalifikacji - Dz. U. z 2011 r. Nr 206 poz.1223).
Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 91</li>
<li>2 - liczbę dni w tygodniu, dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
2) wynagrodzenia wykonawcy w okolicznościach, które wymienia art. 142 ust. 5 Ustawy na pisemny umotywowany wniosek strony pstępowania, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; zmiana wysokości  /wzrost/ wynagrodzenia będzie proporcjonalna do wzrostu kosztów wykonania zamówienia,  
3) podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu po potwierdzeniu spełniania warunków zapisanych w Części VI i VII SIWZ.  
Powyższe zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy.
2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie, zmiany jej treści niepowodujące zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany sposobu fakturowania, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami itp.).
O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawa.apodatkowa.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W formie papierowej:
Izba Skarbowa w Warszawie
ul. A. Felińskiego 2B
01-513 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie
ul. A. Felińskiego 2B
01-513 Warszawa
Recepcja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego.
Wybrany wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie powiadomiony odrębnym pismem akceptacyjnym z podaniem terminu zawarcia umowy na przedmiot zamówienia i koniecznych formalnościach, jakie musi dopełnić do dnia podpisania umowy tj.:
1. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie lub jako spółka cywilna, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców.
2. W przypadku wskazania w druku Oferty udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia umów z podwykonawcą/podwykonawcami na realizację wskazanych w ofercie części zamówienia, którą powierzą podwykonawcom.
3. Przedłoży kopie:
1) zaświadczeń potwierdzających wpis personelu lekarskiego wskazanego załączniku Nr 5 do Oferty,  do rejestru prowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy właściwy dla miejsca wykonywania praktyki zawodowej lekarza,
2) dokumentów potwierdzających kwalifikacje personelu pielęgniarskiego uprawniającego do wykonywania zadań w służbie medycyny pracy,
3) cennika usług medycznych i badań laboratoryjnych, jaki będzie obowiązywał w okresie obowiązywania umowy.  
II. Warunki zlecania podwykonawstwa. 
1. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wybrany wykonawca może zlecić świadczenie usług medycyny pracy lub jego części podwykonawcy lub podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie korzystał z pomocy podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do:
1)wskazania w pkt 2.6 druku Oferty części usług medycyny pracy, które zamierza powierzyć podwykonawcom,
2)wybrany wykonawca na każde kolejne zlecenie podwykonawstwa zobowiązany będzie do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy na podwykonawstwo usług medycyny pracy, 
3)przedłożenia do akceptacji projektu umowy, jaka zostanie zawarta z podwykonawcą usług,
4)przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo o wartości przekraczającej 5.000,00 zł. w terminie 7 dni od jej zawarcia,
5)uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na zmianę podwykonawcy usług medycyny pracy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z procedurą wskazaną pod literą b - d,
6)w przypadku zmiany wskazanego w ofercie podwykonawcy, na zasoby, którego powoływał się wykonawca dla potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia), wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że nowy podwykonawca spełnia warunki w zakresie wskazanym w pkt 4 Części VII SIWZ,
7)termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia faktury przez podwykonawcę,
8)przepisy art. 143c Ustawy stosuje się odpowiednio do umów zawartych z podwykonawcami usług medycyny pracy,
9)Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania usług medycyny pracy przez podwykonawców dalszym podwykonawcom.

2. Treść umowy na podwykonawstwo winna spełniać, co najmniej następujące warunki: 
a) określać strony umowy,
b) zakres przedmiotu umowy, 
c) termin realizacji,
d) wynagrodzenie, warunki płatności i rozliczeń,
e) postanowienia dotyczące kar umownych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Ciechanowie (1403).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 40
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu, odstępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy dla Urzędu Skarbowego w Grodzisku Mazowieckim (1406).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 2
2) badania kontrolne -1
3) badania okresowe - 29
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy(może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przegladu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Grójcu (1407).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 7
2) badania kontrolne -10
3) badania okresowe - 22
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przegladu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Kozienicach (1408).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 3
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 19
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Legionowie (1409).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 30
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Łosicach (1410).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 4
2) badania kontrolne -2
3) badania okresowe - 7
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Makowie Mazowieckim (1411).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 3
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 18
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przegladu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Mławie (1413).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 4
2) badania kontrolne -6
3) badania okresowe - 30
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Nowym Dworze Mazowieckim (1414).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 15
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Ostrołece (1415).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 40
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3)-2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Ostrowi Mazowieckiej (1416).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 4
2) badania kontrolne -6
3) badania okresowe - 1
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3)- 1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekazra medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Otwocku (1417).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -15
3) badania okresowe - 60
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Piasecznie (1418).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 10
2) badania kontrolne -10
3) badania okresowe - 71
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Płocku (1419).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -15 
2) badania kontrolne -30
3) badania okresowe - 60
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Pruszkowie (1421).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 25
2) badania kontrolne -15
3) badania okresowe - 20
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Przasnyszu(1422).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -4 
2) badania kontrolne -8
3) badania okresowe - 10
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3)-1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Siedlcach (1426).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 5
2) badania kontrolne -14
3) badania okresowe - 44
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dniw tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Sierpcu (1427).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 2
2) badania kontrolne -5
3) badania okresowe - 10
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Sochaczewie(1428).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 2
2) badania kontrolne -2
3) badania okresowe - 23
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Sokołowie Podlaskim (1429).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -8 
2) badania kontrolne -2
3) badania okresowe - 10
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3)-1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Węgrowie (1441).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 2
2) badania kontrolne -3
3) badania okresowe - 17
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Wołominie (1442).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 20
2) badania kontrolne -10
3) badania okresowe - 50
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3)-2
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Wyszkowie (1443).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -4 
2) badania kontrolne -4
3) badania okresowe - 19
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 09.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Zwoleniu (1444).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -1 
2) badania kontrolne -1
3) badania okresowe - 7
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Żurominie (1445).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 6
2) badania kontrolne -4
3) badania okresowe - 5
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Lipsku (1447).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne - 2
2) badania kontrolne -3
3) badania okresowe - 6
4) dodatkowe badania  okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Usługi medycyny pracy na rzecz Urzędu Skarbowego w Przysusze (1448).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług medycyny pracy obejmuje:
1) badania wstępne -1 
2) badania kontrolne -2
3) badania okresowe - 11
4) dodatkowe badania okulistyczne (niezależnie od badań z pkt 1-3) -1
5) specjalistyczne badanie psychotechniczne dla pracowników na stanowiskach kierowcy (może wystąpić),
6) dokonywanie przez lekarza z zakresu medycyny pracy raz w okresie obowiązywania umowy przeglądu warunków pracy w Urzędzie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 91</li>
<li>2. liczba dni w tygodniu dostępności lekarza medycyny pracy - 9</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com